Wat doe je hier dan, nitwit?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef Rosbief het volgende:
Hij heeft zo'n leipe mocro-kop, alleen daarom kijk ik al niet.
Ik begin jou echt zat te worden manquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef Rosbief het volgende:
Hij heeft zo'n leipe mocro-kop, alleen daarom kijk ik al niet.
Reden genoeg om sowieso de eerste aflevering niet te kijken. Kwalbak.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:08 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste gasten die Raoul Heertje ontvangt zijn: Karin Vogels, over wie hij niet veel weet; klimaatscepticus Hans Labohm, oud-diplomaat en verbonden aan Clingendael, over zijn strijd tegen de broeikaslobby en het CO2-evangelie van Al Gore; en televisiemaker en onruststoker Prem Radhakishun over wat hem drijft.
Omdat je al een jaar lang alleen maar typo's zit te verbeteren en te klagen/spammen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Alleen omdat ik commentaar had op je push-ups?
Terug naar KLB kssstquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef Rosbief het volgende:
Hij heeft zo'n leipe mocro-kop, alleen daarom kijk ik al![]()
zoiets als de staat van verwarring ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:17 schreef NatteBever het volgende:
Dit is experimentele TV waar de kijker niet van houdt, er zit geen duidelijke lijn in en je moet goed opletten wil je het goed kunnen volgen. Hier is Nederland nog niet klaar voor/dit moet eerst minimaal een jaar draaien voordat de gemiddelde NLér het gaat waarderen
Tot nu toe heb ik weinig interessant gehoord, dat komt voornamelijk doordat Heertje er steeds doorheen komt. Wat er zo experimenteel aan is weet ik niet, behalve dan dat het op een onlogische manier gemonteerd is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:17 schreef NatteBever het volgende:
Dit is experimentele TV waar de kijker niet van houdt, er zit geen duidelijke lijn in en je moet goed opletten wil je het goed kunnen volgen. Hier is Nederland nog niet klaar voor/dit moet eerst minimaal een jaar draaien voordat de gemiddelde NLér het gaat waarderen
Het is idd. wel een gewaagd tijdstip om dit uit te zenden, misschien hopen ze erop dat Raoul Heertje genoeg aantrekkingskracht heeft?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:17 schreef NatteBever het volgende:
Je zit niet eens een jaar op fok, van wie ben je een remake?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:20 schreef Remake het volgende:
[..]
Omdat je al een jaar lang alleen maar typo's zit te verbeteren en te klagen/spammen.
Precies, maar dat was ook ergens snachts geprogrammeerd. Die twee dingen zorgden ervoor dat 'het niet werkte'. Heel jammer, want ik vond bijv. DSVV een heel vermakelijk en orgineel programma. Je kunt het een beetje vergelijken met de Mike en Thomas Show. Alleen is de humor die je daar terugziet iets wat heel veel mensen aanspreekt, en dus werkt het.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
zoiets als de staat van verwarring ?
snik dat is nou de tweede dag op rij dat ik eraan herinnerd word.....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:19 schreef Aoristus het volgende:
zoiets als de staat van verwarring ?
Zie jij bij Pauw en Witteman voorgesprekken en meer van dat soort dingen? Het is veel meer dan een talkshow alleen, en dus niet te begrijpen als je dit 5 minuten kijkt. Dat terwijl het normaal is dat op de vrijdagavond, televisie in hapklare brokken wordt opgediendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik weinig interessant gehoord, dat komt voornamelijk doordat Heertje er steeds doorheen komt. Wat er zo experimenteel aan is weet ik niet, behalve dan dat het op een onlogische manier gemonteerd is.
Je zag bij de promo al dat hij geen geboren presentator is, en dat kwam dan ook duidelijk naar voren tijdens het programma.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:25 schreef Naamah het volgende:
Ik vind het format best oke, maar ik vind dat Heertje het gewoon echt warrig doet en stom doet. Hij heeft echt geen idee waar hij mee bezig is en het irritantste is nog de manier waarop hij ook steeds letterlijk zegt dat hij niet weet wat ie doet. Prem heeft het allemaal nog enigzins gered, maar ik vond het maar niks..
Het is te kort om een geheel te worden, als je zo monteert inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kort.
Ja, dat vrees ik ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:17 schreef NatteBever het volgende:
Hier is Nederland nog niet klaar voor/dit moet eerst minimaal een jaar draaien voordat de gemiddelde NLér het gaat waarderen
Ik hoef geen voorgesprekken te zien, de boeiende onderwerpen die daaruit komen worden doorgaans in de talkshow zelf gebruikt. Ook het monteren is niet interessant om te zien, als regisseur heb je juist bij de montage de mogelijkheid om te bepalen wat de toon van het programma wordt, dat moet je niet aan de kijker overlaten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:22 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Zie jij bij Pauw en Witteman voorgesprekken en meer van dat soort dingen? Het is veel meer dan een talkshow alleen, en dus niet te begrijpen als je dit 5 minuten kijkt.
Die snap ik dus ook niet, leek mij meer een making of. Opzich wel grappig als dat het format zelf is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:28 schreef Zeus1981 het volgende:
Was dit nou het programma zelf, of een soort van "making of..."? In het eerste geval vind ik het wel een onrustig programma, waarin de gasten volgens mij louter beeldvulling zijn. Dat is 1 aflevering leuk, maar op deze manier zal het niet lang doorgaan.
Dit is het programma.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die snap ik dus ook niet, leek mij meer een making of. Opzich wel grappig als dat het format zelf is.
Dat is de bedoeling ook, lijkt me...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:15 schreef Naamah het volgende:
Ik vind het maar vaag en rommelig, er zit totaal geen lijn in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |