Het was helemaal geen interview, Heertje probeerde met een monoloog (zelf de vragen gaan beantwoorden) bloot te leggen hoe in andere programma`s de geijkte paden betreden worden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:09 schreef -Jean- het volgende:
Wat een enorm slecht interview,
Dat wilde Heertje juist aan de kaak stellen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:15 schreef -Jean- het volgende:
Ik heb me er niet in verdiept. Ik zapte er toevallig op zoals ik dat altijd doe en dan probeer ik het te volgen
Oke... maar waarom zit er dan iemand bij? Kan hij net zo goed zelf tegen de camera praten toch? Nou goed kijk het wel een keer volledig misschien, kijken of ik het dan wat beter vatquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was helemaal geen interview, Heertje probeerde met een monoloog (zelf de vragen gaan beantwoorden) bloot te leggen hoe in andere programma`s de geijkte paden betreden worden.
En de rest is gisteren niet uitgezonden.
Ben ik nou zo slim of jij zo dom ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:14 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Oke... maar waarom zit er dan iemand bij? Kan hij net zo goed zelf tegen de camera praten toch?
Wat je beter in dit geval kan doen is het vanaf deel 1 kijken. Maar dan de echte uitzending, niet de hele interviews. Het gaat vooral om het circus eromheen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:14 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Oke... maar waarom zit er dan iemand bij? Kan hij net zo goed zelf tegen de camera praten toch? Nou goed kijk het wel een keer volledig misschien, kijken of ik het dan wat beter vat![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik nou zo slim of jij zo dom ?
Harry Mens werd helemaal niet gepwnd. Hij hield zich prima staande en wist zelfs Raoul van zn vooringenomen gezeur te krijgen.quote:Harry Mens wordt nu gepwnd.
Ik typte dat ook toen het interview net bezig was.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Harry Mens werd helemaal niet gepwnd. Hij hield zich prima staande en wist zelfs Raoul van zn vooringenomen gezeur te krijgen.
En dus was het een goeie aflevering... ben jij nou zo, of ...... precies.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:31 schreef Young_David het volgende:
Ik hoop dat de programmamakers dit zelf ook zien, dat ze zelf schuldig zijn aan waar hun programma over gaat en dat ze daar een waardeoordeel/conclusie uit kunnen halen. Deze aflevering bevat genoeg voer voor een volgende.
Kijk, dit verhaal is iig genuanceerd.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:02 schreef Young_David het volgende:
Het was op zich ook wel een goede aflevering ... als je zag wat er aan de hand was. Kijkend naar de reacties gaat het vooral over of HHH wel of niet had mogen knippen in het interview. Het programma van vrijdag ging over weer hele andere dingen zoals dat voorgeprogrammeerde interview en de vrijheid van de editor en heertje. Wat ik haal uit het interviewprogramma is juist iets heel anders. Het interview was vreselijk, echt slecht. Ik ben geïnteresseerd waarom dat nou zo slecht was. Ik heb daar zelf een idee over, maar ben ook benieuwd naar andere ideeën daarover en de zelfreflectie van de redactie. HHH is hét programma om ook eerlijk naar zichzelf te kijken. Dat hebben ze vrijdag niet echt gedaan, daardoor was de aflevering van vrijdag niet slecht alleen wel een gemiste kans.
Ook typisch dat Heerlijk Eerlijk Heertje in dit bericht tv-flop wordt genoemd, puur omdat de kijkcijfers laag zijn.quote:'Gebruikt' Raoul Heertje Paul de Leeuw?
HILVERSUM - Raoul Heertje beweert dat Paul de Leeuw spoedig zal stoppen met de tv-hit Mooi! Weer De Leeuw. Of is dat alleen maar om meer kijkers te trekken voor de laatste aflevering van zijn tv-flop Heerlijk Eerlijk Heertje?
De VARA ontkent stellig dat Paul de Leeuw spoedig zal stoppen met de tv-hit Mooi! Weer De Leeuw. Paul zou met Raoul Heertje ’openhartig praten over het naderende einde van Mooi! Weer De Leeuw’. Althans, zo luidt de inhoud van het persbericht dat de VPRO over de talkshow verspreidde. Het persbericht heeft waarschijnlijk alles te maken met de schamele kijkcijfers van Raoul's talkshow op vrijdagavond. Vorige week trok Raoul namelijk maar 262.000 kijkers...
Het seizoen loopt voor Paul de Leeuw volgens een VARA-woordvoerder door tot zaterdag 25 april. “En in september keert de show terug op televisie.”
Paul de Leeuw maakte onlangs wel bekend te stoppen met de presentatie van het BNN-programma Ranking The Stars om zich op andere programma’s te kunnen concentereren. De Leeuw is namelijk te druk als creatief directeur van zijn eigen productiemaatschappij En Vele Anderen (EVA). Dit bedrijf, dat hij in september vorig jaar met Joop van de Ende oprichtte, produceert sinds kort Top of Flop voor de VARA en Van der Vorst Ziet Sterren voor RTL4.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Leeuw___.html?p=18,2
Ik zou het ook jammer vinden als hij niet een nieuw seizoen mag maken, maar de kans is wel groot als je naar de kijkcijfers kijkt.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:45 schreef Young_David het volgende:
Ja, na jouw reactie m'n eigen verhaal nog eens teruggelezen en besefte dat ik nogal negatief overkwam, dat was dus niet mijn bedoeling.
mee eens, maar wat is dan de format en het doel van die uitzendingen???quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef Keepertje8 het volgende:
Vind Raoul vanavond een beetje de quasi-intellectuele psychoanalytische interviewer spelen...
Gelukkig is de filosoof van een beter niveau, hij quote Nietschze op het juiste moment.
Ben het eens dat het programma beter zou zijn met onbekendere NL'ers
TV is ook een afspraak tussen de maker en de kijker heh... Als kijker is het niet erg om soms eens gelijk te krijgen op TV. Dat de onwetende massa daar niks van meekrijgt is ontzettend jammer, maar ook inherent aan het onderwerp. Het is zo goed als onmogelijk om die doelgroep te bereiken met deze kritiek, puur ook omdat dat het machtsmonopolie van de commerciële omroep zou aantasten. Het zou een beetje suïcidaal zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:26 schreef Euridice het volgende:
[..]
mee eens, maar wat is dan de format en het doel van die uitzendingen???
de kijker meer conscience geven ( dan ie al had), hij mist dus de doelgroep, want de kijkers die het programma leuk en vernieuwend vinden hadden dat toch al.
Nou, het is juist de filosoof die de psycholoog speelt. Wat ie zegt heeft niets met filosofie te maken....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef Keepertje8 het volgende:
Vind Raoul vanavond een beetje de quasi-intellectuele psychoanalytische interviewer spelen...
Gelukkig is de filosoof van een beter niveau, hij quote Nietschze op het juiste moment.
Ben het eens dat het programma beter zou zijn met onbekendere NL'ers
Dat de werkelijkheid een Illusie is lijkt me toch een filosofisch grondbeginsel. Maar ik denk dat je doelt op het omgedraaide, de illusie die werkelijkheid wordt. Dat is idd meer psychologisch van aard.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, het is juist de filosoof die de psycholoog speelt. Wat ie zegt heeft niets met filosofie te maken....
Ik vind het trouwens wel een erg interessant programma... en Bas Heyne was erg goed!
Nee, ik doelt op zijn commentaar op de filmbeelden... dat van Nietsche was het enige filosofische. Wat trouwens nou ook niet echt schokkend diepgaand was, maar oke.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:57 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Dat de werkelijkheid een Illusie is lijkt me toch een filosofisch grondbeginsel. Maar ik denk dat je doelt op het omgedraaide, de illusie die werkelijkheid wordt. Dat is idd meer psychologisch van aard.
Owh daar ben ik het wel mee eens ja...ook al keek Raoul alsof hij ineens het licht zag...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, ik doelt op zijn commentaar op de filmbeelden... dat van Nietsche was het enige filosofische. Wat trouwens nou ook niet echt schokkend diepgaand was, maar oke.
Doet ie vaker!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:06 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Owh daar ben ik het wel mee eens ja...ook al keek Raoul alsof hij ineens het licht zag...
ja, maar ondertussen 'betaalt' elk tv-kijkend burger van dit land mee middels heffingen, uit die heffingen bestaat het omroepbestel, best wel lullig als je dan programma's gaat maken die alleen als doelgroep hebben de nazaten (heertje is een nazaat van een politicus/medianast) van de nazaten te pleasen..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:52 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
TV is ook een afspraak tussen de maker en de kijker heh... Als kijker is het niet erg om soms eens gelijk te krijgen op TV. Dat de onwetende massa daar niks van meekrijgt is ontzettend jammer, maar ook inherent aan het onderwerp. Het is zo goed als onmogelijk om die doelgroep te bereiken met deze kritiek, puur ook omdat dat het machtsmonopolie van de commerciële omroep zou aantasten. Het zou een beetje suïcidaal zijn.
Ik denk dat die rol beter kan worden ingevuld in huishoudelijke kring. Familieleden, vrienden, etc... ervan 'aware' maken.
Bananasplit levert vast heel veel reclamegelden op.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:33 schreef Euridice het volgende:
[..]
ja, maar ondertussen 'betaalt' elk tv-kijkend burger van dit land mee middels heffingen, uit die heffingen bestaat het omroepbestel, best wel lullig als je dan programma's gaat maken die alleen als doelgroep hebben de nazaten (heertje is een nazaat van een politicus/medianast) van de nazaten te pleasen..
Hoe lang houdt de publieke omroep dit met dit soort suffe geldverslindende niet-doelgroepbereikende zogenaamde vernieuwende televisie vol?
Nee, want hij ging alleen maar in op de wisselwerking tussen Heertje en De Leeuw en hij trok het niet breder. Kon ook niet, want anders maakte hij dezelfde fout als wat hij Heertje 'verweet'quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:03 schreef NvM het volgende:
Wat Rob Wijnberg bespreekt in het programma is meer cultuurfilosofisch van aard.
De laatste aflevering van dit seizoen, vond ik gelijk ook de beste aflevering.
Je bent er toch wel van bewust dat de serie is afgelopen, en dit een herhaling is hè?quote:Op zondag 15 maart 2009 02:56 schreef tong80 het volgende:
Geweldige aflevering dit keer.
Boeiende hoogleraar plus Arie Ribbens
Ben ik me van bewust.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je bent er toch wel van bewust dat de serie is afgelopen, en dit een herhaling is hè?
En mocht je een deel 2 maken, graag MET fatsoenlijke OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |