quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:18 schreef rubbereend het volgende:
ben benieuwd wie eruit gaat vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop die ouwe vrouw..quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:18 schreef rubbereend het volgende:
Dat nee zeggen kan ook weer een Mollenstreek zijn he... om zand in de ogen te strooienquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En ze hadden ook het risico niet kunnen lopen dat niemand de mol zou willen zijn.
Maar we weten nu dus eigenlijk al dat Dennis en Aniek de mol niet zijn omdat zij "nee" hebben gezegd?
Wordt alweer flink ge-nep-mold trouwens.
Ik snapte het eerst ook nietquote:
Je weet het nooit bij dit spel. Misschien is ie de Mol en moest ie dit doenquote:maar zouden ze dat niet hebben doorzien achter de schermen
http://rapidshare.com/fil(...)_For_Clues_.mp3.htmlquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand toevallig waar dit muziekje vandaan komt? Dat vraag ik me al jaren af.
Ik vroeg me sowieso af of zo'n felrood of felgroen scherm niet ergens een soort kleur licht weerkaatst dat zichtbaar is voor de kandidaten die niet aan de computer zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
aha dat had ik dus even gemist
maar zouden ze dat niet hebben doorzien achter de schermen
Dat heb ik je allang verteldquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:18 schreef rubbereend het volgende:
Die kans is klein. Hij weet van 1 iemand buiten hemzelf dat hij/zij de mol NIET is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij zei dat ie de Mol niet wilde zijn, dus ging er vanuit dat ie het dus niet zou zijn. Hij vulde iemand anders z'n naam in, en hoopte op een groen scherm. Dan weet ie dat die de Mol is
idd, welke film? welke componist? Klinkt een beetje John Williams achtig of Howard shore?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand toevallig waar dit muziekje vandaan komt? Dat vraag ik me al jaren af.
Ik dacht van Hans Zimmer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
De fout is al van de pagina afgehaald.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef Enfermera het volgende:
Jeuz gaat snel zo'n uurtje tv... Ben benieuwd wie er als eerste eruit gaat. Daarna ga ik wel ff op de Avro-site kijken.
Wow, dankje!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/fil(...)_For_Clues_.mp3.html
Ah David arnold, bedankt!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/fil(...)_For_Clues_.mp3.html
Inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef 7eVeNL het volgende:
Dat comic sans font in blijft toch wel elk seizoen tenenkrommend om te zien
Zo waar!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef 7eVeNL het volgende:
Dat comic sans font in blijft toch wel elk seizoen tenenkrommend om te zien
wat hij zegtquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:23 schreef Damzkieee het volgende:
Enlighten me about the fout op de AVRO site?
Dagboek + afvaller stonden er voor de uitzending al opquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:23 schreef Damzkieee het volgende:
Stond al om 20.20 online ofzo,quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:23 schreef Damzkieee het volgende:
Sukkelsquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dagboek + afvaller stonden er voor de uitzending al op
Als je naar de site van de Avro gaat, dan staat er boven in beeld een groepsfoto. Vera was voor de uitzending als eerste al grijs. Aan de rechter kant staat een poll waar je kon kiezen wie jij dacht dat de mol was. Vera was daar al uit gehaald. Na een paar minuten hadden ze de fout hersteld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:23 schreef Damzkieee het volgende:
Da's knap van jequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn voorspelde winnaar is nu al het spel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |