Ik hoop voor jullie dat het snel op gang komt! Alvast een paarquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:49 schreef kaputwiehund het volgende:
kleine update:
Vrouwlief achtergelaten in het ziekenhuis. Bloedruk was een beetje hoog (140/104). Verder nog geen ontsluiting, maar ze proberen de boel wel een beetje op gang te brengen. Gezien de toestand van de baarmoedermond kan dat nog wel even gaan duren. Of niet natuurlijk
Mooie echo hoor McLaura!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:05 schreef McLaura het volgende:
Ik heb vandaag een echo gehad, en met 11w1d ziet onze kleine er al aardig baby-achtig uit !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij wel inderdaad want ze zou dacht ik een dag voor mij gaan en ik ga vandaagquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Huuphuup had toch vandaag haar eerste vk afspraak ook?
En ik morgen, dat had ik dus wel onthouden, dat we alledrie heel dicht bij elkaar zaten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:03 schreef Chan het volgende:
[..]
Volgens mij wel inderdaad want ze zou dacht ik een dag voor mij gaan en ik ga vandaag
Succes Juttertje en Dennis!En beterschap ook.
BE die bedoel ik inderdaad. (nog vroeg hequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:12 schreef Brighteyes het volgende:
seilram, als je hem voelt lijkt het me sterk dat je nog een termijn-echo hebt. Die wordt meestal gedaan rond 9-12 weken.
Ik denk dat je de 20-weken echo bedoelt?
Die heb ik al eerder een keer gebruikt en vond ik toen niet fijn.... ik mag 3x per dag 2 paracetamol nemen wat ik niet doe trouwens.... ben niet zo van de medicijnen . Ik neem straks wel 2 paracetamolletjes, deze hoofdpijn is gelukkig nog wel te dragen. Maar bedankt voor de tip!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:08 schreef seilram het volgende:
Diaan73, ik lees dat je nogal wat last hebt van hoofdpijn. Heb je een hoofdpijnroller? Die mag je gewoon gebruiken, is eigenlijk voor mensen die migrene hebben. Ik heb er 1 en die heet Migrana, maar dat werkt wel bij mij.
Spannend hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben morgen gewoon al 11 weken. Nog 1 week en dan zijn we door die eerste 12 weken met meer risico's heen. Wat gaat dat snel
En maandag de laatste echo van het IVF-centrum, dan dus 11w3d
Super toch? Ik was erg blij toen ik de twaalf weken voorbij was, zwangerschapskwaaltjes namen af en ook het idee dat er iets mis kan gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben morgen gewoon al 11 weken. Nog 1 week en dan zijn we door die eerste 12 weken met meer risico's heen. Wat gaat dat snel
En maandag de laatste echo van het IVF-centrum, dan dus 11w3d
Ik loop ook bij de gyn in het MCL : Santema. De afspraak voor de 20 weken echo stond al bij Amelink, daar had ik meer goeds over gehoord. Overigens was dit geen termijnecho maar gewoon een controle, aangezien ik met IVF zwanger ben geworden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:39 schreef Noli. het volgende:
Had je alleen de termijnecho in het MCL of loop je er ook bij de gyn?
[sub]Heb je al een afspraak voor de 20weken echo? Als ik een tip mag geven.. Dr. Amelink in Garyp!![]()
*vaag belletje gaat rinkelen*quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik loop ook bij de gyn in het MCL : Santema. De afspraak voor de 20 weken echo stond al bij Amelink, daar had ik meer goeds over gehoord. Overigens was dit geen termijnecho maar gewoon een controle, aangezien ik met IVF zwanger ben geworden.
Ik vind dat ook wel heel knap van je hoor! Weet niet of ik mezelf had kunnen beheersenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef Noli. het volgende:
Voor de nieuwsgierigen.. De enveloppe met de sokjes ligt nog steeds gesloten in de kast!![]()
*trots op zichzelf is*![]()
Ik vind van Selm een rotmens, die heeft één van de iui bij mij gedaan en was werkelijk bot en onpersoonlijk. Als ik dus naar een normale gyn zou mogen, ga ik liever naar Wilbers of Morssink.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef Noli. het volgende:
[..]
*vaag belletje gaat rinkelen*(gooi het maar op de zwangerschapsdementie
)
Ik word als het goed is met 36weken overgedragen aan v. Selm. De vorige keer heb ik trouwens de hele zwangerschap bij haar gelopen. [/sup]
Van mij hoeft hij die sokkies niet in een gesloten enveloppe te doen, ik wil het gewoon weten en maak er geen geheim van.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:12 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel heel knap van je hoor! Weet niet of ik mezelf had kunnen beheersen
wat knap zeg!! Ik zou he tniet kunnen hoor..quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef Noli. het volgende:
[..]
Voor de nieuwsgierigen.. De enveloppe met de sokjes ligt nog steeds gesloten in de kast!![]()
*trots op zichzelf is*![]()
Ik hoop dat het een arts assistent was, en geen co (die is namelijk nog niet klaar met haar studiequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:35 schreef Noli. het volgende:
Welke gyn ik eigenlijk wél bij het bed had weet ik ook niet meer.Ik weet nog wel dat de bevalling eigenlijk in z'n geheel door een co (was een leuke meid!) is gedaan ondertoezicht van de gyn.
Mag ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een arts assistent was, en geen co (die is namelijk nog niet klaar met haar studie)
De co-assistent mag trouwens wel een arts-assistent bijstaan, maar niet zelf iets doen.
Maar het kan natuurlijk zijn dat ik dat verkeerd heb begrepen, ik heb zelf geen geneeskunde gedaan en ben geen arts oid.
Huup is net verhuisd en heeft nog geen internet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Vlindur het volgende:
Weet iemand waar HuupHuup is? Ze is al tijden niet meer geweest? Vraag me af of alles wel goed met haar gaat?
Ah, dat verklaard!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Huup is net verhuisd en heeft nog geen internet.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef McLaura het volgende:
Ik hoop dat het een arts assistent was, en geen co (die is namelijk nog niet klaar met haar studie)
De co-assistent mag trouwens wel een arts-assistent bijstaan, maar niet zelf iets doen.
Maar het kan natuurlijk zijn dat ik dat verkeerd heb begrepen, ik heb zelf geen geneeskunde gedaan en ben geen arts oid.
Ik heb pijn van het op mn handen zitten, dus bij deze:quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:12 schreef Noli. het volgende:
Mag ook.Ik heb er ook geen verstand van en ik moet zeggen dat er toen heeel veel aan me voorbij is gegaan.
Neen, niet meteen. Af en toe beetje kramp maar dat is al weken zo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat kan ik me heel goed voorstellen!
Hoe is het met jou? Al aan het rommelen?
Dat dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:12 schreef Lemijn het volgende:
Ik heb pijn van het op mn handen zitten, dus bij deze:
Een co-assistent is inderdaad iemand in de laatste fase van opleiding tot arts, en loopt 6 of 8 weken stage op de gynaecologie. Als iemand goed en enthousiast is en in de laatste weken, mag hij/zij wel eens een kind aanpakken als het soepel loopt. Met de handen van een arts in de buurtEn sowieso de weg ernaartoe (begeleiden, aanmoedigen) kunnen ze goed bij helpen.
Hetzelfde geldt trouwens voor verloskunde-studenten.
Hoe ging het bij Fons eigenlijk? Ben je toen over tijd gegaan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:41 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Neen, niet meteen. Af en toe beetje kramp maar dat is al weken zo.
Ze is prachtig!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef DolleMina het volgende:
Nog eventjes spammen met een fotootje van mijn dochter, welke ik vanmiddag gemaakt heb.
Is ze niet ultiem schattig?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |