Idd, wat een gezeur van een paar volwassen mensen om niets. Beschamend zeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef _Mike_ het volgende:
Dat mensen die alleen in Hools posten en de rest van VBL vermijden hier op Sjimz durven te zeiken!
Idd, en ik denk dat die mensen ook goed weten over wie Sjimz het heeft...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef _Mike_ het volgende:
Dat mensen die alleen in Hools posten en de rest van VBL vermijden hier op Sjimz durven te zeiken!
ik kwam in Hools en ik post ook in andere topics in VBLquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Prima keuze geweest! De mensen die nog in hools kwamen, kwamen eigenlijk alleen voor Hools en niet voor VBL.
Dan schiet je je doel een beetje voorbij als SC.
Moedig en verstandig besluit iig.
Ik doelde meer op de bejaardensoos,quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kwam in Hools en ik post ook in andere topics in VBL
Ik ook. Maar Ole, golfer, Bluezz ed werden toch gezien als HOOLS, terwijl er ook zat normale VBLers kwamen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kwam in Hools en ik post ook in andere topics in VBL
volgens mij heb je ze dan ook wel een heel eind jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ook. Maar Ole, golfer, Bluezz ed werden toch gezien als HOOLS, terwijl er ook zat normale VBLers kwamen.
En het dan een evengrote baggerbende laten worden. Verrassend is het ook al niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je je KLB-bende maar weg houdt.
Posten alsof je in een cafe zit, hoe kansloosquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef Happel het volgende:
Mijn god, wat een kleine kinderen zitten er in dat Hools-kliekje. Ray en Sjimz hebben een goed besluit genomen in het belang van heel VBL en niet in het belang van een klein groepje vastgeroeste users. Ik ben er voor om Hools gewoon in ONZ pleuren, daar hoort het ook thuis.
Sjimz, jammer dat je weggaat. Ondanks al je negatieve punten (), vond ik je een meer dan goede mod.
Idd zeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef Happel het volgende:
Mijn god, wat een kleine kinderen zitten er in dat Hools-kliekje.
Jawel, staan helemaal onderaan in de index lijst.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:35 schreef _Mike_ het volgende:
Ben ik blind of is er nog geen nieuwe VBL SC open?
Tussen de centrale topics.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:35 schreef _Mike_ het volgende:
Ben ik blind of is er nog geen nieuwe VBL SC open?
Ja, blijkbaar ben ik daar toch wel aan toequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
@ Sandman: toch maar die PI-cursus doen?
Oh, ik kijk daar nooitquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel, staan helemaal onderaan in de index lijst.
[VBL SC] #4: Klap eens in je handjes blij blij blij
quote:
Wat is jouw probleem?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af waarom een mod zulke posts plaatst.
Zo denk ik er dus ook over ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar is er nu Hools en SC? Waarom toegeven? Ze rotten maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |