quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die Dalai Lama ineens!![]()
![]()
Mo, wat ben je zen! Ik ben trots op je
Het is niet zo dat je een paar keer per dag wel tegen iemand zei van dat had je moeten weten en je moet teruglezen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
??????????????????????????????????????
Voorbeelden?
Ik vind je een lekker joch. Ik zit al te bedenken aan wie ik je eens zou kunnen koppelen!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:20 schreef zwahiel het volgende:
ConLeche, die 'ponnie' is wat te lang, de rest was de vorige keer erg gesnoeid en die bewust langer, maar dat is een beetje lastig want hij valt echt precies voor mijn oog en dat is soms wel vervelend.
Die krullige lok van die Hamel heb ik ook, maar omdat aan een kant van mijn hoofd het haar langer is heb ik dat alleen aan die kant![]()
En 't model is eruit, dat moet wel even bijgeknipt worden. Matten![]()
Normaal gesproken scheer ik mijn baard wel een beetje bij, hou niet van mijn hele gezicht onder de baard. Onder in de nek is 't normaal lekker geschoren.
Dan vraag ik me toch af waarom je het nodig vindt je vertrek en rentree en vertrek en rentree telkens weer te moeten aankondigen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik was al weg, ik las nu alleen dit van PF en vond ik belangrijk genoeg om op te reageren
En ik wil zeker niet blijven of dat mensen dat van me vragen als ze het niet menen. Heb 1000x liever dat je zegt flikker op
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik denk dat ik na nog een paar van dit soort ruzietjes hier maar gewoon wegga. Echt, jongens, denk toch eens even na?
denk aan jequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik denk dat ik na nog een paar van dit soort ruzietjes hier maar gewoon wegga. Echt, jongens, denk toch eens even na?
Als ik niet per ongeluk vanmiddag een kwartiertje tijd had om wat rond te klikken, dan had ik dit ook als eerste in dit topic gevraagd. Dus ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:19 schreef Miss_S het volgende:
En ik vond het juist lief om meteen als je online komt aan PF te vragen hoe het ging
Nee? Kan me niet herinneren dat ik dat gedaan heb.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je een paar keer per dag wel tegen iemand zei van dat had je moeten weten en je moet teruglezen?
Ik zeg niet dat WoW-gamers erg zijn omdat ze de hele dag aan het WoW'en zijn (dat hoeft namelijk niet per sé, maar in de praktijk zijn er best veel WoW-verslaafden), maar omdat ik WoW iets voor nerds vindquote:Maar goed het is niet interessant als jij vind dat je dat niet doet en niet teveel tijd hier besteed dan is het toch goed
Alleen ga dan niet zeggen dat WOW gamers erg zijn
Ja sorry, ik moest mijn mening gewoon even kwijtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dochter!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waarom je het nodig vindt je vertrek en rentree en vertrek en rentree telkens weer te moeten aankondigen.
En een voor jou, Maria! Ik vind het echt leuk dat jij zo heerlijk positief bent ingesteldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
MWAHHH!
*nodigt Blaat uit rond haar kampvuur om Gumbaya te zingen en Gezonde Marshmellows te roosteren*
Dat deed ik de vorige keer niet en nu deed ik het voor jullie zodat jullie niet bang hoefde te zijn voor de sfeer verderquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waarom je het nodig vindt je vertrek en rentree en vertrek en rentree telkens weer te moeten aankondigen.
"Want de kerstklok luidt ook voor zo'n ei als jij"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Nou kussies voor iedereen en vrede op aarde![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
En een voor jou, Maria! Ik vind het echt leuk dat jij zo heerlijk positief bent ingesteld. Daar kan ik altijd erg vrolijk van worden.
Ik niet met jou hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben met z'n allen een
[ afbeelding ]
relatie
Ik zei. Doe je achterkant kort, lok bijknippen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind je een lekker joch. Ik zit al te bedenken aan wie ik je eens zou kunnen koppelen!!
Gezonde mashmellows, is dat het nieuwe woord voor worteltjes en tomaat?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
MWAHHH!
*nodigt Blaat uit rond haar kampvuur om Gumbaya te zingen en Gezonde Marshmellows te roosteren*
Dinnertime! Don't virtually kill one another while I'm gone![]()
(*krijgt ineens Austin Powers in d'r hoofd met zn "Oh, behaaaaave!")
Dat dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |