Het Hools topic was gesloten en dat kon die blijkbaar niet hebbenquote:
Nou.. ik heb de gave blijkbaar om op dit soort momenten privé dingen te doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:04 schreef Suijk het volgende:
Prosac denkt ook, waar ben ik in Godsnaam aan begonnen.
het is je vergeven. Heat of the moment.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:44 schreef _Mike_ het volgende:
Sorry Prosac.
Wat is jouw probleem als je posts gaat quoten van zo'n acht uur geleden die jou niets aangaan?quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Prima keuze geweest! De mensen die nog in hools kwamen, kwamen eigenlijk alleen voor Hools en niet voor VBL.
Dan schiet je je doel een beetje voorbij als SC.
Moedig en verstandig besluit iig.
Ik zie niet in wat mijn posts die jij quote jou aangaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem als je posts gaat quoten van zo'n acht uur geleden die jou niets aangaan?
Jij was mod op dat moment, dat is nogal een verschil met een gewone user, niet?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat mijn posts die jij quote jou aangaan.
Vind ik niet want het was ook jouw zaak nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij was mod op dat moment, dat is nogal een verschil met een gewone user, niet?
Kun je vinden, dat is gewoon een verschil in inzicht over het modschap.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vind ik niet want het was ook jouw zaak niet
Klopt, maar ik was volgens jou ook ongeschikt als moderator.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je vinden, dat is gewoon een verschil in inzicht over het modschap.
Wat een onzin zeg, een mod is ook gewoon user.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij was mod op dat moment, dat is nogal een verschil met een gewone user, niet?
Alleen vanwege de hype.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat ik trouwens wel typisch vind is dat door de tegenstanders van Hools wordt gezegd dat er te veel niet-VBL'ers posten terwijl dat in de nieuwe Slowchat ook wel gebeurt.
Hoewel wij het wel eens oneens zijn geweest deed je het uitstekend.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was volgens jou ook ongeschikt als moderator.
Daarom zeg ik, een verschil in inzicht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was volgens jou ook ongeschikt als moderator.
Ga toch weg man, als je daar al om komt mauwen zit ook iets anders je verkeerd.quote:
Een mod heeft bijvoorbeeld een voorbeeldfunctie, dus geen normale user. Dan moet een mod niet gaan zitten flamen in het topic dat hij met zijn beleid zo graag 'schoon' ziet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, een mod is ook gewoon user.
En wat hij zei was iets wat al 100x gezegd was, robversteeg is gewoon de verpersoonlijking van spuit 11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |