abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64889731
Volgens mij heb ik bij Mirte ook wel eens voorverpakte sla en fruit gegeten. Dan wel dat met de langste houdbaarheidsdatum meegenomen en thuis opgesmikkeld. Maar vroeg het me toch ineens af... we gaan vanavond maar aan de sla denk ik dan.
Fake it till you make it...
pi_64889792
Hier een stukje over listeria hier
pi_64890114
Kaputwiehund gefeliciteerd met Thijmen!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:14:29 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64890146
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef texelonia het volgende:
Mag voorgesneden sla ook al niet? Sjees... Je gaat je bijna afvragen hoe zwangere vrouwen overleven zo weinig als ze mogen eten...
Ja ach... als het ervoor kan zorgen dat je kindje een ziekte krijgt die behoorlijk schadelijk is vind ik het niet gek dat het meegenomen wordt in de adviezen. Graag zelfs.
Je kan nog altijd zelf kiezen of je ze opvolgt of niet.
Gewoon alles nog even zelf wassen en dan kan je weinig gebeuren volgens mij. Kleine moeite toch?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:19:00 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64890306
meiden herkennen jullie dat ook enorm jeukende borsten? en dan de onderkant gewoon vuurrood?

Hier vandaag een wat betere dag, de kwaaltjes lijken nu ook ietwat af te nemen, het loodzware gevoel bij de borsten is weg, ze zijn nog wel groot.

Misselijkheid nog maar met vlagen, okay ben nog wel afentoe draaierig en na een avondje hard werken voel ik toch wel mijn buik.

Moet zeggen dit voelt toch ook wel fijn
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_64890352
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef _Bar_ het volgende:
meiden herkennen jullie dat ook enorm jeukende borsten? en dan de onderkant gewoon vuurrood?

Hier vandaag een wat betere dag, de kwaaltjes lijken nu ook ietwat af te nemen, het loodzware gevoel bij de borsten is weg, ze zijn nog wel groot.

Misselijkheid nog maar met vlagen, okay ben nog wel afentoe draaierig en na een avondje hard werken voel ik toch wel mijn buik.

Moet zeggen dit voelt toch ook wel fijn
Ja, die jeuk! Pas op dat je het niet kapot krabt hoor!

-edit- mentholpoeder werd geadviseerd door de vk, of koud washandje erop
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:24:41 #157
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64890508
okay morgen mentholpoeder in huis halen.

en idd die jeuk is vreselijk vooral als je in de horeca werkt en veel met mensen in contackt staat....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_64890554
Rode, jeukende borsten herken ik niet echt (gelukkig), maar klinkt heel naar... heb trouwens wel kriebeltepels, ook irritant
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_64890564
Gelukkig heb ik daar geen last van gehad zeg. Als ik jeuk heb MOET ik krabben.
pi_64890627
Happyme ik heb wel enthousiaste verhalen over de tens gehoord. Het is wel een apparaatje dat je moet leren gebruiken, je moet een beetje zoeken naar waar je precies de pads moet plaatsen om het beste effect te krijgen. Ennuh als het gratis is kun je het natuurlijk altijd proberen!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64890957
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Jelief het volgende:
Happyme ik heb wel enthousiaste verhalen over de tens gehoord. Het is wel een apparaatje dat je moet leren gebruiken, je moet een beetje zoeken naar waar je precies de pads moet plaatsen om het beste effect te krijgen. Ennuh als het gratis is kun je het natuurlijk altijd proberen!
Ja, ik heb 'm in mijn favorieten gezet, baat het niet dan schaadt het niet, maar ik had er nog nooit van gehoord. Tegen die tijd maar eens aanvragen (krijg 'm dan in bruikleen begrijp ik).
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:59:56 #162
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_64891738
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kan jij daarom lachen?
Niet zo leuk om te lezen voor degenen die nog moeten gaan bevallen.
Ja, ik kan daarom lachen. Want ik vind het een hilarische omschrijving. Ik lach ze niet uit van: 'hahaha, lig jij in puin!' Ik heb geen idee hoe ík eruit zag op de benedenverdieping. Maar ik weet wel dat ik bij elke stap het gevoel had dat er een verdieping uit zou vallen.

Oh ennuh.. niet iedere bevalling eindigt in puin, maar als hemels zou ik het ook niet beschrijven. 't Is gewoon serious bussiness.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:00:06 #163
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64891747
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja ach... als het ervoor kan zorgen dat je kindje een ziekte krijgt die behoorlijk schadelijk is vind ik het niet gek dat het meegenomen wordt in de adviezen. Graag zelfs.
Je kan nog altijd zelf kiezen of je ze opvolgt of niet.
Gewoon alles nog even zelf wassen en dan kan je weinig gebeuren volgens mij. Kleine moeite toch?
Tja dat van dat wassen kwam na mijn post, verse groente wordt ook aangeraden om goed te wassen om dezelfde reden dus dan is er weinig verschil tussen vers en voorverpakt toch?

Sommige dingen lijken mij een beetje overdreven eigenlijk, maar als je er dan wat van zegt wordt meteen gedaan alsof je niks voor je ongeboren kind over hebt Terwijl ik niet eens gezegd heb dat ik het advies niet opvolg, het was meer een constatering dat de lijst steeds langer lijkt te worden.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64891801
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:00 schreef texelonia het volgende:

[..]

Tja dat van dat wassen kwam na mijn post, verse groente wordt ook aangeraden om goed te wassen om dezelfde reden dus dan is er weinig verschil tussen vers en voorverpakt toch?

Sommige dingen lijken mij een beetje overdreven eigenlijk, maar als je er dan wat van zegt wordt meteen gedaan alsof je niks voor je ongeboren kind over hebt Terwijl ik niet eens gezegd heb dat ik het advies niet opvolg, het was meer een constatering dat de lijst steeds langer lijkt te worden.
Eens is.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:05:47 #165
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64891925
Oh dat valt mee ik dacht dat ik vast heel onredelijk en hormonaal reageerde aangezien ik ook al beetje geirriteerd was door iets van mijn zus
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:06:26 #166
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64891943
Kaputwiehund, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Thijmen en wat een megabevalling nog na het inleiden...

Wat een mooie foto's van Odin

Bar, ik had ook erg last van jeukende borsten... vooral 's avonds als ik mn bh uitdoe, ik ga dan even ongeneerd krabben soms inderdaad tot bloedens toe. Ik doe er ook altijd talkpoeder op, maar dan van Zwitsal die vind ik zelf fijner dan die mentholpoeder. Mn buik jeukt nu ook zo verschrikkelijk, maar ja kan ook niet anders die huid staat bijna op knappen. Als mijn tepels jeuken, doe ik daar calendulanemulsie op en dan afdekken met gaasje oid.

Raissa, wat fijn dat je je pakket nu al zo snel hebt gekregen.. ik heb er helemaal geen netbroekjes inzitten, heb ik met Twan destijds ook niet nodig gehad trouwens.

Ow en we staan nu nr. 2....
Make love, not war ☮
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:12:52 #167
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_64892128
Oeh! Ja.... morgen Diaan uitgerekende dag
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:44:44 #168
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_64895059
Bij gebrek aan talk of mentholpoeder wil tandpasta ook helpen
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:58:07 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64895558
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:00 schreef texelonia het volgende:

[..]

Oh, maar zo heb ik het niet opgevat hoor, alsof jij er niks voor over gehad zou hebben.
Ik gaf meer aan hoe ik voor mezelf met dat soort dingen om ga.
  Jubileum moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 19:59:07 #170
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64895590
Juttertje wat een prachtige foto's!

Kaputwiehund ik heb zelden een leukere geboorteaankondiging gelezen Gefeliciteerd!!!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 10 januari 2009 @ 20:00:52 #171
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64895645
Gefeliciteerd Juttertje met Odin, wat een schatje vooral op die eerste foto
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64895686
En lekker insmeren, helpt dat tegen de jeuk?
Ik heb jeukbenen maar dat is hardstikke van de kou en hier in elk geval niet zwangerschapsgerelateerd.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 20:46:18 #173
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64897103
Kaputwiehund, van harte met de geboorte van Thijmen!
Tsja, post-partum-onderkanten. een beetj goed scheuren en het ziet er al redelijk "puinerig" eruit. en dan bedenken dat de meerderheid wel gehecht moet worden. Succes!
En dan kan je je altijd nog bedenken hoeveel 2e en 3e kinders er zijn. die moeders hebben het proces nog een keer aangedurfd, dus het komt hoogstwaarschijnlijk weer goed.

Wat een prachtige foto's van odin!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64897111
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef texelonia het volgende:
Sjees... Je gaat je bijna afvragen hoe zwangere vrouwen overleven zo weinig als ze mogen eten...
In een glazen hokje opsluiten en de sleutel afpakken grap ik wel eens naar collega's.
Ach zolang je alles met mate drinkt, eet en schoonmaakt voor je het opeet kan het weinig kwaad denk ik.
Mijn schoonmoeder keek me laatst al raar aan toen ik een boterham met pate aan het eten was en daarna een glas cola opdronk toen ik later op de dag een dropje in mijn mond stak zei ze d'r wat van.... ik geloof werkelijk dat ze al 3x op haar tong gebeten had

Maar ja van pate mag je best 1 boterham op 1 dag (nu was dat de eerste in 22 weken) en cola moet je ik geloof 3 kratten op een dag drinken om teveel cafeïne binnen te krijgen (drink nooit koffie ofzo verder, de cola is tegen de misselijkheid die ik af en toe heb) en drop is op advies omdat ik een lage bloeddruk heb en ook dat kan weinig/geen kwaad.
Toen ik haar dus de folder liet zien van het voedingsadvies bij zwangerschap geloofde ze me pas

Kaputiehond en vrouw gefeliciteerd met Thijmen en ik hoop dat je vrouw snel weer opknapt.
Mama van Isa en Ties
pi_64897116
Dank jullie voor de felicitaties

Inmiddels weer terug uit het ziekenhuis. De borstvoeding komt lekker op gang. Met een beetje geluk komen mijn vrouw en Thijmen morgen naar huis.

De bevalling was niet geweldig, zeker het einde niet. Terwijl vijf personen hectisch bezig waren om de mijn vrouw te stabiliseren na het verlies van 2 liter bloed lag mijn vrouw daar heerlijk rustig met Thijmen op haar buik. Alle hectiek is vanaf dat moment volledig langs mijn vrouw heengegaan. Ik geloof niet dat ik ooit zo'n mooi baken van geluk en rust gezien heb. Ik heb er met verwondering en tranen in mijn ogen als een zombie naar staan kijken.

En nou ga ik douchen, slapen en een potje janken. Ik weet alleen nog niet in welke volgorde
Zu hause ist alles besser
pi_64897127
En juttertje wat is Odin een scheetje
Mama van Isa en Ties
pi_64897163
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 20:46 schreef kaputwiehund het volgende:

En nou ga ik douchen, slapen en een potje janken. Ik weet alleen nog niet in welke volgorde
Janken onder de douche is heeeeerlijk en wat lief zo'n trotse papa/man
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 10 januari 2009 @ 20:54:23 #178
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64897316
Wat leuk voor jullie, een zoon. En Thijmen klinkt leuk en stoer! Van harte gefeliciteerd Kaput!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 10 januari 2009 @ 20:56:17 #179
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64897374
En de nieuwe zwangeren ook van harte! Geniet van het kleintje dat groeit in jullie buiken en geniet van jezelf en de aandacht die je krijgt! <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_64897550
Kaputwiehund & vrouw, gefeliciteerd met jullie zoon Thijmen!!
  zondag 11 januari 2009 @ 00:45:55 #181
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64904325
Kaputwiehund en vrouw gefeliciteerd met de geboorte van Thijmen!!
Heerlijk om te lezen hoe trots en blij je bent Geniet ervan!

Juttertje en man, wat een leuke foto's! Wat is Odin een mooi mannetje
No more games, no more drama...
  zondag 11 januari 2009 @ 07:57:40 #182
114177 Diaan73
pi_64907540
Vandaag 40 weken en een babietje die het nog fijn vindt om bij mama in de buik te zijn.
Make love, not war ☮
pi_64907551
quote:
Op zondag 11 januari 2009 07:57 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag 40 weken en een babietje die het nog fijn vindt om bij mama in de buik te zijn.
ik zou er ook niet uitkomen hoor, veel te koud

Diaan succes hopelijk komt hij toch snel.
mama van 3 kids!
pi_64907670
Nou, Diaan, een zittertje dus

Kaputwiehund+vrouw gefeliciteerd met Thijmen

Hier nog niet veel nieuws, Tinuviel maakt het goed, nog 2 werkdaagjes en dan verlof helaas heeft Nemo nog niet de juiste positie (ligt in een stuit), dus woensdag naar het Slotervaart voor een uitwendige versie M'n arme lief ziet er wel tegenop
pi_64907710
20 weken zwanger vandaag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 11 januari 2009 @ 09:08:42 #186
114177 Diaan73
pi_64907727
quote:
Op zondag 11 januari 2009 09:03 schreef Vicky het volgende:
20 weken zwanger vandaag
grappig ik ben precies 20 weken meer
Make love, not war ☮
  zondag 11 januari 2009 @ 09:09:22 #187
114177 Diaan73
pi_64907730
quote:
Op zondag 11 januari 2009 08:51 schreef iamredleader het volgende:
Nou, Diaan, een zittertje dus

Kaputwiehund+vrouw gefeliciteerd met Thijmen

Hier nog niet veel nieuws, Tinuviel maakt het goed, nog 2 werkdaagjes en dan verlof helaas heeft Nemo nog niet de juiste positie (ligt in een stuit), dus woensdag naar het Slotervaart voor een uitwendige versie M'n arme lief ziet er wel tegenop
Lekker hoor dat ze bijna verlof heeft, maar jammer dat Nemo niet is gaan draaien.... heel veel succes woensdag met de draaipoging
Make love, not war ☮
  zondag 11 januari 2009 @ 10:01:16 #188
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_64907947
Diaan alweer je uitgerekende datum vandaag wat is het snel gegaan zeg!
Voel je al wat?

En Thijmen geboren, gefeliciteerd Kaputwihond & vrouw!
  zondag 11 januari 2009 @ 10:03:13 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64907964
40 en 20w, 2 mijlpalen!

Hier begint de kriebel in mijn buik steeds sterker te worden. Nog 1 nachtje slapen. En dan kunnen we gaan kijken naar dat frummeltje in mijn buik.
pi_64908018
BE, nog 1 nachtje en dan gluren! Ik nog anderhalve week en dan mogen we weer gluren. En als t er dan goed uitziet ga ik eindelijk Mirte haar shirt uit de kast trekken "ik word grote zus"
  Moderator zondag 11 januari 2009 @ 10:15:01 #191
5428 crew  miss_sly
pi_64908039
Wow Diaan, 40 weken! Ik weet nog zo goed dat je een positieve test kwam melden en moet je nu zien

En Vicky alweer 20 weken, ook al zo'n mijlpaal

Ik hoop voor dat de draaipoging meevalt en lukt woensdag, iamredleader!

BE, morgen ook spieken
Wij ook. Schaap vroeg gisteren nog of ik nu weer zenuwachtig was, maar dat ben ik eigenlijk niet na twee goede echo's. En prompt droom ik vannacht dat ik net voor de echo naar de wc moest, waar bleek dat ik een van de grootste maandverbanden in had die je maar kunt bedenken, en dat die helemaal vol bloed zat. Ik had echt het gevoel dat ik gestraft werd voor mijn overmoed mbt morgen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 11 januari 2009 @ 10:28:59 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64908157
Het blijft wel spannend hoor denk ik.
Totdat je het voelt, dan heb je iig ander bewijs.
pi_64908300
oehh leuk morgen spieken! Wij mogen dinsdag weer spieken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 11 januari 2009 @ 10:52:22 #194
114177 Diaan73
pi_64908472
quote:
Op zondag 11 januari 2009 10:01 schreef Fruppel het volgende:
Diaan alweer je uitgerekende datum vandaag wat is het snel gegaan zeg!
Voel je al wat?

En Thijmen geboren, gefeliciteerd Kaputwihond & vrouw!
Het is inderdaad snel gegaan en ik voel nog niet echt wat.... verlies nog geen spatje bloed/slijm/vruchtwater oid. Heel af en toe denk ik wel wat krampen onderin mn buik te voelen. Maar hij beweegt ook nog behoorlijk, hij heeft nog wel naar zn zin in mn buik geloof ik. Ik "vrees" dat dit kind ook weer over 2 weken middels inleiden, moet worden aangespoord om te komen Al zeggen ze dat een tweede vaak wat eerder komt dan de eerste. Morgenmiddag in ieder geval weer naar de VK, misschien kan ze dan ook voelen of de bm-mond al wat verweekt is, zou wel positief nieuws zijn dan.

BE en miss_sly spannend hoor morgen!!! Enne dromen zijn bedrog hè?
Make love, not war ☮
  zondag 11 januari 2009 @ 11:27:00 #195
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64909023
Diaan en Vicky, gefeli met die mooie mijlpaal!! BE, kan me voorstellen dat je de kriebels krijgt, spannend zo'n eerste keer. Miss_sly, gelukkig dat je er iets ontspannender naartoe leeft en wat Diaan zegt, dromen zijn bedrog.

Ik ben blij dat ik volgende week al mag, nog 4 weken wachten zou ik echt niet trekken (al heb je soms geen keus en weet ik nu al dat de bezorgdheid toch nog wel blijft).
pi_64909118
Spannend BE
Ik nog een week en twee dagen wachten, pff duurt lang zeg!
Ik word trouwens helemaal gék van de miskraam-nachtmerries. Hebben anderen dat ook telkens gehad? En gaat dat nog een keer over?...
pi_64910260
quote:
Op zondag 11 januari 2009 12:11 schreef happyme28 het volgende:
Hey Ssserpente!! Gefeliciteerd! Snel naar Zwanger en geboorte dan

Verder iedereen bedankt voor de felicitaties! Ik blijf hier uiteraard nog wel meelezen (was toch een beetje mijn thuis voor anderhalf jaar ) maar hopenlijk kom ik hier niet meer terug in het lijstje. Ik blijf doorduimen voor alle andere dames natuurlijk!
Hier ben ik al!
pi_64910608
Welkom Sserpente!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 11 januari 2009 @ 12:48:41 #199
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64910787
m e l d p o s t o p z o n d a g s e s n e l h e i d

niks te melden dus ...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 11 januari 2009 @ 12:50:43 #200
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64910848
Welkom Ssserpente! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap! Heb je al berekend wanneer je bent uitgerekend?

Hier nog geen miskraam-nachtmerries gelukkig, maar ik slaap wel sinds vrijdag erg slecht. Komt ook omdat mijn man al 3 dagen zwaar beroerd is met bijna 40 graden koorts, maar kan zelf ook niet echt de slaap vatten. Misschien vanmiddag nog maar even een dutje proberen te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')