quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef RayMania het volgende:
Adothehague; 48 uur. Om te beginnen in ieder geval na je gedrag van de laatste dagen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jullie vrouwmensen hebben vast wel een homoradar. Gaat ie bij Robben af?
Robbie's nieuwe showquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Verzin er eens een tekst bij!
Zelfportret?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Cambuur Leeuwarden Olequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja. Dan alleen de eerste alinea.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:30 schreef Suijk het volgende:
Dat past niet in dat spreekwolkje.
Is weer eens wat anders dan de Slank SCquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:31 schreef Muis006 het volgende:
Ik mag jullie wel!
Dat is nou net de reden dat ik uit Slank weg blijf vanavondquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:32 schreef SHE het volgende:
Dus hier zitten die loeders!
Miss_S er nog bij en het kan losssssssss. Daar is Nancy niks bij.
Sinds wanneer heb je een hekel aan me?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:32 schreef SHE het volgende:
Ik zat al te wachten op jou, lieverd.quote:
Hoezo, wil jij beweren dat jij die foto's nog niet hebt?quote:
Te laat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee trek die beerput nou niet open...
Wat? Hoor ik daar naakt?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:36 schreef RayMania het volgende:
Is dit de plek waar SHE naakt gaat?
Vertel jij mij nou eens even of Huntelaar dat hele geneuzel van Real die naar het CAS wil waard is.quote:
Mjah, straks krijg ik daar gezeik mee..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je zou de foto's doorsturen toch als je ze binnen had?
Sssssshquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:32 schreef SHE het volgende:
Ik heb een donatie gedaanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, straks krijg ik daar gezeik mee..![]()
Ze leest nu mee hier he.
Ajoh ik doe jou wel een donatie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, straks krijg ik daar gezeik mee..![]()
Ze leest nu mee hier he.
Niet waard natuurlijk. Sowieso een kuttransferquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vertel jij mij nou eens even of Huntelaar dat hele geneuzel van Real die naar het CAS wil waard is.
Jij mag blijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet waard natuurlijk. Sowieso een kuttransfer
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:40 schreef Miss_S het volgende:
warm bad
Zometeen wijntje en stokbrood![]()
Morgen weer mijn vriendje zien![]()
![]()
Als je serieus bent gaat ie in mijn sig andersquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
DML staat garant voor goede topics
Het is haar topic?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
DML staat garant voor goede topics
Mo, kan je het ook nog ergens anders over hebben dan gewicht?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
van wijn en stokbrood word je dik
Met foto graag.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het is haar topic?
Misschien leuk als ze zich dan even voorstelt in VBL, daar loopt een aparte reeks voor
neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mo, kan je het ook nog ergens anders over hebben dan gewicht?
Oh ja over de dakar rally, een dooie motorrijder, wat was er nou gebeurd ?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nope, en dan nog als ik dat had gedaan had ik toch ook filosofie gekregen
En Vik zou je inderdaad niet iets minder hier rond willen hangen? Als je iedereen kan wijzen op wat ze vergeten te lezen zijn is nu niet echt een goed teken
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij beslist niet hoe en met wie ik mijn vrije tijd doorbreng. Wat denk je wel niet.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het kan mij ook weinig schelen maar vroeg me gewoon af of je dan gelukkiger zou zijn...
En ik heb een [aar dagen niet meegelezen hier en het eerste wat ik lees als ik hier kom is jij wie iemand weer moet wijzen om het teruglezen. Terwijl het toch erg aardig bedoelt was lijkt me, na een dag hard studeren/werken als eerste vragen hoe het met PF gegaan is.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, ik was even vergeten dat jij altijd zo vreselijk begaan bent met iedereen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe lang kom je hier nou?kommop
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Precies en echt nergens was het een grapje hoor
Maar ik kwam hier alleen om met PF mee te leven dus eigenlijk is het haar schuld
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja maar mijn humeur gaat bij het lezen er van echt als volgt:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen en jij maakte de eerste opmerking tegen Viking. Dat was dus geen grapje?
Even ter verduidelijking?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het halve vorige topic ging over PF's rij-examen en Blaatschaap vroeg op de eerste pagina of PF geslaagd was of niet. En toen zei ik dus dat teruglezen in bepaalde gevallen best een goed idee is (sloeg ook half op mezelf, want als ik m'n eigen nieuwe regel in acht zou nemen, had ik het ook nog niet gelezen). Dus het was een grapje, maar Miss_S interpreteerde het kennelijk als afzeiken.
En Miss_S is altijd zó begaan met anderen, dus die móest mij wel even terecht wijzen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het wel grappig dat het eerste wat je hier leest als je dagen bent weg geweest is Vik die weer tegen iemand zegt dat hij moet teruglezen.
Maar jullie gaan zo snel, iemand met een baan of die studeert kan geen 5 topics per dag teruglezen en als je dat wel verwacht dan zit er iets mis bij je.
En dan krijg ik eigenlijk een gevoel van dat ik me zorgen ga maken om die persoon omdat het nooit goed kan zijn als je zoveel tijd in een topic/site/forum etc besteed en dat zelfs van andere gaat verwachten.
Maar goed na dit topic ben ik ook weer weg, het dieettopic gaat op een snelheid dat je lekker bij kan houden en ook gewoon op iedereen kan reageren en aandacht geven
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zolang je maar wel 10 topics per dag terugleest het
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef conleche het volgende:
Ik zou heel moe van mezelf worden, ware ik Miss_S.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Blijft een kut opmerking van je, terwijl er op wijzen dat iets in het vorige topic te vinden is iets is wat we allemaal wel vaker doen.
Vik is er trouwens tegenwoordig minder dan eerst dus sowieso sloeg het nergens op.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist in het tijdje dat ik weg was, want toen ik weg ging was het iets dat Vik om het uur deed bij iemand.
En ik vond het juist lief om meteen als je online komt aan PF te vragen hoe het ging
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt hoor, zo goed gaat mijn studie niet. En vik is werkloos..
etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit ook niet 24/7 in dit topic hoor, dat zou je ook weten als je hier zelf vaker was. Dus houd die grote muil van je een keer dicht en laat mij mijn tijd op mijn eigen manier indelen, capisce? En jij je zorgen maken om iemand? Laat me niet lachen man!!!!![]()
![]()
![]()
.
[..]
Toedels.
'Mama is een hele bekende actrice'quote:
Zoek wat verder terug en je zult dingen lezen wat je oortjes doet klapperenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:08 schreef Grulez het volgende:
Viking vind ik een kutuser, maar dat geheel terzijde.
Ach ik was nieuwsgierigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat je de moeite genomen hebt Grulez![]()
Kudos voor jou daarvoor alleen al
Nou geef eens een voorbeeld... ik heb al weer genoeg opgezocht vandaagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoek wat verder terug en je zult dingen lezen wat je oortjes doet klapperen
quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gekkenhuis hierzo
WIDM was leuk trouwens!
* Dizzy-Miss-Lizzy mompelt iets met een wekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou geef eens een voorbeeld... ik heb al weer genoeg opgezocht vandaag
in het echt is ze heul tof en liefquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:08 schreef Grulez het volgende:
Viking vind ik een kutuser, maar dat geheel terzijde.
Kudos is wel zo'n kut woord.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat je de moeite genomen hebt Grulez![]()
Kudos voor jou daarvoor alleen al
Ik ken dr ook in het echt...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in het echt is ze heul tof en lief![]()
Heb het ook net pas bekeken. Zal het topic eens opzoekenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gekkenhuis hierzo
WIDM was leuk trouwens!
Is het heel matig voor mn beeldvorming?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-Miss-Lizzy mompelt iets met een wekker
quote:Op zondag 7 december 2008 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zullen we Viking terug lokken met hete vrouwen/wekkers/spelfouten/het Fryske volkslied?
En Ewelina met een kar vol schoenen/katten/prinsessenjurkjes?
Beter-schaap BJ!
Ik ga weer essay schrijven, joechei.
Ik zou het niet lezen voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is het heel matig voor mn beeldvorming?
Ga ik ook maar eens doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb het ook net pas bekeken. Zal het topic eens opzoeken
Ach ik weet wie ze is (zelfde opleiding ooit gedaan), maar ik baseer me vooral op het forum (Groningenstad topic).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dan vind je haar niet tof???![]()
Iedereen heeft toch een wekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is het heel matig voor mn beeldvorming?
Ik bedoel...![]()
[..]
Appetijtelijk.quote:
Oe daar heb ik ook zin an... Eigenlijk heb ik meer zin in Boedapest, maar Praag is ook primaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Eindelijk de slowchat van VBL weer gevonden.
Ik zit te twijfelen of ik zal gaan stappen of niet. Gelukkig woon ik middenin het centrum van Praag, dus ik kan zelfs midden in de nacht nog besluiten de deur uit te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |