abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:05:07 #76
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_64864257
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:02 schreef RAVW het volgende:

[..]

hallo het is oorlog geen debat .. leer dat nou eens ..

er sterven 100.000 mensen per jaar aan honger ..... hoor ik niemand over en dan gaan er eens een paar koppen rollen dan is het weer te veel en klagen dat ze doen ....

Ja onder de honger slachtoffers zitten ook baby's
Wat een non-argument. Omdat er ook andere problemen bestaan, mag je het hier niet over hebben?!
pi_64864267
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:35 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik weet niet of je Ziggo hebt, wat daar zit de arabische Al Jazeera een beetje verstopt.
Hij zit daar op kanaal 680 .
Thanks venomsnake
Dacht dat het in een extra Arabisch pakket zat of zo, niet dus

Nu alleen nog n probleem, de taal
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:09:39 #78
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64864405
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:05 schreef Castor het volgende:

[..]

Wat een non-argument. Omdat er ook andere problemen bestaan, mag je het hier niet over hebben?!
Het gaat er mij alleen om dat steeds door Meki wordt aan gehaald dat er kinderen het slachtoffer zijn.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:13:34 #79
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64864545
Verenigde Naties hervatten hulp Gazastrook

NEW YORK - De hulpverleners van de Verenigde Naties in de Gazastrook hervatten hun werkzaamheden. Zij hebben van Isral de verzekering gekregen dat zij geen doelwit zijn van het Isralische offensief tegen het radicaalislamitische Hamas-regime.

De veiligheid van VN-personeel, installaties en humanitaire operaties zal volledig worden gerespecteerd, aldus een VN-woordvoerster vrijdagavond. De VN willen zo snel mogelijk weer aan de slag.

De VN-hulporganisatie voor de Palestijnen, Unwra, schortte donderdag haar werkzaamheden op nadat een medewerker om het leven was gekomen bij een Isralische aanval.

Brond nu.nl
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_64864557
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Natuurlijk man, maar de helft van alle gewonden zijn vrouwen en kinderen
35 % van alle doden zijn kinderen Duidelijke hatelijke taal door Israel.

Het bewijst enkel de haat jegens de burgers in Gaza.
het bewijst enkel het vermogen van Hamas om de Palestijnse bevolking als schild te gebruiken..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:14:35 #81
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_64864572
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:36 schreef RAVW het volgende:
EN dan heb ik het nog niet over de dagelijkse doden die er door hamas vallen
Daar moest ik keihard lachen. Overdrijven is ook een vak.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_64864641
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:02 schreef RAVW het volgende:

[..]

hallo het is oorlog geen debat .. leer dat nou eens ..

er sterven 100.000 mensen per jaar aan honger ..... hoor ik niemand over en dan gaan er eens een paar koppen rollen dan is het weer te veel en klagen dat ze doen ....

Ja onder de honger slachtoffers zitten ook baby's
Niemand ontsnapt aan de dood, iedereen gaat dood jij en ik en iedereen die leeft.

Dat jij het niet erg vindt wat in Gaza gebeurt zegt enkel meer over jou. dat jij probeert je ogen dicht te sluiten voor de ramp in gaza
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64864662
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:13 schreef kawotski het volgende:

[..]

het bewijst enkel het vermogen van Hamas om de Palestijnse bevolking als schild te gebruiken..
Onzin, duidelijke propogandische materiaal van Israel om de aanvallen van Israel te begrijpen.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:17:36 #84
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_64864689
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:13 schreef RAVW het volgende:
Verenigde Naties hervatten hulp Gazastrook

NEW YORK - De hulpverleners van de Verenigde Naties in de Gazastrook hervatten hun werkzaamheden. Zij hebben van Isral de verzekering gekregen dat zij geen doelwit zijn van het Isralische offensief tegen het radicaalislamitische Hamas-regime.

De veiligheid van VN-personeel, installaties en humanitaire operaties zal volledig worden gerespecteerd, aldus een VN-woordvoerster vrijdagavond. De VN willen zo snel mogelijk weer aan de slag.

De VN-hulporganisatie voor de Palestijnen, Unwra, schortte donderdag haar werkzaamheden op nadat een medewerker om het leven was gekomen bij een Isralische aanval.

Brond nu.nl
Eindelijk eens positief nieuws in deze ellende.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:23:18 #85
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64864856
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Niemand ontsnapt aan de dood, iedereen gaat dood jij en ik en iedereen die leeft.

Dat jij het niet erg vindt wat in Gaza gebeurt zegt enkel meer over jou. dat jij probeert je ogen dicht te sluiten voor de ramp in gaza
Dat het erg is dat weet ik ... maar om nu wakker te liggen van een stukje grond wat niet groter is dan texel ... NEE

Ik ga zelf met Palestijnen om ... en die keuren het ook af waar de hamas mee bezig is ...
Ja hun gaan zo snel het kan weer terug naar de gaza want ze hebben daar familie zitten.
Maar die zijn gelukkig voor hun veilig omdat die al weg waren voor dat het gedonder begon.
Maar Hun hopen zelf ook dat deze oorlog snel afgelopen is met een verlies van HAMAS kant... nee ze zijn geen PRO ISRAL.

Ze zijn PRO Palestina maar niet op die manier zo als HAMAS het wil ... en ook niet zo als ISRAL het wil
pi_64865009
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:23 schreef RAVW het volgende:

[..]

Dat het erg is dat weet ik ... maar om nu wakker te liggen van een stukje grond wat niet groter is dan texel ... NEE

Ik ga zelf met Palestijnen om ... en die keuren het ook af waar de hamas mee bezig is ...
Ja hun gaan zo snel het kan weer terug naar de gaza want ze hebben daar familie zitten.
Maar die zijn gelukkig voor hun veilig omdat die al weg waren voor dat het gedonder begon.
Maar Hun hopen zelf ook dat deze oorlog snel afgelopen is met een verlies van HAMAS kant... nee ze zijn geen PRO ISRAL.

Ze zijn PRO Palestina maar niet op die manier zo als HAMAS het wil ... en ook niet zo als ISRAL het wil
Wanneer heb ik gezegd dat ik voor Hamas ben
Ik ben hier voor de Palestijnse bevolking in Gaza.
pi_64865037
pi_64865154
Fransen
quote:
vr 09 jan 2009, 18:53 Frankrijk blokkeert Europese Hamasuitzendingen

PARIJS - Frankrijk heeft een stokje gestoken voor de Europese ontvangst van uitzendingen van de tv-zender van de Palestijnse radicaalislamitische Hamasbeweging. De Hamaszender al-Aqsa werd vrijdag uit de lucht gehaald, nog geen etmaal nadat de omroep was toegelaten op een satellietnetwerk.

Volgens de Franse autoriteiten zetten de uitzendingen aan tot haat en geweld. Hamas had maandag nog bekendgemaakt dat Europeanen in staat zouden zijn de al-Aqsa-diensten te kunnen ontvangen via de Franse firma Eutelsat. Al-Aqsa staat bekend om zijn venijnige anti-Isralische inhoud. Zo dreigde in een jeugduitzending een groot roze konijn joden op te vreten.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:32:38 #89
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64865185
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:17 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Eindelijk eens positief nieuws in deze ellende.
Ja, en die hulp kan er alsnog niet komen omdat Isral zich iig vandaag niet heeft gehouden aan het staakt het vuren.
Dasvidanja
pi_64865214
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef Py het volgende:
Fransen
[..]
Waarom censuur ??
Alleen als het Fransen goed uitkomt
pi_64865237
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef Py het volgende:
Fransen
[..]

Een groot roze konijn die joden op eet
pi_64865279
quote:
In Utrecht was het ook al zo gezellig.
pi_64865315
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:35 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik er niet was, zaterdag ook maar niet naar de stad.
pi_64865316
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:35 schreef Westerling het volgende:

[..]

Overal, niet alleen Utrecht, ze zijn Israel spuugzat over de hele wereld

AlJazeera English Item
pi_64865334
Ik vind het wel lullig van Al Jazeera, dat ze maar blijven vermelden dat Israel de UN resolutie negeert en door blijft gaan, ze vergeten te vermelden dat ook Hamas de UN resolutie heeft afgewezen.

Beetje jammer...
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_64865404
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:36 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik vind het wel lullig van Al Jazeera, dat ze maar blijven vermelden dat Israel de UN resolutie negeert en door blijft gaan, ze vergeten te vermelden dat ook Hamas de UN resolutie heeft afgewezen.

Beetje jammer...
Gelijk hebben ze.
Israel stopt, dan stopt Hamas ook.
Maar Israel blijft maar doorgaan
pi_64865509

Het verhaal van een kind
met Engelstalig vertitteling
pi_64865539
quote:
„Joden moeten in Isral zijn als Messias komt”

DEN HAAG - Enkele honderden betogers van Christenen voor Isral en aanverwante organisaties zijn vrijdag bijeengekomen in Den Haag om Isral te steunen in de strijd tegen Hamas. „Wij staan achter Isral, achter de God van Isral.”

Wat er op het Plein in Den Haag moet klinken? „De waarheid”, zegt Leo Markus, lid van Christenen voor Isral, uit Waddinxveen, „de waarheid en anders niets. In Korinthe lees ik dat de bazuin een helder geluid moet voortbrengen. Vandaag brengen wij dat in de praktijk.”

Samen met Ewout Hol en Rob de Rooij is hij in een restaurant neergestreken, om zich op de betoging voor te bereiden. Hij zet een grote ramshoorn aan de mond. „Mannen, voor de God van Abraham, Izak en Jakob, Die het land aan Isral heeft gegeven”, klinkt het. Even later loeit de ramshoorn door het caf.

„Wij staan achter Isral, achter de God van Isral”, verklaart Hol zijn aanwezigheid bij de betoging. Hij volgt de berichtgeving in de media over het gewapend conflict tussen het Isralische leger en Hamas op de voet. „Wat absoluut onderbelicht is gebleven, is waarom onze Joodse broeders en zusters erop gebrand zijn om het land Isral te blijven. Ze moeten er zijn als de Messias komt.”

„Is het je opgevallen”, vraagt De Rooij, „dat er ondanks de talloze raketaanvallen nog maar zo weinig Isralische slachtoffers zijn gevallen? God Zelf strijdt voor Zijn volk.” In vogelvlucht laat hij de geschiedenis van Isral de revue passeren. „God bracht Isral iedere keer in het beloofde land. Van de Eufraat tot de Tigris; Isral mag het land nooit prijsgeven. Sharon is ongehoorzaam geweest, kijk wat er van hem gekomen is. Hij ligt geveld.” Tegen elven stroomt een hoek van het Plein vol met enkele honderden betogers. Directeur Naftaniel van het CIDI spreekt de sympathisanten toe. Hij vraagt de Nederlandse regering Isral te blijven steunen.

Over het vredesbestand dat in de maak is, is hij positief. „Maar pas op. Het vorige bestand was slechts een opstap voor meer agressie door Hamas,” aldus Naftaniel, die memoreert dat er vrijdagochtend opnieuw elf raketaanvallen op Isral zijn uitgevoerd.

Ook Ziv Hagbi, een 18-jarige inwoner van de Isralische grensplaats Sderot, en Elisabeth Lubotsky, oud-voorzitter van de jongerenafdeling van het CIDI, roepen de menigte op Isral te blijven steunen.

Naftaniel hoort het al niet meer. Samen met voorzitter D. Schutte van Christenen voor Isral vertrekt hij om een petitie te overhandigen aan de vaste Kamercommissie van buitenlandse zaken.

Markus is opgetogen over de vreedzame betoging. Enthousiast zet hij de ramshoorn opnieuw aan de mond.

Bron: Reformatisch Dagblad
pi_64865600
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Overal, niet alleen Utrecht, ze zijn Israel spuugzat over de hele wereld

AlJazeera English Item
En ik ben die figuren met hun beschamende spreekkoren spuugzat.
pi_64865698
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:43 schreef Westerling het volgende:

[..]

En ik ben die figuren met hun beschamende spreekkoren spuugzat.
welke speekkoren ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')