quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje overhaast? Ik zou alleen het probleem met het W&S bureau aankaarten en niet je salariseis. Hou het kort en bondig, gewoon drie regels. Geen hele verhalen ophangen over het misverstand. (mijn 2 cent)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!bejaarde
Zo smaakt het ook! En ik pakte ze nog expres náást de kaasdingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:53 schreef P.F het volgende:
Hahaha ja dat zijn van die kaasknaks
die hebben aids of zo
Ik ben niet zo goed in boze brieven schrijven zonder te schelden. Maar ik heb het nu op.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet eten en een boze, nee, teleurgestelde brief schrijven naar unilever (of waar je die knakworstjes ook vandaan hebt).
Krijg je tien blikjes knakworsten gratisch.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]Harhar! "Kusje anos" doet denken aan de brief van Neil de hippie aan de bank (Young Ones, cachai!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear fascist bully-boy.
Give me some more money. You bastard.
May the seed of your loins be fruitful in the belly of your woh-mahn.
Neil.""Dijenkletserextravaganza!" - V1z
De sneeuw in Belgie, truffel, er ligt hier zo'n 25 cm. sneeuw. Zie foto's zo'n 10 topics geleden....Ik dacht dat jij alles bijlas??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
Al die sneeuw gaat in je profiel zitten waardoor je een soort ski krijgt
En eh, welke sneeuw?!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Harhar! "Kusje anos" doet denken aan de brief van Neil de hippie aan de bank (Young Ones, cachai!)
"Dear fascist bully-boy.
Neil."
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]Mijn reactie op jouw spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
The Young Ones is geniaalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Harhar! "Kusje anos" doet denken aan de brief van Neil de hippie aan de bank (Young Ones, cachai!)
"Dear fascist bully-boy.
Neil."
Ja he! Boom-shankaquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn reactie op jouw spoilerEens. Hou het zakelijk, en beperkt je tot hetgeen ter zake doet: jouw sollicitatie bij dat bedrijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik eet maar twee appelz per dag ; meer krijg ik niet weg, want ik ben zooooo aartslui dat zelfs kauwen mij teveel moeite isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
SHE, ga jij dan nu niet dood van de honger op je appeldieet?
heb er net een op omdat ik dacht " nah, ik heb trek " maar nu na het eten van dat ding heb ik echt honger![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn reactie op jouw spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed advies, thanks beebs!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:03 schreef sigme het volgende:
Eens. Hou het zakelijk, en beperkt je tot hetgeen ter zake doet: jouw sollicitatie bij dat bedrijf.
Ik ga even een korte krachtige verrukkulluk professionele mail dichten.Fok!bejaarde
Je eet teveel eiwitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mensen, ik baal een beetje.. Ik ben nu al 2 of 3 maanden ofzo bezig om af te vallen. Ik eet véél gezonder en minder (misschien niet perfect, maar in vergelijking met daarvoor sterke verbetering) en ik sport meer. Volgens mij zit een lijstje van mij gemiddeld zo rond de 1700/1800 kcal per dag. En dan dus hardlopen erbij en soms cardio of andere sporten. Best goed bezig, dacht ik zo!
Dan vraag ik me alleen wel af waarom ik nog geen gram ben afgevallen. In het begin dacht ik dat je lichaam er misschien even de tijd voor nodig had om te beginnen, maar dat je na een tijd wel langzaam aan de gang raakt. Ik weet dat mijn sportniveau nog niet zo hoog is dat ik ook echt daadwerkelijk aan de actieve vetverbranding begin... Maar omdat ik zo ben omgeslagen ivm een paar maanden geleden had ik toch in elk geval énige verandering verwacht. En die is er niet, ik ben hier begonnen bij 68,5 kilo en ik woog vanochtend 70,1
.
Mijn lijstje van gister:
O: Twee dubbele boterhammen pindakaas + bakje cruesli met magere yoghurt
L: Dubbele boterham pindakaas + bakje Optimel citroenkwark
D: Couscous met Marokkaanse vegakip en een salade
T: Boterham met pindakaas + bakje cruesli met magere yoghurt
Vertel me, wat doe ik verkeerd? Want als dit zo door gaat zie ik het nut van elke dag 10 keer op m'n vingers slaan omdat ik geen chocola of chips mag pakken niet meer in..
Bp, ik heb er weinig verstand van, maar wat mij heeft geholpen is brood en beleg skippen. Dit vervangen door de ene dag brinta oid bij het ontbijt, de andere dag 2 eieren, om 10 uur yoghurt, 's middags soep/salade/groentegerecht en dan veeeeel van alles, om 14.00 uur fruit, om 16:00 iets hartigs en om 18:00 uur weer groente met een stukje vlees of vis.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Goede tips, maar je gaat me toch niet vertellen dat ik met die combinatie opeens kilo's af ga vallen? Zit er zo veel verschil in twee soorten beleg per dag?
Het zal zeker helpen; want nu ben je eiwitten aan het bulken. En ik denk dat je geen bodybuilding aspiraties hebt toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Goede tips, maar je gaat me toch niet vertellen dat ik met die combinatie opeens kilo's af ga vallen? Zit er zo veel verschil in twee soorten beleg per dag?
Eiwitten eten heeft als voordeel dat je rustverbranding omhoog gaat, dus eiwitten zijn zeker goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maken die eiwitten dan echt hét verschil, SHE? En wat raad je dan aan dat ik eet op 'n dag?
Ah! Jou moest ik nog even hebben dame!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:26 schreef Vivi het volgende:
Ik vind FM ook mooi, maar volgens "de bladen" kan het eeeecht niet eer. Vooral zomers vind ik het mooi..als je mooie bruine handjes en voetjes hebt...zo'n wit randje staat dan heel fris.
En Greys, je bent prachtig!
http://www.dieetinzicht.nl/quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Succes vanmiddag PF!
Gister plaatste jij een linkje van een dieet-site waar je kon zien of je wel genoeg voedingsstoffen binnen kreeg.
Heb je die nog ergens?
Ben vergeten die te bewaren en kan 'm nergens meer terugvinden.
Ik denk dat ik het niet helemaal begrijp omdat caloriewijzers aangeven dat in eieren en pindakaas ook verzadigde vetten zitten. Ik zou dus niet overdag eieren en pindakaas kunnen eten en dan 's avonds nog kip en olie. Die richtlijn van 1 gram is daarom voor mij niet haalbaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef SHE het volgende:
Als dat je goede vetten zijn voor die dag is dat prima. Wat zoveel inhoud dat je dus niet s' avonds dan nog eens varkensvlees, lam of rund moet eten. Of kaas, of iets anders wat bol staat van de dierlijke/verzadigde vetten,.
Uiteindelijk draait het om wat onder die streep komt te staan; of jij nu s' ochtends, s'middags of s' avonds je vetten eet maakt geen fluit uit.
Maar ergens moet je het compenseren. Vetten heb je nodig, punt. Maar als jij overdag pindakaas en ei eet, dan moet je s' avonds je inname beperken tot vis/gevogelte of/en groenten. Zodat er geen verzadigde vetten meer binnen komen.
Ik vind jou supergrappig. Misschien kan je een carriereswitch maken en copywriter op een reclamebureau worden!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:22 schreef Anosmie het volgende:
Je lijstje vind ik persoonlijk nogal fors.
5 boterhammen met pindakaas, 3 bakken yoghurt, 2x cruesli..
Je ontbijt dubbel, je lunched dubbel en je neemt geen tussendoortjes. behalve 's avonds als je nog een keer een ontbijt neemt.. je spijsvertering werkt optimaal als je steeds wat eten binnenkrijgt. Blijft het lekker op gang. Jouw spijsvertering heeft file 's ochtends, 's middags en 's avonds. En tussendoor is er geen kip op de weg.. Probeer je eten over meerdere momenten op een dag te verdelen.
Ik luister nooit naar de bladen. Dan had ik m'n haar ook al 10 x kort moeten knippen met een leuk rood kleurtje erin!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:26 schreef Vivi het volgende:
Ik vind FM ook mooi, maar volgens "de bladen" kan het eeeecht niet eer. Vooral zomers vind ik het mooi..als je mooie bruine handjes en voetjes hebt...zo'n wit randje staat dan heel fris.
En Greys, je bent prachtig!
Ieeeeehhh!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar de bladen. Dan had ik m'n haar ook al 10 x kort moeten knippen met een leuk rood kleurtje erin!!
Dat zeg ik toch, dat er ook verzadigde vetten in zitten. Alleen reken je wel de hoeveelheid. Ik neem aan dat je geen 100gr pindakaas eet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet helemaal begrijp omdat caloriewijzers aangeven dat in eieren en pindakaas ook verzadigde vetten zitten. Ik kan dus niet overdag eieren en pindakaas eten en dan 's avonds nog kip en olie. Die richtlijn van 1 gram lijkt me dus niet haalbaar (iig niet voor mij).
Jij hebt echt geen flauw benul wat 'te veel eten' is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:35 schreef Sugar het volgende:
Nee, ik koester het niet, Tinkepink. Ik luister er nu naar. Met als gevolg dus een ochtend met wat te veel eten, vind ik.
Oh, het gaat om 10 gram vet! Ik denk dat er een nulletje is weggevallen bij een eerdere post.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:58 schreef SHE het volgende:
Klopt wel hoor denk ik, zal normaal smeersel zijn. Dan nog heb je flink wat ruimte om tot 10 te komen. Zelfs als je nog eieren eet.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen flauw benul wat 'te veel eten' is.Dat bedoel ik niet naar, maar ik ervaar jouw houding t.o.v. voedsel nog altijd als obsessief en ongezond...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:28 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ah! Jou moest ik nog even hebben dame!
*Vief knuffelt*
Zó. That'll be all.
en je baas weet niets van de sollicitatie?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:05 schreef k_i_m het volgende:
Werd net gebeld door de potentiele nieuwe werkgever. Of het goed was als hij mijn baas ging bellen.
Volgens mij schreef jij in je eerste post 1 gram per dag ipv 10 gram.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:58 schreef SHE het volgende:
Klopt wel hoor denk ik, zal normaal smeersel zijn. Dan nog heb je flink wat ruimte om tot 10 te komen. Zelfs als je nog eieren eet.
Ach, dan hou je toch een keer een balansdag?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:05 schreef SHE het volgende:
Niet vet; 10 gr OV. Mits je wilt afvallen natuurlijk. Je totaal aan vetten mag best hoger liggen hoor.
Voedingscentrum geeft zelfs als advies > 20 gr OV. En totaal iets van 80 gr vet
Maar ik denk dat zij doelen op 'gezond eten' en natuurlijk niet op afvallen.
En dan komt het wel in de buurt van de werkelijkheid, al is imo > 20 gr OV echt aan de forse kant.
Dan zou je ongestraft 4 eieren per dag en nog een sloot pindakaas kunnen eten. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Of je moet een hele grote jongen zijn.
Tornen, toornige damequote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:53 schreef SHE het volgende:
Ik vind de richtlijn ook heel streng hoor, maar er valt niet echt aan te toornen..het is waar dat het beter is voor je en absoluut haalbaar!.
Ik ben weer te snel aan het posten; dan schieten er tiepvauten doorheen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij schreef jij in je eerste post 1 gram per dag ipv 10 gram.
Nee, maargoed, aangezien ik over anderhalve maand het veld moet ruimen zal hij vast niet gek opkijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
en je baas weet niets van de sollicitatie?
Ik hoop het, maar het komt op mij over alsof je een vrij onrealistisch beeld hebt van wat goed is en wat teveel. Wat jij vanmorgen hebt gegeten is voor een normaal mens behoorlijk weinig imo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:03 schreef Sugar het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het gewoon wat veel, maar niet veel te veel. Ik denk dat ik wel echt best oké bezig ben eigenlijk?
Precies! Dan elimineert de vetten van de dag ervoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, dan hou je toch een keer een balansdag?
Begrijpelijk, maar vast (en hopelijk) deze keer niet nodig! Hoeveel rondes zijn er nog trouwens? Mag je op tweede gesprek komen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, maargoed, aangezien ik over anderhalve maand het veld moet ruimen zal hij vast niet gek opkijken.
Ik word alleen altijd zo angstig van oude bazen die met nieuwe bazen praten, ondanks dat ik daar geen reden toe heb. Ik ben één keer enorm genaaid door een voormalig werkgever en sindsdien ben ik angstig.
Al sal reg kom'n.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, maargoed, aangezien ik over anderhalve maand het veld moet ruimen zal hij vast niet gek opkijken.
Ik word alleen altijd zo angstig van oude bazen die met nieuwe bazen praten, ondanks dat ik daar geen reden toe heb. Ik ben één keer enorm genaaid door een voormalig werkgever en sindsdien ben ik angstig.
Zo ver was ik nog niet met lezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:53 schreef SHE het volgende:
Dat zeg ik toch, dat er ook verzadigde vetten in zitten.
Hoe kom je dan bij die 1 gram?quote:Ik vind de richtlijn ook heel streng hoor, maar er valt niet echt aan te toornen..het is waar dat het beter is voor je en absoluut haalbaar!.
Daarom werkt voor mij high ( complex carbs ) en low fat ook goed. Zo word ik min of meer gedwongen betere keuzes te maken. Meer groenten, meer granen en zo weinig mogelijk vet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, godverdomme, ik was even m'n Harvard-site aan het checken!Moet ik ook niet doen.
10 gram klinkt realistisch. Ik zat gister op de 14 gram en daarbij had ik ook wel het idee dat ik al met al net iets te veel eiwitten en vet at.
Wat is "gevoelig voor vetten" in dit verband?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Daarom werkt voor mij high ( complex carbs ) en low fat ook goed. Zo word ik min of meer gedwongen betere keuzes te maken. Meer groenten, meer granen en zo weinig mogelijk vet.
Overigens gaat dat alleen werken als je niet gevoelig bent voor vetten en je deze makkelijk kunt laten staan.
Oja, nog bedankt voor het recept! Ik maak 'm ook wel met vis erbovenop.quote:
Gister was ik niet boven de 10 gram uitgekomen als ik niet een stukje pure chocolade na het avondeten had gegeten, als ik geen olie bij het avondeten had gebruikt*, als ik met muesli was gaan ontbijten in plaats van eieren, of als ik een verstandigere keuze voor de lunch had gemaakt (bijvoorbeeld soep). Eén van deze zaken had net het verschil gemaakt. Ik moet dus echt een paar verschillende scenario's gaan ontwikkelen in plaats van elke dag hetzelfde te eten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Daarom werkt voor mij high ( complex carbs ) en low fat ook goed. Zo word ik min of meer gedwongen betere keuzes te maken. Meer groenten, meer granen en zo weinig mogelijk vet.
Overigens gaat dat alleen werken als je niet gevoelig bent voor vetten en je deze makkelijk kunt laten staan.
Arme jijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:39 schreef Syrena het volgende:
Ik ben 1.68 en ik heb echt nog nooit 64.7 gewogen![]()
Ik voel me ook slecht, last van mijn maag en mijn darmen (spastische darm). Gisteren na de lasagna ook ontzettende buikkrampen, maar ja, bezoek, dus ik kon niet even een uur op de plee gaan zitten lijden.
Eigen schuld ook, ik had mijn vriend de aubergines laten bakken en hij heeft echt veel te veel olie gebruikt. Die dingen zijn net oliesponsjes dan.
Voor mij is dat niet substantieel genoeg. Als ik ontbijt met Special K dan val ik voor ik op het Amstel Station aangekomen ben al flauw. Wat ik ook echt ellendig vind aan buiten de deur werken is dat je heel veel niet kunt eten (eigenlijk jouw hele dagmenu, op de appels na). Dat valt natuurlijk op te lossen door een extra koelkast te kopen (en eventueel een magnetron).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:38 schreef SHE het volgende:
Voorbeeldje van voeding met minimaal OV zoals vandaag:
O: special K + magere melk + zoetstof = 150 kcal + 0,2 OV
T: 2 appels = 100 kcal + 0 OV
L: rode rijst + kidneys + tomatensaus + kippengehakt ( echt een huge bord ,helft pak rijst! ) = 500kcal + 0,2 OV
T: special K + magere yoghurt = 150 kcal + 0,1 OV
D: rode rijst etc , kleine kom = 250 kcal + 0,2 OV
T: magere yoghurt = 60 kcal + 0,1 OV
Zit ik propvol en heb ik nauwelijks onverzadigde vetten gehad + een braaf kcal totaal om af te kunnen vallen.
Nicotine vervangt een hoop in je lijf, drijft dingen aan, remt andere zaken af. Als je dan na lang roken die nicotine wegneemt dan moet je lichaam zn eigen balans weer vinden. Duurt 6-12 maanden zei mn doc.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Stoppen met roken moet haast ook wel fucken met je metabolisme.
Mijn vriend is nu 7 dagen gestopt en 3 kilo aangekomen. En hoewel hij iets meer eet dan normaal, kan het echt niet zo zijn dat hij er in 1 week 3 kilo heeft aangevreten
Hoe het precies zit weet ik niet, maar als ik te laag in min vetten zit krijg ik het bizar koud. Ik dacht eerst dat het onzin was, maar het werkt bij mij echt zo. Een hap vette vis of in noodgevalen mayo doet dan echt wonderenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is "gevoelig voor vetten" in dit verband?
Thanks!!Dit ga ik zeker aan hem laten lezen. En dat van die slaapproblemen, dat merk ik ook bij hem. Hij slaapt slecht, wiebelt, trilt, schrikt opeens wakker, is angstig.....mijn nachten zijn hierdoor ook niet echt aangenaam. Ik wist echt niet dat dat ook een bekend ontwenningsverschijnsel was, al vermoedde ik natuurlijk wel een verband.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:45 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Nicotine vervangt een hoop in je lijf, drijft dingen aan, remt andere zaken af. Als je dan na lang roken die nicotine wegneemt dan moet je lichaam zn eigen balans weer vinden. Duurt 6-12 maanden zei mn doc.
Ik was ook aangespekt. En ik at echt niet raar of veel. Nu ben ik anderhalf jaar verder en ik ben sinds een 6-8 maanden weer 'in balans'.
Wel goed dat ie is gestopt! In het begin merk je het nog niet zo maar langzaamaan wordt je smaak sterker en je reukzin.. En op den duur kan je ook weer gewoon slapen (ik heb echt weken wakker gelegen.. ).
Is gewoon een normale portie van 30 gram van dat spul. Dat vind ik echt voldoende.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:42 schreef Sugar het volgende:
Neem jij maar een piepklein bakje special K dan? Met die 150 kcal?
M'n leiding is gemaakt, ik heb een nieuwe vaatwasser gekocht en die komt volgende week, de papa van de kindjes komt de boiler repareren, ik heb woensdag mijn nieuwe auto opgehaald en mn laptop is geherformatteerd. Ik heb alle gedoe voor het komende halfjaar in é'n dag gehad, nu is het voorlopig rustig. Vind ik dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Thank Poessie!
Hoe is het in huize stuk? Heb je alweer water?
En ben jij juf?! Wat leuk!
Sommige mensen gaan raar doen als ze weinig vetten eten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is "gevoelig voor vetten" in dit verband?
Is gewoon een praktische reden. Ik zit s' avonds te lanterfanten. Dus dan is een flinke avondmaaltijd echt totaal onzinnig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Arme jij![]()
En ik ben ook 1.68Maar ja, ik ben dan ook bijna mn hele leven al chubby chubster geweest
Plus ieder mens zn bouw is anders. Momenteel aspireer ik naar 65 kilo, maar het kan zijn dat jij dat teveel vind voor jezelf
(ik heb ook eens gekeken wat mijn ideale gewicht zou zijn, en dat was geloof ik iets van 55 kilo
)
Ah SHE, je draait lunch en avondeten hoeveelheden om? Dat heeft vast een reden, ben benieuwd welke.
Waarom zou je je schamen? Je eet wat je nodig hebt toch! Zolang je je niet volpropt met chocola en chips oids zal het niet zo'n ramp zijnquote:
Zie het lijstje van dieetweb in de OP.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Stoppen met roken moet haast ook wel fucken met je metabolisme.
Mijn vriend is nu 7 dagen gestopt en 3 kilo aangekomen. En hoewel hij iets meer eet dan normaal, kan het echt niet zo zijn dat hij er in 1 week 3 kilo heeft aangevreten
Mijn ontbijt was twee plakken cake. En brinta. Met zoetstof.quote:
Whehe, je staat er zelfs niet eens meer inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zie het lijstje van dieetweb in de OP.![]()
Ik ben nu 6 weken gestopt en hopelijk stabiliseert het nu en begin ik binnenkort met afvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |