Jij beslist niet hoe en met wie ik mijn vrije tijd doorbreng. Wat denk je wel nietquote:
Want een garnaal was een soort zee insect! En insecten zijn geen dieren!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al tegen hem! Als hij vol afschuw kijkt hoe ik een kippenpoot afkluif, niet naar mij maar wel naar zijn familieEn hij wordt altijd boos op zijn moeder dat ze vlees voor mij maakt
Nom nom nom maar ik had geloof ik beloofd dat ik niemand zijn zondes zou vertellen
Nee natuurlijk niet, what was I thinkingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Want een garnaal was een soort zee insect! En insecten zijn geen dieren!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij beslist niet hoe en met wie ik mijn vrije tijd doorbreng. Wat denk je wel niet.
En in frikandellen zit geen vlees. Dusssquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, what was I thinking![]()
![]()
Mensen kunnen zo grappig redeneren
Ja sorry, maar ik haat het om een oud topic te moeten openen om de dingen uit de OP te kunnen vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:57 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja sorry! Vergeten! Normaal doe ik dat altijd behalve deze keer en de vorige keer toen je ook al ging zeuren![]()
O ja, ik was even vergeten dat jij altijd zo vreselijk begaan bent met iedereenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het kan mij ook weinig schelen maar vroeg me gewoon af of je dan gelukkiger zou zijn...
En ik heb een [aar dagen niet meegelezen hier en het eerste wat ik lees als ik hier kom is jij wie iemand weer moet wijzen om het teruglezen. Terwijl het toch erg aardig bedoelt was lijkt me, na een dag hard studeren/werken als eerste vragen hoe het met PF gegaan is.
da's ook een catfightquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
Hè, gezellig!
Ik ga even met de Carmenset vechten!
U vraagt wij draaien. Na een dagje hangen in huis.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja inderdaad met de koptelefoon! Is wel een toffe fotoAl vind ik je haar niet zo heel duidelijk op de foto's; heb je geen paar-seconden-geleden-full-haar-shot-foto?
Kort haar heb ik nog 's overwogen, maar ik hou van mijn lange haar en ik heb heel dik haar. De kapper is altijd jaloers op mijn haar zegt ze.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:59 schreef Chicolate het volgende:
Zwahiel heeft een leuk hoofd! En snowboarders zijn sowieso tof. Over je haar kan ik niets zeggen, daar niet zo verstand van enzo. Maar niet te kort! Geen milimeter, bent geen militair ofzo.
You go girl!! En: FOTOOOOOOOOW'S!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
Hè, gezellig!
Ik ga even met de Carmenset vechten!
Oeh je haar zo is ook leuk! Laat het net zo knippen als mijn Mrquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef zwahiel het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien. Na een dagje hangen in huis.
http://www.wielgoesonline.net/meuk/Foto2.jpg
doe 'm geen img
[..]
Kort haar heb ik nog 's overwogen, maar ik hou van mijn lange haar en ik heb heel dik haar. De kapper is altijd jaloers op mijn haar zegt ze.
hoe lang kom je hier nou?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef Goodbye het volgende:
Echt hoor, het begon als een grapje maar wordt toch weer gezeik
Hey Mariaquote:
Precies en echt nergens was het een grapje hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe lang kom je hier nou?kommop
Ja maar mijn humeur gaat bij het lezen er van echt als volgt:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe lang kom je hier nou?kommop
Ik zeg dat ook dat je het níet te kort mag doen, kort haar is ... tja, niet je van het. Langer haarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef zwahiel het volgende:
Kort haar heb ik nog 's overwogen, maar ik hou van mijn lange haar en ik heb heel dik haar. De kapper is altijd jaloers op mijn haar zegt ze.
Daar heb ik geen tijd voor!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
You go girl!! En: FOTOOOOOOOOW'S!!!
en dan nu weerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja maar mijn humeur gaat bij het lezen er van echt als volgt:
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb je wat stijl haar, ik weet niet of een WH kapsel dan gaat lukkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef zwahiel het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien. Na een dagje hangen in huis.
http://www.wielgoesonline.net/meuk/Foto2.jpg
ALLES is PF d'r schuld!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Precies en echt nergens was het een grapje hoor
Maar ik kwam hier alleen om met PF mee te leven dus eigenlijk is het haar schuld
Ik heb even teruggelezen en jij maakte de eerste opmerking tegen Viking. Dat was dus geen grapje?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar ik kwam hier alleen om met PF mee te leven dus eigenlijk is het haar schuld
Komt ie, hij is wel een beetje stoffig:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
PF begon!
* Greys wijst naar PF
Allemaal haar schuld!
Hoe is ie?quote:
Thanks! Was ik ook niet van plan, maar ik moet wel even een model, achter is het echt veel te lang, het krult mijn gehoorgang in vanuit de achterkant. Ben niet zo'n mat figuurquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zwahiel, ik vind het eigenlijk wel leuk zoFluffy, ruig en 'nonchalant', cachai
![]()
Dus zou er niet veel afhalen als ik jou was!
En hoe gaan we dát bewerkstelligen?quote:
euh..... ehm...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En hoe gaan we dát bewerkstelligen?
You know it, babe!quote:
Whehehehehe. Ik kon 'm niet meer vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Komt ie, hij is wel een beetje stoffig:
[..]
Mamsiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef conleche het volgende:
Ik zou heel moe van mezelf worden, ware ik Miss_S.
Blijft een kut opmerking van je, terwijl er op wijzen dat iets in het vorige topic te vinden is iets is wat we allemaal wel vaker doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zolang je maar wel 10 topics per dag terugleest het
Zet em in je sig, hoef je hem niet meer op te zoeken steedsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Komt ie, hij is wel een beetje stoffig:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |