Ik heb precies hetzelfde! Wil eigenlijk helemaal niet kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk kan ik hier heel slecht tegen, niet weten wie het is en nog zo lang moeten wachten.
Ik denk dat er inderdaad echt wel een mol was voordat het begon, moet toch haast wel!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:06 schreef Enfermera het volgende:
Ik vraag me inderdaad ook af, wat iemand al zei (weet ff niet meer wie in de serie) of er wel echt geen mol was aan het begin. Of dat niet gewoon een stunt was..
Natuurlijk wel... je moet je als mol wel voorbereiden....quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:06 schreef Enfermera het volgende:
Ik vraag me inderdaad ook af, wat iemand al zei (weet ff niet meer wie in de serie) of er wel echt geen mol was aan het begin. Of dat niet gewoon een stunt was..
Kan idd ook nog ja, om iedereen helemaal te mindfucken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waar ik aan dacht tijdens die openingstoestand aan het begin van het programma;
Wat nu als ze meerdere mensen vertellen dat ze mol zijn, maar dat niet echt zijn? Dus dat er meerdere (of alle!) deelnemers denken de mol te zijn en er dan eentje die het echt is?
Dat is wat ik net zeiquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat nu als ze meerdere mensen vertellen dat ze mol zijn, maar dat niet echt zijn? Dus dat er meerdere (of alle!) deelnemers denken de mol te zijn en er dan eentje die het echt is?
Als we dit topic nou weer heel snel volkrijgen misschien snappen ze het dan?quote:
Komt er toch niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als we dit topic nou weer heel snel volkrijgen misschien snappen ze het dan?
Is het normaal niet zo dat een Mol een soort 'trainingskamp' moet ondergaan waarin de Mol voorkennis pntvangt van de opdrachten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Niet geschoten altijd mis.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is het normaal niet zo dat een Mol een soort 'trainingskamp' moet ondergaan waarin de Mol voorkennis pntvangt van de opdrachten?
Hij zei dat ie de Mol niet wilde zijn, dus ging er vanuit dat ie het dus niet zou zijn. Hij vulde iemand anders z'n naam in, en hoopte op een groen scherm. Dan weet ie dat die de Mol isquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap even de theorie van Dennis niet over het niet invullen van zijn naam
En ze hadden ook het risico niet kunnen lopen dat niemand de mol zou willen zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Natuurlijk wel... je moet je als mol wel voorbereiden....
Hij weet van zichzelf of hij wel of niet de Mol is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap even de theorie van Dennis niet over het niet invullen van zijn naam
aha dat had ik dus even gemistquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij zei dat ie de Mol niet wilde zijn, dus ging er vanuit dat ie het dus niet zou zijn. Hij vulde iemand anders z'n naam in, en hoopte op een groen scherm. Dan weet ie dat die de Mol is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |