Wat filosofisch! Er zijn diverse soorten 'plaatsen' volgens mijn docentenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar is dit topic dan een plaats waar je bent?
Een gekookt of gebakken ei zonder brood?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Worteltjes doen het niet voor me. Best lekker hoor, 1 op 'n dag. Maar een hele zak? Ik moet gewoon iets .. eh.. echts te eten hebben! Als ik nou brood eet met ander beleg (dus niet te veel pindakaas, maar ook lightjam etc.)? Maar dan wordt het wel veel brood op 'n dag.
Ik eet de laatste tijd regelmatig een heel pak optimel vla/yoghurt/drink leeg. Ipv van brood, dat dan weer wel. Zo'n ongelooflijke honger, dan is een litertje zuivelspul wel lekker. Maar of het ook goed is ...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Worteltjes doen het niet voor me. Best lekker hoor, 1 op 'n dag. Maar een hele zak? Ik moet gewoon iets .. eh.. echts te eten hebben! Als ik nou brood eet met ander beleg (dus niet te veel pindakaas, maar ook lightjam etc.)? Maar dan wordt het wel veel brood op 'n dag.
Ik vond het zelf ook een leuke vraagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat filosofisch! Er zijn diverse soorten 'plaatsen' volgens mijn docentenlaatst een heel college gehad over 'sites of memory'. Dus. Ja!
Ja, dan zou mijn levenskwaliteit er zó veel op vooruit gaan!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Kon ik maar elke dag in het DE café zitten
Ehmz ik eet brood, knackebrotjes, fruitsalades, soms een biologische mueslireep zonder meuk (erg lekkere dingen! Met noten enzo! Kan je bij de Tuinen halen o.a.) en als beleg gekookt ei, vleeswaren (meestal rosbief, rookvlees, gekookte worst, kipfilet, dat soort dingen), heuuuul soms pindakaas of chocopasta of anijshagel... En de laatste tijd weinig kaas. Soms wel op een volkorenbrood-tosti.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
ging jij niet van studie switchen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook een leuke vraag
Ik krijg over een maand mijn eerste college filosofie
kom ook een keer mee!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dan zou mijn levenskwaliteit er zó veel op vooruit gaan!
als je dat elke dag doet word je oranje! als klein kindje at ik vaak veel winterpeen, zo nom nom nom uit t vuistje (vandaar ook mijn sterrrrke melktandjes) maar toen kreeg ik een oranje neusje... en vaker afwisseling met bleekselderij van mn mama...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wilde al WORTELTJES gillen. Want die zijn zoet en niet zo groente-achtig als komkommer. Gewoon grote zak met mini worteltjes, geschrapt en hele dag in je mond proppen. Na een halve kilo heb je echt wel genoeg.
Koffie met smaakjes?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kom ook een keer mee!
alleen is die koffie met smaakjes daar echt niet te zuipen, vind ik
De slagroom daarentegen![]()
Na een dag is je poep knaloranjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
als je dat elke dag doet word je oranje! als klein kindje at ik vaak veel winterpeen, zo nom nom nom uit t vuistje (vandaar ook mijn sterrrrke melktandjes) maar toen kreeg ik een oranje neusje... en vaker afwisseling met bleekselderij van mn mama...
Hazelnootsiroop, had ik gisteren, voor een "Heavenly Hazel" en ze hebben ook kaneelmeuk en vanille volgens mij....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Koffie met smaakjes?. Wat moet ik me daarbij voorstellen (anders dan caramel, amaretto e.d.?)
Nope, en dan nog als ik dat had gedaan had ik toch ook filosofie gekregenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ging jij niet van studie switchen?
Nepvegetariër! Vissen zijn ook beestjes!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:04 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Of eet je geen eieren? Mijn mr eet wel eens van die kleine garnalenEn toen had ik laatst van zulka gamba's bij de UvAaaa... Echt 5 aan een stok met 1000 voelsprieten en ik zo pellen
Jammie! Grote berg poten en hoofden en ogen, ik werd er zelf bijna naar van
En toen zei hij. O maar die eet ik niet, ik eet die kleine die andere soort. .
En ik.. jaaa die kleine hebben niet van die voelsprieten die zijn gewoon al zoals je ze in de winkel koopt
Een soort zee insecten weetje
Want als hij er achter komt dat die kleine ook zo eng zijn kan ik nooit meer pasta met garnalen met hem eten
Hou je bek, sekreetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nope, en dan nog als ik dat had gedaan had ik toch ook filosofie gekregen
En Vik zou je inderdaad niet iets minder hier rond willen hangen? Als je iedereen kan wijzen op wat ze vergeten te lezen zijn is nu niet echt een goed teken
Ja dat zei ik ook al tegen hem! Als hij vol afschuw kijkt hoe ik een kippenpoot afkluif, niet naar mij maar wel naar zijn familiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nepvegetariër! Vissen zijn ook beestjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |