Jij beslist niet hoe en met wie ik mijn vrije tijd doorbreng. Wat denk je wel nietquote:
Want een garnaal was een soort zee insect! En insecten zijn geen dieren!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al tegen hem! Als hij vol afschuw kijkt hoe ik een kippenpoot afkluif, niet naar mij maar wel naar zijn familieEn hij wordt altijd boos op zijn moeder dat ze vlees voor mij maakt
Nom nom nom maar ik had geloof ik beloofd dat ik niemand zijn zondes zou vertellen
Nee natuurlijk niet, what was I thinkingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Want een garnaal was een soort zee insect! En insecten zijn geen dieren!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij beslist niet hoe en met wie ik mijn vrije tijd doorbreng. Wat denk je wel niet.
En in frikandellen zit geen vlees. Dusssquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, what was I thinking![]()
![]()
Mensen kunnen zo grappig redeneren
Ja sorry, maar ik haat het om een oud topic te moeten openen om de dingen uit de OP te kunnen vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:57 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja sorry! Vergeten! Normaal doe ik dat altijd behalve deze keer en de vorige keer toen je ook al ging zeuren![]()
O ja, ik was even vergeten dat jij altijd zo vreselijk begaan bent met iedereenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het kan mij ook weinig schelen maar vroeg me gewoon af of je dan gelukkiger zou zijn...
En ik heb een [aar dagen niet meegelezen hier en het eerste wat ik lees als ik hier kom is jij wie iemand weer moet wijzen om het teruglezen. Terwijl het toch erg aardig bedoelt was lijkt me, na een dag hard studeren/werken als eerste vragen hoe het met PF gegaan is.
da's ook een catfightquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
Hè, gezellig!
Ik ga even met de Carmenset vechten!
U vraagt wij draaien. Na een dagje hangen in huis.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja inderdaad met de koptelefoon! Is wel een toffe fotoAl vind ik je haar niet zo heel duidelijk op de foto's; heb je geen paar-seconden-geleden-full-haar-shot-foto?
Kort haar heb ik nog 's overwogen, maar ik hou van mijn lange haar en ik heb heel dik haar. De kapper is altijd jaloers op mijn haar zegt ze.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:59 schreef Chicolate het volgende:
Zwahiel heeft een leuk hoofd! En snowboarders zijn sowieso tof. Over je haar kan ik niets zeggen, daar niet zo verstand van enzo. Maar niet te kort! Geen milimeter, bent geen militair ofzo.
You go girl!! En: FOTOOOOOOOOW'S!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
Hè, gezellig!
Ik ga even met de Carmenset vechten!
Oeh je haar zo is ook leuk! Laat het net zo knippen als mijn Mrquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef zwahiel het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien. Na een dagje hangen in huis.
http://www.wielgoesonline.net/meuk/Foto2.jpg
doe 'm geen img
[..]
Kort haar heb ik nog 's overwogen, maar ik hou van mijn lange haar en ik heb heel dik haar. De kapper is altijd jaloers op mijn haar zegt ze.
hoe lang kom je hier nou?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef Goodbye het volgende:
Echt hoor, het begon als een grapje maar wordt toch weer gezeik
Hey Mariaquote:
Precies en echt nergens was het een grapje hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe lang kom je hier nou?kommop
Ja maar mijn humeur gaat bij het lezen er van echt als volgt:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe lang kom je hier nou?kommop
Ik zeg dat ook dat je het níet te kort mag doen, kort haar is ... tja, niet je van het. Langer haarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef zwahiel het volgende:
Kort haar heb ik nog 's overwogen, maar ik hou van mijn lange haar en ik heb heel dik haar. De kapper is altijd jaloers op mijn haar zegt ze.
Daar heb ik geen tijd voor!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
You go girl!! En: FOTOOOOOOOOW'S!!!
en dan nu weerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja maar mijn humeur gaat bij het lezen er van echt als volgt:
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb je wat stijl haar, ik weet niet of een WH kapsel dan gaat lukkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef zwahiel het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien. Na een dagje hangen in huis.
http://www.wielgoesonline.net/meuk/Foto2.jpg
ALLES is PF d'r schuld!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Precies en echt nergens was het een grapje hoor
Maar ik kwam hier alleen om met PF mee te leven dus eigenlijk is het haar schuld
Ik heb even teruggelezen en jij maakte de eerste opmerking tegen Viking. Dat was dus geen grapje?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar ik kwam hier alleen om met PF mee te leven dus eigenlijk is het haar schuld
Komt ie, hij is wel een beetje stoffig:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
PF begon!
* Greys wijst naar PF
Allemaal haar schuld!
Hoe is ie?quote:
Thanks! Was ik ook niet van plan, maar ik moet wel even een model, achter is het echt veel te lang, het krult mijn gehoorgang in vanuit de achterkant. Ben niet zo'n mat figuurquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zwahiel, ik vind het eigenlijk wel leuk zoFluffy, ruig en 'nonchalant', cachai
![]()
Dus zou er niet veel afhalen als ik jou was!
En hoe gaan we dát bewerkstelligen?quote:
euh..... ehm...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En hoe gaan we dát bewerkstelligen?
You know it, babe!quote:
Whehehehehe. Ik kon 'm niet meer vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Komt ie, hij is wel een beetje stoffig:
[..]
Mamsiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef conleche het volgende:
Ik zou heel moe van mezelf worden, ware ik Miss_S.
Blijft een kut opmerking van je, terwijl er op wijzen dat iets in het vorige topic te vinden is iets is wat we allemaal wel vaker doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zolang je maar wel 10 topics per dag terugleest het
Zet em in je sig, hoef je hem niet meer op te zoeken steedsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef P.F het volgende:
[..]
[..]
Het halve vorige topic ging over PF's rij-examen en Blaatschaap vroeg op de eerste pagina of PF geslaagd was of niet. En toen zei ik dus dat teruglezen in bepaalde gevallen best een goed idee is (sloeg ook half op mezelf, want als ik m'n eigen nieuwe regel in acht zou nemen, had ik het ook nog niet gelezenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen en jij maakte de eerste opmerking tegen Viking. Dat was dus geen grapje?
Even ter verduidelijking?
Het gaat al weer wat beter!quote:
Nee hoor, ik vond het wel grappig dat het eerste wat je hier leest als je dagen bent weg geweest is Vik die weer tegen iemand zegt dat hij moet teruglezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen en jij maakte de eerste opmerking tegen Viking. Dat was dus geen grapje?
Even ter verduidelijking?
Kudo's voor Chicoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zet em in je sig, hoef je hem niet meer op te zoeken steeds. Hij blijft van toepassing
.
Eee Braaaaajen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En hoe gaan we dát bewerkstelligen?
Dan heb ik dat gemist in het tijdje dat ik weg was, want toen ik weg ging was het iets dat Vik om het uur deed bij iemand.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Blijft een kut opmerking van je, terwijl er op wijzen dat iets in het vorige topic te vinden is iets is wat we allemaal wel vaker doen.
Vik is er trouwens tegenwoordig minder dan eerst dus sowieso sloeg het nergens op.
Je hebt wel een punt hoor, zo goed gaat mijn studie niet. En vik is werkloos..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:17 schreef Miss_S het volgende:
En dan krijg ik eigenlijk een gevoel van dat ik me zorgen ga maken om die persoon omdat het nooit goed kan zijn als je zoveel tijd in een topic/site/forum etc besteed en dat zelfs van andere gaat verwachten.
Simulatie! Tof!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe is ie?Ik doe even een msngesprek na
Oh, please ga niet weg, blijf alsjeblieftquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het wel grappig dat het eerste wat je hier leest als je dagen bent weg geweest is Vik die weer tegen iemand zegt dat hij moet teruglezen.
Maar jullie gaan zo snel, iemand met een baan of die studeert kan geen 5 topics per dag teruglezen en als je dat wel verwacht dan zit er iets mis bij je.
En dan krijg ik eigenlijk een gevoel van dat ik me zorgen ga maken om die persoon omdat het nooit goed kan zijn als je zoveel tijd in een topic/site/forum etc besteed en dat zelfs van andere gaat verwachten.
Maar goed na dit topic ben ik ook weer weg, het dieettopic gaat op een snelheid dat je lekker bij kan houden en ook gewoon op iedereen kan reageren en aandacht geven
Als je maar weet dat dat wel echt een grapje isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef P.F het volgende:
[..]
[..]
Jij stokerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:19 schreef neen het volgende:
Dit is zeker ook hoe het er in PF's studiegroepje aantoe gaat.
Ik zit ook niet 24/7 in dit topic hoor, dat zou je ook weten als je hier zelf vaker was. Dus houd die grote muil van je een keer dicht en laat mij mijn tijd op mijn eigen manier indelen, capisce? En jij je zorgen maken om iemand? Laat me niet lachen man!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het wel grappig dat het eerste wat je hier leest als je dagen bent weg geweest is Vik die weer tegen iemand zegt dat hij moet teruglezen.
Maar jullie gaan zo snel, iemand met een baan of die studeert kan geen 5 topics per dag teruglezen en als je dat wel verwacht dan zit er iets mis bij je.
Toedelsquote:Maar goed na dit topic ben ik ook weer weg, het dieettopic gaat op een snelheid dat je lekker bij kan houden en ook gewoon op iedereen kan reageren en aandacht geven
Ik was al weg, ik las nu alleen dit van PF en vond ik belangrijk genoeg om op te reagerenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, please ga niet weg, blijf alsjeblieft![]()
[/watjegraagwilhoren]
Vik hangt hier echt niet meer rond dan andere mensen doen, dus je hoeft haar er echt niet speciaal uit te pikken.
En ik lees ook bijna nooit terug btw.
Ja nachtmerriesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Eee Braaaaajen!
Eeee CONJO!
[ afbeelding ]
flikker opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb 1000x liever dat je zegt flikker op
??????????????????????????????????????quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist in het tijdje dat ik weg was, want toen ik weg ging was het iets dat Vik om het uur deed bij iemand.
Dan is er veel anders geworden in 48 uurquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit ook niet 24/7 in dit topic hoor, dat zou je ook weten als je hier zelf vaker was. Dus houd die grote muil van je een keer dicht en laat mij mijn tijd op mijn eigen manier indelen, capisce? En jij je zorgen maken om iemand? Laat me niet lachen man!!!!![]()
![]()
![]()
.
[..]
Toedels.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef P.F het volgende:
O en ik vind alle belangstelling inclusief die van Miss_S heel tof!
Datjulliedatweten
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die Dalai Lama ineens!![]()
![]()
Mo, wat ben je zen! Ik ben trots op je
Het is niet zo dat je een paar keer per dag wel tegen iemand zei van dat had je moeten weten en je moet teruglezen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
??????????????????????????????????????
Voorbeelden?
Ik vind je een lekker joch. Ik zit al te bedenken aan wie ik je eens zou kunnen koppelen!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:20 schreef zwahiel het volgende:
ConLeche, die 'ponnie' is wat te lang, de rest was de vorige keer erg gesnoeid en die bewust langer, maar dat is een beetje lastig want hij valt echt precies voor mijn oog en dat is soms wel vervelend.
Die krullige lok van die Hamel heb ik ook, maar omdat aan een kant van mijn hoofd het haar langer is heb ik dat alleen aan die kant![]()
En 't model is eruit, dat moet wel even bijgeknipt worden. Matten![]()
Normaal gesproken scheer ik mijn baard wel een beetje bij, hou niet van mijn hele gezicht onder de baard. Onder in de nek is 't normaal lekker geschoren.
Dan vraag ik me toch af waarom je het nodig vindt je vertrek en rentree en vertrek en rentree telkens weer te moeten aankondigen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik was al weg, ik las nu alleen dit van PF en vond ik belangrijk genoeg om op te reageren
En ik wil zeker niet blijven of dat mensen dat van me vragen als ze het niet menen. Heb 1000x liever dat je zegt flikker op
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik denk dat ik na nog een paar van dit soort ruzietjes hier maar gewoon wegga. Echt, jongens, denk toch eens even na?
denk aan jequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik denk dat ik na nog een paar van dit soort ruzietjes hier maar gewoon wegga. Echt, jongens, denk toch eens even na?
Als ik niet per ongeluk vanmiddag een kwartiertje tijd had om wat rond te klikken, dan had ik dit ook als eerste in dit topic gevraagd. Dus ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:19 schreef Miss_S het volgende:
En ik vond het juist lief om meteen als je online komt aan PF te vragen hoe het ging
Nee? Kan me niet herinneren dat ik dat gedaan heb.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je een paar keer per dag wel tegen iemand zei van dat had je moeten weten en je moet teruglezen?
Ik zeg niet dat WoW-gamers erg zijn omdat ze de hele dag aan het WoW'en zijn (dat hoeft namelijk niet per sé, maar in de praktijk zijn er best veel WoW-verslaafden), maar omdat ik WoW iets voor nerds vindquote:Maar goed het is niet interessant als jij vind dat je dat niet doet en niet teveel tijd hier besteed dan is het toch goed
Alleen ga dan niet zeggen dat WOW gamers erg zijn
Ja sorry, ik moest mijn mening gewoon even kwijtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dochter!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waarom je het nodig vindt je vertrek en rentree en vertrek en rentree telkens weer te moeten aankondigen.
En een voor jou, Maria! Ik vind het echt leuk dat jij zo heerlijk positief bent ingesteldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
MWAHHH!
*nodigt Blaat uit rond haar kampvuur om Gumbaya te zingen en Gezonde Marshmellows te roosteren*
Dat deed ik de vorige keer niet en nu deed ik het voor jullie zodat jullie niet bang hoefde te zijn voor de sfeer verderquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waarom je het nodig vindt je vertrek en rentree en vertrek en rentree telkens weer te moeten aankondigen.
"Want de kerstklok luidt ook voor zo'n ei als jij"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Nou kussies voor iedereen en vrede op aarde![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
En een voor jou, Maria! Ik vind het echt leuk dat jij zo heerlijk positief bent ingesteld. Daar kan ik altijd erg vrolijk van worden.
Ik niet met jou hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben met z'n allen een
[ afbeelding ]
relatie
Ik zei. Doe je achterkant kort, lok bijknippen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind je een lekker joch. Ik zit al te bedenken aan wie ik je eens zou kunnen koppelen!!
Gezonde mashmellows, is dat het nieuwe woord voor worteltjes en tomaat?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
MWAHHH!
*nodigt Blaat uit rond haar kampvuur om Gumbaya te zingen en Gezonde Marshmellows te roosteren*
Dinnertime! Don't virtually kill one another while I'm gone![]()
(*krijgt ineens Austin Powers in d'r hoofd met zn "Oh, behaaaaave!")
Dat dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |