Who you gonna call?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whooooooooooooo leads you to the dark secret?
Bruce Dickinson
Gewoon functie orienteringquote:Op zondag 11 januari 2009 18:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Bij wattes? En waarom moet jij stagelopen?
Ik deel alleen wat mee. Damn, anders ben je even lichtgeraakt zeg.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Scheelt dat ik een laptop heb, en dus mn bed ook helemaal niet uit hoef.
Jezus, moet ik me hier nou echt tegen gaan verdedigen?! Komop zeg. Ik ga toch niet lopen spotten met een longontsteking als ik die niet heb?
Waarom dat halve engels, halve nederlands? Is dat spannender?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:51 schreef Bob-B het volgende:
1Ciscoy is het 1ste communications and information systems companie van het eerste communication and information systems batalion van het eerste duits/nederlandse legerkorps
ik ben die rang al jaren voorbijquote:Op zondag 11 januari 2009 18:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Breakie breakie, dis is korporal Bob speaking. Can someone pass the coffee?
dat nederlands gooi ik er even in om het wellicht iets makkelijker voor jullie te maken en het engels omdat het een gemengd duits/nederlandse eenheid is met engels als voertaal en nee heb geen zin in leestekens sorryquote:Op zondag 11 januari 2009 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom dat halve engels, halve nederlands? Is dat spannender?
Heb ik het toch niet goed onthouden.quote:
Ik doe een Engelse opleidingquote:Op zondag 11 januari 2009 19:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
dat nederlands gooi ik er even in om het wellicht iets makkelijker voor jullie te maken en het engels omdat het een gemengd duits/nederlandse eenheid is met engels als voertaal en nee heb geen zin in leestekens sorry
HUH je zat toch in Wageningen?!?!?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe een Engelse opleiding
Maakt ook niet uit verder, vroeg het me gewoon af.
Nog twee maandjesquote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb ik het toch niet goed onthouden.![]()
Sergeant dan?
Het afronden van m'n opleidingquote:Op zondag 11 januari 2009 19:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat zit daar dan potdomme tussen?
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En in de tussentijd ben je rangloos?
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |