quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:08 schreef kaputwiehund het volgende:
Met behulp van wat moderne en middeleeuwse bevallingstechnnieken kregen ze hem alsnog het geboortekanaal uit.
Nominatie voor meest hilarische geboorteaankondiging op OUD 2009, wat een omschrijving!quote:Haar onderkant zag eruit alshof ze in kleermakerszit op een een bermbom is gaan zitten. Maar met een lading hechtingen zit alles weer enigzins op zijn plaats.
Ahzo, dankje. Wist ik veel dat er verschillende soorten brie zijn....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:45 schreef miss_sly het volgende:
innepin, je hebt brie gemaakt van gepasteuriseerde melk en van rauwe melk. Brie de Meaux is een voorbeeld van rauwmelkse brie. Als rauwmelks of au lait cru niet op de verpakking staat, kun je de brie gewoon eten.
als er niets op staat dan is het gepasteuriseerde melk, het is namelijk Wettelijk verplicht om het erop te zetten als het rauwmelkse kaas is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:47 schreef innepin het volgende:
[..]
Ahzo, dankje. Wist ik veel dat er verschillende soorten brie zijn....Maar op de meeste brie staat gewoon helemaal niks over de gebruikte melk, da's ook handig...
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:08 schreef kaputwiehund het volgende:
En Thijmen is geboren![]()
![]()
Nadat het inleiden afgelopen woensdagochtend was begonnen. Is onze kleine spruit vanochtend om 4.19 uur op de wereld gekomen. Met behulp van wat moderne en middeleeuwse bevallingstechnnieken kregen ze hem alsnog het geboortekanaal uit. Hij bleef een beetje hangen op zijn brede schouders, onze bodybuildert. Met 3995 gram was het dan ook een aardige jongen. Ik ben ontzettend trots. Niet alleen op Thijmen maar ook op mama, die het onzettend goed gedaan heeft. Haar onderkant zag eruit alshof ze in kleermakerszit op een een bermbom is gaan zitten. Maar met een lading hechtingen zit alles weer enigzins op zijn plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |