dat kanquote:
Joah via Delden->Goor->Haaksbergenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kan
maar rij je dan door de hoeve?
ojah, dat kanquote:
Ik gaf ze meer kans dan mijn clubjequote:Op maandag 12 januari 2009 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deden ze volgens mij niet echt aan mij hoor
Bord-Kerk-Bord zo ging het ongeveer. Als ik niet hoefde te sturen bij die rotonde was het niet eens opgevallenquote:
maar goed dat de rotonde er in zitquote:Op maandag 12 januari 2009 19:37 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Bord-Kerk-Bord zo ging het ongeveer. Als ik niet hoefde te sturen bij die rotonde was het niet eens opgevallen
Avondquote:
dat is dan wel weer waarquote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik gaf ze meer kans dan mijn clubje
maar de volgende stap zou dan titelkandidaat zijn en dat is toch wel een grote stapquote:Op maandag 12 januari 2009 19:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja. Wij hebben een kutseizoen, jullie worden ieder seizoen beter.
Ik hoop echt voor jullie dat het lukt. Tuurlijk hoop ik dat PSV ieder jaar kampioen wordt, maar dat zit er niet in ben ik bangquote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar de volgende stap zou dan titelkandidaat zijn en dat is toch wel een grote stap
wat stond er dan?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor jullie dat het lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |