abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64866005
Ik ben ook helemaal verliefd op het wiegje Het wordt wel nog opnieuw bekleed trouwens! Dat ga ik samen met mijn moeder doen in het voorjaar.

Seilram, wij hebben er voor gekozen om de combinatietest niet te doen. Gewoon omdat we dat niet nodig vonden en de uitslag niet belangrijk vinden. Ook een kindje met downsyndroom is hier welkom.
pi_64867107
Seilram, wij hebben ervoor gekozen om geen combinatietest te laten doen. Omdat we eigenlijk vinden dat als er dan wel wat uit zou komen, je daar dan wat mee zal "moeten" doen (waarom zou je anders die test laten doen...) en we wisten niet goed of we dat wel zouden willen.
Verder geen verhoogde risico's op eea, dus voor ons reden om het niet te doen.
Fake it till you make it...
pi_64868259
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:37 schreef miss_sly het volgende:

Wij hebben ook maandag een echo, de derde inmiddels, met 11w3d. Hoewel nog steeds een beetje spannend, heb ik er voornamelijk zin in

Heb je mijn 11w1d echo gezien? Het wordt echt al wat!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator vrijdag 9 januari 2009 @ 21:58:27 #79
5428 crew  miss_sly
pi_64868390
Mooi wiegje, flower

McLaura, ik had je echo gezien en ik had al meteen bedacht dat wij ook zoiets zouden zien maandag
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64868465
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:58 schreef miss_sly het volgende:
Mooi wiegje, flower

McLaura, ik had je echo gezien en ik had al meteen bedacht dat wij ook zoiets zouden zien maandag
Ik werd op slag verliefd met die echo, en zelfs mijn nuchtere wederhelft houdt er niet over op

Veel plezier maandag!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 22:26:18 #81
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64869526
Happy wat een goed nieuws!!!!
Gefeliciteerd
No more games, no more drama...
pi_64869706
Heerlijk McLaura
pi_64873077
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Logout/Denise
Kom je dan wel een keertje vertellen hoe het je verder vergaan is? Met foto tzt?
is goed
pi_64878296
Juttertje gefeliciteerd met Odin
Happy, hoeraa!! Gefeliciteerd met je streepjes en welkom! !*O*
Mooi wiegje Flower!

Seilreim, hier ook geen combinatietest. Bij de 1e was ik 27, bij deze 31.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 08:43:34 #85
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64878547
Flower wat een mooi wiegje

Wij hebben ook geen combinatietest gedaan, mede ook omdat het natuurlijk al erg moeilijk was om zwanger te worden en het een kansberekening is. Je zult maar net die ene zijn op de zoveel duizend... en ik wilde me niet teveel druk maken in de rest van de zwangerschap. Ik heb nu af en toe wel het gevoel van, hadden we het maar wel gedaan, want ik was toch wat onzekerder deze zwangerschap als de vorige, maar ja daar is het nu (veel) te laat voor

Keelpijn heeft zich doorgezet, ik heb nu bijna geen stem meer. maar vannacht wel beter geslapen. Straks bij boodschappen doen maar eens keeltabletjes kopen.
Make love, not war ☮
pi_64878940
Lois bedankt! A-E en Vicky, echt leuk om jullie hier nu ook weer tegen te komen!

Diaan, beterschap. Het heerst volgens mij want mijn man is ook in algemene malaise en op het werk ook al. Hopen dat het snel over is, want je hebt toch minder kracht als je je niet top voelt.

Hier een hele onrustige nacht gehad. Tot 3 uur ieder half uur op de knop gezien en we lagen er al om 21 uur in want ik was brak en man was ziek.

Even een mutsige vraag hoor.. ik wilde ook zo'n banner aanmaken. Dus ik had met zo'n calculator op basis van mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie (5-12-08) de uitgerekende datum berekend met een cyclus van 31 dagen (14-9-09), maar als ik uitga van 5-12-09 ben ik nu 5w2d en als ik zo'n zwangerschapsbanner maak en voer mijn uitgerekende datum in, dan geeft hij dat ik 4w5d ben. Waar moet ik nu vanuit gaan?? Ben ik nu 5w2d of 4w5d?
pi_64879068
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 09:44 schreef happyme28 het volgende:
Even een mutsige vraag hoor.. ik wilde ook zo'n banner aanmaken. Dus ik had met zo'n calculator op basis van mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie (5-12-08) de uitgerekende datum berekend met een cyclus van 31 dagen (14-9-09), maar als ik uitga van 5-12-09 ben ik nu 5w2d en als ik zo'n zwangerschapsbanner maak en voer mijn uitgerekende datum in, dan geeft hij dat ik 4w5d ben. Waar moet ik nu vanuit gaan?? Ben ik nu 5w2d of 4w5d?
Hier kun je uit laten rekenen hoe lang je al zwanger bent.. Ik snap je vraagsteling niet helemaal dus ik hoop dat je hiermee geholpen bent

Volgens mij ben je 4 weken en 4 dagen zwanger

Beterschap voor huize happyme28
pi_64879157
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 09:44 schreef happyme28 het volgende:
Lois bedankt! A-E en Vicky, echt leuk om jullie hier nu ook weer tegen te komen!

Diaan, beterschap. Het heerst volgens mij want mijn man is ook in algemene malaise en op het werk ook al. Hopen dat het snel over is, want je hebt toch minder kracht als je je niet top voelt.

Hier een hele onrustige nacht gehad. Tot 3 uur ieder half uur op de knop gezien en we lagen er al om 21 uur in want ik was brak en man was ziek.

Waar wilde je die banner maken?
pi_64879285
Ik heb er meerdere geprobeerd miss_sly, maar eigenlijk overal gaan ze uit van je uitgerekende datum. Ik weet al hoe het komt denk ik, want ik heb een hele late eisprong en geen lf van 14 dagen. Dus bij het berekenen van de uitgerekende datum op basis van de eerste ongi dag (5-12) en een cyclus van 32 gaat ze uit van een eisprong op dag 16 maar die van mij ligt op dag 20 dus als je dan van de uitgerekende datum gaat terug rekenen rekenen ze waarschijnlijk 16 dagen voor je eisprong.

Nou ja, lang verhaal haha, maar eigenlijk gaan ze dus niet helemaal uit van de 1e dag van je laatste menstruatie Jammer, dan ben ik nog in minder ver haha.

Ik ga even puzzelen met die banner. Bedankt allebei! Edit: het is gelukt

[ Bericht 2% gewijzigd door happyme28 op 10-01-2009 10:36:11 ]
pi_64880507
Hallo allemaal, welkom hier Happyme28.

Ik wil binnenkort de eerste babykleertjes gaan kopen, welke maat is het verstandigste?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 11:45:12 #91
24188 Belana
kloon van belana
pi_64880623
nummer zoveel, maatje 50 lijkt me. Mijn beren waren allebei 4 kilo, maar de eerste tijd pasten ze daar nog wel in. En als je het alleen als eerste kleertjes bedoeld red je het daar wel mee denk ik
stormy waters...
sailin'
pi_64880681
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 11:45 schreef Belana het volgende:
nummer zoveel, maatje 50 lijkt me. Mijn beren waren allebei 4 kilo, maar de eerste tijd pasten ze daar nog wel in. En als je het alleen als eerste kleertjes bedoeld red je het daar wel mee denk ik
Thanks!
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2009 @ 11:56:00 #93
43556 miss_dynastie
pi_64880829
Juttertje en Dennis, ik had jullie volgens mij nog niet gefeliciteerd met jullie mannetje, dus bij deze. Heel veel geluk gewenst!

Happyme, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
pi_64880836
Spannend nummer_zoveel! Daar kijk ik echt naar uit, om de eerste kleertjes te kopen (en dan meer kleertjes in het algemeen en niet persé de kleertjes die hij/zij als eerste aankrijgt). Ik heb nooit wat durven kopen voor ik zwanger zou zijn, maar als het mag, ga ik los

Veel plezier!
pi_64880952
Ow, nummer_zoveel daar heb je nog lang mee gewacht Ik denk dat er hier al wel eerder kleertjes komen, hoor Ik zat me echter ook wel af te vragen hoe en wat met de maten, dus nu ik dat weet, kan ik ook los
pi_64880999
We weten nu wat het geslacht van ons kindje is, dus naar mijn gevoel is het nu makkelijker kleertjes kiezen.
Behalve m'n partner en ik weet niemand het, dus ze worden wel opgeborgen in de kast.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 12:36:38 #97
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_64881727
BE, bedankt! Ik had gister niet meer gekeken op fok, maar ik zie dat het met de datum inmiddels ook gelukt is. Fijn!! Supergoed werk weer...!

Lief wiegje, flower!
Nummer_zoveel: wanneer kunnen ze ook alweer zien wat het gaat worden?
pi_64882348
mikoxx wat leuk dat je een tweeling krijgt Ik had al bedacht dat er statistisch gezien toch wel weer een tweeling in het lijstje zou moeten komen
pi_64882607
Uhm.. nog even een beginnersvraag: ik wil kaasblokjes in mijn sla doen maar van gepasturiseerde koemelk . dat mag je toch gewoon eten als je zwanger bent?
pi_64882722
Ja hoor, gepasturiseerde koemelk kaas mag gewoon, het mag alleen niet als er au lait cru op de verpakking staat (rauwmelkse kaas). Eetsmakelijk
pi_64882773
ja hoor happy...en vooral lekker van genieten! Zolang de kazen maar niet van rauwe melk zijn is er niets aan de hand!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64882829
En Thijmen is geboren

Nadat het inleiden afgelopen woensdagochtend was begonnen. Is onze kleine spruit vanochtend om 4.19 uur op de wereld gekomen. Met behulp van wat moderne en middeleeuwse bevallingstechnnieken kregen ze hem alsnog het geboortekanaal uit. Hij bleef een beetje hangen op zijn brede schouders, onze bodybuildert . Met 3995 gram was het dan ook een aardige jongen. Ik ben ontzettend trots. Niet alleen op Thijmen maar ook op mama, die het onzettend goed gedaan heeft. Haar onderkant zag eruit alshof ze in kleermakerszit op een een bermbom is gaan zitten. Maar met een lading hechtingen zit alles weer enigzins op zijn plaats.
Zu hause ist alles besser
pi_64882857
Ja hahaha, ik raakt in de war door 'koemelk' maar keek op het pak halfvolle campina melk en daar staat het ook

Ohhh Kaputwiehund en vrouw.. gefeliciteerd met Thijmen!!
pi_64882930
Weer een babytje van harte gefeliciteerd met Thijmen
pi_64882949
Kaputwiehond en trotse mama, ongelooflijk gefeliciteerd met jullie Thijmen! Veel geluk met elkaar!
pi_64883022
Gefeliciteerd zeg!
Thijmen is zo'n mooie naam!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64883073
Gefeliciteerd met Thijmen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 13:19:38 #108
5428 crew  miss_sly
pi_64883159
Gefeliciteerd met Thijmen

Ik hoorde trouwens laatst in twee kaaswinkels dat harde rauwmelkse kaas wel zou mogen, maar zachte niet. Dat had iets met het rijpingsproces te maken. Iemand daar al eens van gehoord?
pi_64883204
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 13:08 schreef kaputwiehund het volgende:
Met behulp van wat moderne en middeleeuwse bevallingstechnnieken kregen ze hem alsnog het geboortekanaal uit.
quote:
Haar onderkant zag eruit alshof ze in kleermakerszit op een een bermbom is gaan zitten. Maar met een lading hechtingen zit alles weer enigzins op zijn plaats.
Nominatie voor meest hilarische geboorteaankondiging op OUD 2009, wat een omschrijving!

Gefeliciteerd met Thijmen kapotwiehund en vrouw!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64883248
Kaputwiehund, gefeliciteerd met Thijmen!
wat een aankondiging idd
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_64883309
Klopt hoor Miss_Sly, voor zover ik altijd "geleerd" heb gaat het om zachte rauwmelkse kazen!
  Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 13:27:17 #112
5428 crew  miss_sly
pi_64883394
Ow, wat fijn! Ik vind allerlei kazen zo ontzettend lekker, en we hebben hier een paar hele goede kaaswinkeltjes. Nu hoef ik dus een stuk minder kazen te laten liggen
pi_64883511
Als we het toch over kazen hebben, 'men zegt' dat brie in principe niet mag, maar ik stond laatst in de supermarkt het etiket van brie te lezen, en daar stond echt op "lait pasteurisé". Dat zou betekenen dat het wel mag, toch...?
niet echt dringend op het moment, want ik vind het ineens heel erg vies, maar dat terzijde
  zaterdag 10 januari 2009 @ 13:31:21 #114
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64883514
Gefeliciteerd met Thijmen!

WAT EEN PRACHTIGE NAAM !!!'
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64883566
Kaputwiehund, Gefeliciteerd met jullie zoon!!
pi_64883668
miss_sly, ik zie toch heel vaak 'rauwmelkse kazen' in het algemeen staan hoor. Hier bijvoorbeeld. Ik zou geen risico nemen eerlijk gezegd. Ook zijn er veel kazen die helemaal niet van rauwe melk zijn gemaakt, dus de kaasboer zal het ook wel weten toch?
  Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 13:45:56 #117
5428 crew  miss_sly
pi_64883947
innepin, je hebt brie gemaakt van gepasteuriseerde melk en van rauwe melk. Brie de Meaux is een voorbeeld van rauwmelkse brie. Als rauwmelks of au lait cru niet op de verpakking staat, kun je de brie gewoon eten.

happy, ik weet dat 'men'h et altijd gewoonweg over rauwmelkse kazen heeft, en dat heb ik ook aangehouden. Ik begon me echter wel af te vragen of dat niet gemakshalve zo wordt gezegd, om problemen te voorkomen. Als Poppedein ook zegt dat het om zachte gaat, dan denk ik dat het toch echt wel zo is. Wat dan weer niet inhoudt dat ik me nu vol ga stoppen met harde rauwmelkse kaas, maar ik zal best eens een stukje eten gedurende de zwangerschap.
pi_64883981
uhm nog mooier, het gaat alleen om ZACHTE rauwmelkse kazen van KOEmelk.
de listeriabacterie schijnt niet te houden van geitenmelk en schapenmelk.

Je hebt overigens nog bijna meer kans om listeria op te lopen van voorgesneden sla en gerookte vis uit de supermarkt dan van kaas.
Gewoon hygienisch omgaan met alles. En geen dingen eten die over de datum zijn.
pi_64883989
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 13:45 schreef miss_sly het volgende:
innepin, je hebt brie gemaakt van gepasteuriseerde melk en van rauwe melk. Brie de Meaux is een voorbeeld van rauwmelkse brie. Als rauwmelks of au lait cru niet op de verpakking staat, kun je de brie gewoon eten.

Ahzo, dankje. Wist ik veel dat er verschillende soorten brie zijn.... Maar op de meeste brie staat gewoon helemaal niks over de gebruikte melk, da's ook handig...
pi_64884038
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 13:47 schreef innepin het volgende:

[..]

Ahzo, dankje. Wist ik veel dat er verschillende soorten brie zijn.... Maar op de meeste brie staat gewoon helemaal niks over de gebruikte melk, da's ook handig...
als er niets op staat dan is het gepasteuriseerde melk, het is namelijk Wettelijk verplicht om het erop te zetten als het rauwmelkse kaas is.
Rauwmelkse kaas mag in nederlandse supermarkten volgens mij ook nauwlijks meer verkocht worden.
pi_64884562
Dank voor de informatie, p_iglet! Helemaal top
pi_64884574
Proficiat met jullie Thijmen! En idd, wat een omschrijving!
pi_64884646
kaputwiehund gefeliciteerd met Thijmen
mama van 3 kids!
pi_64884698
Kaputwiehund en vriendin, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
  zaterdag 10 januari 2009 @ 14:11:59 #125
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_64884720
quote:
En Thijmen is geboren

Nadat het inleiden afgelopen woensdagochtend was begonnen. Is onze kleine spruit vanochtend om 4.19 uur op de wereld gekomen. Met behulp van wat moderne en middeleeuwse bevallingstechnnieken kregen ze hem alsnog het geboortekanaal uit. Hij bleef een beetje hangen op zijn brede schouders, onze bodybuildert . Met 3995 gram was het dan ook een aardige jongen. Ik ben ontzettend trots. Niet alleen op Thijmen maar ook op mama, die het onzettend goed gedaan heeft. Haar onderkant zag eruit alshof ze in kleermakerszit op een een bermbom is gaan zitten. Maar met een lading hechtingen zit alles weer enigzins op zijn plaats.

Gefeliciteerd
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_64884846
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 14:11 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
Kan jij daarom lachen?
Niet zo leuk om te lezen voor degenen die nog moeten gaan bevallen.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 14:22:00 #127
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64884993
Kaputwiehond en vrouw gefeliciteerd met Thijmen

Wat een belachelijk lange bevalling van woensdagochtend tot zaterdagochtend
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 14:31:09 #128
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64885255
kaputwiehond en mevrouw van harte met Thijmen hele leuke naam
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_64885641
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:36 schreef mikoxx het volgende:
Nummer_zoveel: wanneer kunnen ze ook alweer zien wat het gaat worden?
Bij 20 weken is het het best te zien, voor die tijd is het soms ook wel te zien maar is het niet altijd betrouwbaar.

Geloof dat ze met 3d echo's het wel wat eerder kunnen zien.
pi_64885804
quote:
En Thijmen is geboren

Dat heeft dan wel heel lang geduurd zeg
Gefeliciteerd
pi_64886046
Kaputwiehund gefeliciteerd met Thijmen

Iedereen bedankt voor de felicitaties en het meeleven
Hier de beloofde eerste foto's
Odin

nogmaals De kleine man

De trotse mama

En de trotse Papa

Zo ik ga weer snel naar het ziekenhuis, rusttijd is bijna afgelopen.

groetjes
pi_64886114
ohw wauw wat een prachtkindje is Odin echt schitterend
pi_64886135
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 14:56 schreef juttertje het volgende:
Kaputwiehund gefeliciteerd met Thijmen

Iedereen bedankt voor de felicitaties en het meeleven
Hier de beloofde eerste foto's
Odin
[ afbeelding ]

nogmaals De kleine man
[ afbeelding ]

De trotse mama
[ afbeelding ]

En de trotse Papa
[ afbeelding ]

Zo ik ga weer snel naar het ziekenhuis, rusttijd is bijna afgelopen.

groetjes
Wat een lieverd
pi_64886458
Mooi jongetje, Juttertje!
pi_64886712
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:10 schreef Raissa het volgende:
Nou, het kraampakket was dus niet aangevraagd
Ze gaan het nu alsnog doen dus ik hoop dat ze het allemaal op tijd nog kunnen regelen..
Nou, het kraampakket is binnen hoor

En voor de mensen die ook willen weten wat er ongeveer in zit: (al verschilt dat natuurlijk per verzekeraar)

Inhoud bij mij:
  • Curverbak
  • Knuffeltje
  • Boek met tips
  • Tandenborstel
  • Matrasbeschermer
  • Onderlegger
  • Inlegverband
  • Kraamverband
  • Stretchbroekje
  • Vloeibare desinfecterende handzeep
  • Steriele gaaskompressen
  • Navelklem
  • Wondkompressen
  • Kraammatras
  • Alcohol
  • Luiertape
  • Verbandwaten

[ Bericht 35% gewijzigd door Raissa op 10-01-2009 15:30:45 ]
  •   zaterdag 10 januari 2009 @ 15:54:57 #136
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_64887953
    Juttertje wat een mooie foto's en een mooi kindje En wat staan jullie er zelf ook trots en stralend op!
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
      zaterdag 10 januari 2009 @ 15:56:41 #137
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_64888016
    Raissa: Goh, fijn dat je het even op fok hebt gezet, is idd toch wel handig om te weten... Goed idee
      zaterdag 10 januari 2009 @ 15:58:56 #138
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_64888112
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 13:31 schreef innepin het volgende:
    Als we het toch over kazen hebben, 'men zegt' dat brie in principe niet mag, maar ik stond laatst in de supermarkt het etiket van brie te lezen, en daar stond echt op "lait pasteurisé". Dat zou betekenen dat het wel mag, toch...?
    niet echt dringend op het moment, want ik vind het ineens heel erg vies, maar dat terzijde
    Volgens mij mag het gewoon zolang er geen au lait cru op staat. Brie uit de supermarkt mag dus wel!
    pi_64888202
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef Raissa het volgende:

En voor de mensen die ook willen weten wat er ongeveer in zit: (al verschilt dat natuurlijk per verzekeraar)

Deze is van Zilveren Kruis Achmea zeker? (i.v.m. dat 'Beter af' boekje)
    pi_64888507
    Kaputwiehund, gefeliciteerd met Thijmen!!

En wat een mooie foto´s van Odin!
    ...and together we'll stand on the threshold of a dream[
    pi_64888554
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 16:01 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Deze is van Zilveren Kruis Achmea zeker? (i.v.m. dat 'Beter af' boekje)
    Avero Achmea
      zaterdag 10 januari 2009 @ 16:18:12 #142
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_64888650
    Ow Odin, wat een schatje ben jij!

Kaputwiehund, gefeliciteerd met jullie zoon!
    Wat heeft het al met al nog lang geduurd zeg? Wilde het inleicen niet vlotten?

Dames... als je de rauwmelkse kazen verwarmd mag het weer wel volgens mij.
    Maar dat geldt natuurlijk voor alles. Niet dat ik het zou doen, maar toch...
      zaterdag 10 januari 2009 @ 16:23:44 #143
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_64888789
    kaputwiehund van harte gefeliciteerd met Thijmen
    stormy waters...
    sailin'
    pi_64888940
    Kaputwiehund gefeliciteerd! En die bernbom is weer een andere omschrijving dan een ontplofte egel

Dennis mooi mannetje is Odin!

nr 5

Geen nieuws hier...
    Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
    pi_64888958
    Kaputwiehund, van harte met Thijmen!

Nummer Zoveel, ik had alleen een eerste pakje in maat 50, maar dat heeft ze een paar weken kunnen dragen. Van maat 56 moesten we pijpjes en mouwtjes omslaan, maar was ook best te doen (ik had eigenlijk nauwelijks pakjes uit 1 stuk, dan is het misschien met de maat wel handig als het ongeveer klopt, met los broekje en shirtje kan je er nog wel wat aan hijsen en doen ).

Voorgesneden sla uit de supermarkt... als ik dat eet op de dag van aankoop is er dan veel kans op listeria...? Afwassen helpt daar zeker niet tegen...? Misschien had ik gewoon een krop moeten halen
      zaterdag 10 januari 2009 @ 16:34:13 #146
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_64889061
    Mag voorgesneden sla ook al niet? Sjees... Je gaat je bijna afvragen hoe zwangere vrouwen overleven zo weinig als ze mogen eten...
    ©Dumbo
      Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 10 januari 2009 @ 16:41:38 #147
    147316 crew  DJMO
    #trut
    pi_64889260
    dat heb ik me ook al eens afgevraagd tex

gefeliciteerd Kaputwiehund en mama!! geniet maar lekker van thijmen
    Ik heb er één en ik ben er trots op
    "Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
    - My 5 minutes of fame - Heldin
    DTS - Foto's en verslagen
    pi_64889436
    Voor zover ik begrepen heb (maar wat weet ik er van.. ) is het wassen van voorverpakte groente voldoende. Dan mag het gewoon.

Trouwens, ik zat de vergoedingen van mijn zorgverzekeraar eens te lezen en las dat ik ook gratis een GeboorteTENS kan krijgen. Kent iemand dat of heeft er ervaring mee? Het lijkt me wel wat
    pi_64889570
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef texelonia het volgende:
    Mag voorgesneden sla ook al niet? Sjees... Je gaat je bijna afvragen hoe zwangere vrouwen overleven zo weinig als ze mogen eten...
    hmmpff dat wordt dus weer zelf sla snijden...
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      zaterdag 10 januari 2009 @ 16:56:51 #150
    186094 Floria
    Ghost of shark
    pi_64889652
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kan jij daarom lachen?
    Niet zo leuk om te lezen voor degenen die nog moeten gaan bevallen.
    Ik had een totale model bevalling, in minder dan 6 uur en 2 mini hechtingen en mijn 'onderkant' ziet er 5 dagen later weer uit als normaal. Zo kan het ook. Dus. Nu is er weer evenwicht in de wereld
    Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')