quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:08 schreef kaputwiehund het volgende:
Met behulp van wat moderne en middeleeuwse bevallingstechnnieken kregen ze hem alsnog het geboortekanaal uit.
Nominatie voor meest hilarische geboorteaankondiging op OUD 2009, wat een omschrijving!quote:Haar onderkant zag eruit alshof ze in kleermakerszit op een een bermbom is gaan zitten. Maar met een lading hechtingen zit alles weer enigzins op zijn plaats.
Ahzo, dankje. Wist ik veel dat er verschillende soorten brie zijn....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:45 schreef miss_sly het volgende:
innepin, je hebt brie gemaakt van gepasteuriseerde melk en van rauwe melk. Brie de Meaux is een voorbeeld van rauwmelkse brie. Als rauwmelks of au lait cru niet op de verpakking staat, kun je de brie gewoon eten.
als er niets op staat dan is het gepasteuriseerde melk, het is namelijk Wettelijk verplicht om het erop te zetten als het rauwmelkse kaas is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:47 schreef innepin het volgende:
[..]
Ahzo, dankje. Wist ik veel dat er verschillende soorten brie zijn....Maar op de meeste brie staat gewoon helemaal niks over de gebruikte melk, da's ook handig...
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:08 schreef kaputwiehund het volgende:
En Thijmen is geboren![]()
![]()
Nadat het inleiden afgelopen woensdagochtend was begonnen. Is onze kleine spruit vanochtend om 4.19 uur op de wereld gekomen. Met behulp van wat moderne en middeleeuwse bevallingstechnnieken kregen ze hem alsnog het geboortekanaal uit. Hij bleef een beetje hangen op zijn brede schouders, onze bodybuildert. Met 3995 gram was het dan ook een aardige jongen. Ik ben ontzettend trots. Niet alleen op Thijmen maar ook op mama, die het onzettend goed gedaan heeft. Haar onderkant zag eruit alshof ze in kleermakerszit op een een bermbom is gaan zitten. Maar met een lading hechtingen zit alles weer enigzins op zijn plaats.
Bij 20 weken is het het best te zien, voor die tijd is het soms ook wel te zien maar is het niet altijd betrouwbaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:36 schreef mikoxx het volgende:
Nummer_zoveel: wanneer kunnen ze ook alweer zien wat het gaat worden?
Dat heeft dan wel heel lang geduurd zegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:08 schreef kaputwiehund het volgende:
En Thijmen is geboren![]()
![]()
Nadat het inleiden afgelopen woensdagochtend was begonnen. Is onze kleine spruit vanochtend om 4.19 uur op de wereld gekomen. Met behulp van wat moderne en middeleeuwse bevallingstechnnieken kregen ze hem alsnog het geboortekanaal uit. Hij bleef een beetje hangen op zijn brede schouders, onze bodybuildert. Met 3995 gram was het dan ook een aardige jongen. Ik ben ontzettend trots. Niet alleen op Thijmen maar ook op mama, die het onzettend goed gedaan heeft. Haar onderkant zag eruit alshof ze in kleermakerszit op een een bermbom is gaan zitten. Maar met een lading hechtingen zit alles weer enigzins op zijn plaats.
Wat een lieverdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:56 schreef juttertje het volgende:
Kaputwiehund gefeliciteerd met Thijmen![]()
Iedereen bedankt voor de felicitaties en het meeleven
Hier de beloofde eerste foto's
Odin
[ afbeelding ]
nogmaals De kleine man
[ afbeelding ]
De trotse mama
[ afbeelding ]
En de trotse Papa![]()
[ afbeelding ]
Zo ik ga weer snel naar het ziekenhuis, rusttijd is bijna afgelopen.![]()
groetjes
Nou, het kraampakket is binnen hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:10 schreef Raissa het volgende:
Nou, het kraampakket was dus niet aangevraagd![]()
Ze gaan het nu alsnog doen dus ik hoop dat ze het allemaal op tijd nog kunnen regelen..
Volgens mij mag het gewoon zolang er geen au lait cru op staat. Brie uit de supermarkt mag dus wel!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:31 schreef innepin het volgende:
Als we het toch over kazen hebben, 'men zegt' dat brie in principe niet mag, maar ik stond laatst in de supermarkt het etiket van brie te lezen, en daar stond echt op "lait pasteurisé". Dat zou betekenen dat het wel mag, toch...?
niet echt dringend op het moment, want ik vind het ineens heel erg vies, maar dat terzijde![]()
Deze is van Zilveren Kruis Achmea zeker? (i.v.m. dat 'Beter af' boekje)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef Raissa het volgende:
En voor de mensen die ook willen weten wat er ongeveer in zit: (al verschilt dat natuurlijk per verzekeraar)
Avero Achmeaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Deze is van Zilveren Kruis Achmea zeker? (i.v.m. dat 'Beter af' boekje)
hmmpff dat wordt dus weer zelf sla snijden...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef texelonia het volgende:
Mag voorgesneden sla ook al niet? Sjees... Je gaat je bijna afvragen hoe zwangere vrouwen overleven zo weinig als ze mogen eten...
Ik had een totale model bevalling, in minder dan 6 uur en 2 mini hechtingen en mijn 'onderkant' ziet er 5 dagen later weer uit als normaal. Zo kan het ook. Dus. Nu is er weer evenwicht in de wereldquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan jij daarom lachen?
Niet zo leuk om te lezen voor degenen die nog moeten gaan bevallen.
Ja ach... als het ervoor kan zorgen dat je kindje een ziekte krijgt die behoorlijk schadelijk is vind ik het niet gek dat het meegenomen wordt in de adviezen. Graag zelfs.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef texelonia het volgende:
Mag voorgesneden sla ook al niet? Sjees... Je gaat je bijna afvragen hoe zwangere vrouwen overleven zo weinig als ze mogen eten...
Ja, die jeuk!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef _Bar_ het volgende:
meiden herkennen jullie dat ook enorm jeukende borsten? en dan de onderkant gewoon vuurrood?
Hier vandaag een wat betere dag, de kwaaltjes lijken nu ook ietwat af te nemen, het loodzware gevoel bij de borsten is weg, ze zijn nog wel groot.
Misselijkheid nog maar met vlagen, okay ben nog wel afentoe draaierig en na een avondje hard werken voel ik toch wel mijn buik.
Moet zeggen dit voelt toch ook wel fijn
Ja, ik heb 'm in mijn favorieten gezet, baat het niet dan schaadt het niet, maar ik had er nog nooit van gehoord. Tegen die tijd maar eens aanvragen (krijg 'm dan in bruikleen begrijp ik).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Jelief het volgende:
Happyme ik heb wel enthousiaste verhalen over de tens gehoord. Het is wel een apparaatje dat je moet leren gebruiken, je moet een beetje zoeken naar waar je precies de pads moet plaatsen om het beste effect te krijgen. Ennuh als het gratis is kun je het natuurlijk altijd proberen!
Ja, ik kan daarom lachen. Want ik vind het een hilarische omschrijving. Ik lach ze niet uit van: 'hahaha, lig jij in puin!' Ik heb geen idee hoe ík eruit zag op de benedenverdieping. Maar ik weet wel dat ik bij elke stap het gevoel had dat er een verdieping uit zou vallen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan jij daarom lachen?
Niet zo leuk om te lezen voor degenen die nog moeten gaan bevallen.
Tja dat van dat wassen kwam na mijn post, verse groente wordt ook aangeraden om goed te wassen om dezelfde reden dus dan is er weinig verschil tussen vers en voorverpakt toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja ach... als het ervoor kan zorgen dat je kindje een ziekte krijgt die behoorlijk schadelijk is vind ik het niet gek dat het meegenomen wordt in de adviezen. Graag zelfs.
Je kan nog altijd zelf kiezen of je ze opvolgt of niet.
Gewoon alles nog even zelf wassen en dan kan je weinig gebeuren volgens mij. Kleine moeite toch?
Eens is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:00 schreef texelonia het volgende:
[..]
Tja dat van dat wassen kwam na mijn post, verse groente wordt ook aangeraden om goed te wassen om dezelfde reden dus dan is er weinig verschil tussen vers en voorverpakt toch?
Sommige dingen lijken mij een beetje overdreven eigenlijk, maar als je er dan wat van zegt wordt meteen gedaan alsof je niks voor je ongeboren kind over hebtTerwijl ik niet eens gezegd heb dat ik het advies niet opvolg, het was meer een constatering dat de lijst steeds langer lijkt te worden.
Oh, maar zo heb ik het niet opgevat hoor, alsof jij er niks voor over gehad zou hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:00 schreef texelonia het volgende:
[..]
Tja dat van dat wassen kwam na mijn post, verse groente wordt ook aangeraden om goed te wassen om dezelfde reden dus dan is er weinig verschil tussen vers en voorverpakt toch?
Sommige dingen lijken mij een beetje overdreven eigenlijk, maar als je er dan wat van zegt wordt meteen gedaan alsof je niks voor je ongeboren kind over hebtTerwijl ik niet eens gezegd heb dat ik het advies niet opvolg, het was meer een constatering dat de lijst steeds langer lijkt te worden.
In een glazen hokje opsluiten en de sleutel afpakken grap ik wel eens naar collega's.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef texelonia het volgende:
Sjees... Je gaat je bijna afvragen hoe zwangere vrouwen overleven zo weinig als ze mogen eten...
Janken onder de douche is heeeeerlijk en wat lief zo'n trotse papa/manquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:46 schreef kaputwiehund het volgende:
En nou ga ik douchen, slapen en een potje janken. Ik weet alleen nog niet in welke volgorde
ik zou er ook niet uitkomen hoor, veel te koudquote:Op zondag 11 januari 2009 07:57 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag 40 weken![]()
en een babietje die het nog fijn vindt om bij mama in de buik te zijn.
Lekker hoor dat ze bijna verlof heeft, maar jammer dat Nemo niet is gaan draaien.... heel veel succes woensdag met de draaipogingquote:Op zondag 11 januari 2009 08:51 schreef iamredleader het volgende:
Nou, Diaan, een zittertje dus
Kaputwiehund+vrouw gefeliciteerd met Thijmen
Hier nog niet veel nieuws, Tinuviel maakt het goed, nog 2 werkdaagjes en dan verlofhelaas heeft Nemo nog niet de juiste positie (ligt in een stuit), dus woensdag naar het Slotervaart voor een uitwendige versie
M'n arme lief ziet er wel tegenop
Het is inderdaad snel gegaan en ik voel nog niet echt wat.... verlies nog geen spatje bloed/slijm/vruchtwater oid. Heel af en toe denk ik wel wat krampen onderin mn buik te voelen. Maar hij beweegt ook nog behoorlijk, hij heeft nog wel naar zn zin in mn buik geloof ik. Ik "vrees" dat dit kind ook weer over 2 weken middels inleiden, moet worden aangespoord om te komenquote:Op zondag 11 januari 2009 10:01 schreef Fruppel het volgende:
Diaan alweer je uitgerekende datum vandaagwat is het snel gegaan zeg!
Voel je al wat?
En Thijmen geboren, gefeliciteerd Kaputwihond & vrouw!
Hier ben ik al!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:11 schreef happyme28 het volgende:
Hey Ssserpente!! Gefeliciteerd! Snel naar Zwanger en geboorte dan
Verder iedereen bedankt voor de felicitaties! Ik blijf hier uiteraard nog wel meelezen (was toch een beetje mijn thuis voor anderhalf jaar) maar hopenlijk kom ik hier niet meer terug in het lijstje. Ik blijf doorduimen voor alle andere dames natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |