Spannend hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben morgen gewoon al 11 weken. Nog 1 week en dan zijn we door die eerste 12 weken met meer risico's heen. Wat gaat dat snel
En maandag de laatste echo van het IVF-centrum, dan dus 11w3d
Super toch? Ik was erg blij toen ik de twaalf weken voorbij was, zwangerschapskwaaltjes namen af en ook het idee dat er iets mis kan gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben morgen gewoon al 11 weken. Nog 1 week en dan zijn we door die eerste 12 weken met meer risico's heen. Wat gaat dat snel
En maandag de laatste echo van het IVF-centrum, dan dus 11w3d
Ik loop ook bij de gyn in het MCL : Santema. De afspraak voor de 20 weken echo stond al bij Amelink, daar had ik meer goeds over gehoord. Overigens was dit geen termijnecho maar gewoon een controle, aangezien ik met IVF zwanger ben geworden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:39 schreef Noli. het volgende:
Had je alleen de termijnecho in het MCL of loop je er ook bij de gyn?
[sub]Heb je al een afspraak voor de 20weken echo? Als ik een tip mag geven.. Dr. Amelink in Garyp!![]()
*vaag belletje gaat rinkelen*quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik loop ook bij de gyn in het MCL : Santema. De afspraak voor de 20 weken echo stond al bij Amelink, daar had ik meer goeds over gehoord. Overigens was dit geen termijnecho maar gewoon een controle, aangezien ik met IVF zwanger ben geworden.
Ik vind dat ook wel heel knap van je hoor! Weet niet of ik mezelf had kunnen beheersenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef Noli. het volgende:
Voor de nieuwsgierigen.. De enveloppe met de sokjes ligt nog steeds gesloten in de kast!![]()
*trots op zichzelf is*![]()
Ik vind van Selm een rotmens, die heeft één van de iui bij mij gedaan en was werkelijk bot en onpersoonlijk. Als ik dus naar een normale gyn zou mogen, ga ik liever naar Wilbers of Morssink.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef Noli. het volgende:
[..]
*vaag belletje gaat rinkelen*(gooi het maar op de zwangerschapsdementie
)
Ik word als het goed is met 36weken overgedragen aan v. Selm. De vorige keer heb ik trouwens de hele zwangerschap bij haar gelopen. [/sup]
Van mij hoeft hij die sokkies niet in een gesloten enveloppe te doen, ik wil het gewoon weten en maak er geen geheim van.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:12 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel heel knap van je hoor! Weet niet of ik mezelf had kunnen beheersen
wat knap zeg!! Ik zou he tniet kunnen hoor..quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef Noli. het volgende:
[..]
Voor de nieuwsgierigen.. De enveloppe met de sokjes ligt nog steeds gesloten in de kast!![]()
*trots op zichzelf is*![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |