abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64849254
Zwangerschap en geboorte deel 437

De aanstaande papa's en mama's :

2009

09 januari 2009: Bass-Miss
11 januari 2009: Diaan en Peaceman (jongen)
21 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
21 januari 2009: Worteltjestaart (papa)
23 januari 2009: Jelief (jongen)
26 januari 2009: Jore (jongen)
27 januari 2009: Shaienne
28 januari 2009: Fruppel (meisje)
05 februari 2009: Twarres (papa)
11 februari 2009: Tinuviel en iamredleader
12 februari 2009: h2h2
18 februari 2009: hassanjassan (papa)
20 februari 2009: Zweefvliegje (was: klonelin) (meisje)
21 februari 2009: Koningin
25 februari 2009: ik80 (meisje)
03 maart 2009: Carmella
***19 maart 2009: texelonia en Micha ***
18 april 2009: S_oepstengel
20 april 2009: Iksje
21 april 2009: Berto (papa)
27 april 2009: nummer_zoveel
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel (jongen)
25 mei 2009: jostib2nd (papa)
31 mei 2009: Vicky
05 juni 2009: Veraa
06 juni 2009: Mammamia
13 juni: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie
03 juli 2009: mikoxx (tweeling)
06 juli 2009: MeNicole
07 juli 2009: wiseguy79
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
21 juli 2009: Jessie
24 juli 2009: panda1980
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap ***
02 augustus 2009: Nijna
09 augustus 2009: _Bar_
*** 18 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie ***
19 augustus 2009: huuphuup
19 augustus 2009: Chan
21 augustus 2009: Kersjes
23 augustus 2009: Poppedein
*** 14 september 2009: Happyme28 en Marky ***

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

Juttertje en Dennis zijn de trotste ouders van Odin

BE is bij de vk geweest

En als je het hele topic nog eens wilt nalezen:
Zwangerschap en geboorte deel 437

[ Bericht 3% gewijzigd door Lois op 11-01-2009 19:07:56 ]
pi_64849338
poeheeee moet de nieuwe oven 1 uur op 200 graden laten draaien om de lucht eruit te bakken...... nou als ik had geweten dat dat zo enorm stonk ..... *af en toe dus nog wel misselijk maar alleen als iets stinkt*

En welkom hier Happyme !!! Van harte!
Mama van Isa en Ties
pi_64849371
Zo gelijk het topic openen, das een goed begin Happy! Nogmaals gefeliciteerd!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:36:54 #4
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64849387
BE, wat fijn dat alles goed was en dat je maandag al je 1e echo krijgt

Ik ben ook weer bij de VK geweest, mn bloeddruk is ietsjes aan het stijgen, nu 140/80 maar er is geen spoor van eiwit in mn urine gevonden Omdat ze toch de bloeddruk in de gaten willen houden, maandag weer voor controle.

Happy wil je nog even het linkje van het vorige topic: Zwangerschap en geboorte deel 437 invoegen in de OP?? Enne zwanger??? Wat goed zeg, van harte gefeliciteerd!!!
Make love, not war ☮
pi_64849422
huupje, fijn dat je er weer bent! En zo spannend, volgende week echo en zo ontzettend leuk
Vervelend dat je misselijk bent, maar met een beetje geluk gaat dat met een week of 4 weer wat beter, zeggen ze.

Wij hebben ook maandag een echo, de derde inmiddels, met 11w3d. Hoewel nog steeds een beetje spannend, heb ik er voornamelijk zin in

Happy, welkom en goed begin, je eigen Z&G topic openen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64849428

Welkom Happyme!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:38:18 #7
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_64849467
Juttertje en Dennis, gefeliciteerd met Odin! Wat een stoere en krachtige naam!

Op het moment heb ik erg veel bandenpijn (week 16) echt heel vervelend. De commode is aangekomen dus we zijn alweer een eindje verder met de kamer. Mijn man heeft volgens mij last van vervroegde nesteldrang ofzo

[ Bericht 1% gewijzigd door kruimel_20 op 09-01-2009 13:48:03 ]
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_64849511
quote:
Als het goed is op de kop af 9 weken dan. Maar het zou goed kunnen dat ik 1 of 2 daagjes wordt teruggezet. Ik dacht namelijk dat mn cyclus 26 dagen was, en alles lijkt daarop te wijzen ook, maar je weet maar nooit natuurlijk
9 weken alweer, wat gaat dat snel!
en ach, die 1 of 2 daagjes doen het hem ook niet toch?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64849577
Nooouuh Vlinder wel als je straks op het einde bijna 41 weken en 4 dagen bent ofzo

Even verklaring erbij: als ze bij mij vorige keer mijn cyclus hadden genomen zoals die was (krap 3 weken) ipv hun rondje met data van bevruchting+uitrekendata, dan was de geplande ks wel op de juiste termijn gepland...
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:41:25 #10
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64849585
Juttertje en man, gefeliciteerd met Odin!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:44:11 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64849686
Welkom Happy!
pi_64849691
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:37 schreef miss_sly het volgende:
huupje, fijn dat je er weer bent! En zo spannend, volgende week echo en zo ontzettend leuk
Vervelend dat je misselijk bent, maar met een beetje geluk gaat dat met een week of 4 weer wat beter, zeggen ze.
Wij hebben ook maandag een echo, de derde inmiddels, met 11w3d. Hoewel nog steeds een beetje spannend, heb ik er voornamelijk zin in

Happy, welkom en goed begin, je eigen Z&G topic openen
Jah, oma zegt het ook, en oma weet alles dus... hihi

Spannend weer een echo, kan me voorstellen dat je er vooral zin in hebt nu. De eerste echte "stress-echo's" zijn nu geweest toch? Of is dit een nekplooi-echo?

Ik zit steeds zo verliefd naar mn ticker te kijken het ziet er gewoon echt al uit als een mini-mensje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:45:52 #13
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64849746
Ja dat heb ik altijd al willen doen en ik heb besloten dat ik er maar gewoon van kan genieten. Je kunt het toch niet weten hoe het zal lopen. Ik voel me wel vreselijk zwanger trouwens. Een hele lijst kwaaltjes (incl. beginnende misselijkheid. Ze gingen hier lekker friet eten tussen de middag... Jak!)

Ik had overigens op 20 januari al een afspraak staan bij de gyn en die blijft gelukkig staan. Ben dan 6w5d dus hoop dan een hartje te kunnen horen, maar reken nergens op hoor (maar er zal wel iets te zien zijn als het goed zit).

Juttertje, in de consternatie heb ik jullie nog niet eens gefeliciteerd, dus bij deze Gefeliciteerd!

BE ook heerlijk dat het positief was bij de VK.

Huup, wat vervelend die misselijkheid, daar kijk ik ook echt niet naar uit!

Diaan, fijn dat geen eiwit gevonden is. Goed dat ze blijven controleren.
pi_64850035
Welkom happy!! Gefeli!

BE of happy, juttertje kan dus ook uit de lijst?

Ben trouwens wel erg benieuwd hoe het met de vrouw/beeb van kaputwiehund gaat..
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:00:10 #15
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64850290
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:53 schreef Raissa het volgende:
Welkom happy!! Gefeli!

BE of happy, juttertje kan dus ook uit de lijst?
Ik mag niet meer

miss_sly, ook lekker dat je binnenkort weer mag voor een echo. Ik denk dat als die eerst 2 maar ok zijn, dat ik er dan ook wel wat rustiger onder wordt.

Oh, ik vind het trouwens ook zo leuk dat ik nog even een maandje met Fruppel mag meeposten. Toch nog eventjes samen meis (andere meiden die eerder het streepjes topic hebben verlaten natuurlijk ook, maar de zwangerschap van Fruppel was een soort van eikpunt voor me)
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:01:05 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64850325
Ja, daar zat ik ook net aan te denken Raissa.
En ik heb Juttertje eruit gehaald.
pi_64850331
Ah, weer een baby geboren. Juttertje gefeliciteerd met Odin!
  Moderator vrijdag 9 januari 2009 @ 14:01:43 #18
5428 crew  miss_sly
pi_64850343
Diaan, fijn dat alles weer goed was. De laatste loodjes he!

huup, maandag de derde controle-echo van het ivf--centrum. Zij doen er standaard 3. 22 januari is de nekplooimeting, en dat vind ik dan weer wel erg eng. Maandag beetje eng, maar stukken minder dan eerst
pi_64850493
welkom happy
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:07:23 #20
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_64850532
Gefeliciteerd happy en partner! Kei leuk!
Niet mieten! Door gieten!
pi_64850711
Happy, gefeliciteerd!!!

Trouwens, BE, zou je mijn tickertje ook in de OP willen zetten, met 25 juli erbij? Zoiets? Innepin
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:19:21 #22
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_64850957
Mag ik wat persoonlijks vragen? Wie heeft er gekozen voor de combinatietest?

Voordat ik zwanger werd zeiden mijn man en ik dat we dat wel wilden doen... maar toen was ik zwanger en de vk had het erover en toen wilde ik plots niet meer. De vk vertelde toen ook dat ze een schatting doen. Bijvoorbeeld: 500 vrouwen van 30 en daar hebben dan 270 vrouwen een verhoogde kans van om een kindje met down syndroom te krijgen. Toen werd ik al helemaal zenuwachtig. Ik dacht.. stel je voor dat ik straks een verhoogde kans heb... maar dan weet je eigenlijk nog niks. Ik kreeg er zo de kriebels van en heb het toen niet laten doen. Terwijl mijn man dat eerst graag wilde weten, maar op het moment dat hij mijn smoeltje zag hahaha vond hij het zo ook beter.
pi_64851414
Happyme gefeliciteerd

Hier gaat alles wel aardig, af en toe nog best misselijk, helaas nog steeds de hele dag. Alleen zakte vanmiddag eventjes de vloer onder mn voeten vandaan, ik werd opgebeld door het bedrijf waar ik zou gaan afstuderen en daarna zou gaan werken, ze kunnen me niet betalen dus ik kan er niet afstuderen. Leuk zo 2 weken voordat ik zou beginnen. Weet echt even niet wat ik nu moet, wil me ook weer niet teveel druk maken want kreeg meteen steken in mn buik en hoofd maar ja niet helemaal gek denk ik.
pi_64851556
Seilram, wij doen geen combinatietest. De redenen zijn dat ik ten eerste totaal nog niet in de groep van 'verhoogd risico' zit, dat zo'n test nog steeds geen zekerheid geeft, en dat als de test aangeeft dat er een grote kans op een kindje met Down is, dat eigenlijk helemaal niets verandert, want die zou net zo welkom zijn.
Maar wat je zegt inderdaad, 'dan weet je eigenlijk nog niets'.

Flower-ti-amo, wat een rotnieuws
pi_64851659
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:19 schreef seilram het volgende:

Voordat ik zwanger werd zeiden mijn man en ik dat we dat wel wilden doen... maar toen was ik zwanger en de vk had het erover en toen wilde ik plots niet meer. De vk vertelde toen ook dat ze een schatting doen. Bijvoorbeeld: 500 vrouwen van 30 en daar hebben dan 270 vrouwen een verhoogde kans van om een kindje met down syndroom te krijgen. Toen werd ik al helemaal zenuwachtig. Ik dacht.. stel je voor dat ik straks een verhoogde kans heb... maar dan weet je eigenlijk nog niks. Ik kreeg er zo de kriebels van en heb het toen niet laten doen. Terwijl mijn man dat eerst graag wilde weten, maar op het moment dat hij mijn smoeltje zag hahaha vond hij het zo ook beter.
Wij hebben een combinatietest laten doen. Het is inderdaad een kansberekening die je krijgt maar zodra de uitslag een verhoogde kans aangeeft worden er vervolgonderzoeken gedaan die volgens mij wel zekerheid bieden. Maar goed, al heb je een kans van 1 op 3000, dan nog kun je natuurlijk die ene zijn....

Onze uitslag was 1 : 20.611
pi_64851688
Flower wat bagger!!
Heb je al gebeld met je afstudeerbegeleider? Dat kunnen ze toch niet zomaar maken twee weken voor je er zou beginnen? Loop je nu vertraging op of denk je dat er een mouw aan te passen is? Blah wat kl*te zeg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64851707
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:30 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Happyme gefeliciteerd

Hier gaat alles wel aardig, af en toe nog best misselijk, helaas nog steeds de hele dag. Alleen zakte vanmiddag eventjes de vloer onder mn voeten vandaan, ik werd opgebeld door het bedrijf waar ik zou gaan afstuderen en daarna zou gaan werken, ze kunnen me niet betalen dus ik kan er niet afstuderen. Leuk zo 2 weken voordat ik zou beginnen. Weet echt even niet wat ik nu moet, wil me ook weer niet teveel druk maken want kreeg meteen steken in mn buik en hoofd maar ja niet helemaal gek denk ik.
Goed getimed ook Jeetje, kut zeg!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:40:42 #28
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64851812
Flower-Ti-Amo, wat vervelend zeg. Kan je studie hier geen rol in spelen? Meestal hebben scholen toch wel afstudeerplekken 'op de plank'? Ik weet natuurlijk niet hoe dat werk waar jij studeert. Maar deze stress erbij is nooit leuk natuurlijk.

Vanaf welke leeftijd doen ze eigenlijk standaard een nekplooimeting?
  Moderator vrijdag 9 januari 2009 @ 14:41:19 #29
5428 crew  miss_sly
pi_64851836
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:19 schreef seilram het volgende:

Wij hebben dus 22 jan de nekplooimeting en het bloed is inmiddels al afgenomen.
Ik vind het wel moeilijker nu dan ik had gedacht, maar het is een afspraak die schaap en ik hadden gedaan: we gaan voor de combinatietest en, indien verhoogde kans, voor de vruchtwaterpunctie. We zijn ons wel bewust vanhet feit dat niet alles kan worden onderzocht en uitgesloten, en dat willen we ook niet. Maar in geval van trisomie 13, 18 of 21 zullen wij het zeer waarschijnlijk wel laten afbreken.

Ow ja, ik ben natuurlijk ook 40, dus ik zit ook wel in de risicogroep.
pi_64851857
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:40 schreef happyme28 het volgende:
Flower-Ti-Amo, wat vervelend zeg. Kan je studie hier geen rol in spelen? Meestal hebben scholen toch wel afstudeerplekken 'op de plank'? Ik weet natuurlijk niet hoe dat werk waar jij studeert. Maar deze stress erbij is nooit leuk natuurlijk.

Vanaf welke leeftijd doen ze eigenlijk standaard een nekplooimeting?
36 geloof ik?

-edit- Vanaf 36 jaar wordt het in ieder geval vergoed door de verzekering...
-edit2- En volgens mij kan je hem ook gewoon weigeren, ook al ben je >36
pi_64851869
Jeetje Flower, das balen! Heb je al enig idee wat je nu gaat doen?

Ik heb ook geen combinatietest gedaan... Zou er alleen gigantisch over lopen te stressen, en ik zou de zwangerschap toch niet af laten breken als onze beeb het syndroom van down ofzo zou hebben.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:45:28 #32
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64852023
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij hebben dus 22 jan de nekplooimeting en het bloed is inmiddels al afgenomen.
Ik vind het wel moeilijker nu dan ik had gedacht, maar het is een afspraak die schaap en ik hadden gedaan: we gaan voor de combinatietest en, indien verhoogde kans, voor de vruchtwaterpunctie. We zijn ons wel bewust vanhet feit dat niet alles kan worden onderzocht en uitgesloten, en dat willen we ook niet. Maar in geval van trisomie 13, 18 of 21 zullen wij het zeer waarschijnlijk wel laten afbreken.
Deze afspraak hebben Marky en ik ook gemaakt mocht het zover komen. Ik ben 34 jaar dus op het randje van de risicogroep. Ik weet ook niet hoe ik me voel als ik voor die keuze sta, maar wij zullen naar alle waarschijnlijkheid ook afbreken bij trisomie 13, 18 of 21.
pi_64852070
Happy, wat goed om jou hier te zien
Gefeliciteerd! Geniet ervan.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:47:39 #34
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64852108
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:46 schreef Koningin het volgende:
Happy, wat goed om jou hier te zien
Gefeliciteerd! Geniet ervan.
Jaaaaa, leuk om jou ook weer tegen te komen
pi_64852150
Juttertje en manlief, ongelooflijk gefeliciteerd met jullie lieve kleine Odin!!

Happy, wat ontzetend fijn om jou hier te zien zeg! Echt helemaal superleuk!

En Huup, je bent weer terug, jeuj!! Misselijk dus nu?..yuk... Hier alleen wat gammelig vooralsnog, maar wel dood en doodmoe, ik doe ineens aan middagslaapjes en dat doe ik zelfs met al mn nachtelijke werkescapades dus echt zelden! Toch wel lekker! Bijna je echo al hè...spannend hoor!!

BE, fijn dat je VK met je meedacht! En maandag al voor de echo, heerlijk dat t zo snel kan en toch ook wel heel erg spannend ineens zo snel! waarschiujnlijk dus nog een 9e test de ochtend voor de echo, maar ben benieuwd of je je t daarna daarbij weet te houden
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64852274
Happy!!!!
Ik ben zoooooo enorm blij voor je!

en hopelijk tot snel in dit topic
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:51:46 #37
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64852287
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:48 schreef Poppedein het volgende:
Happy, wat ontzetend fijn om jou hier te zien zeg! Echt helemaal superleuk!
Insgelijks En nu sta je niet meer onderaan

Moet je eigenlijk ook je huisarts inlichten als je zwanger bent maar al bij de gyn loopt?
  Moderator vrijdag 9 januari 2009 @ 14:53:26 #38
5428 crew  miss_sly
pi_64852358
Ow happy, ook een officiele Fokbaby zie ik! Wat leuk
pi_64852398
Voor de net wel, als in mocht je je HA een keer nodig hebben en via hem/haar medicatie moeten krijgen, dan is het gewoon wel netjes als je HA weet dat je zwanger bent... Je hoeft niet bij m langs te gaan voor een consult o.i.d!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64852468
HuupHuup ik heb direct mijn begeleidster opgebeld en die kon er verder ook weinig aan doen, omdat school zo traag is met het nakijken van de documenten is het contract nog niet getekend dus dat is echt balen.
Zij adviseerde me om contact op te nemen met woningstichtingen of ik misschien daar terecht kan, maar een ander uit de klas is al bij alle stichtingen bij haar in de buurt afgewezen.

In het ergste geval als ik echt niks kan vinden dan ga ik denk ik maar gewoon met mijn vader meelopen, wel een hele andere branche maar dan kan ik in ieder geval afstuderen.
Ik ga het weekend maar eens een lijstje maken met wie ik allemaal maandag kan bellen of ik daar terecht kan maar het zal moeilijk worden in deze tijden. Vooral ook omdat ik ook nog zit met een hond met suikerziekte die ik niet langer dan 7 uur per dag alleen kan laten.

Maar goed niet echt een fijne timing, nu maar eens rustig op de bank zitten en er even niet aan denken, dit is niet erg goed voor mn bloeddruk denk ik zo.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:04:14 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64852775
Flower, wat balen zeg...

Wij hebben ook geen combi-test of nekplooi gedaan.
Er vanuitgaande dat een kindje met down hier ook welkom is.
Dat er nog veel meer aan de hand kan zijn hebben wij eigenlijk verder niet besproken. Mss best naief eigenlijk.

Innepin, het is aangepast.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 09-01-2009 16:52:10 ]
pi_64853103
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, het is aangepast.
Dank
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:15:13 #43
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64853201
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:53 schreef miss_sly het volgende:
Ow happy, ook een officiele Fokbaby zie ik! Wat leuk
Ja lollig. Voor ik in OUD postte nooit van het bestaan geweten, maar mijn man idd al weer ruim 5 jaar geleden ontmoet door Fok! (1 op 1 meet en daarvoor paar maandjes via msn gechat, begonnen via BB en Idols forum)
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:54 schreef Poppedein het volgende:
Voor de net wel, als in mocht je je HA een keer nodig hebben en via hem/haar medicatie moeten krijgen, dan is het gewoon wel netjes als je HA weet dat je zwanger bent... Je hoeft niet bij m langs te gaan voor een consult o.i.d!
Ja, dat had ik al in gedachten dus zal even bellen. Maar dacht ff checken of het niet raar is (dat je zo'n antwoord krijgt van 'waarom bel je?'. Merci!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:31:33 #44
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64853909
Uuuhm BE, geen test dus.

Seilram, wij hebben ook geen combitest gedaan (1e zwangerschap was ik 31/32 en nu 34/35) Wel een 20 weken echo. We gingen er van uit dat we de zwangerschap toch niet zouden afbreken en als bij de 20 weken echo nog een of andere afwijking naar boven zou komen we weer verder gingen denken.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:33:46 #45
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_64854034
Ja wat ik al zei, eerst dachten we, we doen dat even zo'n combitest. Maar toen ik bij de VK zat werd ik er helemaal zenuwachtig van. Ik ben 30 en dan zou je dus kans hebben dat je heel dicht bij zo'n risicogrens komt en dat leek me niets om dat te weten. Naief of niet, ik zie het wel.

Vanaf 36 jaar krijg je een nekplooimeting vanuit je basisverzekering vergoed en daarvoor is het (erg lullig) afhankelijk van waar je woont. Sommige gemeente (zoals die van mij) vinden dat iedereen er recht op heeft en dan komt het uit een potje van de gemeente.

Happy, ik kreeg een brief van mijn VK om deze bij de huisarts af te geven.
pi_64854117
Happy, welkom! Je kan gewoon aan de assistente van de huisarts even bellen om het door te geven.

Flower, wat balen zeg en wat kort vantevoren 2 weken.
Fake it till you make it...
pi_64854400
Juttertje & Dennis gefeliciteerd met jullie zoon!
pi_64854444
Ooh wat lees ik? Happy, gefeliciteerd!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:45:08 #49
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64854579
Happyme28 gefeliciteerd! En Fok!baby's zijn de allerleukste!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:00:53 #50
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64855304
Happyme, van harte!
Juttertje en Dennis, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!

Flower, wat klote. Echt heel. Kun je niet ergens anders afstuderen en tijdens je 'verlof' een nieuwe baan zoeken? Echt heel naar dat het zo gebeurt, en ik snap dat je je er ellendig door velt. Maar je vind gewoon een oplossing, ook al is die niet ideaal. Bah, denk je dat je alles geregeld hebt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')