Volgens mij ben jij de enige die dat als een flame ziet en je deed het gewoon om mij op te zoeken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een mod heeft bijvoorbeeld een voorbeeldfunctie, dus geen normale user. Dan moet een mod niet gaan zitten flamen in het topic dat hij met zijn beleid zo graag 'schoon' ziet.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem als je posts gaat quoten van zo'n acht uur geleden die jou niets aangaan?
Jezus, wat laat jij je hier ongekend kennen zeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een mod heeft bijvoorbeeld een voorbeeldfunctie, dus geen normale user. Dan moet een mod niet gaan zitten flamen in het topic dat hij met zijn beleid zo graag 'schoon' ziet.
Hou op manquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik inderdaad de enige die dat als flame zag. Dan mag ík dat toch aankaarten in FB? Ik had het ook gedaan als RayMania een dergelijke post had geplaatst. Ook op Ray heb ik wel eens kritiek, alleen denk jij dat het echt alleen maar om jou gaat. Dat zie je gewoon verkeerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die dat als een flame ziet en je deed het gewoon om mij op te zoeken.
Gek he als je zelf zegt dat je iets tegen mij hebtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik inderdaad de enige die dat als flame zag. Dan mag ík dat toch aankaarten in FB? Ik had het ook gedaan als RayMania een dergelijke post had geplaatst. Ook op Ray heb ik wel eens kritiek, alleen denk jij dat het echt alleen maar om jou gaat. Dat zie je gewoon verkeerd.
Ja, zeker met het EO-modbeleid..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:56 schreef BB-boy het volgende:
Wat een kleuterforum is VBL ook eigenlijk
Laat ik me nu weer kennenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, wat laat jij je hier ongekend kennen zeg.
Als ie had gezegd "hey domme kankerhond, tief op met berichten die al zijn gepost" had je een punt gehad.
Maar iets zeggen wat al a) 100x gezegd is, b) een feit is en c) op een grappige manier gebracht wordt is niet flamen...
Als je dat flamen vindt, moet je misschien een keer de realiteit instappen. Is echt heel leuk hoor.
Dat mods een voorbeeldfunctie hebben is ook zoooo 2002. Men is oud en wijs genoeg om zelf te kunnen inschatten wat normaal is en wat niet.
Sja. Het interesseert mij werkelijk geen moer of de rest het nou met mij eens is eigenlijk. Ik moet wel zeggen (maar dat zal wel weer te persoonlijk zijn) dat het je weer tekent om de rest er bij te noemen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gek he als je zelf zegt dat je iets tegen mij hebt
Maar goed om te zien dat de rest het hier ook met jou eens is.
Ik heb tenminste eens iets met mijn grote smoel gedaan, dat kan jij niet zeggenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:00 schreef TerroRobbie het volgende:
HAHHAHAA DA_SANDMAN toen jij mod was was je nog erger dan Sjimz hoor
Feit is dat je aan het zoeken was om hier wat te kunnen posten. Als je nu met droge ogen durft te beweren dat je het, los van dit "drama", ook had gepost dan lieg je echt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laat ik me nu weer kennen,
,
.
Je moet tegenwoordig in VBL dus alleen maar ja en amen zeggen en als een mod stopt "je was een goede mod" zeggen? Dan is VBL toch wel ernstig achteruit gegaan. Ik vond het een flame en dat is mijn goed recht lijkt me.
Als ik een keer boeh tegen je zei reageerde je al alsof ik heel je familie anaal had verkrachtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb tenminste eens iets met mijn grote smoel gedaan, dat kan jij niet zeggen.
Mijn praatgroepjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Feit is dat je aan het zoeken was om hier wat te kunnen posten. Als je nu met droge ogen durft te beweren dat je het, los van dit "drama", ook had gepost dan lieg je echt.
Als dat namelijk echt zo was, dan hadden hier al tig van dat soort posts gestaan.
Je bent gewoon ultiem triest bezig geweest omdat ze jouw praatgroepje wilde wegdoen..
Ik weet dat je dat heel graag zou willen, vind je het gek dat ik zo reageer danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ik een keer boeh tegen je zei reageerde je al alsof ik heel je familie anaal had verkracht
Fok! is geen democratiequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogen de users die inderdaad daar al bijna 1900 delen in posten daar niet een beetje inspraak in hebben?
quote:
Waarom zou iemand die in 1900 kuttopics heeft gepost meer recht hebben dan iemand die in 1900 VBL gerelateerde topics heeft gepost?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mijn praatgroepje.
HOOLS mag van mij best een andere insteek krijgen hoor, alleen niet zo plotseling als dit. Mogen de users die inderdaad daar al bijna 1900 delen in posten daar niet een beetje inspraak in hebben? Dát was mijn punt van kritiek. Sjimz denkt echter dat ik al weken met een hetze tegen hem bezig ben, deze post is volgens hem slechts een onderdeel daarvan. Blijkbaar ben je daar niet van op de hoogte, dus beter kappen we hier gewoon mee.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik inderdaad de enige die dat als flame zag. Dan mag ík dat toch aankaarten in FB? Ik had het ook gedaan als RayMania een dergelijke post had geplaatst. Ook op Ray heb ik wel eens kritiek, alleen denk jij dat het echt alleen maar om jou gaat. Dat zie je gewoon verkeerd.
Wel erg raar dat sjimz zoiets denkt inderdaadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sinds gisteren heb ik zeker wat tegen sjimz en dat is zijn eigen schuld.
Euh, nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogen de users die inderdaad daar al bijna 1900 delen in posten daar niet een beetje inspraak in hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |