abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64882773
ja hoor happy...en vooral lekker van genieten! Zolang de kazen maar niet van rauwe melk zijn is er niets aan de hand!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64882829
En Thijmen is geboren

Nadat het inleiden afgelopen woensdagochtend was begonnen. Is onze kleine spruit vanochtend om 4.19 uur op de wereld gekomen. Met behulp van wat moderne en middeleeuwse bevallingstechnnieken kregen ze hem alsnog het geboortekanaal uit. Hij bleef een beetje hangen op zijn brede schouders, onze bodybuildert . Met 3995 gram was het dan ook een aardige jongen. Ik ben ontzettend trots. Niet alleen op Thijmen maar ook op mama, die het onzettend goed gedaan heeft. Haar onderkant zag eruit alshof ze in kleermakerszit op een een bermbom is gaan zitten. Maar met een lading hechtingen zit alles weer enigzins op zijn plaats.
Zu hause ist alles besser
pi_64882857
Ja hahaha, ik raakt in de war door 'koemelk' maar keek op het pak halfvolle campina melk en daar staat het ook

Ohhh Kaputwiehund en vrouw.. gefeliciteerd met Thijmen!!
pi_64882930
Weer een babytje van harte gefeliciteerd met Thijmen
pi_64882949
Kaputwiehond en trotse mama, ongelooflijk gefeliciteerd met jullie Thijmen! Veel geluk met elkaar!
pi_64883022
Gefeliciteerd zeg!
Thijmen is zo'n mooie naam!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64883073
Gefeliciteerd met Thijmen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 13:19:38 #108
5428 crew  miss_sly
pi_64883159
Gefeliciteerd met Thijmen

Ik hoorde trouwens laatst in twee kaaswinkels dat harde rauwmelkse kaas wel zou mogen, maar zachte niet. Dat had iets met het rijpingsproces te maken. Iemand daar al eens van gehoord?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64883204
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 13:08 schreef kaputwiehund het volgende:
Met behulp van wat moderne en middeleeuwse bevallingstechnnieken kregen ze hem alsnog het geboortekanaal uit.
quote:
Haar onderkant zag eruit alshof ze in kleermakerszit op een een bermbom is gaan zitten. Maar met een lading hechtingen zit alles weer enigzins op zijn plaats.
Nominatie voor meest hilarische geboorteaankondiging op OUD 2009, wat een omschrijving!

Gefeliciteerd met Thijmen kapotwiehund en vrouw!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64883248
Kaputwiehund, gefeliciteerd met Thijmen!
wat een aankondiging idd
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_64883309
Klopt hoor Miss_Sly, voor zover ik altijd "geleerd" heb gaat het om zachte rauwmelkse kazen!
  Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 13:27:17 #112
5428 crew  miss_sly
pi_64883394
Ow, wat fijn! Ik vind allerlei kazen zo ontzettend lekker, en we hebben hier een paar hele goede kaaswinkeltjes. Nu hoef ik dus een stuk minder kazen te laten liggen
pi_64883511
Als we het toch over kazen hebben, 'men zegt' dat brie in principe niet mag, maar ik stond laatst in de supermarkt het etiket van brie te lezen, en daar stond echt op "lait pasteurisé". Dat zou betekenen dat het wel mag, toch...?
niet echt dringend op het moment, want ik vind het ineens heel erg vies, maar dat terzijde
  zaterdag 10 januari 2009 @ 13:31:21 #114
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64883514
Gefeliciteerd met Thijmen!

WAT EEN PRACHTIGE NAAM !!!'
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64883566
Kaputwiehund, Gefeliciteerd met jullie zoon!!
pi_64883668
miss_sly, ik zie toch heel vaak 'rauwmelkse kazen' in het algemeen staan hoor. Hier bijvoorbeeld. Ik zou geen risico nemen eerlijk gezegd. Ook zijn er veel kazen die helemaal niet van rauwe melk zijn gemaakt, dus de kaasboer zal het ook wel weten toch?
  Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 13:45:56 #117
5428 crew  miss_sly
pi_64883947
innepin, je hebt brie gemaakt van gepasteuriseerde melk en van rauwe melk. Brie de Meaux is een voorbeeld van rauwmelkse brie. Als rauwmelks of au lait cru niet op de verpakking staat, kun je de brie gewoon eten.

happy, ik weet dat 'men'h et altijd gewoonweg over rauwmelkse kazen heeft, en dat heb ik ook aangehouden. Ik begon me echter wel af te vragen of dat niet gemakshalve zo wordt gezegd, om problemen te voorkomen. Als Poppedein ook zegt dat het om zachte gaat, dan denk ik dat het toch echt wel zo is. Wat dan weer niet inhoudt dat ik me nu vol ga stoppen met harde rauwmelkse kaas, maar ik zal best eens een stukje eten gedurende de zwangerschap.
pi_64883981
uhm nog mooier, het gaat alleen om ZACHTE rauwmelkse kazen van KOEmelk.
de listeriabacterie schijnt niet te houden van geitenmelk en schapenmelk.

Je hebt overigens nog bijna meer kans om listeria op te lopen van voorgesneden sla en gerookte vis uit de supermarkt dan van kaas.
Gewoon hygienisch omgaan met alles. En geen dingen eten die over de datum zijn.
pi_64883989
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 13:45 schreef miss_sly het volgende:
innepin, je hebt brie gemaakt van gepasteuriseerde melk en van rauwe melk. Brie de Meaux is een voorbeeld van rauwmelkse brie. Als rauwmelks of au lait cru niet op de verpakking staat, kun je de brie gewoon eten.

Ahzo, dankje. Wist ik veel dat er verschillende soorten brie zijn.... Maar op de meeste brie staat gewoon helemaal niks over de gebruikte melk, da's ook handig...
pi_64884038
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 13:47 schreef innepin het volgende:

[..]

Ahzo, dankje. Wist ik veel dat er verschillende soorten brie zijn.... Maar op de meeste brie staat gewoon helemaal niks over de gebruikte melk, da's ook handig...
als er niets op staat dan is het gepasteuriseerde melk, het is namelijk Wettelijk verplicht om het erop te zetten als het rauwmelkse kaas is.
Rauwmelkse kaas mag in nederlandse supermarkten volgens mij ook nauwlijks meer verkocht worden.
pi_64884562
Dank voor de informatie, p_iglet! Helemaal top
pi_64884574
Proficiat met jullie Thijmen! En idd, wat een omschrijving!
pi_64884646
kaputwiehund gefeliciteerd met Thijmen
mama van 3 kids!
pi_64884698
Kaputwiehund en vriendin, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
  zaterdag 10 januari 2009 @ 14:11:59 #125
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_64884720
quote:
En Thijmen is geboren

Nadat het inleiden afgelopen woensdagochtend was begonnen. Is onze kleine spruit vanochtend om 4.19 uur op de wereld gekomen. Met behulp van wat moderne en middeleeuwse bevallingstechnnieken kregen ze hem alsnog het geboortekanaal uit. Hij bleef een beetje hangen op zijn brede schouders, onze bodybuildert . Met 3995 gram was het dan ook een aardige jongen. Ik ben ontzettend trots. Niet alleen op Thijmen maar ook op mama, die het onzettend goed gedaan heeft. Haar onderkant zag eruit alshof ze in kleermakerszit op een een bermbom is gaan zitten. Maar met een lading hechtingen zit alles weer enigzins op zijn plaats.

Gefeliciteerd
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_64884846
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 14:11 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
Kan jij daarom lachen?
Niet zo leuk om te lezen voor degenen die nog moeten gaan bevallen.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 14:22:00 #127
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64884993
Kaputwiehond en vrouw gefeliciteerd met Thijmen

Wat een belachelijk lange bevalling van woensdagochtend tot zaterdagochtend
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 14:31:09 #128
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64885255
kaputwiehond en mevrouw van harte met Thijmen hele leuke naam
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_64885641
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:36 schreef mikoxx het volgende:
Nummer_zoveel: wanneer kunnen ze ook alweer zien wat het gaat worden?
Bij 20 weken is het het best te zien, voor die tijd is het soms ook wel te zien maar is het niet altijd betrouwbaar.

Geloof dat ze met 3d echo's het wel wat eerder kunnen zien.
pi_64885804
quote:
En Thijmen is geboren

Dat heeft dan wel heel lang geduurd zeg
Gefeliciteerd
pi_64886046
Kaputwiehund gefeliciteerd met Thijmen

Iedereen bedankt voor de felicitaties en het meeleven
Hier de beloofde eerste foto's
Odin

nogmaals De kleine man

De trotse mama

En de trotse Papa

Zo ik ga weer snel naar het ziekenhuis, rusttijd is bijna afgelopen.

groetjes
pi_64886114
ohw wauw wat een prachtkindje is Odin echt schitterend
pi_64886135
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 14:56 schreef juttertje het volgende:
Kaputwiehund gefeliciteerd met Thijmen

Iedereen bedankt voor de felicitaties en het meeleven
Hier de beloofde eerste foto's
Odin
[ afbeelding ]

nogmaals De kleine man
[ afbeelding ]

De trotse mama
[ afbeelding ]

En de trotse Papa
[ afbeelding ]

Zo ik ga weer snel naar het ziekenhuis, rusttijd is bijna afgelopen.

groetjes
Wat een lieverd
pi_64886458
Mooi jongetje, Juttertje!
pi_64886712
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:10 schreef Raissa het volgende:
Nou, het kraampakket was dus niet aangevraagd
Ze gaan het nu alsnog doen dus ik hoop dat ze het allemaal op tijd nog kunnen regelen..
Nou, het kraampakket is binnen hoor

En voor de mensen die ook willen weten wat er ongeveer in zit: (al verschilt dat natuurlijk per verzekeraar)

Inhoud bij mij:
  • Curverbak
  • Knuffeltje
  • Boek met tips
  • Tandenborstel
  • Matrasbeschermer
  • Onderlegger
  • Inlegverband
  • Kraamverband
  • Stretchbroekje
  • Vloeibare desinfecterende handzeep
  • Steriele gaaskompressen
  • Navelklem
  • Wondkompressen
  • Kraammatras
  • Alcohol
  • Luiertape
  • Verbandwaten

[ Bericht 35% gewijzigd door Raissa op 10-01-2009 15:30:45 ]
  •   zaterdag 10 januari 2009 @ 15:54:57 #136
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_64887953
    Juttertje wat een mooie foto's en een mooi kindje En wat staan jullie er zelf ook trots en stralend op!
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
      zaterdag 10 januari 2009 @ 15:56:41 #137
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_64888016
    Raissa: Goh, fijn dat je het even op fok hebt gezet, is idd toch wel handig om te weten... Goed idee
      zaterdag 10 januari 2009 @ 15:58:56 #138
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_64888112
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 13:31 schreef innepin het volgende:
    Als we het toch over kazen hebben, 'men zegt' dat brie in principe niet mag, maar ik stond laatst in de supermarkt het etiket van brie te lezen, en daar stond echt op "lait pasteurisé". Dat zou betekenen dat het wel mag, toch...?
    niet echt dringend op het moment, want ik vind het ineens heel erg vies, maar dat terzijde
    Volgens mij mag het gewoon zolang er geen au lait cru op staat. Brie uit de supermarkt mag dus wel!
    pi_64888202
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef Raissa het volgende:

En voor de mensen die ook willen weten wat er ongeveer in zit: (al verschilt dat natuurlijk per verzekeraar)

Deze is van Zilveren Kruis Achmea zeker? (i.v.m. dat 'Beter af' boekje)
    pi_64888507
    Kaputwiehund, gefeliciteerd met Thijmen!!

En wat een mooie foto´s van Odin!
    ...and together we'll stand on the threshold of a dream[
    pi_64888554
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 16:01 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Deze is van Zilveren Kruis Achmea zeker? (i.v.m. dat 'Beter af' boekje)
    Avero Achmea
      zaterdag 10 januari 2009 @ 16:18:12 #142
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_64888650
    Ow Odin, wat een schatje ben jij!

Kaputwiehund, gefeliciteerd met jullie zoon!
    Wat heeft het al met al nog lang geduurd zeg? Wilde het inleicen niet vlotten?

Dames... als je de rauwmelkse kazen verwarmd mag het weer wel volgens mij.
    Maar dat geldt natuurlijk voor alles. Niet dat ik het zou doen, maar toch...
      zaterdag 10 januari 2009 @ 16:23:44 #143
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_64888789
    kaputwiehund van harte gefeliciteerd met Thijmen
    stormy waters...
    sailin'
    pi_64888940
    Kaputwiehund gefeliciteerd! En die bernbom is weer een andere omschrijving dan een ontplofte egel

Dennis mooi mannetje is Odin!

nr 5

Geen nieuws hier...
    Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
    pi_64888958
    Kaputwiehund, van harte met Thijmen!

Nummer Zoveel, ik had alleen een eerste pakje in maat 50, maar dat heeft ze een paar weken kunnen dragen. Van maat 56 moesten we pijpjes en mouwtjes omslaan, maar was ook best te doen (ik had eigenlijk nauwelijks pakjes uit 1 stuk, dan is het misschien met de maat wel handig als het ongeveer klopt, met los broekje en shirtje kan je er nog wel wat aan hijsen en doen ).

Voorgesneden sla uit de supermarkt... als ik dat eet op de dag van aankoop is er dan veel kans op listeria...? Afwassen helpt daar zeker niet tegen...? Misschien had ik gewoon een krop moeten halen
    Fake it till you make it...
      zaterdag 10 januari 2009 @ 16:34:13 #146
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_64889061
    Mag voorgesneden sla ook al niet? Sjees... Je gaat je bijna afvragen hoe zwangere vrouwen overleven zo weinig als ze mogen eten...
    ©Dumbo
      Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 10 januari 2009 @ 16:41:38 #147
    147316 crew  DJMO
    #trut
    pi_64889260
    dat heb ik me ook al eens afgevraagd tex

gefeliciteerd Kaputwiehund en mama!! geniet maar lekker van thijmen
    Ik heb er één en ik ben er trots op
    "Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
    - My 5 minutes of fame - Heldin
    DTS - Foto's en verslagen
    pi_64889436
    Voor zover ik begrepen heb (maar wat weet ik er van.. ) is het wassen van voorverpakte groente voldoende. Dan mag het gewoon.

Trouwens, ik zat de vergoedingen van mijn zorgverzekeraar eens te lezen en las dat ik ook gratis een GeboorteTENS kan krijgen. Kent iemand dat of heeft er ervaring mee? Het lijkt me wel wat
    pi_64889570
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef texelonia het volgende:
    Mag voorgesneden sla ook al niet? Sjees... Je gaat je bijna afvragen hoe zwangere vrouwen overleven zo weinig als ze mogen eten...
    hmmpff dat wordt dus weer zelf sla snijden...
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
      zaterdag 10 januari 2009 @ 16:56:51 #150
    186094 Floria
    Ghost of shark
    pi_64889652
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kan jij daarom lachen?
    Ik had een totale model bevalling, in minder dan 6 uur en 2 mini hechtingen en mijn 'onderkant' ziet er 5 dagen later weer uit als normaal. Zo kan het ook. Dus. Nu is er weer evenwicht in de wereld
    Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
    pi_64889731
    Volgens mij heb ik bij Mirte ook wel eens voorverpakte sla en fruit gegeten. Dan wel dat met de langste houdbaarheidsdatum meegenomen en thuis opgesmikkeld. Maar vroeg het me toch ineens af... we gaan vanavond maar aan de sla denk ik dan.
    pi_64889792
    Hier een stukje over listeria hier
    pi_64890114
    Kaputwiehund gefeliciteerd met Thijmen!
    Hoe oud is de oudste?
    Hoe oud is de jongste?
      zaterdag 10 januari 2009 @ 17:14:29 #154
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_64890146
    quote:
    Ja ach... als het ervoor kan zorgen dat je kindje een ziekte krijgt die behoorlijk schadelijk is vind ik het niet gek dat het meegenomen wordt in de adviezen. Graag zelfs.
    Je kan nog altijd zelf kiezen of je ze opvolgt of niet.
    Gewoon alles nog even zelf wassen en dan kan je weinig gebeuren volgens mij. Kleine moeite toch?
      zaterdag 10 januari 2009 @ 17:19:00 #155
    164686 _Bar_
    Carpe Diem
    pi_64890306
    meiden herkennen jullie dat ook enorm jeukende borsten? en dan de onderkant gewoon vuurrood?

Hier vandaag een wat betere dag, de kwaaltjes lijken nu ook ietwat af te nemen, het loodzware gevoel bij de borsten is weg, ze zijn nog wel groot.

Misselijkheid nog maar met vlagen, okay ben nog wel afentoe draaierig en na een avondje hard werken voel ik toch wel mijn buik.

Moet zeggen dit voelt toch ook wel fijn
    pi_64890352
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef _Bar_ het volgende:
    meiden herkennen jullie dat ook enorm jeukende borsten? en dan de onderkant gewoon vuurrood?

Hier vandaag een wat betere dag, de kwaaltjes lijken nu ook ietwat af te nemen, het loodzware gevoel bij de borsten is weg, ze zijn nog wel groot.

Misselijkheid nog maar met vlagen, okay ben nog wel afentoe draaierig en na een avondje hard werken voel ik toch wel mijn buik.

Moet zeggen dit voelt toch ook wel fijn
    Ja, die jeuk! Pas op dat je het niet kapot krabt hoor!

-edit- mentholpoeder werd geadviseerd door de vk, of koud washandje erop
      zaterdag 10 januari 2009 @ 17:24:41 #157
    164686 _Bar_
    Carpe Diem
    pi_64890508
    okay morgen mentholpoeder in huis halen.

en idd die jeuk is vreselijk vooral als je in de horeca werkt en veel met mensen in contackt staat....
    pi_64890554
    Rode, jeukende borsten herken ik niet echt (gelukkig), maar klinkt heel naar... heb trouwens wel kriebeltepels, ook irritant
    pi_64890564
    Gelukkig heb ik daar geen last van gehad zeg. Als ik jeuk heb MOET ik krabben.
    pi_64890627
    Happyme ik heb wel enthousiaste verhalen over de tens gehoord. Het is wel een apparaatje dat je moet leren gebruiken, je moet een beetje zoeken naar waar je precies de pads moet plaatsen om het beste effect te krijgen. Ennuh als het gratis is kun je het natuurlijk altijd proberen!
    pi_64890957
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Jelief het volgende:
    Happyme ik heb wel enthousiaste verhalen over de tens gehoord. Het is wel een apparaatje dat je moet leren gebruiken, je moet een beetje zoeken naar waar je precies de pads moet plaatsen om het beste effect te krijgen. Ennuh als het gratis is kun je het natuurlijk altijd proberen!
    Ja, ik heb 'm in mijn favorieten gezet, baat het niet dan schaadt het niet, maar ik had er nog nooit van gehoord. Tegen die tijd maar eens aanvragen (krijg 'm dan in bruikleen begrijp ik).
      zaterdag 10 januari 2009 @ 17:59:56 #162
    119411 Paradijsvogeltje
    is veilig geland!
    pi_64891738
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kan jij daarom lachen?
    Ja, ik kan daarom lachen. Want ik vind het een hilarische omschrijving. Ik lach ze niet uit van: 'hahaha, lig jij in puin!' Ik heb geen idee hoe ík eruit zag op de benedenverdieping. Maar ik weet wel dat ik bij elke stap het gevoel had dat er een verdieping uit zou vallen.

Oh ennuh.. niet iedere bevalling eindigt in puin, maar als hemels zou ik het ook niet beschrijven. 't Is gewoon serious bussiness.
      zaterdag 10 januari 2009 @ 18:00:06 #163
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_64891747
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 17:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja ach... als het ervoor kan zorgen dat je kindje een ziekte krijgt die behoorlijk schadelijk is vind ik het niet gek dat het meegenomen wordt in de adviezen. Graag zelfs.
    Je kan nog altijd zelf kiezen of je ze opvolgt of niet.
    Gewoon alles nog even zelf wassen en dan kan je weinig gebeuren volgens mij. Kleine moeite toch?
    Tja dat van dat wassen kwam na mijn post, verse groente wordt ook aangeraden om goed te wassen om dezelfde reden dus dan is er weinig verschil tussen vers en voorverpakt toch?

Sommige dingen lijken mij een beetje overdreven eigenlijk, maar als je er dan wat van zegt wordt meteen gedaan alsof je niks voor je ongeboren kind over hebt Terwijl ik niet eens gezegd heb dat ik het advies niet opvolg, het was meer een constatering dat de lijst steeds langer lijkt te worden.
    ©Dumbo
    pi_64891801
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 18:00 schreef texelonia het volgende:

[..]

Tja dat van dat wassen kwam na mijn post, verse groente wordt ook aangeraden om goed te wassen om dezelfde reden dus dan is er weinig verschil tussen vers en voorverpakt toch?

Sommige dingen lijken mij een beetje overdreven eigenlijk, maar als je er dan wat van zegt wordt meteen gedaan alsof je niks voor je ongeboren kind over hebt Terwijl ik niet eens gezegd heb dat ik het advies niet opvolg, het was meer een constatering dat de lijst steeds langer lijkt te worden.
    Eens is.
      zaterdag 10 januari 2009 @ 18:05:47 #165
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_64891925
    Oh dat valt mee ik dacht dat ik vast heel onredelijk en hormonaal reageerde aangezien ik ook al beetje geirriteerd was door iets van mijn zus
    ©Dumbo
      zaterdag 10 januari 2009 @ 18:06:26 #166
    114177 Diaan73
    Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
    pi_64891943
    Kaputwiehund, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Thijmen en wat een megabevalling nog na het inleiden...

Wat een mooie foto's van Odin

Bar, ik had ook erg last van jeukende borsten... vooral 's avonds als ik mn bh uitdoe, ik ga dan even ongeneerd krabben soms inderdaad tot bloedens toe. Ik doe er ook altijd talkpoeder op, maar dan van Zwitsal die vind ik zelf fijner dan die mentholpoeder. Mn buik jeukt nu ook zo verschrikkelijk, maar ja kan ook niet anders die huid staat bijna op knappen. Als mijn tepels jeuken, doe ik daar calendulanemulsie op en dan afdekken met gaasje oid.

Raissa, wat fijn dat je je pakket nu al zo snel hebt gekregen.. ik heb er helemaal geen netbroekjes inzitten, heb ik met Twan destijds ook niet nodig gehad trouwens.

Ow en we staan nu nr. 2....
    Make love, not war ☮
      zaterdag 10 januari 2009 @ 18:12:52 #167
    119411 Paradijsvogeltje
    is veilig geland!
    pi_64892128
    Oeh! Ja.... morgen Diaan uitgerekende dag
      zaterdag 10 januari 2009 @ 19:44:44 #168
    61800 Rottdog
    May all your dreams come true
    pi_64895059
    Bij gebrek aan talk of mentholpoeder wil tandpasta ook helpen
      zaterdag 10 januari 2009 @ 19:58:07 #169
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_64895558
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 18:00 schreef texelonia het volgende:

[..]

Oh, maar zo heb ik het niet opgevat hoor, alsof jij er niks voor over gehad zou hebben.
    Ik gaf meer aan hoe ik voor mezelf met dat soort dingen om ga.
      Jubileum moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 19:59:07 #170
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_64895590
    Juttertje wat een prachtige foto's!

Kaputwiehund ik heb zelden een leukere geboorteaankondiging gelezen Gefeliciteerd!!!!
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 10 januari 2009 @ 20:00:52 #171
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_64895645
    Gefeliciteerd Juttertje met Odin, wat een schatje vooral op die eerste foto
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_64895686
    En lekker insmeren, helpt dat tegen de jeuk?
    Ik heb jeukbenen maar dat is hardstikke van de kou en hier in elk geval niet zwangerschapsgerelateerd.
      zaterdag 10 januari 2009 @ 20:46:18 #173
    170545 DaviniaHR
    Mrs. PhysicsRules
    pi_64897103
    Kaputwiehund, van harte met de geboorte van Thijmen!
    Tsja, post-partum-onderkanten. een beetj goed scheuren en het ziet er al redelijk "puinerig" eruit. en dan bedenken dat de meerderheid wel gehecht moet worden. Succes!
    En dan kan je je altijd nog bedenken hoeveel 2e en 3e kinders er zijn. die moeders hebben het proces nog een keer aangedurfd, dus het komt hoogstwaarschijnlijk weer goed.

Wat een prachtige foto's van odin!
    *O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
    Insanity is heritable. You get it from your children.
    Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
    If you can't beat them, confuse them.
    pi_64897111
    quote:
    Sjees... Je gaat je bijna afvragen hoe zwangere vrouwen overleven zo weinig als ze mogen eten...
    In een glazen hokje opsluiten en de sleutel afpakken grap ik wel eens naar collega's.
    Ach zolang je alles met mate drinkt, eet en schoonmaakt voor je het opeet kan het weinig kwaad denk ik.
    Mijn schoonmoeder keek me laatst al raar aan toen ik een boterham met pate aan het eten was en daarna een glas cola opdronk toen ik later op de dag een dropje in mijn mond stak zei ze d'r wat van.... ik geloof werkelijk dat ze al 3x op haar tong gebeten had

Maar ja van pate mag je best 1 boterham op 1 dag (nu was dat de eerste in 22 weken) en cola moet je ik geloof 3 kratten op een dag drinken om teveel cafeïne binnen te krijgen (drink nooit koffie ofzo verder, de cola is tegen de misselijkheid die ik af en toe heb) en drop is op advies omdat ik een lage bloeddruk heb en ook dat kan weinig/geen kwaad.
    Toen ik haar dus de folder liet zien van het voedingsadvies bij zwangerschap geloofde ze me pas

Kaputiehond en vrouw gefeliciteerd met Thijmen en ik hoop dat je vrouw snel weer opknapt.
    Mama van Isa en Ties
    pi_64897116
    Dank jullie voor de felicitaties

Inmiddels weer terug uit het ziekenhuis. De borstvoeding komt lekker op gang. Met een beetje geluk komen mijn vrouw en Thijmen morgen naar huis.

De bevalling was niet geweldig, zeker het einde niet. Terwijl vijf personen hectisch bezig waren om de mijn vrouw te stabiliseren na het verlies van 2 liter bloed lag mijn vrouw daar heerlijk rustig met Thijmen op haar buik. Alle hectiek is vanaf dat moment volledig langs mijn vrouw heengegaan. Ik geloof niet dat ik ooit zo'n mooi baken van geluk en rust gezien heb. Ik heb er met verwondering en tranen in mijn ogen als een zombie naar staan kijken.

En nou ga ik douchen, slapen en een potje janken. Ik weet alleen nog niet in welke volgorde
    Zu hause ist alles besser
    pi_64897127
    En juttertje wat is Odin een scheetje
    Mama van Isa en Ties
    pi_64897163
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 20:46 schreef kaputwiehund het volgende:

En nou ga ik douchen, slapen en een potje janken. Ik weet alleen nog niet in welke volgorde
    Janken onder de douche is heeeeerlijk en wat lief zo'n trotse papa/man
    Mama van Isa en Ties
      zaterdag 10 januari 2009 @ 20:54:23 #178
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_64897316
    Wat leuk voor jullie, een zoon. En Thijmen klinkt leuk en stoer! Van harte gefeliciteerd Kaput!
    I'm so glamourous I piss glitter!
      zaterdag 10 januari 2009 @ 20:56:17 #179
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_64897374
    En de nieuwe zwangeren ook van harte! Geniet van het kleintje dat groeit in jullie buiken en geniet van jezelf en de aandacht die je krijgt! <3
    I'm so glamourous I piss glitter!
    pi_64897550
    Kaputwiehund & vrouw, gefeliciteerd met jullie zoon Thijmen!!
      zondag 11 januari 2009 @ 00:45:55 #181
    65929 Angel-Eyez
    Learn from mistakes...
    pi_64904325
    Kaputwiehund en vrouw gefeliciteerd met de geboorte van Thijmen!!
    Heerlijk om te lezen hoe trots en blij je bent Geniet ervan!

Juttertje en man, wat een leuke foto's! Wat is Odin een mooi mannetje
    No more games, no more drama...
      zondag 11 januari 2009 @ 07:57:40 #182
    114177 Diaan73
    pi_64907540
    Vandaag 40 weken en een babietje die het nog fijn vindt om bij mama in de buik te zijn.
    Make love, not war ☮
    pi_64907551
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 07:57 schreef Diaan73 het volgende:
    Vandaag 40 weken en een babietje die het nog fijn vindt om bij mama in de buik te zijn.
    ik zou er ook niet uitkomen hoor, veel te koud

Diaan succes hopelijk komt hij toch snel.
    mama van 3 kids!
    pi_64907670
    Nou, Diaan, een zittertje dus

Kaputwiehund+vrouw gefeliciteerd met Thijmen

Hier nog niet veel nieuws, Tinuviel maakt het goed, nog 2 werkdaagjes en dan verlof helaas heeft Nemo nog niet de juiste positie (ligt in een stuit), dus woensdag naar het Slotervaart voor een uitwendige versie M'n arme lief ziet er wel tegenop
    pi_64907710
    20 weken zwanger vandaag
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      zondag 11 januari 2009 @ 09:08:42 #186
    114177 Diaan73
    pi_64907727
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 09:03 schreef Vicky het volgende:
    20 weken zwanger vandaag
    grappig ik ben precies 20 weken meer
    Make love, not war ☮
      zondag 11 januari 2009 @ 09:09:22 #187
    114177 Diaan73
    pi_64907730
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 08:51 schreef iamredleader het volgende:
    Nou, Diaan, een zittertje dus

Kaputwiehund+vrouw gefeliciteerd met Thijmen

Hier nog niet veel nieuws, Tinuviel maakt het goed, nog 2 werkdaagjes en dan verlof helaas heeft Nemo nog niet de juiste positie (ligt in een stuit), dus woensdag naar het Slotervaart voor een uitwendige versie M'n arme lief ziet er wel tegenop
    Lekker hoor dat ze bijna verlof heeft, maar jammer dat Nemo niet is gaan draaien.... heel veel succes woensdag met de draaipoging
    Make love, not war ☮
      zondag 11 januari 2009 @ 10:01:16 #188
    175104 Fruppel
    Okay D Elmo voor jou ;)
    pi_64907947
    Diaan alweer je uitgerekende datum vandaag wat is het snel gegaan zeg!
    Voel je al wat?

En Thijmen geboren, gefeliciteerd Kaputwihond & vrouw!
      zondag 11 januari 2009 @ 10:03:13 #189
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_64907964
    40 en 20w, 2 mijlpalen!

Hier begint de kriebel in mijn buik steeds sterker te worden. Nog 1 nachtje slapen. En dan kunnen we gaan kijken naar dat frummeltje in mijn buik.
    pi_64908018
    BE, nog 1 nachtje en dan gluren! Ik nog anderhalve week en dan mogen we weer gluren. En als t er dan goed uitziet ga ik eindelijk Mirte haar shirt uit de kast trekken "ik word grote zus"
      Moderator zondag 11 januari 2009 @ 10:15:01 #191
    5428 crew  miss_sly
    pi_64908039
    Wow Diaan, 40 weken! Ik weet nog zo goed dat je een positieve test kwam melden en moet je nu zien

En Vicky alweer 20 weken, ook al zo'n mijlpaal

Ik hoop voor dat de draaipoging meevalt en lukt woensdag, iamredleader!

BE, morgen ook spieken
    Wij ook. Schaap vroeg gisteren nog of ik nu weer zenuwachtig was, maar dat ben ik eigenlijk niet na twee goede echo's. En prompt droom ik vannacht dat ik net voor de echo naar de wc moest, waar bleek dat ik een van de grootste maandverbanden in had die je maar kunt bedenken, en dat die helemaal vol bloed zat. Ik had echt het gevoel dat ik gestraft werd voor mijn overmoed mbt morgen
      zondag 11 januari 2009 @ 10:28:59 #192
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_64908157
    Het blijft wel spannend hoor denk ik.
    Totdat je het voelt, dan heb je iig ander bewijs.
    pi_64908300
    oehh leuk morgen spieken! Wij mogen dinsdag weer spieken
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      zondag 11 januari 2009 @ 10:52:22 #194
    114177 Diaan73
    pi_64908472
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 10:01 schreef Fruppel het volgende:
    Diaan alweer je uitgerekende datum vandaag wat is het snel gegaan zeg!
    Voel je al wat?

En Thijmen geboren, gefeliciteerd Kaputwihond & vrouw!
    Het is inderdaad snel gegaan en ik voel nog niet echt wat.... verlies nog geen spatje bloed/slijm/vruchtwater oid. Heel af en toe denk ik wel wat krampen onderin mn buik te voelen. Maar hij beweegt ook nog behoorlijk, hij heeft nog wel naar zn zin in mn buik geloof ik. Ik "vrees" dat dit kind ook weer over 2 weken middels inleiden, moet worden aangespoord om te komen Al zeggen ze dat een tweede vaak wat eerder komt dan de eerste. Morgenmiddag in ieder geval weer naar de VK, misschien kan ze dan ook voelen of de bm-mond al wat verweekt is, zou wel positief nieuws zijn dan.

BE en miss_sly spannend hoor morgen!!! Enne dromen zijn bedrog hè?
    Make love, not war ☮
      zondag 11 januari 2009 @ 11:27:00 #195
    57497 happyme28
    I'm so happy
    pi_64909023
    Diaan en Vicky, gefeli met die mooie mijlpaal!! BE, kan me voorstellen dat je de kriebels krijgt, spannend zo'n eerste keer. Miss_sly, gelukkig dat je er iets ontspannender naartoe leeft en wat Diaan zegt, dromen zijn bedrog.

Ik ben blij dat ik volgende week al mag, nog 4 weken wachten zou ik echt niet trekken (al heb je soms geen keus en weet ik nu al dat de bezorgdheid toch nog wel blijft).
    pi_64909118
    Spannend BE
    Ik nog een week en twee dagen wachten, pff duurt lang zeg!
    Ik word trouwens helemaal gék van de miskraam-nachtmerries. Hebben anderen dat ook telkens gehad? En gaat dat nog een keer over?...
    pi_64910260
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 12:11 schreef happyme28 het volgende:
    Hey Ssserpente!! Gefeliciteerd! Snel naar Zwanger en geboorte dan

Verder iedereen bedankt voor de felicitaties! Ik blijf hier uiteraard nog wel meelezen (was toch een beetje mijn thuis voor anderhalf jaar ) maar hopenlijk kom ik hier niet meer terug in het lijstje. Ik blijf doorduimen voor alle andere dames natuurlijk!
    Hier ben ik al!
    pi_64910608
    Welkom Sserpente!
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      zondag 11 januari 2009 @ 12:48:41 #199
    62233 Jelief
    ikke lief!
    pi_64910787
    m e l d p o s t o p z o n d a g s e s n e l h e i d

niks te melden dus ...
      zondag 11 januari 2009 @ 12:50:43 #200
    57497 happyme28
    I'm so happy
    pi_64910848
    Welkom Ssserpente! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap! Heb je al berekend wanneer je bent uitgerekend?

Hier nog geen miskraam-nachtmerries gelukkig, maar ik slaap wel sinds vrijdag erg slecht. Komt ook omdat mijn man al 3 dagen zwaar beroerd is met bijna 40 graden koorts, maar kan zelf ook niet echt de slaap vatten. Misschien vanmiddag nog maar even een dutje proberen te doen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')