Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
zelfs in Twente hebben we een Senseoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:38 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Tukkers met een Senseo
vanavond nieuwjaarsborrel dus en morgenavond nog niks gepland...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:38 schreef Blawh het volgende:
Nog plannen dit weekend?
Ik ben een trendsetter hier, early majority volgt langzaam.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:38 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Tukkers met een Senseo
dat is je eigen schuldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet moeilijk als ik richting de Senseo loop.
niet snel genoegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou heb ik het volgooien gemist
Was heel even met iets anders bezigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is je eigen schuld
[..]
niet snel genoeg
dus niet snel genoegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was heel even met iets anders bezig
ik ook niet, niemand hier in huis drinkt koffiequote:
pics van je zusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:01 schreef Blawh het volgende:
Ik en m'n zus hebben het m'n moeder ooit kado gedaan, vond het zelf ook wel handig.
Mooie laggard dat je er rond fietstquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ben een trendsetter hier, early majority volgt langzaam.
Heel lang geleden? Zo heel lang ben jij toch nog geen FOK!Ster?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe heet dat meisje ookalweer, dat fotomodel, dat heel lang geleden wel eens in topics gepost werd, omdat ze zo mooi is?
Nouja.. het lijkt al heel lang geledenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heel lang geleden? Zo heel lang ben jij toch nog geen FOK!Ster?
Is het een Nederlands meisje?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja.. het lijkt al heel lang geleden
Vanaf 47 was ik hierbij.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:20 schreef Samzz het volgende:
Bedoel je misschien Adriana Lima? Weet wel dat zij enorm mooi is
en in wat voor bladen heeft ze gestaan dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wouter! Jij weet vast nog wel wie ik bedoel
Geen ideequote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en in wat voor bladen heeft ze gestaan dan?
heeft ze ook naaktreportages?
schatje tochquote:
Als ik niet beter wist, zou ik door deze zin denken dat je mongool bent....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
ik kan nu met de muis volgende en vorige doen in mijn muziekprogramma
nu ik die zin zo eens weer lees, dan is dat inderdaad bestquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist, zou ik door deze zin denken dat je mongool bent....
Ik ga straks wel weer even spammen maar nu eerst boodschappen doen.quote:
Nu al? Wat heb je heel de dag gedaan johquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ga straks wel weer even spammen maar nu eerst boodschappen doen.
Niks.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nu al? Wat heb je heel de dag gedaan joh
Das jammer San!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef Samzz het volgende:
Hoi Fem.
Nou, ik heb mijn paard vanaf vandaag in vroeg pensioen gedaan. Ik ben gestopt met rijden.
Tragisch, veel sterkte komende tijd...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:39 schreef Samzz het volgende:
Ja. Verdikte hartklep en een scheur in de buikwand waardoor de darmen naar buiten komen en bekneld komen te zitten. Hij is te zwak om nog geopereerd te worden.
Hij wil nog wel gereanimeerd worden... maar ik denk dat hij dat meer voor m'n oma doet dan voor zichzelf.
Sterkte meid!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef Samzz het volgende:
Mijn opa ligt op sterven....
Aiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:39 schreef Samzz het volgende:
Ja. Verdikte hartklep en een scheur in de buikwand waardoor de darmen naar buiten komen en bekneld komen te zitten. Hij is te zwak om nog geopereerd te worden.
Hij wil nog wel gereanimeerd worden... maar ik denk dat hij dat meer voor m'n oma doet dan voor zichzelf.
Dat zal al wel op zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe gaat het met je stoofpotje Justin?
Dat kan heul nie, hij ging hem vandaag maken.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:59 schreef Fems het volgende:
Brr..
Ik ben moe en heb geeeeen zin in mijn huiswerk
Wat jij wil.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, dan zat je niet te fokken
Scheelt dat ik een laptop heb, en dus mn bed ook helemaal niet uit hoef.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:49 schreef Samzz het volgende:
Mijn pa kon toen ie longontsteking had z'n bed niet eens uit komen...
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Scheelt dat ik een laptop heb, en dus mn bed ook helemaal niet uit hoef.
Jezus, moet ik me hier nou echt tegen gaan verdedigen?! Komop zeg. Ik ga toch niet lopen spotten met een longontsteking als ik die niet heb?
Grapjas. Als dat nou eens pijnloos kon.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:01 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ruuuuustig, ruuuustig. Adem in. Adem uit.
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grapjas. Als dat nou eens pijnloos kon.
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grapjas. Als dat nou eens pijnloos kon.
Who you gonna call?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whooooooooooooo leads you to the dark secret?
Bruce Dickinson
Gewoon functie orienteringquote:Op zondag 11 januari 2009 18:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Bij wattes? En waarom moet jij stagelopen?
Ik deel alleen wat mee. Damn, anders ben je even lichtgeraakt zeg.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jezus, moet ik me hier nou echt tegen gaan verdedigen?! Komop zeg. Ik ga toch niet lopen spotten met een longontsteking als ik die niet heb?
Waarom dat halve engels, halve nederlands? Is dat spannender?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:51 schreef Bob-B het volgende:
1Ciscoy is het 1ste communications and information systems companie van het eerste communication and information systems batalion van het eerste duits/nederlandse legerkorps
ik ben die rang al jaren voorbijquote:Op zondag 11 januari 2009 18:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Breakie breakie, dis is korporal Bob speaking. Can someone pass the coffee?
dat nederlands gooi ik er even in om het wellicht iets makkelijker voor jullie te maken en het engels omdat het een gemengd duits/nederlandse eenheid is met engels als voertaal en nee heb geen zin in leestekens sorryquote:Op zondag 11 januari 2009 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom dat halve engels, halve nederlands? Is dat spannender?
Heb ik het toch niet goed onthouden.quote:
Ik doe een Engelse opleidingquote:Op zondag 11 januari 2009 19:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
dat nederlands gooi ik er even in om het wellicht iets makkelijker voor jullie te maken en het engels omdat het een gemengd duits/nederlandse eenheid is met engels als voertaal en nee heb geen zin in leestekens sorry
HUH je zat toch in Wageningen?!?!?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe een Engelse opleiding
Maakt ook niet uit verder, vroeg het me gewoon af.
Nog twee maandjesquote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb ik het toch niet goed onthouden.![]()
Sergeant dan?
Het afronden van m'n opleidingquote:Op zondag 11 januari 2009 19:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat zit daar dan potdomme tussen?
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En in de tussentijd ben je rangloos?
1 |
Waar ik een Engelstalige opleiding doe. Moest me even anders uitdrukkenquote:
ooooow enneh, wanneer ben je zoal in Wageningen te vinden dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ik een Engelstalige opleiding doe. Moest me even anders uitdrukken
Eeuuuh, morgen, dinsdag, donderdag, die week daarop ook wel weer een paar dagen.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:55 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ooooow enneh, wanneer ben je zoal in Wageningen te vinden dan?
Tegen wie heb jij het?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:01 schreef Rumille het volgende:
Wanneer ga je trouwens met m'n broer en B wat doen?
Ik ben pas volgende week weer in Ede, maar we moeten nog wel concreet eens meetenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eeuuuh, morgen, dinsdag, donderdag, die week daarop ook wel weer een paar dagen.
Opzich wel hequote:Op zondag 11 januari 2009 20:18 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik ben pas volgende week weer in Ede, maar we moeten nog wel concreet eens meeten
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar dan klinkt het natuurlijk nergens meer naar hè? Val heel mijn garpje in het water.![]()
"Breakie breakie, this is cadet-sergeant Bob. Can someone pass the coffee?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hej m waquote:
Nog lekker geschaatstquote:
Ga je toch bij de Ikea langs om te eten, klaarquote:Op maandag 12 januari 2009 16:41 schreef pureleganze het volgende:
Wat zou ik vanavond is gaan eten......
pff....helemaal geen zin meer in werk,...
zo na werk ff langs de ikea...en hoppa naar huis....
Hey, een nieuwequote:Op maandag 12 januari 2009 16:41 schreef pureleganze het volgende:
Zo...hier ben ik al lang niet meer geweest.....
Wat zou ik vanavond is gaan eten......
pff....helemaal geen zin meer in werk,...
zo na werk ff langs de ikea...en hoppa naar huis....
uiteindelijk wel jah, maar dit had jouw bron ook vast niet voorzien, dat Twente moeilijk ging doenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Rem, iets later dan gepland maar de kogel is door de kerk met Wielaert!
waarom...niet...quote:Op maandag 12 januari 2009 16:43 schreef pureleganze het volgende:
eten bij de ikea.....
noh....nie voor mij...
klopt kloptquote:Op maandag 12 januari 2009 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uiteindelijk wel jah, maar dit had jouw bron ook vast niet voorzien, dat Twente moeilijk ging doen
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
waarom...niet...
is...wel...lekker hoor......en heel...goedkoop.....
loeter!quote:
quote:Afgelopen zomer meldde Ajax zich bij FC Twente ook voor Robbie Wielaert. Destijds konden we hem voor de club behouden. Het is de vraag of een speler zich voor de tweede keer over zo'n teleurstelling heen kan zetten. Dit heeft ons doen besluiten met zijn overgang naar Ajax in te stemmen.''
Zet 'm anders gelijk ff in MED neer.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:57 schreef Blawh het volgende:
Zei al direct dat ik Joop een dopei vind, maar na deze uitleg al helemaal.
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zet 'm anders gelijk ff in MED neer.
[..]
waarom...niet...
Ja zeker.quote:
[..]
waarom...niet...
deden ze volgens mij niet echt aan mij hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En daar gingen de kansen voor FCT om mee te blijven doen voor het kampioenschap.
dat kanquote:
Joah via Delden->Goor->Haaksbergenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kan
maar rij je dan door de hoeve?
ojah, dat kanquote:
Ik gaf ze meer kans dan mijn clubjequote:Op maandag 12 januari 2009 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deden ze volgens mij niet echt aan mij hoor
Bord-Kerk-Bord zo ging het ongeveer. Als ik niet hoefde te sturen bij die rotonde was het niet eens opgevallenquote:
maar goed dat de rotonde er in zitquote:Op maandag 12 januari 2009 19:37 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Bord-Kerk-Bord zo ging het ongeveer. Als ik niet hoefde te sturen bij die rotonde was het niet eens opgevallen
Avondquote:
dat is dan wel weer waarquote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik gaf ze meer kans dan mijn clubje
maar de volgende stap zou dan titelkandidaat zijn en dat is toch wel een grote stapquote:Op maandag 12 januari 2009 19:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja. Wij hebben een kutseizoen, jullie worden ieder seizoen beter.
Ik hoop echt voor jullie dat het lukt. Tuurlijk hoop ik dat PSV ieder jaar kampioen wordt, maar dat zit er niet in ben ik bangquote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar de volgende stap zou dan titelkandidaat zijn en dat is toch wel een grote stap
wat stond er dan?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor jullie dat het lukt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alles voor uw senseo.
*insert link*
Even verbeterd.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voetbal is een deel van hetmijn leven
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:17 schreef Rikketik het volgende:
Terug van Duits! Idioom ging flink klote, maar voor de luistertoets heb ik een 71.
Das ist ja wirklich wunderbahr!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:17 schreef Rikketik het volgende:
Terug van Duits! Idioom ging flink klote, maar voor de luistertoets heb ik een 71.
Als er geen voetbal was geweest was mn leven hetzelfde geweest. Dus zo belangrijk is het niet.quote:
Oow.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er geen voetbal was geweest was mn leven hetzelfde geweest. Dus zo belangrijk is het niet.
Jatterd.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ik daag jullie allemaal uit voor:
[url]http://www.addictinggames.com/theimpossiblequiz.html]The Impossible Quiz[/url]![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ik daag jullie allemaal uit voor:
The Impossible Quiz![]()
ben ik allang voorbijquote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vandaag even op de 14k zien te komen
Dan was David een ander persoon geweest, aangezien dat een goede vriend van je is zou jouw leven indirect ook anders zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er geen voetbal was geweest was mn leven hetzelfde geweest. Dus zo belangrijk is het niet.
Ga spammen dan.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik moet gewoon Wouter weer een keer inhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:13 schreef Blawh het volgende:
Lonely spamming is wel helemaal het toppunt van triestpunt.Ik heb echt niks beters te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
nog verre van spam-waardigquote:Op maandag 12 januari 2009 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar het begint ergens op te lijken nu.
dan is FOK! niet meer te houden, als dat er af gaatquote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En Fok! moet die limit er eens uithalen. Ik wil 20 berichten snel na elkaar kunnen posten.
Da's waar.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is FOK! niet meer te houden, als dat er af gaat
we doen ons bestquote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De LaPo gaat vast weer naar iemand anders.
Ik jat 'm wel ff.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:20 schreef Blawh het volgende:
Ik wil de LaPo niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |