Nou McVik, maak je borst maar natquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik zet net Made of Honour aan en noes, McArmy zit erin!. When does the hurting stop?!
.
Vrouwen die WoW spelenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ja, mn WoW account moet ik weer 's upgraden als de tentamens voorbij zijn
faal2quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:36 schreef P.F het volgende:
Liefde is,
je vriendinnetje een echte foto van je gepimpte civic geven
Niet als je midden in je tentamenperiode zitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Teruglezen is in bepaalde gevallen niet zo'n slecht plan.
ik ben geen vrouw, dat weet je tochquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwen die WoW spelen.
Mannen die WoW spelen ook, maar vrouwen nog net iets meer. Gelukkig is Mark ermee gestopt.
Ja, ik mocht na de eerste bocht al terug. Ze zei, stop maar ik zie het al, hier heb je je roze papiertje en een koekje!quote:
Waarom mogen vrouwen het nog minder dan mannen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwen die WoW spelen.
Mannen die WoW spelen ook, maar vrouwen nog net iets meer. Gelukkig is Mark ermee gestopt.
Nee, niet dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik mocht na de eerste bocht al terug. Ze zei, stop maar ik zie het al, hier heb je je roze papiertje en een koekje!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik mocht na de eerste bocht al terug. Ze zei, stop maar ik zie het al, hier heb je je roze papiertje en een koekje!
Ik had vanmiddag met vriendje een discussie over statistiekquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:37 schreef zwahiel het volgende:
P.F. I second that! Mensen die dat spelen hebben géén sociaalleven en überhaupt geen leven. En dat zeg ik uit ervaring uit mijn omgeving.
Ik heb dat examen statistiek heerlijk overgeslagen. Wat een stressbesparing zeg! Heerlijk!
Ik kwam ik zag en ik ging weg wat het motto
Achteraf zo blij want praktisch niemand heeft 't gehaald.
Ej maar dames, doe 's adviseren over mijn kapsel
Dan eerst graag een foto van hoe het nu is en een foto van hoe je het wil hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:37 schreef zwahiel het volgende:
P.F. I second that! Mensen die dat spelen hebben géén sociaalleven en überhaupt geen leven. En dat zeg ik uit ervaring uit mijn omgeving.
Ik heb dat examen statistiek heerlijk overgeslagen. Wat een stressbesparing zeg! Heerlijk!
Ik kwam ik zag en ik ging weg wat het motto
Achteraf zo blij want praktisch niemand heeft 't gehaald.
Ej maar dames, doe 's adviseren over mijn kapsel
Vrouwen mogen wel gamen, hoor. Alleen geen WoWquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waarom mogen vrouwen het nog minder dan mannen?Silly buns! Vrouwen kunnen vaak beter gamen dan mannen hoor!
Hahahahaha.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:37 schreef P.F het volgende:
[..]
wat ben jij leuk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef zwahiel het volgende:
zie 's mijn fotoboek![]()
http://www.deadline.nl/UserFiles/Library/wouter-hamel.jpg
En dat is onze vriend Wouter, mag wel ietsie minder vol bij mij wel hoor
Vind je Brinta eng?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
brinta
het staat hier nu ook achter me nu.. ik vind 't eng
[?]Wat is juist: in arre(n)moede of van arre(n)moede?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Mevrouw De Taalpurist,
is het niet uit armoede?
Kusjes, P.F
Dat kan best leuk worden denk ik!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef zwahiel het volgende:
Dude, op die ene foto lijk je op die gast van de lama's!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef zwahiel het volgende:
ja, ik heb ooit een keer een hap pap (quote:
Ik dacht dat je het maar uit armoe deedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:42 schreef sigme het volgende:
[..]
[?]Wat is juist: in arre(n)moede of van arre(n)moede?
[!]Juist is: in arren moede, 'ten einde raad', of van armoe(de), 'noodgedwongen'.
In arren moede betekende oorspronkelijk 'in woede', 'vertoornd'. Het verouderde bijvoeglijk naamwoord ar betekent onder meer 'vertoornd'; moede betekent 'gemoed', 'stemming'. In arren moede betekent volgens Van Dale (2005) tegenwoordig vooral 'ten einde raad door teleurstelling of verontwaardiging'. In de zin 'In arren moede wendde de zieke zich tot een gebedsgenezer' geeft de uitdrukking weer dat eerdere bezoeken aan artsen kennelijk op niets waren uitgelopen.
Het is ook mogelijk om te zeggen 'Van armoede wendde de zieke zich tot een gebedsgenezer.' Armoe(de) (dat gevormd is van arm ('behoeftig') en een oud achtervoegsel) kan volgens Van Dale in de spreektaal 'verdriet' betekenen. Van Dale geeft bij van armoe(de) onder andere de betekenis 'bij gebrek aan een beter alternatief'. 'Van armoede wendde de zieke zich tot een gebedsgenezer' drukt uit dat degene om wie het gaat, kennelijk om wat voor reden dan ook nergens anders terechtkon.
http://www.onzetaal.nl/advies/arrenmoede.php
Heee boks! Ik ben ook (gedwongen) vegetarisch!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat past binnen het afvaldieet, kan ik 10 keer per dag eten, is lekker en vegetarisch? Ik wil gewoon geen honger lijden. Fruit eet ik al en van groente snoepen word ik depressief.
Tips?.
Maar je wist toch al dat ik vega was? Je hebt me zelfs eens om recepten gevraagdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Heee boks! Ik ben ook (gedwongen) vegetarisch!
Je wilt het zelf niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Je bént vegetarisch? Lekker!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |