Dus nu reageer ik homofobisch, het moet niet gekker worden zeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen piemels posten en tieten posten.
Wél tussen homofobisch reageren, want tieten mogen wel.
Mijn punt is dat die hele VBL SC belachelijk en dubbelop is. En dat hools gesloten moest worden al helemaal.
En het punt van de mensen die er over gaan is dat beide topics openblijven en dat jij weer kunt in je oude vertrouwde HOOLS en anderen in de normale SC.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen piemels posten en tieten posten.
Wél tussen homofobisch reageren, want tieten mogen wel.
Mijn punt is dat die hele VBL SC belachelijk en dubbelop is. En dat hools gesloten moest worden al helemaal.
Ik snap nu trouwens wel waarom jullie zo graag prosac wildequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus nu reageer ik homofobisch, het moet niet gekker worden zeg.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik snap nu trouwens wel waarom jullie zo graag prosac wilde
Jij hebt überhaupt niets te zoeken in een VBL SC. Jij post verder helemaal niet in VBL.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:45 schreef Mike het volgende:
We vinden het erg jammer, maar sjimz heeft aangegeven te willen stoppen met modden. Hij is het plezier kwijt geraakt in VBL en dan zit er niks anders op dan ermee op te houden.
sjimz, ontzettend bedankt voor het modden op een forum dat niet altijd even makkelijk is en hopelijk krijg je het wel weer naar je zin 'in het zwart'.
Ik geloof niet dat Da_Sandman hiervoor de credits moet krijgen. Het droop er al weken vanaf dat Sjimz totaal geen zin meer had en in de discussies met diverse users steeds korter door de bocht ging en steeds vaker zijn 'machtspositie' als mod als dreigement of instrument gebruikte.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:51 schreef Grulez het volgende:
Gefeliciteerd Da_Sandman. Heb je toch je zin gekregen met je gezeur.
Kun je mij voorbeelden geven van het dreigen etc?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Da_Sandman hiervoor de credits moet krijgen. Het droop er al weken vanaf dat Sjimz totaal geen zin meer had en in de discussies met diverse users steeds korter door de bocht ging en steeds vaker zijn 'machtspositie' als mod als dreigement of instrument gebruikte.
Hij had wat mij betreft al weken geleden moeten stoppen en het helemaal niet zo ver moeten laten komen.
Ik kan nou eenmaal niet in MED posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:56 schreef Suijk het volgende:
Post het anders nog 4x golfer, misschien dat dan het hele forum het leest.
Ook echt in 1x zwart. Nouja, hopelijk krijg je er weer wat plezier in.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:57 schreef sjimz het volgende:
Ik wild de eer aan mijzelf houden voordat ik een verzuurde ex-crewer wordt.
Ik denk dat dan iedereen wel een idee heeft wie ik daar allemaal mee bedoel
Zou ik dan in 2 x zwart moeten gaan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ook echt in 1x zwart. Nouja, hopelijk krijg je er weer wat plezier in.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:57 schreef sjimz het volgende:
Ik wild de eer aan mijzelf houden voordat ik een verzuurde ex-crewer wordt.
Ik denk dat dan iedereen wel een idee heeft wie ik daar allemaal mee bedoel
Nog geen reden om het overal te postenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan nou eenmaal niet in MED posten.
Grijs ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou ik dan in 2 x zwart moeten gaan?
Nee, maar via MLN ofzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou ik dan in 2 x zwart moeten gaan?
Ik heb al een banner voor ze gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb al een banner voor ze gemaakt.
Maar ik wil Vaduz daar nog niet wegpesten.
rubbereend is niet weg te pesten.
Zullen we dit verder in een ander topic bespreken?
Idd, wat een gezeur van een paar volwassen mensen om niets. Beschamend zeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef _Mike_ het volgende:
Dat mensen die alleen in Hools posten en de rest van VBL vermijden hier op Sjimz durven te zeiken!
Idd, en ik denk dat die mensen ook goed weten over wie Sjimz het heeft...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef _Mike_ het volgende:
Dat mensen die alleen in Hools posten en de rest van VBL vermijden hier op Sjimz durven te zeiken!
ik kwam in Hools en ik post ook in andere topics in VBLquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Prima keuze geweest! De mensen die nog in hools kwamen, kwamen eigenlijk alleen voor Hools en niet voor VBL.
Dan schiet je je doel een beetje voorbij als SC.
Moedig en verstandig besluit iig.
Ik doelde meer op de bejaardensoos,quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kwam in Hools en ik post ook in andere topics in VBL
Ik ook. Maar Ole, golfer, Bluezz ed werden toch gezien als HOOLS, terwijl er ook zat normale VBLers kwamen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kwam in Hools en ik post ook in andere topics in VBL
volgens mij heb je ze dan ook wel een heel eind jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ook. Maar Ole, golfer, Bluezz ed werden toch gezien als HOOLS, terwijl er ook zat normale VBLers kwamen.
En het dan een evengrote baggerbende laten worden. Verrassend is het ook al niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je je KLB-bende maar weg houdt.
Posten alsof je in een cafe zit, hoe kansloosquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef Happel het volgende:
Mijn god, wat een kleine kinderen zitten er in dat Hools-kliekje. Ray en Sjimz hebben een goed besluit genomen in het belang van heel VBL en niet in het belang van een klein groepje vastgeroeste users. Ik ben er voor om Hools gewoon in ONZ pleuren, daar hoort het ook thuis.
Sjimz, jammer dat je weggaat. Ondanks al je negatieve punten (), vond ik je een meer dan goede mod.
Idd zeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef Happel het volgende:
Mijn god, wat een kleine kinderen zitten er in dat Hools-kliekje.
Jawel, staan helemaal onderaan in de index lijst.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:35 schreef _Mike_ het volgende:
Ben ik blind of is er nog geen nieuwe VBL SC open?
Tussen de centrale topics.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:35 schreef _Mike_ het volgende:
Ben ik blind of is er nog geen nieuwe VBL SC open?
Ja, blijkbaar ben ik daar toch wel aan toequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
@ Sandman: toch maar die PI-cursus doen?
Oh, ik kijk daar nooitquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel, staan helemaal onderaan in de index lijst.
[VBL SC] #4: Klap eens in je handjes blij blij blij
quote:
Wat is jouw probleem?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af waarom een mod zulke posts plaatst.
Zo denk ik er dus ook over ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar is er nu Hools en SC? Waarom toegeven? Ze rotten maar op.
Het Hools topic was gesloten en dat kon die blijkbaar niet hebbenquote:
Nou.. ik heb de gave blijkbaar om op dit soort momenten privé dingen te doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:04 schreef Suijk het volgende:
Prosac denkt ook, waar ben ik in Godsnaam aan begonnen.
het is je vergeven. Heat of the moment.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:44 schreef _Mike_ het volgende:
Sorry Prosac.
Wat is jouw probleem als je posts gaat quoten van zo'n acht uur geleden die jou niets aangaan?quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Prima keuze geweest! De mensen die nog in hools kwamen, kwamen eigenlijk alleen voor Hools en niet voor VBL.
Dan schiet je je doel een beetje voorbij als SC.
Moedig en verstandig besluit iig.
Ik zie niet in wat mijn posts die jij quote jou aangaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem als je posts gaat quoten van zo'n acht uur geleden die jou niets aangaan?
Jij was mod op dat moment, dat is nogal een verschil met een gewone user, niet?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat mijn posts die jij quote jou aangaan.
Vind ik niet want het was ook jouw zaak nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij was mod op dat moment, dat is nogal een verschil met een gewone user, niet?
Kun je vinden, dat is gewoon een verschil in inzicht over het modschap.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vind ik niet want het was ook jouw zaak niet
Klopt, maar ik was volgens jou ook ongeschikt als moderator.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je vinden, dat is gewoon een verschil in inzicht over het modschap.
Wat een onzin zeg, een mod is ook gewoon user.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij was mod op dat moment, dat is nogal een verschil met een gewone user, niet?
Alleen vanwege de hype.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat ik trouwens wel typisch vind is dat door de tegenstanders van Hools wordt gezegd dat er te veel niet-VBL'ers posten terwijl dat in de nieuwe Slowchat ook wel gebeurt.
Hoewel wij het wel eens oneens zijn geweest deed je het uitstekend.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was volgens jou ook ongeschikt als moderator.
Daarom zeg ik, een verschil in inzicht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was volgens jou ook ongeschikt als moderator.
Ga toch weg man, als je daar al om komt mauwen zit ook iets anders je verkeerd.quote:
Een mod heeft bijvoorbeeld een voorbeeldfunctie, dus geen normale user. Dan moet een mod niet gaan zitten flamen in het topic dat hij met zijn beleid zo graag 'schoon' ziet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, een mod is ook gewoon user.
En wat hij zei was iets wat al 100x gezegd was, robversteeg is gewoon de verpersoonlijking van spuit 11.
Volgens mij ben jij de enige die dat als een flame ziet en je deed het gewoon om mij op te zoeken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een mod heeft bijvoorbeeld een voorbeeldfunctie, dus geen normale user. Dan moet een mod niet gaan zitten flamen in het topic dat hij met zijn beleid zo graag 'schoon' ziet.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem als je posts gaat quoten van zo'n acht uur geleden die jou niets aangaan?
Jezus, wat laat jij je hier ongekend kennen zeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een mod heeft bijvoorbeeld een voorbeeldfunctie, dus geen normale user. Dan moet een mod niet gaan zitten flamen in het topic dat hij met zijn beleid zo graag 'schoon' ziet.
Hou op manquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik inderdaad de enige die dat als flame zag. Dan mag ík dat toch aankaarten in FB? Ik had het ook gedaan als RayMania een dergelijke post had geplaatst. Ook op Ray heb ik wel eens kritiek, alleen denk jij dat het echt alleen maar om jou gaat. Dat zie je gewoon verkeerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die dat als een flame ziet en je deed het gewoon om mij op te zoeken.
Gek he als je zelf zegt dat je iets tegen mij hebtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik inderdaad de enige die dat als flame zag. Dan mag ík dat toch aankaarten in FB? Ik had het ook gedaan als RayMania een dergelijke post had geplaatst. Ook op Ray heb ik wel eens kritiek, alleen denk jij dat het echt alleen maar om jou gaat. Dat zie je gewoon verkeerd.
Ja, zeker met het EO-modbeleid..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:56 schreef BB-boy het volgende:
Wat een kleuterforum is VBL ook eigenlijk
Laat ik me nu weer kennenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, wat laat jij je hier ongekend kennen zeg.
Als ie had gezegd "hey domme kankerhond, tief op met berichten die al zijn gepost" had je een punt gehad.
Maar iets zeggen wat al a) 100x gezegd is, b) een feit is en c) op een grappige manier gebracht wordt is niet flamen...
Als je dat flamen vindt, moet je misschien een keer de realiteit instappen. Is echt heel leuk hoor.
Dat mods een voorbeeldfunctie hebben is ook zoooo 2002. Men is oud en wijs genoeg om zelf te kunnen inschatten wat normaal is en wat niet.
Sja. Het interesseert mij werkelijk geen moer of de rest het nou met mij eens is eigenlijk. Ik moet wel zeggen (maar dat zal wel weer te persoonlijk zijn) dat het je weer tekent om de rest er bij te noemen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gek he als je zelf zegt dat je iets tegen mij hebt
Maar goed om te zien dat de rest het hier ook met jou eens is.
Ik heb tenminste eens iets met mijn grote smoel gedaan, dat kan jij niet zeggenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:00 schreef TerroRobbie het volgende:
HAHHAHAA DA_SANDMAN toen jij mod was was je nog erger dan Sjimz hoor
Feit is dat je aan het zoeken was om hier wat te kunnen posten. Als je nu met droge ogen durft te beweren dat je het, los van dit "drama", ook had gepost dan lieg je echt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laat ik me nu weer kennen,
,
.
Je moet tegenwoordig in VBL dus alleen maar ja en amen zeggen en als een mod stopt "je was een goede mod" zeggen? Dan is VBL toch wel ernstig achteruit gegaan. Ik vond het een flame en dat is mijn goed recht lijkt me.
Als ik een keer boeh tegen je zei reageerde je al alsof ik heel je familie anaal had verkrachtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb tenminste eens iets met mijn grote smoel gedaan, dat kan jij niet zeggen.
Mijn praatgroepjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Feit is dat je aan het zoeken was om hier wat te kunnen posten. Als je nu met droge ogen durft te beweren dat je het, los van dit "drama", ook had gepost dan lieg je echt.
Als dat namelijk echt zo was, dan hadden hier al tig van dat soort posts gestaan.
Je bent gewoon ultiem triest bezig geweest omdat ze jouw praatgroepje wilde wegdoen..
Ik weet dat je dat heel graag zou willen, vind je het gek dat ik zo reageer danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ik een keer boeh tegen je zei reageerde je al alsof ik heel je familie anaal had verkracht
Fok! is geen democratiequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogen de users die inderdaad daar al bijna 1900 delen in posten daar niet een beetje inspraak in hebben?
quote:
Waarom zou iemand die in 1900 kuttopics heeft gepost meer recht hebben dan iemand die in 1900 VBL gerelateerde topics heeft gepost?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mijn praatgroepje.
HOOLS mag van mij best een andere insteek krijgen hoor, alleen niet zo plotseling als dit. Mogen de users die inderdaad daar al bijna 1900 delen in posten daar niet een beetje inspraak in hebben? Dát was mijn punt van kritiek. Sjimz denkt echter dat ik al weken met een hetze tegen hem bezig ben, deze post is volgens hem slechts een onderdeel daarvan. Blijkbaar ben je daar niet van op de hoogte, dus beter kappen we hier gewoon mee.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik inderdaad de enige die dat als flame zag. Dan mag ík dat toch aankaarten in FB? Ik had het ook gedaan als RayMania een dergelijke post had geplaatst. Ook op Ray heb ik wel eens kritiek, alleen denk jij dat het echt alleen maar om jou gaat. Dat zie je gewoon verkeerd.
Wel erg raar dat sjimz zoiets denkt inderdaadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sinds gisteren heb ik zeker wat tegen sjimz en dat is zijn eigen schuld.
Euh, nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogen de users die inderdaad daar al bijna 1900 delen in posten daar niet een beetje inspraak in hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |