Waar ik een Engelstalige opleiding doe. Moest me even anders uitdrukkenquote:
ooooow enneh, wanneer ben je zoal in Wageningen te vinden dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ik een Engelstalige opleiding doe. Moest me even anders uitdrukken
Eeuuuh, morgen, dinsdag, donderdag, die week daarop ook wel weer een paar dagen.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:55 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ooooow enneh, wanneer ben je zoal in Wageningen te vinden dan?
Tegen wie heb jij het?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:01 schreef Rumille het volgende:
Wanneer ga je trouwens met m'n broer en B wat doen?
Ik ben pas volgende week weer in Ede, maar we moeten nog wel concreet eens meetenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eeuuuh, morgen, dinsdag, donderdag, die week daarop ook wel weer een paar dagen.
Opzich wel hequote:Op zondag 11 januari 2009 20:18 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik ben pas volgende week weer in Ede, maar we moeten nog wel concreet eens meeten
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Scheelt dat ik een laptop heb, en dus mn bed ook helemaal niet uit hoef.
Jezus, moet ik me hier nou echt tegen gaan verdedigen?! Komop zeg. Ik ga toch niet lopen spotten met een longontsteking als ik die niet heb?
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar dan klinkt het natuurlijk nergens meer naar hè? Val heel mijn garpje in het water.![]()
"Breakie breakie, this is cadet-sergeant Bob. Can someone pass the coffee?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hej m waquote:
Nog lekker geschaatstquote:
Ga je toch bij de Ikea langs om te eten, klaarquote:Op maandag 12 januari 2009 16:41 schreef pureleganze het volgende:
Wat zou ik vanavond is gaan eten......
pff....helemaal geen zin meer in werk,...
zo na werk ff langs de ikea...en hoppa naar huis....
Hey, een nieuwequote:Op maandag 12 januari 2009 16:41 schreef pureleganze het volgende:
Zo...hier ben ik al lang niet meer geweest.....
Wat zou ik vanavond is gaan eten......
pff....helemaal geen zin meer in werk,...
zo na werk ff langs de ikea...en hoppa naar huis....
uiteindelijk wel jah, maar dit had jouw bron ook vast niet voorzien, dat Twente moeilijk ging doenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Rem, iets later dan gepland maar de kogel is door de kerk met Wielaert!
waarom...niet...quote:Op maandag 12 januari 2009 16:43 schreef pureleganze het volgende:
eten bij de ikea.....
noh....nie voor mij...
klopt kloptquote:Op maandag 12 januari 2009 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uiteindelijk wel jah, maar dit had jouw bron ook vast niet voorzien, dat Twente moeilijk ging doen
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
waarom...niet...
is...wel...lekker hoor......en heel...goedkoop.....
loeter!quote:
quote:Afgelopen zomer meldde Ajax zich bij FC Twente ook voor Robbie Wielaert. Destijds konden we hem voor de club behouden. Het is de vraag of een speler zich voor de tweede keer over zo'n teleurstelling heen kan zetten. Dit heeft ons doen besluiten met zijn overgang naar Ajax in te stemmen.''
Zet 'm anders gelijk ff in MED neer.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:57 schreef Blawh het volgende:
Zei al direct dat ik Joop een dopei vind, maar na deze uitleg al helemaal.
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zet 'm anders gelijk ff in MED neer.
[..]
waarom...niet...
Ja zeker.quote:
[..]
waarom...niet...
deden ze volgens mij niet echt aan mij hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En daar gingen de kansen voor FCT om mee te blijven doen voor het kampioenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |