abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64872214
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, daarom zijn ze gemiddeld 20x zo vet als een Europeaan.
Dat heeft weinig te maken met het rookverbod of verkeersregels.

Overigens is Europa in hard tempo bezig om de Amerikanen in te halen als het gaat om vet zijn!
pi_64872239
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:31 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ik vind de nederlandse mentaliteit wat dat betreft beter, niet alles voor zoete koek aannemen enzo.
Een mentaliteit is niet beter als men het tot volkssport heeft gemaakt om de regels aan je laars te lappen.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:39:43 #33
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64872291
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Amerikanen zijn een gedisciplineerd en beschaafd volk
Ze vermoorden heel gedisciplineerd en beschaafd over de gehele wereld mensen om hun economische belangen veilig te stellen. Dan ben ik liever iets minder gedisciplineerd en beschaafd.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_64872328
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ze vermoorden heel gedisciplineerd en beschaafd over de gehele wereld mensen om hun economische belangen veilig te stellen. Dan ben ik liever iets minder gedisciplineerd en beschaafd.
Hoewel dit onzin is, doel je waarschijnlijk op Irak en Afghanistan. Nederland is/was daar ook actief. Daar gaat je argument wat sowieso al geen argument was.
pi_64872418
Nederland is daar inderdaad ook actief terwijl de meerderheid het niet wil, maar wel dit kutkabinet dat ook het rookverbod heeft ingevoerd om maar even ontopic te blijven.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:43:22 #36
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_64872421
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:19 schreef Suko het volgende:

[..]

Ik was geen patient, maar doet er niet toe, pleur dan ook op met al dat verkeer voor de ingang, da's meten met 2 maten. Overigens ziin er veel artsen/chirurgen die behandelen onder invloed van het een en ander, da's ook niet fris hoor, kun je ook dood gaan, als patient, maar dat is een andere discussie.
Uitstoot van autoverkeer wordt ook steeds verder beperkt, dus wat dat betreft ligt het in lijn. Daarnaast: als er een rookverbod rond de gebouwen is zullen de rokende patiënten ook niet de hele tijd bij dat verkeer rondhangen. Twee vliegen in een klap dus!
Life is what you make it.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:43:44 #37
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_64872436
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:38 schreef Halcon het volgende:
Een mentaliteit is niet beter als men het tot volkssport heeft gemaakt om de regels aan je laars te lappen.
Zeker niet, maar als ik moest kiezen tussen enerzijds slaafs en volgzaam allerlei onzinnige regels volgen simpelweg omdat het regels zijn, en anderszijds zelf nadenken en onzinnige regels zoveel mogelijk negeren dan lijkt me de keuze duidelijk.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_64872460
Een kop vol zaagsel!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:44:23 #39
pi_64872462
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wel als het slechte regels zijn. Dat hadden veel meer mensen in verschillende oorlogen moeten doen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_64872468
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:43 schreef bloodymary het volgende:
Nederland is daar inderdaad ook actief terwijl de meerderheid het niet wil, maar wel dit kutkabinet dat ook het rookverbod heeft ingevoerd om maar even ontopic te blijven.
Soms moet de politiek gewoon het verstandige besluit nemen, ondanks de uitslag van enkele polls. Er is wellicht ook wel een meerderheid vinden voor het verhogen van de maximumsnelheid tot 180 kilometer per uur, maar dat gebeurt ook niet.
pi_64872488
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wel als het slechte regels zijn. Dat hadden veel meer mensen in verschillende oorlogen moeten doen.
Aan regels heb je je te houden, ongeacht hoe jij denkt over die regels.
pi_64872544
Nou, ik begrijp niet wat er verstandig aan is om 25 jonge jongens de dood in te jagen en dan kijk ik nog heel beperkt alleen naar de Nederlandse zijde van het verhaal.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:46:44 #43
pi_64872578
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hoewel dit onzin is, doel je waarschijnlijk op Irak en Afghanistan.
Vietbnam, Zuid-Amerika
quote:
Nederland is/was daar ook actief
Ik ben ook tegen de Nederlandse christenfundamentalisten die Amerika's kont bewonen.
quote:
. Daar gaat je argument wat sowieso al geen argument was.
Ik ben nog steeds tegen.
pi_64872595
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Met mensen die zo denken kan ik helemaal niets en die maken mij heel aggressief, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet ben.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:48:08 #45
pi_64872627
quote:

[..]

Dat ben ik principieel met je oneens. En jijzelf ook. Vroeger was het regel dat er gerookt werd in de horeca. Als jij regels zou heilig vind zou dat nu dus ook nog steeds mogen.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:48:56 #46
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_64872649
quote:

[..]

Als ik dit soort uitspraken lees, dan moet ik onwillekeurig denken aan de film Robocop 2. De mensen die de film gezien hebben weten ongetwijfeld waar ik op doel.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:50:21 #47
pi_64872696
quote:

[..]

Soms moet de politiek gewoon het verstandige besluit nemen,
pi_64872714
Ik krijg ook een beetje rare associaties met dit soort uitspraken, zeker als zo iemand ook nog eens een adelaar als avatar heeft.....
pi_64872870
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:46 schreef bloodymary het volgende:
Nou, ik begrijp niet wat er verstandig aan is om 25 jonge jongens de dood in te jagen en dan kijk ik nog heel beperkt alleen naar de Nederlandse zijde van het verhaal.
Dat is wat kortzichtig bekeken en het gaat hier ook niet over het wel of niet nut hebben van bepaalde interventies natuurlijk. Het ging erom dat het "argument" van Papierversnipperaar er geen is.
pi_64872881
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:48 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Als ik dit soort uitspraken lees, dan moet ik onwillekeurig denken aan de film Robocop 2. De mensen die de film gezien hebben weten ongetwijfeld waar ik op doel.
Aan wetten moet je je dus niet houden?
pi_64872907
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat ben ik principieel met je oneens. En jijzelf ook. Vroeger was het regel dat er gerookt werd in de horeca. Als jij regels zou heilig vind zou dat nu dus ook nog steeds mogen.
Regels worden veranderd. Als iedereen regels die hem of haar niet bevallen zou overtreden, zou het een behoorlijke teringzooi vinden.

Bijvoorbeeld: ik vind het leuk om jouw bezittingen te slopen. Dat is verboden, maar dat verbod vind ik onzin. Lekker slopen dus maar. Daar ben jij het dus principieel mee eens?
pi_64872916
Regels, die bedacht zijn door een ongelofelijke actieve antiroken-maffia, mensen die al sowieso niet gezellig zijn, waarschijnlijk al niet in een kroeg komen (en niet venwege de rook) en vast lid zijn van omroep Llink. Niet hebben kunnen/willen bedenken dat er ook antirookcafé's kunnen komen, keuzes weet je wel.
pi_64873039
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:56 schreef Suko het volgende:
Regels, die bedacht zijn door een ongelofelijke actieve antiroken-maffia, mensen die al sowieso niet gezellig zijn, waarschijnlijk al niet in een kroeg komen (en niet venwege de rook) en vast lid zijn van omroep Llink. Niet hebben kunnen/willen bedenken dat er ook antirookcafé's kunnen komen, keuzes weet je wel.
Dan zou de niet-roker zich moeten aanpassen aan het asociale gedrag van de rokers en dat is nu juist niet de bedoeling.

Ik ben overigens geen lid van omroep Llink. Ik vraag me af waar je dat vandaan hebt gehaald.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 00:02:00 #54
pi_64873076
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alleen goede wetten.
pi_64873101
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Alleen goede wetten.
Zie mijn vorige post.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 00:03:49 #56
pi_64873125
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Regels worden veranderd.
Dus regels zijn niet heilig. Dat bedoel ik.
quote:
Bijvoorbeeld: ik vind het leuk om jouw bezittingen te slopen. Dat is verboden, maar dat verbod vind ik onzin. Lekker slopen dus maar. Daar ben jij het dus principieel mee eens?
Als ik vrijwillig mijn spullen in een hok zet (noem het een kroeg) om ze door jou te laten slopen, mag het.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 00:05:18 #57
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_64873173
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:00 schreef Halcon het volgende:
Dan zou de niet-roker zich moeten aanpassen aan het asociale gedrag van de rokers en dat is nu juist niet de bedoeling.
Roken is nooit een probleem geweest in kroegen, totdat vadertje staat meende een rookverbod te moeten opleggen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 10 januari 2009 @ 00:05:42 #58
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_64873182
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

quote:
RoboCop's new directives are (in numerical order): - DIRECTIVE 233: Restrain hostile feelings. - DIRECTIVE 234: Promote positive attitude. - DIRECTIVE 235: Suppress aggressiveness. - DIRECTIVE 236: Promote pro-social values. - DIRECTIVE 238: Avoid destructive behavior. - DIRECTIVE 239: Be accessible. - DIRECTIVE 240: Participate in group activities. - DIRECTIVE 241: Avoid interpersonal conflicts. - DIRECTIVE 242: Avoid premature value judgments. - DIRECTIVE 243: Pool opinions before expressing yourself. - DIRECTIVE 244: Discourage feelings of negativity and hostility. - DIRECTIVE 245: If you haven't got anything nice to say, don't talk. - DIRECTIVE 246: Don't rush traffic lights. - DIRECTIVE 247: Don't run through puddles and splash pedestrians or other cars. - DIRECTIVE 248: Don't say that you are always prompt when you are not. - DIRECTIVE 249: Don't be oversensitive to the hostility and negativity of others. - DIRECTIVE 250: Don't walk across a ballroom floor swinging your arms. - DIRECTIVE 254: Encourage awareness. - DIRECTIVE 256: Discourage harsh language. - DIRECTIVE 258: Commend sincere efforts. - DIRECTIVE 261: Talk things out. - DIRECTIVE 262: Avoid Orion meetings. - DIRECTIVE 266: Smile. - DIRECTIVE 267: Keep an open mind. - DIRECTIVE 268: Encourage participation. - DIRECTIVE 273: Avoid stereotyping. - DIRECTIVE 278: Seek non-violent solutions.
Als dit nieuwe wetten waren, had jij je eraan gehouden?

N.B. Zie de overeenkomst: mensen hebben allerlei motieven om anderen hun idealen op te leggen, zonder zich de negatieve bijeffecten te realiseren. Je hoeft niet uitzonderlijk slim te zijn om nieuwe regeltjes te introduceren, maar je moet wel uitzonderlijk dom zijn om op diegene's blauwe ogen af te gaan wanneer het gaat om dat de samenleving er ook voor iedereen op vooruit gaat, of dat het netto-effect uberhaupt positief is.

[ Bericht 10% gewijzigd door HenryHill op 10-01-2009 00:20:24 ]
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_64873309
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ben overigens geen lid van omroep Llink. Ik vraag me af waar je dat vandaan hebt gehaald.
Qua café's, daar is al eeeeeeeeeeeeeeeuwen de gewoonte dat er gerookt wordt, weet je wel....een borrel en een peuk. Als men daar nu niet meer tegen kan, ook niet qua baan, dan ga je naar een gelegenheid waar dus niet gerookt word, punt. En dus niet andersom! Llink is meer een opmerking van mij, daar zitten alleen braverds volgens mij. Daar komt niks ongezonds voorbij, nou ja, reizen dan met vliegtuig en anderszins, da's weer wat minder. Bedtijd.
pi_64873552
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 00:05 schreef HenryHill het volgende:

[..]

[..]

Als dit nieuwe wetten waren, had jij je eraan gehouden?
Ja, want aan wetten heb je je te houden, aangezien een overtreding kan leiden tot een veroordeling. Op dat laatste zit ik niet te wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')