abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64889844
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:52 schreef raptorix het volgende:
Mjah enige oplossing is een soort van land ruil, zodat de palestijnen in ieder geval een aan 1 gesloten gebied krijgen, probleem is dat dan dus ook israelisch gebied moet worden ingeleverd, nu zal 80 procent daar wel voor zijn, maar de 20 procent extreme joden en palestijnen kunnen dat proces weer oneindig verstoren, misschien nog het beste om ergens een stuk land te kopen voor de palestijnen, bijvoorbeeld ergens in Mauretanie/Somalie dan wel australie.
Als alle palestijnen die afstammen van de egyptenaren eerst eens teruggaan naar Egypte dan is al 90% van het palestijnenprobleem opgelost. De rest kan terugkeren naar de al bestaande palestijnse staat Jordanië!
pi_64890349
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 14:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Het kan ook andersom. De Joden gewoon een eigen staat in de VS geven. Alaska ofzo. Israel opheffen en de Palestijnse staat in volle glorie herstellen
Als VS en Israel toch vriendjes zijn..
Of een stuk woestijn, Area 54 ofzo, ze zijn toch wel droogte gewend. En bezitten wel technologie om van woestijn een mooie stad te maken.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_64890526
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:20 schreef Man-E-Faces het volgende:
Als VS en Israel toch vriendjes zijn..
Of een stuk woestijn, Area 54 ofzo, ze zijn toch wel droogte gewend. En bezitten wel technologie om van woestijn een mooie stad te maken.
In de US wonen al miljoenen joden mocht het je ontgaan zijn.

Laat saoedi arabie maar een stuk woestijn inrichten voor de palestijnen. De internationale gemeenschap kan de moslims dan goed verzorgen door huizen neer te zetten en ze te voeden.
pi_64890770
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:31 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

OMFG Je snapt het echt niet
ow? leg jou visie op je tekst eens uit dan?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:42:36 #105
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_64891108
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:38 schreef Hanoying het volgende:
Hanoying's oplossing is om Gaza bij Israel te voegen, maar dan zonder de inwoners.
Waarom Israel niet bij Gaza voegen en de Joden eruit?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:00:04 #106
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_64891742
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef Fajarowicz het volgende:

[..]

Er is geen alternatief voor de Joden, ze zijn het enige Jiddische land ter wereld. Islamitische landen zijn er in die regio genoeg.

Het is voor de Joden een zegen dat ze eindelijk een eigen staat hebben, nu kunnen ze in ieder geval over zichzelf beschikken en zichzelf verdedigen. Ze hoeven nu niet meer verspreid over de wereld als eeuwige minderheid constant met hun billen samen geknepen te bidden dat de stemming van de lokale meerderheid niet weer omslaat ten opzichte van hun bevolkingsgroep.

Snap?
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:03:50 #107
194833 Hanoying
pi_64891871
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:05 schreef buachaille het volgende:

[..]

Als alle palestijnen die afstammen van de egyptenaren eerst eens teruggaan naar Egypte dan is al 90% van het palestijnenprobleem opgelost. De rest kan terugkeren naar de al bestaande palestijnse staat Jordanië!
Jordanië was overigens zo goed als leeg in 1948, slechts een paar honderdduizend inwoners terwijl het veel groter dan Israel is. Ze hebben zich inmiddels volgens goed gebruik wel vermenigvuldigd tot 6 miljoen.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:06:11 #108
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_64891935
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:00 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Er is geen alternatief voor de Joden, ze zijn het enige Jiddische land ter wereld. Islamitische landen zijn er in die regio genoeg.

Het is voor de Joden een zegen dat ze eindelijk een eigen staat hebben, nu kunnen ze in ieder geval over zichzelf beschikken en zichzelf verdedigen. Ze hoeven nu niet meer verspreid over de wereld als eeuwige minderheid constant met hun billen samen geknepen te bidden dat de stemming van de lokale meerderheid niet weer omslaat ten opzichte van hun bevolkingsgroep.

Snap?
Ja ik snap het. Joden zijn dus meer waard dan Palestijnen.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:09:56 #109
194833 Hanoying
pi_64892051
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:27 schreef JohnDope het volgende:
Waarom liep de gemiddelde Nederlander in 40-45 met het handje in de lucht
Doe eens niet zo zielig man... Jodenhaat is onder Nederlanders, met uitzondering van wat Islamieten en een handvol kaalkopjes, een niet bestaand fenomeen.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:14:31 #110
194833 Hanoying
pi_64892173
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:06 schreef Fajarowicz het volgende:

[..]

Ja ik snap het. Joden zijn dus meer waard dan Palestijnen.
Lees het nog een keer zou ik zeggen... Dat zeg ik dus helemaal niet. Maar de Joden kunnen nergens heen, er is geen ander Jiddisch land en ze kunnen dus uberhaupt nergens heen als ze als bevolkingsgroep zelfbeschikking willen houden. Je kan ze moeilijk verdelen over de rest van het Midden-Oosten, dan worden ze vroeg of laat weer over de kling gejaagd.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:16:45 #111
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_64892262
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:14 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Lees het nog een keer zou ik zeggen... Dat zeg ik dus helemaal niet. Maar de Joden kunnen nergens heen, er is geen ander Jiddisch land en ze kunnen dus uberhaupt nergens heen als ze als bevolkingsgroep zelfbeschikking willen houden. Je kan ze moeilijk verdelen over de rest van het Midden-Oosten, dan worden ze vroeg of laat weer over de kling gejaagd.
Jouw begrip richt zich nogal onevenredig op 1 bevolkingsgroep, vandaar.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:26:59 #112
194833 Hanoying
pi_64892554
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:16 schreef Fajarowicz het volgende:

[..]

Jouw begrip richt zich nogal onevenredig op 1 bevolkingsgroep, vandaar.
Ik stel het natuurlijk allemaal wat lomp, moet wel een discussie zien uit te lokken. Maar het lot van de mensen in Gaza gaat me ook wel aan het hart hoor, je zal er maar geboren worden.. Maar feit lijft dat Gaza objectief bekeken geen enkele toekomst heeft en dat de humanitaire ramp op zich laat wachten met de explosieve bevolkingsgroei.

Aansluiten bij een Palestijnse staat kan het niet eens dus ooit moeten ze er uit, zelfs in het geval van een Palestijnse staat. Niet dat een palestijnse staat er ooit zal komen zolang Hamas aan het roer is.. Waarom denk je dat Israel ditmaal zo hard doordrukt? Ze willen Fatah herinstalleren, zonder hulp lukt de Palestijnen dat nooit meer. Hamas onderdrukt en vervolgt Fatah en zijn aanhangers sinds ze aan de macht zijn.
pi_64892690
Een oplossing voor dit conflict is enkel mogelijk als beide partijen toegevingen doen.

Dat zullen ze nooit doen, tenzij ze natuurlijk verplicht worden.

Dat is mijn plan: indien de US aan internationale invloed verliest, is het aan de VN om eindelijk eens de organisatie te worden dat ze moeten zijn: internationale controleurs van de vrede, ook als landen weigeren samen te werken met de VN. De VN moet guts krijgen.

Weigeren Israel en Palestina samen te werken of VN resoluties uit te voeren: dan worden ze verplicht, en zullen andere, invloedrijke landen hierop toezien.

Het idee van immortalsean is theoretisch idd de beste, maar enkel mogelijk mits verplichting.
pi_64893181
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:31 schreef katerwater het volgende:
Een oplossing voor dit conflict is enkel mogelijk als beide partijen toegevingen doen.

Dat zullen ze nooit doen, tenzij ze natuurlijk verplicht worden.
Ja maar hoveel concessies moeten de israeliers nog doen? Jordanië is gevestigd op 80% van het israelisch grondgebied. De palestijnen hebben dus hun eigen staat. De arabieren zullen niet rusten totdat Jeruzalem 100% islamitisch is, dat is ontoelaatbaar voor de joden en christenen omdat dit heilige grond is. Israel is nauwelijks groter dan een postzegeltje en als het Judea en Samaria weggeeft dan geeft het ook zelfstandigheid weg vanwege het waterprobleem. Ik denk dat de arabieren aan zet zijn als men vrede wil.
pi_64895536
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef Fajarowicz het volgende:

[..]

Ja dat zei ik ook al. Want die Joden zijn in het MO. de vreemde eendjes in de bijt. En ze zijn ook nog in de minderheid. Als ze het namelijk van de Palestinen winnen gaan ze zeker oorlog voeren met de rest. Dus wil je vrede? Zou je de Joden moeten verplaatsen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Man-E-Faces op 10-01-2009 20:05:55 ]
  zaterdag 10 januari 2009 @ 20:12:53 #116
194833 Hanoying
pi_64896028
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:57 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Ja dat zei ik ook al. Want die Joden zijn in het MO. de enigste vreemde eendjes in de bijt. En ze zijn ook nog in de minderheid. Als ze het namelijk van de Palestinen winnen gaan ze zeker oorlog voeren met de rest. Dus wil je vrede? Zou je de Joden moeten verplaatsen...
Waar haal je in godsnaam het idee vandaan dat ze oorlog gaan voeren met de rest? Denk je nu echt dat die handvol Joden zwaar verdunt het hele Midden Oosten wil gaan bevolken?
pi_64896310
Ik zie Israel nogsteeds als een excuus voor Amerika om oorlog te blijven voeren in het MO. En als het aan die twee ligt, denk ikzelf, stopt het het niet met het wegvagen van de Palestijnen.
pi_64908242
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:09 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Doe eens niet zo zielig man... Jodenhaat is onder Nederlanders, met uitzondering van wat Islamieten en een handvol kaalkopjes, een niet bestaand fenomeen.
Als je het zelf maar gelooft
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_64910014
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 20:12 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Waar haal je in godsnaam het idee vandaan dat ze oorlog gaan voeren met de rest? Denk je nu echt dat die handvol Joden zwaar verdunt het hele Midden Oosten wil gaan bevolken?
Ze hebben er dankzij de VS, de middelen voor. Groot-Israël is waar ze zich op richten. Egypte zal dus ook grond gaan moeten inleveren - tot aan de Nijl. De Arabische staten eromheen zijn zich er wel van bewust en zien de Palestijnse gebieden dan ook als een bufferzone tegen Israëlische fascisten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64910069
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:26 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ik stel het natuurlijk allemaal wat lomp, moet wel een discussie zien uit te lokken. Maar het lot van de mensen in Gaza gaat me ook wel aan het hart hoor, je zal er maar geboren worden.. Maar feit lijft dat Gaza objectief bekeken geen enkele toekomst heeft en dat de humanitaire ramp op zich laat wachten met de explosieve bevolkingsgroei.
Het lot van die mensen gaat je aan het hart dus pleit je voor etnische zuivering?

Het volk heeft geen toekomst zolang ze onderdrukt en bezet worden. Dat kan op zich prima opgelost, als Israel meewerkt, maar Israel wil alleen maar meer grond.

Mocht je vaststellen dat die volkeren niet naast mekaar kunnen bestaan, wat ik niet doe, dan is er maar een logische en rechtvaardige oplossing: Al die Joden die uit de VS, Europa, Amerika, Iran, Ethiopie en Rusland zijn gehaald moeten maar weer terug. Zij kunnen wel terugkeren, de Palestijnen waren daar al en er kan dus van terugkeer geen sprake zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_64910156
quote:
Op zondag 11 januari 2009 10:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als je het zelf maar gelooft
Schei nou toch eens uit man. Waaruit zou er jodenhaat blijken vandaag de dag bij de gemiddelde Nederlander?
  zondag 11 januari 2009 @ 12:38:57 #122
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_64910520
max pam net gehoord bij buitenhof. prima column waar de spijker nog eens op de kop geslagen werd.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_64911320
quote:
Op zondag 11 januari 2009 12:23 schreef jpjedi het volgende:
Schei nou toch eens uit man. Waaruit zou er jodenhaat blijken vandaag de dag bij de gemiddelde Nederlander?
Niet iedereen ziet ze als het uitverkoren volk dat een goddelijk recht op andermans land en dus maar kinderlijkjes mag opstapelen. Dat heet jodenhaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_64913325
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niet iedereen ziet ze als het uitverkoren volk dat een goddelijk recht op andermans land en dus maar kinderlijkjes mag opstapelen. Dat heet jodenhaat.
andermans land? land hebben ze gekregen van de britten...
kinderlijkjes opstapelen? dat hamas zich zielig achter burgers gaat verschuilen en kinderen als soldaat inzet kan israel weinig aan doen he...
maar vooral naar de beelden in de media blijven kijken
pi_64913387
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:16 schreef mschol het volgende:

[..]

andermans land? land hebben ze gekregen van de britten...
kinderlijkjes opstapelen? dat hamas zich zielig achter burgers gaat verschuilen en kinderen als soldaat inzet kan israel weinig aan doen he...
maar vooral naar de beelden in de media blijven kijken
Inderdaad, want de media zijn in handen van de Palestijnse lobby! Als Israel zich houdt aan haar grenzen, is er niks aan de hand, maar dat doet ze niet. Al sinds het begin dat ze er zijn is het mot, het mandaat van de Engelsen strekte niet zover als de landsgrenzen van het huidig Israël nu.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')