Ik heb precies hetzelfde! Wil eigenlijk helemaal niet kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk kan ik hier heel slecht tegen, niet weten wie het is en nog zo lang moeten wachten.
Ik denk dat er inderdaad echt wel een mol was voordat het begon, moet toch haast wel!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:06 schreef Enfermera het volgende:
Ik vraag me inderdaad ook af, wat iemand al zei (weet ff niet meer wie in de serie) of er wel echt geen mol was aan het begin. Of dat niet gewoon een stunt was..
Natuurlijk wel... je moet je als mol wel voorbereiden....quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:06 schreef Enfermera het volgende:
Ik vraag me inderdaad ook af, wat iemand al zei (weet ff niet meer wie in de serie) of er wel echt geen mol was aan het begin. Of dat niet gewoon een stunt was..
Kan idd ook nog ja, om iedereen helemaal te mindfucken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waar ik aan dacht tijdens die openingstoestand aan het begin van het programma;
Wat nu als ze meerdere mensen vertellen dat ze mol zijn, maar dat niet echt zijn? Dus dat er meerdere (of alle!) deelnemers denken de mol te zijn en er dan eentje die het echt is?
Dat is wat ik net zeiquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat nu als ze meerdere mensen vertellen dat ze mol zijn, maar dat niet echt zijn? Dus dat er meerdere (of alle!) deelnemers denken de mol te zijn en er dan eentje die het echt is?
Als we dit topic nou weer heel snel volkrijgen misschien snappen ze het dan?quote:
Komt er toch niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als we dit topic nou weer heel snel volkrijgen misschien snappen ze het dan?
Is het normaal niet zo dat een Mol een soort 'trainingskamp' moet ondergaan waarin de Mol voorkennis pntvangt van de opdrachten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Niet geschoten altijd mis.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is het normaal niet zo dat een Mol een soort 'trainingskamp' moet ondergaan waarin de Mol voorkennis pntvangt van de opdrachten?
Hij zei dat ie de Mol niet wilde zijn, dus ging er vanuit dat ie het dus niet zou zijn. Hij vulde iemand anders z'n naam in, en hoopte op een groen scherm. Dan weet ie dat die de Mol isquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap even de theorie van Dennis niet over het niet invullen van zijn naam
En ze hadden ook het risico niet kunnen lopen dat niemand de mol zou willen zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Natuurlijk wel... je moet je als mol wel voorbereiden....
Hij weet van zichzelf of hij wel of niet de Mol is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap even de theorie van Dennis niet over het niet invullen van zijn naam
aha dat had ik dus even gemistquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij zei dat ie de Mol niet wilde zijn, dus ging er vanuit dat ie het dus niet zou zijn. Hij vulde iemand anders z'n naam in, en hoopte op een groen scherm. Dan weet ie dat die de Mol is
Ligt eraan, als het eerste spel een farce is, dan kunnen ze daarover hebben gelogen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar we weten nu dus eigenlijk al dat Dennis en Aniek de mol niet zijn omdat zij "nee" hebben gezegd?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:18 schreef rubbereend het volgende:
ben benieuwd wie eruit gaat vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop die ouwe vrouw..quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:18 schreef rubbereend het volgende:
Dat nee zeggen kan ook weer een Mollenstreek zijn he... om zand in de ogen te strooienquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En ze hadden ook het risico niet kunnen lopen dat niemand de mol zou willen zijn.
Maar we weten nu dus eigenlijk al dat Dennis en Aniek de mol niet zijn omdat zij "nee" hebben gezegd?
Wordt alweer flink ge-nep-mold trouwens.
Ik snapte het eerst ook nietquote:
Je weet het nooit bij dit spel. Misschien is ie de Mol en moest ie dit doenquote:maar zouden ze dat niet hebben doorzien achter de schermen
http://rapidshare.com/fil(...)_For_Clues_.mp3.htmlquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand toevallig waar dit muziekje vandaan komt? Dat vraag ik me al jaren af.
Ik vroeg me sowieso af of zo'n felrood of felgroen scherm niet ergens een soort kleur licht weerkaatst dat zichtbaar is voor de kandidaten die niet aan de computer zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
aha dat had ik dus even gemist
maar zouden ze dat niet hebben doorzien achter de schermen
Dat heb ik je allang verteldquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:18 schreef rubbereend het volgende:
Die kans is klein. Hij weet van 1 iemand buiten hemzelf dat hij/zij de mol NIET is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij zei dat ie de Mol niet wilde zijn, dus ging er vanuit dat ie het dus niet zou zijn. Hij vulde iemand anders z'n naam in, en hoopte op een groen scherm. Dan weet ie dat die de Mol is
idd, welke film? welke componist? Klinkt een beetje John Williams achtig of Howard shore?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand toevallig waar dit muziekje vandaan komt? Dat vraag ik me al jaren af.
Ik dacht van Hans Zimmer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
De fout is al van de pagina afgehaald.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef Enfermera het volgende:
Jeuz gaat snel zo'n uurtje tv... Ben benieuwd wie er als eerste eruit gaat. Daarna ga ik wel ff op de Avro-site kijken.
Wow, dankje!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/fil(...)_For_Clues_.mp3.html
Ah David arnold, bedankt!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/fil(...)_For_Clues_.mp3.html
Inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef 7eVeNL het volgende:
Dat comic sans font in blijft toch wel elk seizoen tenenkrommend om te zien
Zo waar!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef 7eVeNL het volgende:
Dat comic sans font in blijft toch wel elk seizoen tenenkrommend om te zien
wat hij zegtquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:23 schreef Damzkieee het volgende:
Enlighten me about the fout op de AVRO site?
Dagboek + afvaller stonden er voor de uitzending al opquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:23 schreef Damzkieee het volgende:
Stond al om 20.20 online ofzo,quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:23 schreef Damzkieee het volgende:
Sukkelsquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dagboek + afvaller stonden er voor de uitzending al op
Als je naar de site van de Avro gaat, dan staat er boven in beeld een groepsfoto. Vera was voor de uitzending als eerste al grijs. Aan de rechter kant staat een poll waar je kon kiezen wie jij dacht dat de mol was. Vera was daar al uit gehaald. Na een paar minuten hadden ze de fout hersteld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:23 schreef Damzkieee het volgende:
Da's knap van jequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn voorspelde winnaar is nu al het spel uit.
Kan gebeuren, ik denk dat je gewoon in een opwelling het gepost hebt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nogmaals sorry van het posten van de fout van de Avro mensen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:23 schreef Piles het volgende:
Dagboek + afvaller stonden er voor de uitzending al op
tis iig vrij snel opgelostquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nogmaals sorry van het posten van de fout van de Avro mensen.
Ik geloof er echt niks van... je moet wel een mol hebben, stel dat ze nu alle 10 de mol niet wilden zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:29 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Uit het dagboek van de mol:
"Maar voor mij was het sowieso een mooie aflevering, want zonder dat ik het vooraf kon vermoeden bleek ik de mol te zijn."
Dan wisten ze het dus toch niet van tevoren.. Maar dat kan toch bijna niet!
Dat viel mij ook op, dat beeldje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:29 schreef VoreG het volgende:
Ik vond dat er veel koeien/stieren in beeld kwamen in het begin. Daarna kwam er een quote van Froukje in beeld met 'ik ben een Weegschaal'.
Wat zijn alle geboortedata.
Nee ik geloof het eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof er echt niks van... je moet wel een mol hebben, stel dat ze nu alle 10 de mol niet wilden zijn
sebastiaan is kreeft, is van 8 juliquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:29 schreef VoreG het volgende:
Ik vond dat er veel koeien/stieren in beeld kwamen in het begin. Daarna kwam er een quote van Froukje in beeld met 'ik ben een Weegschaal'.
Nee, lijkt me ook niet echt eigenlijk. Meestal is er toch vooraf wel een uitgebreide briefing met de mol over de opdrachten, deelnemers, trainingen in sommige dingen, enz.. Dat kan niet allemaal meer zo uitgebreid als je daar bent, dan valt het te veel op dat je allemaal 'achter de schermen' bent.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:29 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Uit het dagboek van de mol:
"Maar voor mij was het sowieso een mooie aflevering, want zonder dat ik het vooraf kon vermoeden bleek ik de mol te zijn."
Dan wisten ze het dus toch niet van tevoren.. Maar dat kan toch bijna niet!
Dat was echt briljant... en als hij de mol niet is en de productie dit ook niet heeft doorzien heeft ie dus een geweldige slag geslagen al...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:29 schreef Impry het volgende:
Geweldig slim die actie van Dennis om een andere naam in te typen
Had van hem niet verwacht dat hij zo ver door zou denken.
heel mooi gevonden hahahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Liebe het volgende:
[ afbeelding ]
en
die Hans een gele helm en zonnebril in die loods.
[ afbeelding ]
Maargoed. Niet dat ik denk dat hij de mol is, maar het viel me op.
Even gequote, zulke kleine dingetjes zijn wel vaak de dingetjes die het zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:29 schreef VoreG het volgende:
Op zich wel een doordenker... want stel dat hij als mol zou zijn gekozen, weet niemand nu wie de mol is... was toch al bekend dat hij de mol zou zijn, dan hoefde hij het niet meer te checken...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:29 schreef Impry het volgende:
Geweldig slim die actie van Dennis om een andere naam in te typen
Had van hem niet verwacht dat hij zo ver door zou denken.
dennis heeft ook een donkere zonnebril op gehadquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Liebe het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Waaauw, dat is geweldig gevonden!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Liebe het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Zonder iets te spoilen... waarom weet je het al?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
ROFLLLLLLCOPTEERRRRRRR!!!!!!![]()
![]()
![]()
IK WEET OOK AL WIE DE MOL IS![]()
EPIC FAIL VAN DE AVRO!
Hoe hij ook gebukt liep over dat rooster, terwilj hij ook gewoon rechtop konquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef Remzz het volgende:
Erg leuke groep nu al
Die Hans Schiffers in die loods, hij leek B 1-0-0 wel met zijn zonnebril en manier van lopen
Dan verneuk je wel de gedachte van het spel dat er 9 mensen voor de pot moeten gaan en 1 voor het Mollen... of de AVRO wil de pot niet zo hoog op laten lopenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:31 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Nee ik geloof het eigenlijk ook niet
Maar dan zou het misschien wel kunnen dat nu inderdaad meerdere mensen dénken dat ze de mol zijn...
Hahaha dat was inderdaad erg grappig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef Remzz het volgende:
Erg leuke groep nu al
Die Hans Schiffers in die loods, hij leek B 1-0-0 wel met zijn zonnebril en manier van lopen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Liebe het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Maar Hans had echt een mollenbrilletje op, zoals die mol van Alfred J. Kwak.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef evert het volgende:
[..]
dennis heeft ook een donkere zonnebril op gehad
nee dat stukje dat hij rent dan..quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:31 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik heb trouwens echt moeten lachen om de slungeligheid van Hans. Telkens in elke camera keisuf kijken.Zou een goeie mol zijn
Het is niet wie is de trol.....quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
ROFLLLLLLCOPTEERRRRRRR!!!!!!![]()
![]()
![]()
IK WEET OOK AL WIE DE MOL IS![]()
EPIC FAIL VAN DE AVRO!
Hij moet wel iets later komen met zijn tekstquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
Het zou me ook niet verbazen als Rick de mol blijkt te zijn trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |