Heb je mijn 11w1d echo gezien? Het wordt echt al wat!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:37 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben ook maandag een echo, de derde inmiddels, met 11w3d. Hoewel nog steeds een beetje spannend, heb ik er voornamelijk zin in
Ik werd op slag verliefd met die echo, en zelfs mijn nuchtere wederhelft houdt er niet over opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:58 schreef miss_sly het volgende:
Mooi wiegje, flower
McLaura, ik had je echo gezien en ik had al meteen bedacht dat wij ook zoiets zouden zien maandag
is goedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:51 schreef Brighteyes het volgende:Logout/Denise
Kom je dan wel een keertje vertellen hoe het je verder vergaan is? Met foto tzt?
Hier kun je uit laten rekenen hoe lang je al zwanger bent.. Ik snap je vraagsteling niet helemaal dus ik hoop dat je hiermee geholpen bentquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:44 schreef happyme28 het volgende:
Even een mutsige vraag hoor.. ik wilde ook zo'n banner aanmaken. Dus ik had met zo'n calculator op basis van mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie (5-12-08) de uitgerekende datum berekend met een cyclus van 31 dagen (14-9-09), maar als ik uitga van 5-12-09 ben ik nu 5w2d en als ik zo'n zwangerschapsbanner maak en voer mijn uitgerekende datum in, dan geeft hij dat ik 4w5d ben. Waar moet ik nu vanuit gaan?? Ben ik nu 5w2d of 4w5d?
Waar wilde je die banner maken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:44 schreef happyme28 het volgende:
Lois bedankt! A-E en Vicky, echt leuk om jullie hier nu ook weer tegen te komen!
Diaan, beterschap. Het heerst volgens mij want mijn man is ook in algemene malaise en op het werk ook al. Hopen dat het snel over is, want je hebt toch minder kracht als je je niet top voelt.
Hier een hele onrustige nacht gehad. Tot 3 uur ieder half uur op de knop gezien en we lagen er al om 21 uur in want ik was brak en man was ziek.
Even een mutsige vraag hoor.. ik wilde ook zo'n banner aanmaken. Dus ik had met zo'n calculator op basis van mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie (5-12-08) de uitgerekende datum berekend met een cyclus van 31 dagen (14-9-09), maar als ik uitga van 5-12-09 ben ik nu 5w2d en als ik zo'n zwangerschapsbanner maak en voer mijn uitgerekende datum in, dan geeft hij dat ik 4w5d ben. Waar moet ik nu vanuit gaan?? Ben ik nu 5w2d of 4w5d?
Thanks!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:45 schreef Belana het volgende:
nummer zoveel, maatje 50 lijkt me. Mijn beren waren allebei 4 kilo, maar de eerste tijd pasten ze daar nog wel in. En als je het alleen als eerste kleertjes bedoeld red je het daar wel mee denk ik
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:08 schreef kaputwiehund het volgende:
Met behulp van wat moderne en middeleeuwse bevallingstechnnieken kregen ze hem alsnog het geboortekanaal uit.
Nominatie voor meest hilarische geboorteaankondiging op OUD 2009, wat een omschrijving!quote:Haar onderkant zag eruit alshof ze in kleermakerszit op een een bermbom is gaan zitten. Maar met een lading hechtingen zit alles weer enigzins op zijn plaats.
Ahzo, dankje. Wist ik veel dat er verschillende soorten brie zijn....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:45 schreef miss_sly het volgende:
innepin, je hebt brie gemaakt van gepasteuriseerde melk en van rauwe melk. Brie de Meaux is een voorbeeld van rauwmelkse brie. Als rauwmelks of au lait cru niet op de verpakking staat, kun je de brie gewoon eten.
als er niets op staat dan is het gepasteuriseerde melk, het is namelijk Wettelijk verplicht om het erop te zetten als het rauwmelkse kaas is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:47 schreef innepin het volgende:
[..]
Ahzo, dankje. Wist ik veel dat er verschillende soorten brie zijn....Maar op de meeste brie staat gewoon helemaal niks over de gebruikte melk, da's ook handig...
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:08 schreef kaputwiehund het volgende:
En Thijmen is geboren![]()
![]()
Nadat het inleiden afgelopen woensdagochtend was begonnen. Is onze kleine spruit vanochtend om 4.19 uur op de wereld gekomen. Met behulp van wat moderne en middeleeuwse bevallingstechnnieken kregen ze hem alsnog het geboortekanaal uit. Hij bleef een beetje hangen op zijn brede schouders, onze bodybuildert. Met 3995 gram was het dan ook een aardige jongen. Ik ben ontzettend trots. Niet alleen op Thijmen maar ook op mama, die het onzettend goed gedaan heeft. Haar onderkant zag eruit alshof ze in kleermakerszit op een een bermbom is gaan zitten. Maar met een lading hechtingen zit alles weer enigzins op zijn plaats.
Bij 20 weken is het het best te zien, voor die tijd is het soms ook wel te zien maar is het niet altijd betrouwbaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:36 schreef mikoxx het volgende:
Nummer_zoveel: wanneer kunnen ze ook alweer zien wat het gaat worden?
Dat heeft dan wel heel lang geduurd zegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:08 schreef kaputwiehund het volgende:
En Thijmen is geboren![]()
![]()
Nadat het inleiden afgelopen woensdagochtend was begonnen. Is onze kleine spruit vanochtend om 4.19 uur op de wereld gekomen. Met behulp van wat moderne en middeleeuwse bevallingstechnnieken kregen ze hem alsnog het geboortekanaal uit. Hij bleef een beetje hangen op zijn brede schouders, onze bodybuildert. Met 3995 gram was het dan ook een aardige jongen. Ik ben ontzettend trots. Niet alleen op Thijmen maar ook op mama, die het onzettend goed gedaan heeft. Haar onderkant zag eruit alshof ze in kleermakerszit op een een bermbom is gaan zitten. Maar met een lading hechtingen zit alles weer enigzins op zijn plaats.
Wat een lieverdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:56 schreef juttertje het volgende:
Kaputwiehund gefeliciteerd met Thijmen![]()
Iedereen bedankt voor de felicitaties en het meeleven
Hier de beloofde eerste foto's
Odin
[ afbeelding ]
nogmaals De kleine man
[ afbeelding ]
De trotse mama
[ afbeelding ]
En de trotse Papa![]()
[ afbeelding ]
Zo ik ga weer snel naar het ziekenhuis, rusttijd is bijna afgelopen.![]()
groetjes
Nou, het kraampakket is binnen hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:10 schreef Raissa het volgende:
Nou, het kraampakket was dus niet aangevraagd![]()
Ze gaan het nu alsnog doen dus ik hoop dat ze het allemaal op tijd nog kunnen regelen..
Volgens mij mag het gewoon zolang er geen au lait cru op staat. Brie uit de supermarkt mag dus wel!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:31 schreef innepin het volgende:
Als we het toch over kazen hebben, 'men zegt' dat brie in principe niet mag, maar ik stond laatst in de supermarkt het etiket van brie te lezen, en daar stond echt op "lait pasteurisé". Dat zou betekenen dat het wel mag, toch...?
niet echt dringend op het moment, want ik vind het ineens heel erg vies, maar dat terzijde![]()
Deze is van Zilveren Kruis Achmea zeker? (i.v.m. dat 'Beter af' boekje)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef Raissa het volgende:
En voor de mensen die ook willen weten wat er ongeveer in zit: (al verschilt dat natuurlijk per verzekeraar)
Avero Achmeaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Deze is van Zilveren Kruis Achmea zeker? (i.v.m. dat 'Beter af' boekje)
hmmpff dat wordt dus weer zelf sla snijden...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef texelonia het volgende:
Mag voorgesneden sla ook al niet? Sjees... Je gaat je bijna afvragen hoe zwangere vrouwen overleven zo weinig als ze mogen eten...
Ik had een totale model bevalling, in minder dan 6 uur en 2 mini hechtingen en mijn 'onderkant' ziet er 5 dagen later weer uit als normaal. Zo kan het ook. Dus. Nu is er weer evenwicht in de wereldquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan jij daarom lachen?
Niet zo leuk om te lezen voor degenen die nog moeten gaan bevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |