Wat een non-argument. Omdat er ook andere problemen bestaan, mag je het hier niet over hebben?!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
hallo het is oorlog geen debat .. leer dat nou eens ..
er sterven 100.000 mensen per jaar aan honger ..... hoor ik niemand over en dan gaan er eens een paar koppen rollen dan is het weer te veel en klagen dat ze doen ....
Ja onder de honger slachtoffers zitten ook baby's
Thanks venomsnakequote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Ziggo hebt, wat daar zit de arabische Al Jazeera een beetje verstopt.
Hij zit daar op kanaal 680.
Het gaat er mij alleen om dat steeds door Meki wordt aan gehaald dat er kinderen het slachtoffer zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:05 schreef Castor het volgende:
[..]
Wat een non-argument. Omdat er ook andere problemen bestaan, mag je het hier niet over hebben?!
het bewijst enkel het vermogen van Hamas om de Palestijnse bevolking als schild te gebruiken..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Natuurlijk man, maar de helft van alle gewonden zijn vrouwen en kinderen
35 % van alle doden zijn kinderenDuidelijke hatelijke taal door Israel.
Het bewijst enkel de haat jegens de burgers in Gaza.
Daar moest ik keihard lachen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:36 schreef RAVW het volgende:
EN dan heb ik het nog niet over de dagelijkse doden die er door hamas vallen
Niemand ontsnapt aan de dood, iedereen gaat dood jij en ik en iedereen die leeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
hallo het is oorlog geen debat .. leer dat nou eens ..
er sterven 100.000 mensen per jaar aan honger ..... hoor ik niemand over en dan gaan er eens een paar koppen rollen dan is het weer te veel en klagen dat ze doen ....
Ja onder de honger slachtoffers zitten ook baby's
Onzin, duidelijke propogandische materiaal van Israel om de aanvallen van Israel te begrijpen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:13 schreef kawotski het volgende:
[..]
het bewijst enkel het vermogen van Hamas om de Palestijnse bevolking als schild te gebruiken..
Eindelijk eens positief nieuws in deze ellende.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:13 schreef RAVW het volgende:
Verenigde Naties hervatten hulp Gazastrook
NEW YORK - De hulpverleners van de Verenigde Naties in de Gazastrook hervatten hun werkzaamheden. Zij hebben van Isral de verzekering gekregen dat zij geen doelwit zijn van het Isralische offensief tegen het radicaalislamitische Hamas-regime.
De veiligheid van VN-personeel, installaties en humanitaire operaties zal volledig worden gerespecteerd, aldus een VN-woordvoerster vrijdagavond. De VN willen zo snel mogelijk weer aan de slag.
De VN-hulporganisatie voor de Palestijnen, Unwra, schortte donderdag haar werkzaamheden op nadat een medewerker om het leven was gekomen bij een Isralische aanval.
Brond nu.nl
Dat het erg is dat weet ik ... maar om nu wakker te liggen van een stukje grond wat niet groter is dan texel ... NEEquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Niemand ontsnapt aan de dood, iedereen gaat dood jij en ik en iedereen die leeft.
Dat jij het niet erg vindt wat in Gaza gebeurt zegt enkel meer over jou. dat jij probeert je ogen dicht te sluiten voor de ramp in gaza
Wanneer heb ik gezegd dat ik voor Hamas benquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat het erg is dat weet ik ... maar om nu wakker te liggen van een stukje grond wat niet groter is dan texel ... NEE
Ik ga zelf met Palestijnen om ... en die keuren het ook af waar de hamas mee bezig is ...
Ja hun gaan zo snel het kan weer terug naar de gaza want ze hebben daar familie zitten.
Maar die zijn gelukkig voor hun veilig omdat die al weg waren voor dat het gedonder begon.
Maar Hun hopen zelf ook dat deze oorlog snel afgelopen is met een verlies van HAMAS kant... nee ze zijn geen PRO ISRAL.
Ze zijn PRO Palestina maar niet op die manier zo als HAMAS het wil ... en ook niet zo als ISRAL het wil
quote:vr 09 jan 2009, 18:53 Frankrijk blokkeert Europese Hamasuitzendingen
PARIJS - Frankrijk heeft een stokje gestoken voor de Europese ontvangst van uitzendingen van de tv-zender van de Palestijnse radicaalislamitische Hamasbeweging. De Hamaszender al-Aqsa werd vrijdag uit de lucht gehaald, nog geen etmaal nadat de omroep was toegelaten op een satellietnetwerk.
Volgens de Franse autoriteiten zetten de uitzendingen aan tot haat en geweld. Hamas had maandag nog bekendgemaakt dat Europeanen in staat zouden zijn de al-Aqsa-diensten te kunnen ontvangen via de Franse firma Eutelsat. Al-Aqsa staat bekend om zijn venijnige anti-Isralische inhoud. Zo dreigde in een jeugduitzending een groot roze konijn joden op te vreten.
Ja, en die hulp kan er alsnog niet komen omdat Isral zich iig vandaag niet heeft gehouden aan het staakt het vuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:17 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Eindelijk eens positief nieuws in deze ellende.
Waarom censuur ??quote:
In Utrecht was het ook al zo gezellig.quote:
Ik ben blij dat ik er niet was, zaterdag ook maar niet naar de stad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:35 schreef Westerling het volgende:
[..]
In Utrecht was het ook al zo gezellig.
Overal, niet alleen Utrecht, ze zijn Israel spuugzat over de hele wereldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:35 schreef Westerling het volgende:
[..]
In Utrecht was het ook al zo gezellig.
Gelijk hebben ze.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:36 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik vind het wel lullig van Al Jazeera, dat ze maar blijven vermelden dat Israel de UN resolutie negeert en door blijft gaan, ze vergeten te vermelden dat ook Hamas de UN resolutie heeft afgewezen.
Beetje jammer...
quote:„Joden moeten in Isral zijn als Messias komt”
DEN HAAG - Enkele honderden betogers van Christenen voor Isral en aanverwante organisaties zijn vrijdag bijeengekomen in Den Haag om Isral te steunen in de strijd tegen Hamas. „Wij staan achter Isral, achter de God van Isral.”
Wat er op het Plein in Den Haag moet klinken? „De waarheid”, zegt Leo Markus, lid van Christenen voor Isral, uit Waddinxveen, „de waarheid en anders niets. In Korinthe lees ik dat de bazuin een helder geluid moet voortbrengen. Vandaag brengen wij dat in de praktijk.”
Samen met Ewout Hol en Rob de Rooij is hij in een restaurant neergestreken, om zich op de betoging voor te bereiden. Hij zet een grote ramshoorn aan de mond. „Mannen, voor de God van Abraham, Izak en Jakob, Die het land aan Isral heeft gegeven”, klinkt het. Even later loeit de ramshoorn door het caf.
„Wij staan achter Isral, achter de God van Isral”, verklaart Hol zijn aanwezigheid bij de betoging. Hij volgt de berichtgeving in de media over het gewapend conflict tussen het Isralische leger en Hamas op de voet. „Wat absoluut onderbelicht is gebleven, is waarom onze Joodse broeders en zusters erop gebrand zijn om het land Isral te blijven. Ze moeten er zijn als de Messias komt.”
„Is het je opgevallen”, vraagt De Rooij, „dat er ondanks de talloze raketaanvallen nog maar zo weinig Isralische slachtoffers zijn gevallen? God Zelf strijdt voor Zijn volk.” In vogelvlucht laat hij de geschiedenis van Isral de revue passeren. „God bracht Isral iedere keer in het beloofde land. Van de Eufraat tot de Tigris; Isral mag het land nooit prijsgeven. Sharon is ongehoorzaam geweest, kijk wat er van hem gekomen is. Hij ligt geveld.” Tegen elven stroomt een hoek van het Plein vol met enkele honderden betogers. Directeur Naftaniel van het CIDI spreekt de sympathisanten toe. Hij vraagt de Nederlandse regering Isral te blijven steunen.
Over het vredesbestand dat in de maak is, is hij positief. „Maar pas op. Het vorige bestand was slechts een opstap voor meer agressie door Hamas,” aldus Naftaniel, die memoreert dat er vrijdagochtend opnieuw elf raketaanvallen op Isral zijn uitgevoerd.
Ook Ziv Hagbi, een 18-jarige inwoner van de Isralische grensplaats Sderot, en Elisabeth Lubotsky, oud-voorzitter van de jongerenafdeling van het CIDI, roepen de menigte op Isral te blijven steunen.
Naftaniel hoort het al niet meer. Samen met voorzitter D. Schutte van Christenen voor Isral vertrekt hij om een petitie te overhandigen aan de vaste Kamercommissie van buitenlandse zaken.
Markus is opgetogen over de vreedzame betoging. Enthousiast zet hij de ramshoorn opnieuw aan de mond.
Bron: Reformatisch Dagblad
En ik ben die figuren met hun beschamende spreekkoren spuugzat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Overal, niet alleen Utrecht, ze zijn Israel spuugzat over de hele wereld
AlJazeera English Item
welke speekkoren ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:43 schreef Westerling het volgende:
[..]
En ik ben die figuren met hun beschamende spreekkoren spuugzat.
Ik ben er tegen zulke speekkoren, maar zulke speekkoren vindt je ook bij de pro-israel kamp die de aanvallen op de burgers in Gaza goed praten, dat vind ik nog erger dan hamasspeekkoren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:47 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wat ze in Amsterdan en Utrecht riepen misschien?
Spreekkoren "Hamas, Hamas, Joden aan het gas". Tenzij ze daarmee bedoelen dat Isral de rechten krijgt op de Gasbel die bij Gaza voor de kust ligt.quote:
O, dat heb je nog niet vernomen?quote:
Ik heb je nog niet negatief gezien over Hamas, terwijl die in hun handvest hebben staan dat Israel geheel moet verdwijnen. Heel wat anders dan vrijheid voor de Palestijnen in Gaza en de Westelijke Jordaanoever. OOK niet echt constructief op de weg naar vrede.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Wanneer heb ik gezegd dat ik voor Hamas ben
Ik ben hier voor de Palestijnse bevolking in Gaza.
Staat er niet op, Hamas heeft enkel intifada als beginselen maar niet dat ze israel moeten uitroeien. dat staat er niet op. wordt enkel gelogen door Israel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet negatief gezien over Hamas, terwijl die in hun handvest hebben staan dat Israel geheel moet verdwijnen. Heel wat anders dan vrijheid voor de Palestijnen in Gaza en de Westelijke Jordaanoever. OOK niet echt constructief op de weg naar vrede.
Ik hoor die meestal geen spreekkoren opdreunen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben er tegen zulke speekkoren, maar zulke speekkoren vindt je ook bij de pro-israel kamp die de aanvallen op de burgers in Gaza goed praten, dat vind ik nog erger dan hamasspeekkoren.
Emoties zijn hoog, dat kan ik begrijpen maar zulke toon en discriminerende roepens is niet van 2009 en helemaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:52 schreef Westerling het volgende:
[..]
O, dat heb je nog niet vernomen?
Je bent wel erg selectief met nieuws dat je tot je neemt.
Die spreekkoren:
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-462160/
Jij snapt er echt geen reet van hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze.
Israel stopt, dan stopt Hamas ook.
Maar Israel blijft maar doorgaan
Schiet niet echt op zo hoor met dat afslachten van die groep, dan zouden ze het echt wel wat voortvarender aanpakken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Staat er niet op, Hamas heeft enkel intifada als beginselen maar niet dat ze israel moeten uitroeien. dat staat er niet op. wordt enkel gelogen door Israel.
Waar is de ramp nu in Israel of in Gaza, waar bevinden de 850 doden nu op dit momemt
welke idiote groep is nu bezig met een bevolkingsgroep helemaal af te slachten.
Israel natuurlijk. en niet Hamas
Speekkoren hebben ze inderdaad niet maar zoals gezegd steunen ze de Israelische aanval en dat staat in vergelijking tienduizenden keer erger dan een paar speekkoren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:56 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik hoor die meestal geen spreekkoren opdreunen.
Maargoed draai jij het hele verhaal maar weer om, totdat alles weer in je wereldje past.
Ik ga er vandoor, heb nog andere dingen te doen.
Dat zal ik wel aan jou uitleggenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:57 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Jij snapt er echt geen reet van he![]()
Het gaat er niet om dat Israel door gaat, het gaat er om dat OOK Hamas de resolutie afkeurd.
Waarom leg ik dit nog uit
Let wel: de resolutie is een “oproep”, maar geen eis, anders zouden de pro-Isral landen, waaronder Nederland, niet tekenen. De Isralische regering gaat nu “bekijken” of het er iets mee gaat doen. Intussen gaat de aanval op Gaza gewoon door. Dus (weer niet in de NL media):quote:De VN “benadrukken de urgentie van en roepen op tot een onmiddellijk, duurzaam en volkomen gerespecteerd staakt-het-vuren, dat ertoe moet leiden dat Isral al zijn troepen uit de Gazastrook terugtrekt”. Ook roepen de VN in de resolutie onder meer op tot een ongehinderde distributie van hulp, waaronder voedsel, olie en medische voorzieningen.
Resolutie 1860 veroordeelt daarnaast terrorisme en al het geweld tegen burgers. De VN verzoeken lidstaten alles in het werk te stellen illegale wapenhandel te voorkomen en het openen van de grensovergangen van de Gazastrook te verzekeren.
Stelletje terroristen dat het zijn, zomaar op onschuldige mensen schieten. Dat de wereld Israel nog steunt na al die dingen die gebeurt zijn in de afgelopen paar weken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Overal, niet alleen Utrecht, ze zijn Israel spuugzat over de hele wereld
AlJazeera English Item
Ja en die mensen die zijn opgeblazen in bussen door zelfmoordenaars zijn niet onschuldig?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:03 schreef rakotto het volgende:
[..]
Stelletje terroristen dat het zijn, zomaar op onschuldige mensen schieten. Dat de wereld Israel nog steunt na al die dingen die gebeurt zijn in de afgelopen paar weken.
Gaan we de verleden in ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja en die mensen die zijn opgeblazen in bussen door zelfmoordenaars zijn niet onschuldig?
Jullie doen net alsof er aan de andere kant geen onschuldige mensen hier last van hebben, wat natuurlijk wel degelijk het geval is.quote:
Precies, daarom heeft Hamas het afgewezen, het is niet duidelijk omschreven wanneer de grenzen opengaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat zal ik wel aan jou uitleggen
Bereidt je voor.
[..]
Let wel: de resolutie is een “oproep”, maar geen eis, anders zouden de pro-Isral landen, waaronder Nederland, niet tekenen. De Isralische regering gaat nu “bekijken” of het er iets mee gaat doen. Intussen gaat de aanval op Gaza gewoon door. Dus (weer niet in de NL media):
Een tijdelijk bestand? Wij van Artsen Zonder Grenzen hebben er weinig van gemerkt. Voor ons maakte het geen verschil uit’, zegt Jessica Pourraz aan de telefoon vanuit Gaza. … Volgens Jessica Pourraz van de internationale hulporganisatie Artsen Zonder Grenzen werd alleen in Gaza-Stad niet geschoten. ‘Onder meer in het noorden zijn de Israli’s blijven bombarderen. De meeste gewonden die medische hulp nodig hebben, bevinden zich in de periferie. En uitgerekend daar werd nog geschoten.’ Artsen Zonder Grenzen is er dan ook niet in geslaagd om de gewonden te bezoeken, laat staan hen naar het ziekenhuis in Gaza-Stad te brengen. ‘Een bestand van drie uur heeft geen zin’, zegt Pourraz. ‘Het is veel belangrijker dat dokters de garantie krijgen dat ze gewonden kunnen bezoeken.’
Ik heb geen 850 doden en 3500 gewonden en heel vernietigd land en aangeslagen volk gezien in Israel, jij wel ?.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof er aan de andere kant geen onschuldige mensen hier last van hebben, wat natuurlijk wel degelijk het geval is.
Hamas heeft allang gewild voor een bestand, maar die bestand schond Israel vele malen, ze schenden zelf hun tussenpauze.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Precies, daarom heeft Hamas het afgewezen, het is niet duidelijk omschreven wanneer de grenzen opengaan.
Israel wijst het af, omdat er niet duidelijk in staat dat Hamas geen raketten meer afvuurd op Israel.
Ook de eventuelen herbewapening van Hamas is niet duidelijk omschreven.
Beiden zien ze daarom (nog) niets in dit voorstel.
Gefeliciteerd, nu nog hersensquote:geloof je het niet, ik heb links.
OK geef mij maar wat links waar Hamas in dit conflict (dus niet ouder dan 14 dagen) vraagt om een bestand, dus een staak het vuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Hamas heeft allang gewild voor een bestand, maar die bestand schond Israel vele malen, ze schenden zelf hun tussenpauze.
geloof je het niet, ik heb links.
Dat rechtvaardigd de terroristische aanvallen op ambulance personeel niet. En dat is een aantal jaar geleden gebeurd als tegen aanvallen op Israel. Ik rechtvaardig het niet, maar dat was eenmaal verzet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja en die mensen die zijn opgeblazen in bussen door zelfmoordenaars zijn niet onschuldig?
Nogmaalsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
OK geef mij maar wat links waar Hamas in dit conflict (dus niet ouder dan 14 dagen) vraagt om een bestand, dus een staak het vuren.
Dan kan je lang zoeken, want Hamas heeft in dit conflict nooit om het staak het vuren gevraagd.
De enige die weg moet is Israel, dan pas hebben de mensen in Gazastrook een kans om een echt bestaan. * Zie video hierboven *quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:37 schreef Specularium het volgende:
Maar Meki, vind jij nou ook dat Hamas weg moet om de burgers een nieuwe kans te geven?
Nee nee meneer,... Hamas stopt, dan Stopt Israel ook..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze.
Israel stopt, dan stopt Hamas ook.
Maar Israel blijft maar doorgaan
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Staat er niet op, Hamas heeft enkel intifada als beginselen maar niet dat ze israel moeten uitroeien. dat staat er niet op. wordt enkel gelogen door Israel.
Waar is de ramp nu in Israel of in Gaza, waar bevinden de 850 doden nu op dit momemt
welke idiote groep is nu bezig met een bevolkingsgroep helemaal af te slachten.
Israel natuurlijk. en niet Hamas
Knap stukje knip en plak werk, maar ik zie nog steeds geen link waar staat dat Hamas om het staak en vuren vraagd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals
Een week lang heeft de pro-Isral media de Nederlandse geesten rijp gemaakt voor consensus voor deze laffe aanval op de grootste openluchtgevangenis en een van de dichstbevolkte gebieden ter wereld. Met het nauwgezet documenteren van Kassam-aanvallen op Isral - en de Isralische aanvallen en het aantal van hun mortiergranaten op Gaza te verzwijgen. En wanneer er bericht werd dat Isral een aanval uitvoerden, was dat altijd ter ‘vergelding’.
Ook hier lezen we weer: "De afgelopen dagen zijn vanuit de Gazastrook tientallen raketten op Isral afgevuurd." Geen woord over de Isralische aanvallen. Ook hier lezen we weer: "Isral heeft de extremisten 48 uur de tijd gegeven het verzet te staken, voordat wordt overgegaan tot een offensief." Dat suggereert: eigen schuld. En niets over dat Hamas hun bestand wilde verlengen wanneer Isral de grenzen van Gaza open zou gooien om hulp toe te laten.
Ja, zelfs wordt er weer gelogen: "Vorige week had Hamas een bestand opgezegd dat door bemiddeling van Egypte tot stand was gekomen." Hamas heeft namelijk helemaal niets opgezegd. Het bestand liep gewoon af, zoals door alle partijen was overeengekomen. Dat Hamas het bestand daarna met nog eens 24 uur had verlengd, wordt ook verzwegen.
De oorzaak van dit alles is simpelweg omdat de Gazanen op de verkeerde partij hebben gestemd. Onder druk van het Westen moest en zou Hamas meedoen met de verkiezingen, en Hamas won de verkiezingen. Wanneer u denkt dat het Westen belang hecht aan democratie vergist u zich enorm.
Het doel van deze Schreibtischmord is natuurlijk om ons te doen geloven dat wat Isral doet geen mensenrechtenschending is en geen oorlogsmisdaad is, maar slechts ter "verdediging" van de ‘kleine, kwetsbare joodse staat’. De op vier na grootste militaire macht ter wereld met kernwapens en chemische wapens. Het collectief straffen van een bevolking door o.a. de grenzen te sluiten zodat basisvoorzieningen niet meer aangeleverd kunnen worden kun je van alles noemen, maar noem het geen zelfverdediging!
Je hebt een paar posts gemist in de vorige topics waar duidelijk was dat Israel standen verbrak?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:44 schreef B4CO het volgende:
[..]
Nee nee meneer,... Hamas stopt, dan Stopt Israel ook..
en niet alles omdraaien mannetje...
en nu terug je hok in of koop een enkeltje Tel-aviv en laat je afzetten in Hamasnistan.
Dan kan je je lieve Pallywood bewoners helpen met vechten tegen de 'agressor'
Pally's zijn gewoon allemaal jaloers op Israel.. kijk maar wat Israel heeft in vergelijking met de Pally's..
Palestijnen zijn 'second class citizens' en dat heeft de Hamas op haar geweten...
Dus Meki kerel, goede reis en ga daar vechten ipv hier!
als je bedoelt dat op 5 november israel wat gedaan had? Volgens mij was daar als tegenantwoord al een nieuwsbericht uit augustus langs gekomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:54 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je hebt een paar posts gemist in de vorige topics waar duidelijk was dat Israel standen verbrak?
zo hebben de berichten hier ook al gevolgd dat ze nu ook eens de richters moeten gaan gebruiken van de wapensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:11 schreef SalmanPack het volgende:
Hamas claimt op Al-Jazeera 12 zionistische soldaten te hebben gedood.
als ik zie hoe vaak jij een reactie plaatst in dit topic vraag ik me af wie hier de propaganda voert..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin, duidelijke propogandische materiaal van Israel om de aanvallen van Israel te begrijpen.
De propaganda van Isral zal het toch nooit kunnen overstijgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:30 schreef kawotski het volgende:
[..]
als ik zie hoe vaak jij een reactie plaatst in dit topic vraag ik me af wie hier de propaganda voert..
Zullen steeds meer worden als Israel verder met grondtroepen het bewoonde gebied in trekt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:11 schreef SalmanPack het volgende:
Hamas claimt op Al-Jazeera 12 zionistische soldaten te hebben gedood.
Maar denk je dat dit eenzijdig zal zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zullen steeds meer worden als Israel verder met grondtroepen het bewoonde gebied in trekt.
En als Israel ook nog even de zionisten eruit trapt heben we vredequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:20 schreef detlevico het volgende:
Weet je wat de palastijnse bevolking moet doen??
De hamas er uit schoppen!!
En de rest van die radicale groepjes,anders vind men geen vrede.
Waar hebben we dit soort praatjes eerder gehoord?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:15 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Bond Itali: 'boycot Joden!'
Door AART HEERING
http://www.ad.nl/buitenland/2902300/Bond_Itali_boycot_Joden.html
ROME - ‘Koopt niet bij Jooden’. De leus uit het fascistische verleden is opgerakeld in Rome, waar een kleine linkse vakbond in een advertentie oproept ‘alle winkels van Joden te boycotten’ als tegenmaatregel voor het Isralische optreden in Gaza. Secretaris Giancarlo Desiderati van de Flaica, een onafhankelijke bond van winkelpersoneel, heeft daartoe een lijst opgesteld van Joodse winkels, vooral in de kledingsector.
Zijn initiatief heeft in Rome tot een storm van verontwaardiging geleid. De andere vakbonden roepen op uit de Flaica te stappen. Burgemeester Gianni Alemanno (zelf voortgekomen uit de neofascistische beweging) heeft als blijk van solidariteit in winkels met Joodse eigenaren demonstratief overhemden en stropdassen gekocht.
De Joodse gemeenschap heeft een aanklacht ingediend wegens antisemitisme tegen de Flaica en haar leider, die daarop schielijk op zijn schreden terugkwam. Nu roept de bond op tot een boycot van producten uit Isral.
Ik weet het niet, vertel...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar hebben we dit soort praatjes eerder gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |