Ik hoop dat het een arts assistent was, en geen co (die is namelijk nog niet klaar met haar studiequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:35 schreef Noli. het volgende:
Welke gyn ik eigenlijk wél bij het bed had weet ik ook niet meer.Ik weet nog wel dat de bevalling eigenlijk in z'n geheel door een co (was een leuke meid!) is gedaan ondertoezicht van de gyn.
Mag ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een arts assistent was, en geen co (die is namelijk nog niet klaar met haar studie)
De co-assistent mag trouwens wel een arts-assistent bijstaan, maar niet zelf iets doen.
Maar het kan natuurlijk zijn dat ik dat verkeerd heb begrepen, ik heb zelf geen geneeskunde gedaan en ben geen arts oid.
Huup is net verhuisd en heeft nog geen internet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Vlindur het volgende:
Weet iemand waar HuupHuup is? Ze is al tijden niet meer geweest? Vraag me af of alles wel goed met haar gaat?
Ah, dat verklaard!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Huup is net verhuisd en heeft nog geen internet.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef McLaura het volgende:
Ik hoop dat het een arts assistent was, en geen co (die is namelijk nog niet klaar met haar studie)
De co-assistent mag trouwens wel een arts-assistent bijstaan, maar niet zelf iets doen.
Maar het kan natuurlijk zijn dat ik dat verkeerd heb begrepen, ik heb zelf geen geneeskunde gedaan en ben geen arts oid.
Ik heb pijn van het op mn handen zitten, dus bij deze:quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:12 schreef Noli. het volgende:
Mag ook.Ik heb er ook geen verstand van en ik moet zeggen dat er toen heeel veel aan me voorbij is gegaan.
Neen, niet meteen. Af en toe beetje kramp maar dat is al weken zo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat kan ik me heel goed voorstellen!
Hoe is het met jou? Al aan het rommelen?
Dat dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:12 schreef Lemijn het volgende:
Ik heb pijn van het op mn handen zitten, dus bij deze:
Een co-assistent is inderdaad iemand in de laatste fase van opleiding tot arts, en loopt 6 of 8 weken stage op de gynaecologie. Als iemand goed en enthousiast is en in de laatste weken, mag hij/zij wel eens een kind aanpakken als het soepel loopt. Met de handen van een arts in de buurtEn sowieso de weg ernaartoe (begeleiden, aanmoedigen) kunnen ze goed bij helpen.
Hetzelfde geldt trouwens voor verloskunde-studenten.
Hoe ging het bij Fons eigenlijk? Ben je toen over tijd gegaan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:41 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Neen, niet meteen. Af en toe beetje kramp maar dat is al weken zo.
Ze is prachtig!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef DolleMina het volgende:
Nog eventjes spammen met een fotootje van mijn dochter, welke ik vanmiddag gemaakt heb.
Is ze niet ultiem schattig?![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 03:24 schreef juttertje het volgende:
Vol trots meld ik mede namens mijn lieveJuttertje, dat wij donderdag 08 januari 2009 de ouders zijn geworden van onze prachtige gezonde zoon.
Odin Eos
Dokter Wilbers, geweldige gyn trouwens, was een bijna afgestudeerde gyn die mij bij de zwangerschap van onze jongste begeleidt (16 jaar geleden alweer) heeft en zou de bevalling ook gedaan hebben als hij niet net een hele dag dienst gedraaid had toen ik binnenkwam.quote:quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:35 schreef Noli. het volgende:
Welke gyn ik eigenlijk wél bij het bed had weet ik ook niet meer. Ik weet nog wel dat de bevalling eigenlijk in z'n geheel door een co (was een leuke meid!) is gedaan ondertoezicht van de gyn.
Ik hoop dat het een arts assistent was, en geen co (die is namelijk nog niet klaar met haar studie )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |