Pisvlek, aka poepzak.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:42 schreef Autodidact het volgende:
Butjes.
quote:Rijkswaterstaat strooit zich suf
UTRECHT - Rijkswaterstaat heeft tot vrijdag al negentig miljoen kilo zout over de Nederlandse rijkswegen uitgestrooid. ''Dat is veel'', zei een woordvoerder van de dienst vrijdag.
Spijkerman is wel erg hard gevallen zeg.quote:Spijkerman niet bij RTL
Tv-presentatoren Robert Jensen en Jack Spijkerman keren definitief niet terug op het scherm bij RTL. Dit zegt RTL-topman Bert Habets. ‘We moeten keuzen maken. Van een nieuw programma voor Jack Spijkerman is echt geen sprake.’
Zorgelijkquote:Historisch weinig bijstandsuitkeringen in Amsterdam
ANP
gepubliceerd op 08 januari 2009 15:48, bijgewerkt op 8 januari 2009 16:07
AMSTERDAM - Het aantal mensen van onder de 65 jaar in Amsterdam dat een bijstandsuitkering ontvangt, heeft een historisch laag punt bereikt. Voor het eerst in circa dertig jaar zitten op dit moment minder dan 31.000 Amsterdammers in de bijstand. Dat maakte een woordvoerder van wethouder Freek Ossel (werk en inkomen) donderdag bekend.
Twee jaar geleden kregen nog bijna 35.000 mensen een bijstandsuitkering. Inspanningen van de gemeente om het aantal bijstandsklanten te verminderen, leidden ertoe dat nog 30.984 een uitkering ontvangen. Het hoogtepunt van de werkloosheid in de hoofdstad was in 1984, toen meer dan 72.000 Amsterdammers van een bijstandsuitkering leefden.
'Afschieten helpt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:59 schreef Autodidact het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen als je ook ritueel een geit slacht.
je hebt altijd mensen die ergens over huilen. beroeps-azijnzeikers heb je altijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan nog huilen velen dat het te weinig is
Bij het strooien is het ook zo dat hoe meer je strooit hoe meer mensen zeuren dat het niet genoeg isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
je hebt altijd mensen die ergens over huilen. beroeps-azijnzeikers heb je altijd.
En als ze op haar knieën gaatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:59 schreef Autodidact het volgende:
[ afbeelding ]
Dan mag ze wel bidden, maar dan wel zo dat ze op en neer moet gaan zo tot de grond.quote:
Een goede portie wansmaak kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
De eerste cd met fritur hits is gebrand, heb net ook even 5 volle cd`s aan duitse slagers binnen gehengeld
Als bidden helpt dan had mijn vriendin nu grotere tieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:59 schreef Autodidact het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zegt dat je de juiste vriendin hebt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:39 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als bidden helpt dan had mijn vriendin nu grotere tieten.
Prima. Ik hou me tegenwoordig bezig met de reorganisatie van de overheid met als doel de rijksoverheid per 31-12-2011 met 12.800 ambtenaren te laten krimpen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sizzlerrrrrrrr ouwe baas!
Hoe is het nu?
Die van de andere zijn ook niet gegroeid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je de juiste vriendin hebt.
Je moet wel de goede God hebben he.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:52 schreef sizzler het volgende:
[..]
Die van de andere zijn ook niet gegroeid.
azijnzeikersquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
je hebt altijd mensen die ergens over huilen. beroeps-azijnzeikers heb je altijd.
Goed, het docent zijn aan de wilgen gehangen. Tegenwoordig noem ik me consultant.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:52 schreef sizzler het volgende:
[..]
Prima. Ik hou me tegenwoordig bezig met de reorganisatie van de overheid met als doel de rijksoverheid per 31-12-2011 met 12.800 ambtenaren te laten krimpen.
Gaat niet lukken overigens.
Hoe is het met u?
De mensheid krimpt dan met zes miljard.quote:Prima. Ik hou me tegenwoordig bezig met de reorganisatie van de overheid met als doel de rijksoverheid per 31-12-2011 met 12.800 ambtenaren te laten krimpen.
... en speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:02 schreef Aoristus het volgende:
wat is het hier stil zonder dat geouweneel van Sigme
Dat is een slechte ontwikkelingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
... en speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Joh. Mag ik vragen waar? Bevalt het?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Goed, het docent zijn aan de wilgen gehangen. Tegenwoordig noem ik me consultant.
Heb gisteravond ook nog even op het ijs gestaan. Erg praktisch dat het bijna volle maan wasquote:
ze deden het goed op de reis heen en terug naar de wedstrijd vooral Moskau schonste stadt die welt deed het goedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een goede portie wansmaak kan nooit kwaad
quote:
Ze willen 1948 terug.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:26 schreef Yildiz het volgende:
'De VN belde....'
Misdruk?quote:
Is het geen mooie metafoor?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:26 schreef Sam_Spade het volgende:
Met jou kom je ook de oceaan niet over.
http://www.elsevier.nl/we(...)espiegelstijging.htmquote:een koude winter (...) noopt (...) om zorgvuldig te kijken naar de aanname waarop het rapport was gebaseerd: dat de mens het klimaat opwarmt. Was het maar zo, verzucht menig koukleum dezer dagen.
Voor mijn God win ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:30 schreef Monidique het volgende:
Maar ik ga even de afbeeldingenwijziger aanzwengelen.
Waarom leest Elsevier bij opwarming van de aarde 'opwarming van Nederland'?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:29 schreef Monidique het volgende:
PIJNELLENDE MAAROOKLEUK:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)espiegelstijging.htm
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waarom leest Elsevier bij opwarming van de aarde 'opwarming van Nederland'?
Waarom lezen meer proleten dat zo?
Waarschijnlijk door de doemverhalen dat Nederland over een paar jaar onder water is gelopen en dat elk jaar de temperatuur weer met 6 miljard graden is toegenomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waarom leest Elsevier bij opwarming van de aarde 'opwarming van Nederland'?
Waarom lezen meer proleten dat zo?
Kom eens met zo'n doemverhaal?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de doemverhalen dat Nederland over een paar jaar onder water is gelopen en dat elk jaar de temperatuur weer met 6 miljard graden is toegenomen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:45 schreef Monidique het volgende:
Ik heb geen goed plaatje van Adolf. Ik zoek een vergelijkbaar plaatje, voor de armen...
Dank, dief.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:57 schreef Monidique het volgende:
O, zo. Ik had een ander plaatje in gedachte...
Adolf ook:quote:
Dat hoef ik toch niet uit te leggen (quote:
Ik kan dus concluderen dat die doemverhalen over Nederland onder water binnen een paar jaar en dat elk jaar weer zoveel warmer is, dat je die verhalen uit je duim hebt gezogen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat hoef ik toch niet uit te leggen (). Als mensen steeds in de kranten lezen hoe het gesmolten ijs verdubbeld is, de orkanen de afgelopen jaren verdubbeld zijn, plaatjes van zielige ijsbeertjes op ijsschotsjes, etc. zien dat ze gaan verwachten dat het binnenkort warm wordt in Nederland en dat een koude winter niet past in dat plaatje.
Als politci, die wetten er doorheen rammen om het tegen gaan er al geen fuck van snappen hoe "de burger" dat dan snappen. De Elsevier schrijft voor die doelgroep dus prakt die onzin er gewoon ook in.
Heb jij het nieuws gevolgd, pakweg, de afgelopen twee jaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:18 schreef Monidique het volgende:
Ik kan dus concluderen dat die doemverhalen over Nederland onder water binnen een paar jaar en dat elk jaar weer zoveel warmer is, dat je die verhalen uit je duim hebt gezogen?
Leg eens uit, waar hebben ze het over "dat Nederland over een paar jaar onder water is gelopen en dat elk jaar de temperatuur weer met 6 miljard graden is toegenomen"? En kun je die doemverhalen kwantificeren, als in: hoe significant zijn ze? Of zuig je 'Nederland loopt onder met doemverhalen over hoe de wereld eraan gaat!' gewoon uit je duim?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb jij het nieuws gevolgd, pakweg, de afgelopen twee jaar?
Ze maken er zelfs mooie programma's over hoe we onder water komen te staan. Ook onze groene helden helpen mee over ongekende hittegolven.
Wat zo even in een paar seconden googelen tevoorschijn komt.
Ja, ik zuig het allemaal uit mijn duim. De afgelopen jaren is er alleen maar puur wetenschappelijk correct nieuws geweest over de temperatuur en waterstijging. Alle nieuwsberichten zijn nimmer overdreven of incorrect geweest. Ook de politici nemen besluiten op puur wetenschappelijke en emperisch geteste onderzoeken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:27 schreef Monidique het volgende:
Leg eens uit, waar hebben ze het over "dat Nederland over een paar jaar onder water is gelopen en dat elk jaar de temperatuur weer met 6 miljard graden is toegenomen"? En kun je die doemverhalen kwantificeren, als in: hoe significant zijn ze? Of zuig je 'Nederland loopt onder met doemverhalen over hoe de wereld eraan gaat!' gewoon uit je duim?
Ik snap inderdaad niet waarom die burger zo arrogant is om te denken dat het klimaat van de gehele wereld eenvoudiger werkt dan het klimaat in de badkamer bij de burger thuis.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat hoef ik toch niet uit te leggen (). Als mensen steeds in de kranten lezen hoe het gesmolten ijs verdubbeld is, de orkanen de afgelopen jaren verdubbeld zijn, plaatjes van zielige ijsbeertjes op ijsschotsjes, etc. zien dat ze gaan verwachten dat het binnenkort warm wordt in Nederland en dat een koude winter niet past in dat plaatje.
Als politci, die wetten er doorheen rammen om het tegen gaan er al geen fuck van snappen hoe "de burger" dat dan snappen. De Elsevier schrijft voor die doelgroep dus prakt die onzin er gewoon ook in.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Alle drogredeneringen in één betoog.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:38 schreef Monidique het volgende:
Neehee... je draait eromheen. Jij zegt dat veel mensen geen flauw benul hebben van klimaat vanwege al die specifieke doemverhalen. Nou, zeg ik, kom dan met die doemverhalen, citeer eens wat. Leg eens uit hoe die doemverhalen zo dominant zijn dat ze zulk gedrag bij mensen opwekken, leg eens uit hoe representatief ze zijn (immers, elke gek kan een website maken, een folder publiceren). Doe je niet.
Kan je niet?
Anders blijft het maar bij "Velen zeggen dat..." en "Er wordt gezegd dat...". Daar is vast wel een naam voor.
quote:The flow of ice from glaciers in Greenland has more than doubled over the past decade.
quote:Global sea levels could rise by more than 20 feet with the loss of shelf ice in Greenland and Antarctica, devastating coastal areas worldwide.
Quotes van de officiele site van an Inconvenient Truth.quote:Heat waves will be more frequent and more intense.
http://www.vrom.nl/pagina.html?id=4178quote:De klimaatverandering is ook in Nederland al merkbaar: zachtere winters en warmere zomers, meer extreme regenbuien en de zeespiegel blijft stijgen.
http://www.nos.nl/nosjour(...)_klimaatrapport.htmlquote:Het klimaat in Nederland en West-Europa verandert sneller dan in de rest van de wereld. In zijn nieuwste klimaatrapport schrijft het KNMI dat Nederland sinds 1950 twee keer zo snel is opgewarmd als de gemiddelde wereldtemperatuur.
http://www.telegraph.co.u(...)eme-than-feared.htmlquote:Climate change is happening much faster than the world's best scientists predicted and will wreak havoc unless action is taken on a global scale, a new report warns.
Weet je wat. Stik erin.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:52 schreef Monidique het volgende:
Zozo. Dus je hebt nieuwsberichten gevonden waarin staat dat het klimaat verandert. En nu die doemverhalen?
Ja. Je hebt 100%, wat zeg ik, 110% gelijk. Je bent god van de klimaatverandering. Het is onmogelijk dat mensen de verandering anders dan op puur wetenschappelijke wijze benaderen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:54 schreef Monidique het volgende:
Ja, precies. Want wat jij zegt is 100% B.S. en je kunt het niet onderbouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |