Best mod, kijkt u aub eens in de geschiedenis van AFK. Wat is de intentie van deze man met zijn posts?quote:
Wagt ff! Dat zegt ik dus niet he!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:42 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
idd, walgelijke vent is het eigenlijk. arrogantie straalt er ook vanaf, hij weet wel hoe alles in elkaar zit
zo beter?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wagt ff! Dat zegt ik dus niet he!
Hey kloon!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:42 schreef Terechtplus1 het volgende:
walgelijke vent is het eigenlijk. arrogantie straalt er ook vanaf, hij weet wel hoe alles in elkaar zit
Je snapt het niet he?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:09 schreef -Jean- het volgende:
Ik zag het gisteren met harry mens. Wat een enorm slecht interview, vond het echt een ruk programma. Oke het was anders dan normaal maar daar is ook alles mee gezegd.
Het was helemaal geen interview, Heertje probeerde met een monoloog (zelf de vragen gaan beantwoorden) bloot te leggen hoe in andere programma`s de geijkte paden betreden worden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:09 schreef -Jean- het volgende:
Wat een enorm slecht interview,
Dat wilde Heertje juist aan de kaak stellen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:15 schreef -Jean- het volgende:
Ik heb me er niet in verdiept. Ik zapte er toevallig op zoals ik dat altijd doe en dan probeer ik het te volgen
Oke... maar waarom zit er dan iemand bij? Kan hij net zo goed zelf tegen de camera praten toch? Nou goed kijk het wel een keer volledig misschien, kijken of ik het dan wat beter vatquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was helemaal geen interview, Heertje probeerde met een monoloog (zelf de vragen gaan beantwoorden) bloot te leggen hoe in andere programma`s de geijkte paden betreden worden.
En de rest is gisteren niet uitgezonden.
Ben ik nou zo slim of jij zo dom ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:14 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Oke... maar waarom zit er dan iemand bij? Kan hij net zo goed zelf tegen de camera praten toch?
Wat je beter in dit geval kan doen is het vanaf deel 1 kijken. Maar dan de echte uitzending, niet de hele interviews. Het gaat vooral om het circus eromheen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:14 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Oke... maar waarom zit er dan iemand bij? Kan hij net zo goed zelf tegen de camera praten toch? Nou goed kijk het wel een keer volledig misschien, kijken of ik het dan wat beter vat![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik nou zo slim of jij zo dom ?
Harry Mens werd helemaal niet gepwnd. Hij hield zich prima staande en wist zelfs Raoul van zn vooringenomen gezeur te krijgen.quote:Harry Mens wordt nu gepwnd.
Ik typte dat ook toen het interview net bezig was.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Harry Mens werd helemaal niet gepwnd. Hij hield zich prima staande en wist zelfs Raoul van zn vooringenomen gezeur te krijgen.
En dus was het een goeie aflevering... ben jij nou zo, of ...... precies.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:31 schreef Young_David het volgende:
Ik hoop dat de programmamakers dit zelf ook zien, dat ze zelf schuldig zijn aan waar hun programma over gaat en dat ze daar een waardeoordeel/conclusie uit kunnen halen. Deze aflevering bevat genoeg voer voor een volgende.
Kijk, dit verhaal is iig genuanceerd.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:02 schreef Young_David het volgende:
Het was op zich ook wel een goede aflevering ... als je zag wat er aan de hand was. Kijkend naar de reacties gaat het vooral over of HHH wel of niet had mogen knippen in het interview. Het programma van vrijdag ging over weer hele andere dingen zoals dat voorgeprogrammeerde interview en de vrijheid van de editor en heertje. Wat ik haal uit het interviewprogramma is juist iets heel anders. Het interview was vreselijk, echt slecht. Ik ben geïnteresseerd waarom dat nou zo slecht was. Ik heb daar zelf een idee over, maar ben ook benieuwd naar andere ideeën daarover en de zelfreflectie van de redactie. HHH is hét programma om ook eerlijk naar zichzelf te kijken. Dat hebben ze vrijdag niet echt gedaan, daardoor was de aflevering van vrijdag niet slecht alleen wel een gemiste kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |