Kalkaanslag? Kalk is niet onhygienisch, maar wel vuil. Of zand bijv..?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:39 schreef Koenholio het volgende:
Of bij die reclame van die wc-reiniger of zoiets:
"In je wc verzamelt zich allemaal onhygiënisch vuil! Met dit middel wordt je wc weer hygiënisch schoon!"
Kan iets onhygiënisch schoon zijn? Of hygiënisch vies? Wtf
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Belgie hebben ze de text moeten veranderen naar 'thuis openen' omdat er teveel geopende verpakkingen in de supermarkten stonden.
Je hebt ook neppe chocolade natuurlijk. Als er stond "Met echte chocolade" had je gelijk op de zijkant moeten kijken naar de procentuele verhouding echte chcolade icm. neppe chocolade...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef BasementDweller het volgende:
[ afbeelding ]
OMGGGGG!!!!! HAGELSLAG VAN ECHTE CHOCOLADE. EPIC!
quote:
Een lompe machine verkruimelt alle chipsjes en als iemand ze er met liefde één voor één in de zak doet blijven ze heel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
Dan staat er op een zak chips van Albert Heijn: "Handgeschept."Is het lekkerder als iemand die dingen met z'n handen ergens uit heeft gehaald dan wanneer dat machinaal gebeurt dan?
Misschien is het wel lichtere chocola? (waar je dus minder snel dik van wordt)quote:Of op de verpakking met chocoladekoekjes: "Nu nog meer chocola". Dat terwijl het totale gewicht hetzelfde is. Dus je krijgt gewoon minder koek. Maar als je die koek toch al niet lekker vindt, koop je toch gewoon chocola?
Maar met vet waren ze nóg ongezonder.quote:En in deze opsomming pas ook nog wel de vermelding "Zonder vet" op de verpakking van een zak lolly's. Alsof vet hetgeen is dat lolly's ongezond maakt.![]()
Zie vorige.quote:Ook op chipsverpakkingen: "Nu 33% minder vet." Ja, maar het aantal calorieën blijft gelijk.![]()
Dan weet je dat het echte cacao is en geen namaaksel uit China.quote:Op een pak hagelslag: "Met cacao uit Afrika en Latijns-Amerika." Oké, en nu?![]()
Jeetje, wat ben jij domquote:Op maandag 12 januari 2009 04:43 schreef jeroen25 het volgende:
quote:[..]
Een lompe machine verkruimelt alle chipsjes en als iemand ze er met liefde één voor één in de zak doet blijven ze heel.
Natuurlijk dragen de medewerkers handschoenen.
En een liter cola Light is zeker ook lichter dan een liter cola...quote:[..]
Misschien is het wel lichtere chocola? (waar je dus minder snel dik van wordt)
Er zit geen vet in lolly's....quote:[..]
Maar met vet waren ze nóg ongezonder.
quote:[..]
Zie vorige.
Er is geen nep cacaoquote:[..]
Dan weet je dat het echte cacao is en geen namaaksel uit China.
Gebakken lucht dus!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Het ergste vind ik wel de "Lays baked chips" wat moet voorstellen dat het uit de oven komt.![]()
Ik ros zo hendig een zak chips open, en ik zie dat de zak voor de helft uit lucht bestaat....
Nee MaJo, ze wassen gewoon nóg witter! Je weet toch wel dat er verschillende nuances wit zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 12:35 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een conditioner met 'extra toegevoegde bonus'![]()
en die wasmiddelen die opeens veel witter wassen. De campagne daarvoor zeiden ze dat ook, dus ze geven gewoon toe dat ze lullen
Er stond toch ook niet: met spacy parelmoer effectquote:Op maandag 12 januari 2009 14:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ontopic: Ik moet er altijd wel om lachen, zo heb ik laatst eyeliner en mascara met parel-extracten gekregen. Maar mijn wimpers werden gewoon zwart en niet heel spacey parelmoer ofzo...
Die stond zeker ook aan het lintje van de Blue Band te pulken.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Ergste was een keer dat ik in een supermarkt liep. Zo'n vrouw [blond haar] een pak melk pakken. En het ook meteen openen en ad fundum leegdrinken! Alleen omdat er op het pak stond: Hier openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |