quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje overhaast? Ik zou alleen het probleem met het W&S bureau aankaarten en niet je salariseis. Hou het kort en bondig, gewoon drie regels. Geen hele verhalen ophangen over het misverstand. (mijn 2 cent)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!bejaarde
Zo smaakt het ook! En ik pakte ze nog expres náást de kaasdingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:53 schreef P.F het volgende:
Hahaha ja dat zijn van die kaasknaks
die hebben aids of zo
Ik ben niet zo goed in boze brieven schrijven zonder te schelden. Maar ik heb het nu op.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet eten en een boze, nee, teleurgestelde brief schrijven naar unilever (of waar je die knakworstjes ook vandaan hebt).
Krijg je tien blikjes knakworsten gratisch.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]Harhar! "Kusje anos" doet denken aan de brief van Neil de hippie aan de bank (Young Ones, cachai!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear fascist bully-boy.
Give me some more money. You bastard.
May the seed of your loins be fruitful in the belly of your woh-mahn.
Neil.""Dijenkletserextravaganza!" - V1z
De sneeuw in Belgie, truffel, er ligt hier zo'n 25 cm. sneeuw. Zie foto's zo'n 10 topics geleden....Ik dacht dat jij alles bijlas??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
Al die sneeuw gaat in je profiel zitten waardoor je een soort ski krijgt
En eh, welke sneeuw?!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Harhar! "Kusje anos" doet denken aan de brief van Neil de hippie aan de bank (Young Ones, cachai!)
"Dear fascist bully-boy.
Neil."
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]Mijn reactie op jouw spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
The Young Ones is geniaalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Harhar! "Kusje anos" doet denken aan de brief van Neil de hippie aan de bank (Young Ones, cachai!)
"Dear fascist bully-boy.
Neil."
Ja he! Boom-shankaquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn reactie op jouw spoilerEens. Hou het zakelijk, en beperkt je tot hetgeen ter zake doet: jouw sollicitatie bij dat bedrijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik eet maar twee appelz per dag ; meer krijg ik niet weg, want ik ben zooooo aartslui dat zelfs kauwen mij teveel moeite isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
SHE, ga jij dan nu niet dood van de honger op je appeldieet?
heb er net een op omdat ik dacht " nah, ik heb trek " maar nu na het eten van dat ding heb ik echt honger![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn reactie op jouw spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed advies, thanks beebs!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:03 schreef sigme het volgende:
Eens. Hou het zakelijk, en beperkt je tot hetgeen ter zake doet: jouw sollicitatie bij dat bedrijf.
Ik ga even een korte krachtige verrukkulluk professionele mail dichten.Fok!bejaarde
Je eet teveel eiwitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mensen, ik baal een beetje.. Ik ben nu al 2 of 3 maanden ofzo bezig om af te vallen. Ik eet véél gezonder en minder (misschien niet perfect, maar in vergelijking met daarvoor sterke verbetering) en ik sport meer. Volgens mij zit een lijstje van mij gemiddeld zo rond de 1700/1800 kcal per dag. En dan dus hardlopen erbij en soms cardio of andere sporten. Best goed bezig, dacht ik zo!
Dan vraag ik me alleen wel af waarom ik nog geen gram ben afgevallen. In het begin dacht ik dat je lichaam er misschien even de tijd voor nodig had om te beginnen, maar dat je na een tijd wel langzaam aan de gang raakt. Ik weet dat mijn sportniveau nog niet zo hoog is dat ik ook echt daadwerkelijk aan de actieve vetverbranding begin... Maar omdat ik zo ben omgeslagen ivm een paar maanden geleden had ik toch in elk geval énige verandering verwacht. En die is er niet, ik ben hier begonnen bij 68,5 kilo en ik woog vanochtend 70,1
.
Mijn lijstje van gister:
O: Twee dubbele boterhammen pindakaas + bakje cruesli met magere yoghurt
L: Dubbele boterham pindakaas + bakje Optimel citroenkwark
D: Couscous met Marokkaanse vegakip en een salade
T: Boterham met pindakaas + bakje cruesli met magere yoghurt
Vertel me, wat doe ik verkeerd? Want als dit zo door gaat zie ik het nut van elke dag 10 keer op m'n vingers slaan omdat ik geen chocola of chips mag pakken niet meer in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |