quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:13 schreef Goelie het volgende:
[..]
Het invallen van Gaza: Blitzkrieg Tactiek
Het bombarderen van scholen en ziekenhuizen: Nazi strategie
Hij weet wel de kern van het conflict aan te stippen. Dat is dé reden dat beide partijen elkaar het licht in de ogen niet gunnen...quote:
Het inzetten van zulke wapens is verwerpelijk en dankbaar propagandamateriaal voor Hamas.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:08 schreef venomsnake het volgende:
Hele zooi witte fosfor wordt weer gebruikt.
Blitzkrieg is de (een) basis van de moderne krijgstactiek, zij het dat die is opgevolgd/uitgebreid met modernere tactieken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:13 schreef Goelie het volgende:
[..]
Het invallen van Gaza: Blitzkrieg Tactiek
Die stonden er niet om bekend scholen en/of ziekenhuizen te bombarderen, tenminste, niet specifiek. (De geallieerden deden dat ook).quote:Het bombarderen van scholen en ziekenhuizen: Nazi strategie
Toch ik vraag ik me af wie hier heeft geroepen dat het goed is dat die school is platgegooid?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je leest het goed.
Mensen die het goedkeuren om kinderen te bombarderen wanneer deze als menselijk schild gebruikt worden, zijn ONDERMENSEN .
Verwerpelijk valt mee, dankbaar propagandamateriaal is het zeker.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het inzetten van zulke wapens is verwerpelijk en dankbaar propagandamateriaal voor Hamas.
Verwerpelijk? Verdrag van Genève heeft toch echt besloten dat het gebruik van chemische wapens wordt beschouwd als "Oorlogs Misdaad".quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het inzetten van zulke wapens is verwerpelijk en dankbaar propagandamateriaal voor Hamas.
Iedereen die roept dat het komt omdat ze als menselijk schild werden gebruikt door Hamas.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:18 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Toch ik vraag ik me af wie hier heeft geroepen dat het goed is dat die school is platgegooid?
Witte fosfor is geen chemisch wapen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:19 schreef Goelie het volgende:
[..]
Verwerpelijk? Verdrag van Genève heeft toch echt besloten dat het gebruik van chemische wapens wordt beschouwd als "Oorlogs Misdaad".
Even offtopic, dan adviseer ik de volgende plaat om tot rust te komen:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:13 schreef Salvad0R het volgende:
Jawel.
Maar daar mag ik van de moeders niet over praten want zij zitten in relaties met idioten die denken dat het hun eigen kinderen zijn.
Het praat het niet goed, maar is wel correct. Toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Iedereen die roept dat het komt omdat ze als menselijk schild werden gebruikt door Hamas.
Alsof dat het goedpraat.
LOL!!! Nice.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:23 schreef buachaille het volgende:
[..]
Even offtopic, dan adviseer ik de volgende plaat om tot rust te komen:
Daar valt over te twisten. Het is echt enorme zooi:quote:
Dan kan Israel toch met geen mogelijkheid stellen dat ze werden gebruikt als "menselijk schild"?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het praat het niet goed, maar is wel correct. Toch?
En het enige wat ik zei is dat als Hamas de kindertjes aan het zicht onttrekt, zodat Israël denkt veilig te kunnen vuren, maar dan toch een x aantal kinderen doodt... Dan kan je Israël daar toch niet verantwoordelijk voor houden?
En ik zei ook dat als Israël moedwillig door de kinderen heen schiet dat verwerpelijk is.
Ik snap je ophef niet zo eigenlijk.
En witte fosfor is inderdaad geen chemisch wapen.
Kruip nog de dieper de kont in van de Israeliers, hoe is het daarbinnen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:22 schreef Karrs het volgende:
[..]
Witte fosfor is geen chemisch wapen.
Jij bent echt bezig met onzin uitkramen de laatste tijd.
Daarom juist.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:39 schreef damian5700 het volgende:
[..]
'Investigation' betekent onderzoek.
Klopt, dus of ze hebben er moedwillig doorheen geschoten of zijn er achteraf achter gekomen dat er kinderen waren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dan kan Israel toch met geen mogelijkheid stellen dat ze werden gebruikt als "menselijk schild"?
Het moedwillig in de buurt blijven van opstandelingen door vrouwen & kinderen is ook verwerpelijk ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:33 schreef Mylene het volgende:
Het moedwillig het vuur openen op kinderen en vrouwen is verwerpelijk ja.
Het moedwillig in gevaar brengen van vrouwen en kinderen is ook verwerpelijk ja.
Er zijn inmiddels andere partijen dan de Israëlisch die hebben bevestigd dat Hamas en Hezbollah gebruik maken van menselijke schilden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dan kan Israel toch met geen mogelijkheid stellen dat ze werden gebruikt als "menselijk schild"?
Alsof Nederlandse verzetstrijders in de Tweede Wereldoorlog niet voor represailles (hedendaagse vergeldingsacties) hebben gezorgd door aanslagen te plegen op de Duitsers en zich te begeven onder de Nederlandse bevolking. Represailles waarbij veel onschuldige Nederlanders zijn omgekomen. Ik hoor geen enkele Nederlander die de schuld bij de verzetstrijders legt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:33 schreef Mylene het volgende:
Het moedwillig het vuur openen op kinderen en vrouwen is verwerpelijk ja.
Het moedwillig in gevaar brengen van vrouwen en kinderen is ook verwerpelijk ja.
Als de Hamas kan investeren in ziekenhuizen kunnen ze ook zorg dragen voor fatsoenlijke schuilkelders. Ik vind dat er dus wel een keuze is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het moedwillig in de buurt blijven van opstandelingen door vrouwen & kinderen is ook verwerpelijk ja.
Alleen in de Gaza-strook heb je niet zoveel keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |