abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:17:02 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64860368
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb even teruggelezen en jij maakte de eerste opmerking tegen Viking. Dat was dus geen grapje?
Even ter verduidelijking?
Het halve vorige topic ging over PF's rij-examen en Blaatschaap vroeg op de eerste pagina of PF geslaagd was of niet. En toen zei ik dus dat teruglezen in bepaalde gevallen best een goed idee is (sloeg ook half op mezelf, want als ik m'n eigen nieuwe regel in acht zou nemen, had ik het ook nog niet gelezen ). Dus het was een grapje, maar Miss_S interpreteerde het kennelijk als afzeiken.
En Miss_S is altijd zó begaan met anderen, dus die móest mij wel even terecht wijzen .
Niet meer actief op Fok!
pi_64860369
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

euh..... ehm...

!
Het gaat al weer wat beter!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64860381
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb even teruggelezen en jij maakte de eerste opmerking tegen Viking. Dat was dus geen grapje?
Even ter verduidelijking?
Nee hoor, ik vond het wel grappig dat het eerste wat je hier leest als je dagen bent weg geweest is Vik die weer tegen iemand zegt dat hij moet teruglezen.
Maar jullie gaan zo snel, iemand met een baan of die studeert kan geen 5 topics per dag teruglezen en als je dat wel verwacht dan zit er iets mis bij je.
En dan krijg ik eigenlijk een gevoel van dat ik me zorgen ga maken om die persoon omdat het nooit goed kan zijn als je zoveel tijd in een topic/site/forum etc besteed en dat zelfs van andere gaat verwachten.

Maar goed na dit topic ben ik ook weer weg, het dieettopic gaat op een snelheid dat je lekker bij kan houden en ook gewoon op iedereen kan reageren en aandacht geven
pi_64860386
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zet em in je sig, hoef je hem niet meer op te zoeken steeds . Hij blijft van toepassing .
Kudo's voor Chico
Ja doei.
pi_64860395
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En hoe gaan we dát bewerkstelligen?
Eee Braaaaajen!
Eeee CONJO!

pi_64860405
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het gaat al weer wat beter!
yay
Ja doei.
pi_64860436
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Blijft een kut opmerking van je, terwijl er op wijzen dat iets in het vorige topic te vinden is iets is wat we allemaal wel vaker doen.
Vik is er trouwens tegenwoordig minder dan eerst dus sowieso sloeg het nergens op.
Dan heb ik dat gemist in het tijdje dat ik weg was, want toen ik weg ging was het iets dat Vik om het uur deed bij iemand.
En ik vond het juist lief om meteen als je online komt aan PF te vragen hoe het ging
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:19:37 #158
236335 neen
schone schijn
pi_64860459
Dit is zeker ook hoe het er in PF's studiegroepje aantoe gaat.
het lijkt niet wat het is
pi_64860461
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:17 schreef Miss_S het volgende:

En dan krijg ik eigenlijk een gevoel van dat ik me zorgen ga maken om die persoon omdat het nooit goed kan zijn als je zoveel tijd in een topic/site/forum etc besteed en dat zelfs van andere gaat verwachten.
Je hebt wel een punt hoor, zo goed gaat mijn studie niet. En vik is werkloos..
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:19:52 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64860467
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hoe is ie? Ik doe even een msngesprek na
Simulatie! Tof!

Gaat goed! Nog niks gesnaaid en ben mn kerstgewicht weer kwijt, was 0.7 aangekomen en nu is er weer 0.8 af Verder veel aan het essay-schrijven! En dat was het in Marialand En hoe is t nu met die Chiiiiiico? Wil het vlotten met je werk voor 0:00?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64860469
quote:

[..]

Nee hoor, ik vond het wel grappig dat het eerste wat je hier leest als je dagen bent weg geweest is Vik die weer tegen iemand zegt dat hij moet teruglezen.
Maar jullie gaan zo snel, iemand met een baan of die studeert kan geen 5 topics per dag teruglezen en als je dat wel verwacht dan zit er iets mis bij je.

Maar goed na dit topic ben ik ook weer weg, het dieettopic gaat op een snelheid dat je lekker bij kan houden en ook gewoon op iedereen kan reageren en aandacht geven
Oh, please ga niet weg, blijf alsjeblieft

[/watjegraagwilhoren]

Vik hangt hier echt niet meer rond dan andere mensen doen, dus je hoeft haar er echt niet speciaal uit te pikken.

En ik lees ook bijna nooit terug btw.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64860479
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef P.F het volgende:

[..]

Komt ie, hij is wel een beetje stoffig:
[..]

Als je maar weet dat dat wel echt een grapje is
pi_64860483
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:19 schreef neen het volgende:
Dit is zeker ook hoe het er in PF's studiegroepje aantoe gaat.
Jij stoker
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:20:24 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64860484
quote:

[..]

Ik zit ook niet 24/7 in dit topic hoor, dat zou je ook weten als je hier zelf vaker was. Dus houd die grote muil van je een keer dicht en laat mij mijn tijd op mijn eigen manier indelen, capisce? En jij je zorgen maken om iemand? Laat me niet lachen man!!!! .
quote:
Toedels .
Niet meer actief op Fok!
pi_64860487

deze man zal ook wel 's moeten poepen....
Ja doei.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:20:39 #166
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64860492
ConLeche, die 'ponnie' is wat te lang, de rest was de vorige keer erg gesnoeid en die bewust langer, maar dat is een beetje lastig want hij valt echt precies voor mijn oog en dat is soms wel vervelend.

Die krullige lok van die Hamel heb ik ook, maar omdat aan een kant van mijn hoofd het haar langer is heb ik dat alleen aan die kant
En 't model is eruit, dat moet wel even bijgeknipt worden. Matten

Normaal gesproken scheer ik mijn baard wel een beetje bij, hou niet van mijn hele gezicht onder de baard. Onder in de nek is 't normaal lekker geschoren.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_64860508
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, please ga niet weg, blijf alsjeblieft

[/watjegraagwilhoren]

Vik hangt hier echt niet meer rond dan andere mensen doen, dus je hoeft haar er echt niet speciaal uit te pikken.

En ik lees ook bijna nooit terug btw.
Ik was al weg, ik las nu alleen dit van PF en vond ik belangrijk genoeg om op te reageren
En ik wil zeker niet blijven of dat mensen dat van me vragen als ze het niet menen. Heb 1000x liever dat je zegt flikker op
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:21:27 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64860513
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Eee Braaaaajen!
Eeee CONJO!

[ afbeelding ]
Ja nachtmerries
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_64860523
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Heb 1000x liever dat je zegt flikker op
flikker op
Ja doei.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:21:48 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64860526
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dan heb ik dat gemist in het tijdje dat ik weg was, want toen ik weg ging was het iets dat Vik om het uur deed bij iemand.
??????????????????????????????????????

Voorbeelden?
Niet meer actief op Fok!
pi_64860536
garpje
Ja doei.
pi_64860541
O en ik vind alle belangstelling inclusief die van Miss_S heel tof!

Datjulliedatweten
pi_64860547
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zit ook niet 24/7 in dit topic hoor, dat zou je ook weten als je hier zelf vaker was. Dus houd die grote muil van je een keer dicht en laat mij mijn tijd op mijn eigen manier indelen, capisce? En jij je zorgen maken om iemand? Laat me niet lachen man!!!! .
[..]

Toedels .
Dan is er veel anders geworden in 48 uur
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:22:38 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64860556
Die Dalai Lama ineens!

Mo, wat ben je zen! Ik ben trots op je
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64860563
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef P.F het volgende:
O en ik vind alle belangstelling inclusief die van Miss_S heel tof!

Datjulliedatweten

plaatjes zoeken is tof

Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')