Ja weet ik, maar ik heb niet altijd parate kennisquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Maar je wist toch al dat ik vega was? Je hebt me zelfs eens om recepten gevraagd.
Ik ben 't overigens vrijwillig.
Ik wilde al WORTELTJES gillen. Want die zijn zoet en niet zo groente-achtig als komkommer. Gewoon grote zak met mini worteltjes, geschrapt en hele dag in je mond proppenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat past binnen het afvaldieet, kan ik 10 keer per dag eten, is lekker en vegetarisch? Ik wil gewoon geen honger lijden. Fruit eet ik al en van groente snoepen word ik depressief.
Tips?.
quote:
Ghehe dat is zeker die foto met koptelefoon. Hoor ik wel vaker. Zo normaal valt dat wel mee geloof ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dude, op die ene foto lijk je op die gast van de lama's!Ruben Nicolai!
Stoer!
Maar eh dat pillowhead van die wouter hamel foto lijkt me dan wel weer wazig
Je bent best lief, jij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het maar uit armoe deed
of zo
faal.
Ja m'n vriendje (toen ik nog niet eens de kans had om hem te lezen) WOAAAH WAT EEN TOF BOEK MAG IK LENEN TOEEE? En ik eh, ja moettem zelf nog lezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:51 schreef Goodbye het volgende:
Maar gelukkig heb je een leuk kookboekdinges gekregen van je lieve zusje, he pfert
Hoezo je second mij? Ik vind het gewoon een stom spel, that's allquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:37 schreef zwahiel het volgende:
P.F. I second that! Mensen die dat spelen hebben géén sociaalleven en überhaupt geen leven. En dat zeg ik uit ervaring uit mijn omgeving.
Kon ik maar elke dag in het DE café zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:54 schreef Miss_S het volgende:
Dit topic is ook echt niet meer bij te houden de laatste tijd he(de reden waarom ik hier ook niet meer te vinden was)
En dan zeggen dat mensen die WOW spelen geen sociaalleven hebben
Ha, mijn cadeautje viel in de smaak dus?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja m'n vriendje (toen ik nog niet eens de kans had om hem te lezen) WOAAAH WAT EEN TOF BOEK MAG IK LENEN TOEEE? En ik eh, ja moettem zelf nog lezen.
En m'n moeder: Heee tof boek! Is dat van je vriendje?? En ik.. Nee. Van mij.
En toen dacht ik. Is dit het punt om te vertellen over mijn SS internetzusje.. Of. Niet.?!
Ja inderdaad met de koptelefoon! Is wel een toffe fotoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:50 schreef zwahiel het volgende:
[..]Thanks
[..]
Ghehe dat is zeker die foto met koptelefoon. Hoor ik wel vaker. Zo normaal valt dat wel mee geloof ik![]()
Wil ook niet zo'n extreem pillowhead, maar een beetje die kan op zeg maar. Hopelijk denkt de kapper morgen mee Goodbye.
Zag die laatste clip van 'm en vond dat wel een sjieke coupe.
Ja Fok! is toch net iets leukerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Kon ik maar elke dag in het DE café zitten
Het gaat niet om de plaatsen wáár je bent, maar met wie! je daar bentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja Fok! is toch net iets leuker
Maar ik heb het DE cafe eigenlijk alweer een maand niet gezien
O ja sorry! Vergeten! Normaal doe ik dat altijd behalve deze keer en de vorige keer toen je ook al ging zeurenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mag er please een OP in PF? Ik wil kijken of ik in het lijstje verschijn dadelijk en ik vind de linkjes handig![]()
/eind zeik modus
Maar is dit topic dan een plaats waar je bent?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Het gaat niet om de plaatsen wáár je bent, maar met wie! je daar bent
Ja hoi...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef zwahiel het volgende:
zie 's mijn fotoboek![]()
http://www.deadline.nl/UserFiles/Library/wouter-hamel.jpg
En dat is onze vriend Wouter, mag wel ietsie minder vol bij mij wel hoor
Thee...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja hoi...
Zoek je nog een oude fiets??![]()
Met mijn gedachten kom ik altijd overalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar is dit topic dan een plaats waar je bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |