Nou McVik, maak je borst maar natquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik zet net Made of Honour aan en noes, McArmy zit erin!. When does the hurting stop?!
.
Vrouwen die WoW spelenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ja, mn WoW account moet ik weer 's upgraden als de tentamens voorbij zijn
faal2quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:36 schreef P.F het volgende:
Liefde is,
je vriendinnetje een echte foto van je gepimpte civic geven
Niet als je midden in je tentamenperiode zitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Teruglezen is in bepaalde gevallen niet zo'n slecht plan.
ik ben geen vrouw, dat weet je tochquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwen die WoW spelen.
Mannen die WoW spelen ook, maar vrouwen nog net iets meer. Gelukkig is Mark ermee gestopt.
Ja, ik mocht na de eerste bocht al terug. Ze zei, stop maar ik zie het al, hier heb je je roze papiertje en een koekje!quote:
Waarom mogen vrouwen het nog minder dan mannen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwen die WoW spelen.
Mannen die WoW spelen ook, maar vrouwen nog net iets meer. Gelukkig is Mark ermee gestopt.
Nee, niet dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik mocht na de eerste bocht al terug. Ze zei, stop maar ik zie het al, hier heb je je roze papiertje en een koekje!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik mocht na de eerste bocht al terug. Ze zei, stop maar ik zie het al, hier heb je je roze papiertje en een koekje!
Ik had vanmiddag met vriendje een discussie over statistiekquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:37 schreef zwahiel het volgende:
P.F. I second that! Mensen die dat spelen hebben géén sociaalleven en überhaupt geen leven. En dat zeg ik uit ervaring uit mijn omgeving.
Ik heb dat examen statistiek heerlijk overgeslagen. Wat een stressbesparing zeg! Heerlijk!
Ik kwam ik zag en ik ging weg wat het motto
Achteraf zo blij want praktisch niemand heeft 't gehaald.
Ej maar dames, doe 's adviseren over mijn kapsel
Dan eerst graag een foto van hoe het nu is en een foto van hoe je het wil hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:37 schreef zwahiel het volgende:
P.F. I second that! Mensen die dat spelen hebben géén sociaalleven en überhaupt geen leven. En dat zeg ik uit ervaring uit mijn omgeving.
Ik heb dat examen statistiek heerlijk overgeslagen. Wat een stressbesparing zeg! Heerlijk!
Ik kwam ik zag en ik ging weg wat het motto
Achteraf zo blij want praktisch niemand heeft 't gehaald.
Ej maar dames, doe 's adviseren over mijn kapsel
Vrouwen mogen wel gamen, hoor. Alleen geen WoWquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waarom mogen vrouwen het nog minder dan mannen?Silly buns! Vrouwen kunnen vaak beter gamen dan mannen hoor!
Hahahahaha.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:37 schreef P.F het volgende:
[..]
wat ben jij leuk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef zwahiel het volgende:
zie 's mijn fotoboek![]()
http://www.deadline.nl/UserFiles/Library/wouter-hamel.jpg
En dat is onze vriend Wouter, mag wel ietsie minder vol bij mij wel hoor
Vind je Brinta eng?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
brinta
het staat hier nu ook achter me nu.. ik vind 't eng
[?]Wat is juist: in arre(n)moede of van arre(n)moede?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Mevrouw De Taalpurist,
is het niet uit armoede?
Kusjes, P.F
Dat kan best leuk worden denk ik!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef zwahiel het volgende:
Dude, op die ene foto lijk je op die gast van de lama's!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef zwahiel het volgende:
ja, ik heb ooit een keer een hap pap (quote:
Ik dacht dat je het maar uit armoe deedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:42 schreef sigme het volgende:
[..]
[?]Wat is juist: in arre(n)moede of van arre(n)moede?
[!]Juist is: in arren moede, 'ten einde raad', of van armoe(de), 'noodgedwongen'.
In arren moede betekende oorspronkelijk 'in woede', 'vertoornd'. Het verouderde bijvoeglijk naamwoord ar betekent onder meer 'vertoornd'; moede betekent 'gemoed', 'stemming'. In arren moede betekent volgens Van Dale (2005) tegenwoordig vooral 'ten einde raad door teleurstelling of verontwaardiging'. In de zin 'In arren moede wendde de zieke zich tot een gebedsgenezer' geeft de uitdrukking weer dat eerdere bezoeken aan artsen kennelijk op niets waren uitgelopen.
Het is ook mogelijk om te zeggen 'Van armoede wendde de zieke zich tot een gebedsgenezer.' Armoe(de) (dat gevormd is van arm ('behoeftig') en een oud achtervoegsel) kan volgens Van Dale in de spreektaal 'verdriet' betekenen. Van Dale geeft bij van armoe(de) onder andere de betekenis 'bij gebrek aan een beter alternatief'. 'Van armoede wendde de zieke zich tot een gebedsgenezer' drukt uit dat degene om wie het gaat, kennelijk om wat voor reden dan ook nergens anders terechtkon.
http://www.onzetaal.nl/advies/arrenmoede.php
Heee boks! Ik ben ook (gedwongen) vegetarisch!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat past binnen het afvaldieet, kan ik 10 keer per dag eten, is lekker en vegetarisch? Ik wil gewoon geen honger lijden. Fruit eet ik al en van groente snoepen word ik depressief.
Tips?.
Maar je wist toch al dat ik vega was? Je hebt me zelfs eens om recepten gevraagdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Heee boks! Ik ben ook (gedwongen) vegetarisch!
Je wilt het zelf niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Je bént vegetarisch? Lekker!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik heb niet altijd parate kennisquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Maar je wist toch al dat ik vega was? Je hebt me zelfs eens om recepten gevraagd.
Ik ben 't overigens vrijwillig.
Ik wilde al WORTELTJES gillen. Want die zijn zoet en niet zo groente-achtig als komkommer. Gewoon grote zak met mini worteltjes, geschrapt en hele dag in je mond proppenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat past binnen het afvaldieet, kan ik 10 keer per dag eten, is lekker en vegetarisch? Ik wil gewoon geen honger lijden. Fruit eet ik al en van groente snoepen word ik depressief.
Tips?.
quote:
Ghehe dat is zeker die foto met koptelefoon. Hoor ik wel vaker. Zo normaal valt dat wel mee geloof ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dude, op die ene foto lijk je op die gast van de lama's!Ruben Nicolai!
Stoer!
Maar eh dat pillowhead van die wouter hamel foto lijkt me dan wel weer wazig
Je bent best lief, jij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het maar uit armoe deed
of zo
faal.
Ja m'n vriendje (toen ik nog niet eens de kans had om hem te lezen) WOAAAH WAT EEN TOF BOEK MAG IK LENEN TOEEE? En ik eh, ja moettem zelf nog lezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:51 schreef Goodbye het volgende:
Maar gelukkig heb je een leuk kookboekdinges gekregen van je lieve zusje, he pfert
Hoezo je second mij? Ik vind het gewoon een stom spel, that's allquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:37 schreef zwahiel het volgende:
Kon ik maar elke dag in het DE café zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:54 schreef Miss_S het volgende:
Dit topic is ook echt niet meer bij te houden de laatste tijd he(de reden waarom ik hier ook niet meer te vinden was)
En dan zeggen dat mensen die WOW spelen geen sociaalleven hebben
Ha, mijn cadeautje viel in de smaak dus?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja m'n vriendje (toen ik nog niet eens de kans had om hem te lezen) WOAAAH WAT EEN TOF BOEK MAG IK LENEN TOEEE? En ik eh, ja moettem zelf nog lezen.
En m'n moeder: Heee tof boek! Is dat van je vriendje?? En ik.. Nee. Van mij.
En toen dacht ik. Is dit het punt om te vertellen over mijn SS internetzusje.. Of. Niet.?!
Ja inderdaad met de koptelefoon! Is wel een toffe fotoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:50 schreef zwahiel het volgende:
[..]Thanks
[..]
Ghehe dat is zeker die foto met koptelefoon. Hoor ik wel vaker. Zo normaal valt dat wel mee geloof ik![]()
Wil ook niet zo'n extreem pillowhead, maar een beetje die kan op zeg maar. Hopelijk denkt de kapper morgen mee Goodbye.
Zag die laatste clip van 'm en vond dat wel een sjieke coupe.
Ja Fok! is toch net iets leukerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Kon ik maar elke dag in het DE café zitten
Het gaat niet om de plaatsen wįįr je bent, maar met wie! je daar bentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja Fok! is toch net iets leuker
Maar ik heb het DE cafe eigenlijk alweer een maand niet gezien
O ja sorry! Vergeten! Normaal doe ik dat altijd behalve deze keer en de vorige keer toen je ook al ging zeurenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mag er please een OP in PF? Ik wil kijken of ik in het lijstje verschijn dadelijk en ik vind de linkjes handig![]()
/eind zeik modus
Maar is dit topic dan een plaats waar je bent?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Het gaat niet om de plaatsen wįįr je bent, maar met wie! je daar bent
Ja hoi...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef zwahiel het volgende:
Thee...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja hoi...
Zoek je nog een oude fiets??![]()
Met mijn gedachten kom ik altijd overalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar is dit topic dan een plaats waar je bent?
Wat filosofisch! Er zijn diverse soorten 'plaatsen' volgens mijn docentenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar is dit topic dan een plaats waar je bent?
Een gekookt of gebakken ei zonder brood?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Worteltjes doen het niet voor me. Best lekker hoor, 1 op 'n dag. Maar een hele zak? Ik moet gewoon iets .. eh.. echts te eten hebben! Als ik nou brood eet met ander beleg (dus niet te veel pindakaas, maar ook lightjam etc.)? Maar dan wordt het wel veel brood op 'n dag.
Ik eet de laatste tijd regelmatig een heel pak optimel vla/yoghurt/drink leeg. Ipv van brood, dat dan weer wel. Zo'n ongelooflijke honger, dan is een litertje zuivelspul wel lekker. Maar of het ook goed is ...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Worteltjes doen het niet voor me. Best lekker hoor, 1 op 'n dag. Maar een hele zak? Ik moet gewoon iets .. eh.. echts te eten hebben! Als ik nou brood eet met ander beleg (dus niet te veel pindakaas, maar ook lightjam etc.)? Maar dan wordt het wel veel brood op 'n dag.
Ik vond het zelf ook een leuke vraagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat filosofisch! Er zijn diverse soorten 'plaatsen' volgens mijn docentenlaatst een heel college gehad over 'sites of memory'. Dus. Ja!
Ja, dan zou mijn levenskwaliteit er zó veel op vooruit gaan!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Kon ik maar elke dag in het DE café zitten
Ehmz ik eet brood, knackebrotjes, fruitsalades, soms een biologische mueslireep zonder meuk (erg lekkere dingen! Met noten enzo! Kan je bij de Tuinen halen o.a.) en als beleg gekookt ei, vleeswaren (meestal rosbief, rookvlees, gekookte worst, kipfilet, dat soort dingen), heuuuul soms pindakaas of chocopasta of anijshagel... En de laatste tijd weinig kaas. Soms wel op een volkorenbrood-tosti.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
ging jij niet van studie switchen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook een leuke vraag
Ik krijg over een maand mijn eerste college filosofie
kom ook een keer mee!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dan zou mijn levenskwaliteit er zó veel op vooruit gaan!
als je dat elke dag doet word je oranje! als klein kindje at ik vaak veel winterpeen, zo nom nom nom uit t vuistje (vandaar ook mijn sterrrrke melktandjes) maar toen kreeg ik een oranje neusje... en vaker afwisseling met bleekselderij van mn mama...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wilde al WORTELTJES gillen. Want die zijn zoet en niet zo groente-achtig als komkommer. Gewoon grote zak met mini worteltjes, geschrapt en hele dag in je mond proppen. Na een halve kilo heb je echt wel genoeg.
Koffie met smaakjes?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kom ook een keer mee!
alleen is die koffie met smaakjes daar echt niet te zuipen, vind ik
De slagroom daarentegen![]()
Na een dag is je poep knaloranjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
als je dat elke dag doet word je oranje! als klein kindje at ik vaak veel winterpeen, zo nom nom nom uit t vuistje (vandaar ook mijn sterrrrke melktandjes) maar toen kreeg ik een oranje neusje... en vaker afwisseling met bleekselderij van mn mama...
Hazelnootsiroop, had ik gisteren, voor een "Heavenly Hazel" en ze hebben ook kaneelmeuk en vanille volgens mij....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Koffie met smaakjes?. Wat moet ik me daarbij voorstellen (anders dan caramel, amaretto e.d.?)
Nope, en dan nog als ik dat had gedaan had ik toch ook filosofie gekregenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ging jij niet van studie switchen?
Nepvegetariėr! Vissen zijn ook beestjes!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:04 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Of eet je geen eieren? Mijn mr eet wel eens van die kleine garnalenEn toen had ik laatst van zulka gamba's bij de UvAaaa... Echt 5 aan een stok met 1000 voelsprieten en ik zo pellen
Jammie! Grote berg poten en hoofden en ogen, ik werd er zelf bijna naar van
En toen zei hij. O maar die eet ik niet, ik eet die kleine die andere soort. .
En ik.. jaaa die kleine hebben niet van die voelsprieten die zijn gewoon al zoals je ze in de winkel koopt
Een soort zee insecten weetje
Want als hij er achter komt dat die kleine ook zo eng zijn kan ik nooit meer pasta met garnalen met hem eten
Hou je bek, sekreetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nope, en dan nog als ik dat had gedaan had ik toch ook filosofie gekregen
En Vik zou je inderdaad niet iets minder hier rond willen hangen? Als je iedereen kan wijzen op wat ze vergeten te lezen zijn is nu niet echt een goed teken
Ja dat zei ik ook al tegen hem! Als hij vol afschuw kijkt hoe ik een kippenpoot afkluif, niet naar mij maar wel naar zijn familiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nepvegetariėr! Vissen zijn ook beestjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |