De enige die weg moet is Israel, dan pas hebben de mensen in Gazastrook een kans om een echt bestaan. * Zie video hierboven *quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:37 schreef Specularium het volgende:
Maar Meki, vind jij nou ook dat Hamas weg moet om de burgers een nieuwe kans te geven?
Nee nee meneer,... Hamas stopt, dan Stopt Israel ook..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze.
Israel stopt, dan stopt Hamas ook.
Maar Israel blijft maar doorgaan
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Staat er niet op, Hamas heeft enkel intifada als beginselen maar niet dat ze israel moeten uitroeien. dat staat er niet op. wordt enkel gelogen door Israel.
Waar is de ramp nu in Israel of in Gaza, waar bevinden de 850 doden nu op dit momemt
welke idiote groep is nu bezig met een bevolkingsgroep helemaal af te slachten.
Israel natuurlijk. en niet Hamas
Knap stukje knip en plak werk, maar ik zie nog steeds geen link waar staat dat Hamas om het staak en vuren vraagd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals
Een week lang heeft de pro-Israël media de Nederlandse geesten rijp gemaakt voor consensus voor deze laffe aanval op de grootste openluchtgevangenis en een van de dichstbevolkte gebieden ter wereld. Met het nauwgezet documenteren van Kassam-aanvallen op Israël - en de Israëlische aanvallen en het aantal van hun mortiergranaten op Gaza te verzwijgen. En wanneer er bericht werd dat Israël een aanval uitvoerden, was dat altijd ter ‘vergelding’.
Ook hier lezen we weer: "De afgelopen dagen zijn vanuit de Gazastrook tientallen raketten op Israël afgevuurd." Geen woord over de Israëlische aanvallen. Ook hier lezen we weer: "Israël heeft de extremisten 48 uur de tijd gegeven het verzet te staken, voordat wordt overgegaan tot een offensief." Dat suggereert: eigen schuld. En niets over dat Hamas hun bestand wilde verlengen wanneer Israël de grenzen van Gaza open zou gooien om hulp toe te laten.
Ja, zelfs wordt er weer gelogen: "Vorige week had Hamas een bestand opgezegd dat door bemiddeling van Egypte tot stand was gekomen." Hamas heeft namelijk helemaal niets opgezegd. Het bestand liep gewoon af, zoals door alle partijen was overeengekomen. Dat Hamas het bestand daarna met nog eens 24 uur had verlengd, wordt ook verzwegen.
De oorzaak van dit alles is simpelweg omdat de Gazanen op de verkeerde partij hebben gestemd. Onder druk van het Westen moest en zou Hamas meedoen met de verkiezingen, en Hamas won de verkiezingen. Wanneer u denkt dat het Westen belang hecht aan democratie vergist u zich enorm.
Het doel van deze Schreibtischmord is natuurlijk om ons te doen geloven dat wat Israël doet geen mensenrechtenschending is en geen oorlogsmisdaad is, maar slechts ter "verdediging" van de ‘kleine, kwetsbare joodse staat’. De op vier na grootste militaire macht ter wereld met kernwapens en chemische wapens. Het collectief straffen van een bevolking door o.a. de grenzen te sluiten zodat basisvoorzieningen niet meer aangeleverd kunnen worden kun je van alles noemen, maar noem het geen zelfverdediging!
Je hebt een paar posts gemist in de vorige topics waar duidelijk was dat Israel standen verbrak?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:44 schreef B4CO het volgende:
[..]
Nee nee meneer,... Hamas stopt, dan Stopt Israel ook..
en niet alles omdraaien mannetje...
en nu terug je hok in of koop een enkeltje Tel-aviv en laat je afzetten in Hamasnistan.
Dan kan je je lieve Pallywood bewoners helpen met vechten tegen de 'agressor'
Pally's zijn gewoon allemaal jaloers op Israel.. kijk maar wat Israel heeft in vergelijking met de Pally's..
Palestijnen zijn 'second class citizens' en dat heeft de Hamas op haar geweten...
Dus Meki kerel, goede reis en ga daar vechten ipv hier!
als je bedoelt dat op 5 november israel wat gedaan had? Volgens mij was daar als tegenantwoord al een nieuwsbericht uit augustus langs gekomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:54 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je hebt een paar posts gemist in de vorige topics waar duidelijk was dat Israel standen verbrak?
zo hebben de berichten hier ook al gevolgd dat ze nu ook eens de richters moeten gaan gebruiken van de wapensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:11 schreef SalmanPack het volgende:
Hamas claimt op Al-Jazeera 12 zionistische soldaten te hebben gedood.
als ik zie hoe vaak jij een reactie plaatst in dit topic vraag ik me af wie hier de propaganda voert..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin, duidelijke propogandische materiaal van Israel om de aanvallen van Israel te begrijpen.
De propaganda van Israël zal het toch nooit kunnen overstijgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:30 schreef kawotski het volgende:
[..]
als ik zie hoe vaak jij een reactie plaatst in dit topic vraag ik me af wie hier de propaganda voert..
Zullen steeds meer worden als Israel verder met grondtroepen het bewoonde gebied in trekt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:11 schreef SalmanPack het volgende:
Hamas claimt op Al-Jazeera 12 zionistische soldaten te hebben gedood.
Maar denk je dat dit eenzijdig zal zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zullen steeds meer worden als Israel verder met grondtroepen het bewoonde gebied in trekt.
En als Israel ook nog even de zionisten eruit trapt heben we vredequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:20 schreef detlevico het volgende:
Weet je wat de palastijnse bevolking moet doen??
De hamas er uit schoppen!!
En de rest van die radicale groepjes,anders vind men geen vrede.
Waar hebben we dit soort praatjes eerder gehoord?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:15 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Bond Italië: 'boycot Joden!'
Door AART HEERING
http://www.ad.nl/buitenland/2902300/Bond_Itali_boycot_Joden.html
ROME - ‘Koopt niet bij Jooden’. De leus uit het fascistische verleden is opgerakeld in Rome, waar een kleine linkse vakbond in een advertentie oproept ‘alle winkels van Joden te boycotten’ als tegenmaatregel voor het Israëlische optreden in Gaza. Secretaris Giancarlo Desiderati van de Flaica, een onafhankelijke bond van winkelpersoneel, heeft daartoe een lijst opgesteld van Joodse winkels, vooral in de kledingsector.
Zijn initiatief heeft in Rome tot een storm van verontwaardiging geleid. De andere vakbonden roepen op uit de Flaica te stappen. Burgemeester Gianni Alemanno (zelf voortgekomen uit de neofascistische beweging) heeft als blijk van solidariteit in winkels met Joodse eigenaren demonstratief overhemden en stropdassen gekocht.
De Joodse gemeenschap heeft een aanklacht ingediend wegens antisemitisme tegen de Flaica en haar leider, die daarop schielijk op zijn schreden terugkwam. Nu roept de bond op tot een boycot van producten uit Israël.
Ik weet het niet, vertel...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar hebben we dit soort praatjes eerder gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |