Bp, ik heb er weinig verstand van, maar wat mij heeft geholpen is brood en beleg skippen. Dit vervangen door de ene dag brinta oid bij het ontbijt, de andere dag 2 eieren, om 10 uur yoghurt, 's middags soep/salade/groentegerecht en dan veeeeel van alles, om 14.00 uur fruit, om 16:00 iets hartigs en om 18:00 uur weer groente met een stukje vlees of vis.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Goede tips, maar je gaat me toch niet vertellen dat ik met die combinatie opeens kilo's af ga vallen? Zit er zo veel verschil in twee soorten beleg per dag?
Het zal zeker helpen; want nu ben je eiwitten aan het bulken. En ik denk dat je geen bodybuilding aspiraties hebt toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Goede tips, maar je gaat me toch niet vertellen dat ik met die combinatie opeens kilo's af ga vallen? Zit er zo veel verschil in twee soorten beleg per dag?
Eiwitten eten heeft als voordeel dat je rustverbranding omhoog gaat, dus eiwitten zijn zeker goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maken die eiwitten dan echt hét verschil, SHE? En wat raad je dan aan dat ik eet op 'n dag?
Ah! Jou moest ik nog even hebben dame!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:26 schreef Vivi het volgende:
Ik vind FM ook mooi, maar volgens "de bladen" kan het eeeecht niet eer. Vooral zomers vind ik het mooi..als je mooie bruine handjes en voetjes hebt...zo'n wit randje staat dan heel fris.
En Greys, je bent prachtig!
http://www.dieetinzicht.nl/quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Succes vanmiddag PF!
Gister plaatste jij een linkje van een dieet-site waar je kon zien of je wel genoeg voedingsstoffen binnen kreeg.
Heb je die nog ergens?
Ben vergeten die te bewaren en kan 'm nergens meer terugvinden.
Ik denk dat ik het niet helemaal begrijp omdat caloriewijzers aangeven dat in eieren en pindakaas ook verzadigde vetten zitten. Ik zou dus niet overdag eieren en pindakaas kunnen eten en dan 's avonds nog kip en olie. Die richtlijn van 1 gram is daarom voor mij niet haalbaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef SHE het volgende:
Als dat je goede vetten zijn voor die dag is dat prima. Wat zoveel inhoud dat je dus niet s' avonds dan nog eens varkensvlees, lam of rund moet eten. Of kaas, of iets anders wat bol staat van de dierlijke/verzadigde vetten,.
Uiteindelijk draait het om wat onder die streep komt te staan; of jij nu s' ochtends, s'middags of s' avonds je vetten eet maakt geen fluit uit.
Maar ergens moet je het compenseren. Vetten heb je nodig, punt. Maar als jij overdag pindakaas en ei eet, dan moet je s' avonds je inname beperken tot vis/gevogelte of/en groenten. Zodat er geen verzadigde vetten meer binnen komen.
Ik vind jou supergrappig. Misschien kan je een carriereswitch maken en copywriter op een reclamebureau worden!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:22 schreef Anosmie het volgende:
Je lijstje vind ik persoonlijk nogal fors.
5 boterhammen met pindakaas, 3 bakken yoghurt, 2x cruesli..
Je ontbijt dubbel, je lunched dubbel en je neemt geen tussendoortjes. behalve 's avonds als je nog een keer een ontbijt neemt.. je spijsvertering werkt optimaal als je steeds wat eten binnenkrijgt. Blijft het lekker op gang. Jouw spijsvertering heeft file 's ochtends, 's middags en 's avonds. En tussendoor is er geen kip op de weg.. Probeer je eten over meerdere momenten op een dag te verdelen.
Ik luister nooit naar de bladen. Dan had ik m'n haar ook al 10 x kort moeten knippen met een leuk rood kleurtje erin!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:26 schreef Vivi het volgende:
Ik vind FM ook mooi, maar volgens "de bladen" kan het eeeecht niet eer. Vooral zomers vind ik het mooi..als je mooie bruine handjes en voetjes hebt...zo'n wit randje staat dan heel fris.
En Greys, je bent prachtig!
Ieeeeehhh!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar de bladen. Dan had ik m'n haar ook al 10 x kort moeten knippen met een leuk rood kleurtje erin!!
Dat zeg ik toch, dat er ook verzadigde vetten in zitten. Alleen reken je wel de hoeveelheid. Ik neem aan dat je geen 100gr pindakaas eet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet helemaal begrijp omdat caloriewijzers aangeven dat in eieren en pindakaas ook verzadigde vetten zitten. Ik kan dus niet overdag eieren en pindakaas eten en dan 's avonds nog kip en olie. Die richtlijn van 1 gram lijkt me dus niet haalbaar (iig niet voor mij).
Jij hebt echt geen flauw benul wat 'te veel eten' is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:35 schreef Sugar het volgende:
Nee, ik koester het niet, Tinkepink. Ik luister er nu naar. Met als gevolg dus een ochtend met wat te veel eten, vind ik.
Oh, het gaat om 10 gram vet! Ik denk dat er een nulletje is weggevallen bij een eerdere post.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:58 schreef SHE het volgende:
Klopt wel hoor denk ik, zal normaal smeersel zijn. Dan nog heb je flink wat ruimte om tot 10 te komen. Zelfs als je nog eieren eet.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen flauw benul wat 'te veel eten' is.Dat bedoel ik niet naar, maar ik ervaar jouw houding t.o.v. voedsel nog altijd als obsessief en ongezond...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:28 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ah! Jou moest ik nog even hebben dame!
*Vief knuffelt*
Zó. That'll be all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |