Was eigenlijk mijn schuld.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou iets minder grof en puberaal mogen gaan reageren, knul.
Noem mij geen knul.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarheid mag gezegd worden toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Je ergert je of iets irriteert je.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik irriteer me echt aan die vrouwen hier.
Ach zn ware aard komt boven. Nog even zo doorgaan en hij kan bananen gaan pellen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan wel...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Brr3ezaHh T0ppickk #115 Propvol slettebakjes
Maar dan een eerder topic ooit. Kan dat kloppen?![]()
Nu blijf ik dus nog even langer plakken. Wat een belachelijke reacties plaats jij zeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Noem mij geen knul.
Ik wil gewoon dat het hier was zoals vanmiddag zonder ze.
Ik heb ze vriendelijk gevraagd te verlaten, en de meeste luisterden naar mij maar een enkeling vraagt erom.
Die bevoegdheid heb ik niet meerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:10 schreef Suijk het volgende:
Pas op Ado, of Sjimz gaat bonnetjes uitdelen.
Geen dankquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kan wel...
Dan mot ik in deze ook maar even een verkapte tvp plaatsen.
Ik zei alleen wat sjimz ook zei alleen dan met hersenloos ervoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:10 schreef Suijk het volgende:
Pas op Ado, of Sjimz gaat bonnetjes uitdelen.
Ach was schattig ben je toch ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nu blijf ik dus nog even langer plakken. Wat een belachelijke reacties plaats jij zeg.
Leuk hè, Ado is onze dorpsgek. Hebben jullie dat daar ook in dat gedeelte van het forum?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nu blijf ik dus nog even langer plakken. Wat een belachelijke reacties plaats jij zeg.
Jouw niveau wil ik zelfs een mod niet aandoen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik zei alleen wat sjimz ook zei alleen dan met hersenloos ervoor.
Sory sjimz het zal niet meer gebeuren, maar dan moet jij ook voortan netjes doen.
Want ik spiegel mijn niveau graag aan die van de mods.
Yup maar she shall not be named...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Leuk hè, Ado is onze dorpsgek. Hebben jullie dat daar ook in dat gedeelte van het forum?
Wij zijn allemaal dorpsgekken!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Leuk hè, Ado is onze dorpsgek. Hebben jullie dat daar ook in dat gedeelte van het forum?
Ja die ben ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee. Om een dorpsgek kan je ook af en toe lachen, zoals DAM of BSB.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:12 schreef Happel het volgende:
[..]
In mijn ogen ben je een knulletje en zo gedraag je je ook met je onvolwassen puberale grote bek hier op Internet en ik ben zeker niet de enige die zich aan jouw kinderachtige gedoe ergert.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:09 schreef Adothehague het volgende:
Noem mij geen knul.
Ik wil gewoon dat het hier was zoals vanmiddag zonder ze.
Ik heb ze vriendelijk gevraagd te verlaten, en de meeste luisterden naar mij maar een enkeling vraagt erom.
Verrraden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yup maar she shall not be named...
Te confronterend voor je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yup maar she shall not be named...
Oke sorry golfer, ik zal alleen nog maar lief doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
In mijn ogen ben je een knulletje en zo gedraag je je ook met je onvolwassen puberale grote bek hier op Internet en ik ben zeker niet de enige die zich aan jouw kinderachtige gedoe ergert.
En als er al helemaal iemand geen enkel recht heeft om een user te vragen een SC te verlaten, ben jij het.
Als jij je irriteert aan de vrouwen die hier komen is er een heel makkelijke oplossing: gewoon zelf niet meer hier komen.
Bij voetbal horen rellenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nuh heb geen zin in een nieuwe rel vandaag
Amen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:14 schreef sjimz het volgende:
BTW Ado, je hoeft je gedrag niet aan mij te spiegelen.
Ik wil het liefst niets met je te maken hebben.
Je bent vermoeiend, je bent niet grappig en je moet vooral niet doen alsof je een (hulp)mod bent.
Ik hoop dat het "dikke zeug" een geintje was , dat van mij was het wel.
Braaf.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:14 schreef Adothehague het volgende:
Oke sorry golfer, ik zal alleen nog maar lief doen.
Jij ben ook een uitzondering aan wie ik me wil spiegelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:14 schreef sjimz het volgende:
BTW Ado, je hoeft je gedrag niet aan mij te spiegelen.
Ik wil het liefst niets met je te maken hebben.
Je bent vermoeiend, je bent niet grappig en je moet vooral niet doen alsof je een (hulp)mod bent.
Ik hoop dat het "dikke zeug" een geintje was , dat van mij was het wel.
Rellen zijn leukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Vrouwtjes die lachen om hun eigen grapjes.
Motorbloempie is eindelijk weg![]()
Hij loopt/rent wel als een vrouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik baal dat Arsenal toch ondermaats presteert.
En Robben is geniaal maar die blessures van 'm. Hij lijkt wel een vrouw zou Ado zeggen gok ik zo.
Happel, UT?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Rellen zijn leuk
Ik zie overigens dat het antwoord hierboven al gegeven is. Denk dat het ook wel een correcte constatering van diegene is.
nee, da's te merken, rellertjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Come on you Spursquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:15 schreef Muis006 het volgende:
Om even iets voetbal-gerelateerds te zeggen
Ik wil dat Ruudje terugkomt naar PSV en ik gniffel in mijn vuistje dat Tottenham het zo slecht doet.
Ado, reageer dan gewoon nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij ben ook een uitzondering aan wie ik me wil spiegelen.
Politie![]()
Altijd onschuldige burgers pakken maar te laf voor de echte boeven.
En zeug was uiteraard een grapje.
Jij ben ook bloedvermoeid, altijd het laatste woord willen hebben terwijl je beter moet wete.
Ik is braafquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, da's te merken, rellertje
Ben jij Spurs fan ?quote:
Jullie vrouwmensen hebben vast wel een homoradar. Gaat ie bij Robben af?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik baal dat Arsenal toch ondermaats presteert.
En Robben is geniaal maar die blessures van 'm. Hij lijkt wel een vrouw zou Ado zeggen gok ik zo.
Nee, ik zit met mn opleiding en het is mij ff te ver om te rijdenquote:
Die van mij gaat af bij CRonaldoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jullie vrouwmensen hebben vast wel een homoradar. Gaat ie bij Robben af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |