abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64850419
Het vorige deel: Slank #454 nu met nagellakadviezen :{

Voor wie is "Slank de huppeldepup in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:04:23 #2
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64850438
Nou, ik ga er wel lering uit trekken. Wennen aan minder.
Stom dat ik me schaam inderdaad, maar het is niet tegen te houden nu.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_64850464
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:05:17 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64850473
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Zie het lijstje van dieetweb in de OP.
Ik ben nu 6 weken gestopt en hopelijk stabiliseert het nu en begin ik binnenkort met afvallen.
Ik ben in 2 maanden toen 10 kg aangekomen
In januari ben ik dus gaan sporten en op mijn eten gaan letten, nu een jaar later is er 22 kg af
Met sporten kom je een heel eind en het is leuker om te doen omdat je onzettend veel energie ermee opbouwt, dubbel zo snel lijkt het wel.. Geen rook meer in je longen maar 'schone' buitenlucht.

Ben er gigantisch van opgeknapt, niet alleen qua uiterlijk maar zeker mentaal!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_64850553
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:04 schreef Sugar het volgende:
Nou, ik ga er wel lering uit trekken. Wennen aan minder.
Stom dat ik me schaam inderdaad, maar het is niet tegen te houden nu.
Huh minder? Jij eet toch niet zoveel Sjoeg.
Lief doen tegen jezelf! Potverdorie. .
Fok!bejaarde
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 januari 2009 @ 14:09:03 #6
163650 Greys
pi_64850580
Even allemaal positive vibes naar PF zenden nu he!?
Ze is aan het afrijden as we speak!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:10:03 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64850617
Hi.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:10:27 #8
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64850632
Oh ja, positiviteit (waar? ) ---> naar PF. Nu!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_64850643
* Dizzy-Miss-Lizzy stuurt vanaf het werk positieve vibes naar PF
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:11:41 #10
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64850676
Maar lieve tante Anosmie, 2.5 keer een portie als portie nemen is wel veel, he? Ik vind het verstandig daar toch wel een beetje in te minderen!
pi_64850677
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:51 schreef Sugar het volgende:
Oh, man, dan snap ik dat jullie het niet te veel vinden wat ik eet! Ik neem 2,5 keer zoveel!
Toen ik nog cruesli at, at ik ook 75 gram. Dat is niet zoveel. Het is wel een reden dat ik ermee gestopt ben. Het at net iets te makkelijk weg, zeg maar.

Hoeveel kcal krijg je nu gemiddeld op een dag binnen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:12:05 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64850690
Ik was m'n USB-stick kwijt net. Heb hemel en aarde bewogen (lees: me theatraal ter aarde gestort: ik zou niet misstaan als jammerende geliefde in een opera ), maar hij is terug. O, ik kan er zó slecht tegen als dingen kwijt zijn.
Mark zat me alleen maar de hele tijd uit te lachen: "Toch jammer dat we geen camera hebben, want dan kon je nog eens lachen als je hem straks terug hebt."
Niet meer actief op Fok!
pi_64850704
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:09 schreef Greys het volgende:
Even allemaal positive vibes naar PF zenden nu he!?
Ze is aan het afrijden as we speak!
Ik vind het bijna spannend
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64850705
Vibes Vibes Vibes
Ik snak naar soep. Lekkere zelfgemaakte soep met alleen groente en bouillon
Morgen ga ik alleen soep eten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:12:47 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64850718
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind het bijna spannend
Bijna?
Ik heb m'n nagels afgekloven van spanning .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:12:49 #16
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64850719
@ Sigme: Er bestaat geen universeel dieet. Zelfs de mijne is onmogelijk toepasbaar op iedereen en zal voor elk mens afzonderlijk getweaked moeten worden.
Ik denk zelf dat de eerste stap naar een slank en fit leven, het bewust worden van je eigen behoeften is.
Welke voedingsstoffen liggen je, verteer je makkelijk en vind je prettig om te eten? Wat is je energie behoefte? wat doe je naast het eten?
Pas als je dat weet, kun je gaan zoeken naar het voor jou ideale eetpatroon. BJ en Co zijn er een goed voorbeeld van.
BJ eet weer wat minder vetten, Co wat meer proteinen en gemiddeld meer vetten. En het resultaat is zoals je ziet hetzelfde. Het maakt ook echt geen flikker uit namelijk.

Ik kan je niet vertellen wat goed voor jou is; ik kan je alleen vertellen wat goed voor je is als je weet wat jij denkt dat goed voor je is. ( snappie )

Er zijn natuurlijk een aantal feiten waar je niet omheen kunt, maar die weet iedereen wel. De hele clou van succesvol afvallen is je lichaam kennen en een manier vinden van eten waar je plezier/voldoening uit haalt. Dat kan niemand voor je dicteren.
pi_64850737
Misschien dat je de Allbran kan minderen of nog beter kan vervangen door iets anders Sugar maar verder vind ik niet dat je moet minderen hoor. Heb niet het idee dat je teveel eet op een dag.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 januari 2009 @ 14:13:22 #18
163650 Greys
pi_64850744
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik was m'n USB-stick kwijt net. Heb hemel en aarde bewogen (lees: me theatraal ter aarde gestort: ik zou niet misstaan als jammerende geliefde in een opera ), maar hij is terug. O, ik kan er zó slecht tegen als dingen kwijt zijn.
Mark zat me alleen maar de hele tijd uit te lachen: "Toch jammer dat we geen camera hebben, want dan kon je nog eens lachen als je hem straks terug hebt."

Dat had ik willen zien!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64850769
Ik zou bij God niet weten hoeveel muesli ik door m'n yoghurt gooi. Meten jullie dat af of zo? Ik pak gewoon uit m'n bak wat er in één hand past en dat neem ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 januari 2009 @ 14:14:30 #20
163650 Greys
pi_64850779
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou bij God niet weten hoeveel muesli ik door m'n yoghurt gooi. Meten jullie dat af of zo? Ik pak gewoon uit m'n bak wat er in één hand past en dat neem ik.
Zo doe ik dat ook!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:14:37 #21
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64850784
* bidt tot alle goden en engelen waarmee ze heeft geknikkerd voor bolletje *
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:15:02 #22
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64850803
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is ongeveer een juiste hoeveelheid
  Vis een optie? vrijdag 9 januari 2009 @ 14:15:13 #23
70532 loveli
N
pi_64850808
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:12 schreef SHE het volgende:
De hele clou van succesvol afvallen is je lichaam kennen en een manier vinden van eten waar je plezier/voldoening uit haalt. Dat kan niemand voor je dicteren.
Die mag van mij in de OP.
crap in = crap out
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:15:44 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64850827
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:12 schreef SHE het volgende:
@ Sigme: Er bestaat geen universeel dieet. Zelfs de mijne is onmogelijk toepasbaar op iedereen en zal voor elk mens afzonderlijk getweaked moeten worden.
Ik denk zelf dat de eerste stap naar een slank en fit leven, het bewust worden van je eigen behoeften is.
Welke voedingsstoffen liggen je, verteer je makkelijk en vind je prettig om te eten? Wat is je energie behoefte? wat doe je naast het eten?
Zo waar
Echt doen wat voor jou goed voelt, anders red je het ook niet... Het moet wel 'leuk' blijven
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_64850830
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat is ongeveer een juiste hoeveelheid
Oh, doe ik toch nog iets goed. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')