He paaskonijn kop op.quote:
En dat met amper 5 posts.quote:
Wat zit je nou te zeiken manquote:
Wat een helder licht, dat ze de flits aanlaat!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ze had die spiegel wel even schoon mogen maken.
ZELF JB POSTEN OF WEGWEZENquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:26 schreef Gupje het volgende:
Me openhaardhout wil niet gaan branden met dit kut weer
Had ik maar een open haardquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:26 schreef Gupje het volgende:
Me openhaardhout wil niet gaan branden met dit kut weer
Niet waarquote:
Dit valt nog wel mee vergeleken met het vorige topic.quote:
Er mag niks meer tussen KLB en SC staan, dat lokt bagger uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Welke fagot heeft de TT veranderd? Er stond [KLB JAILBAIT SC].
Er zal wel een reden zijn dat d'r gezicht niet in beeld is...quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef Lakitu het volgende:
JONGE MEISJES, DIKKE TETTEN:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben een efebofiel.quote:
er stond dan ook altijd bagger tussenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er mag niks meer tussen KLB en SC staan, dat lokt bagger uit.
Ik heb het gewoon koudquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk op fikkie te stoken
[KLB ALS KANKER EEN GEZICHT HAD SC #703] Met pics van MouzurXquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er mag niks meer tussen KLB en SC staan, dat lokt bagger uit.
Dit is iemand die op jongens van ongeveer twaalf tot achttien jaar valt. Dit zit dus tussen homopedofilie en homofilie in.quote:
Da's niet heel aardig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:34 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
[..]
[KLB ALS KANKER EEN GEZICHT HAD SC #703] Met pics van MouzurX
Nee hoowr.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is iemand die op jongens van ongeveer twaalf tot achttien jaar valt. Dit zit dus tussen homopedofilie en homofilie in.
Weer wat geleerd.
quote:Ephebophilia is a word indicating sexual preference for mid to late adolescents
quote:Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers.
Maar wel de waarheid.quote:
Schooier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:36 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb pannekoeken met water ipv melk.
Beter ga je doen waar je goed in bent, frituren. Pannekoeken bakken kan je nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:36 schreef De_Ananas het volgende:
Volgende keer zitten ze in je Flamed Mouse Menu.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:40 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zag gisteren muizen lopen in de BK op Utrecht Centraal
Zeker minder lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:36 schreef De_Ananas het volgende:
Of van die magnetron pannekoekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker minder lekker
Van die kant en klaar pannenkoeken mix
Hmm, ik keek gewoon op Wikipedia.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OwIk pakte gewoon de eerste google link: http://www.seksencyclopedie.nl/e.htm
Ik heb in een pannekoekenhuis gewerkt als kokquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:40 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Beter ga je doen waar je goed in bent, frituren. Pannekoeken bakken kan je niet
En dan doe jij water i.p.v. melk?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb in een pannekoekenhuis gewerkt als kok
Ja, maar op Wikipedia kijk ik niet meer. Daar stond van de week ook dat patat hetzelfde is als friet.quote:
De reden dat je daar weg bent is duidelijk dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pannenkoekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat ik er niet meer wilde werken, kreeg te weinigquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:43 schreef BobbyB het volgende:
De reden dat je daar weg bent is duidelijk dus
toen wilde je me smsen, en toen smste je naar mn huisnummerquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:40 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zag gisteren muizen lopen in de BK op Utrecht Centraal
Had je gewoon je baas moeten pijpen. Gebeurt zoveel in de hoereca.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat ik er niet meer wilde werken, kreeg te weinig
Ja RV, DAN is het wel gezellig!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef reetveter het volgende:
2 delen er doorheen toen ik weg was
Twas een vrouw (een oude lelijkequote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had je gewoon je baas moeten pijpen. Gebeurt zoveel in de hoereca.
Ik kan ook m'n eigen zaad gebruiken maar daar wordt het beslag niet echt dunner vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso, als pannenkoekenbakker water ipv melk gebruiken kan natuurlijk niet
Ow... ja dan houd het snel op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Twas een vrouw (een oude lelijke)
Misschien wel lekker voor in het ladies menu.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n eigen zaad gebruiken maar daar wordt het beslag niet echt dunner van
Jekan ook naar de winkel gaan ommelk te kopenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n eigen zaad gebruiken maar daar wordt het beslag niet echt dunner van
Hey jailbait!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ik begin me gewoon serieus te ergeren aan al die jailbait nu. Wat een kuttopic is dit.
Die was uitverkocht.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jekan ook naar de winkel gaan ommelk te kopen
Ik wil wel weer leuke mannen gaan posten, maar ik ben bang dat ananas dan schijfjesvan me maaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ik begin me gewoon serieus te ergeren aan al die jailbait nu. Wat een kuttopic is dit.
Je haat jezelf.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:47 schreef Breathtaking het volgende:
Doet 'ie toch niet. En mannen hoef ik al helemaal niet te zienquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil wel weer leuke mannen gaan posten, maar ik ben band dat ananas dan schijfjesvan me maakt
Jongens, door posten die jailbait, dan blijft BT weg!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
Daarom ga ik nu snel eten en hopen dat dit allemaal spoedig voorbij is.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doet 'ie toch niet. En mannen hoef ik al helemaal niet te ziendat is bijna nog erger dan jailbait.
Ik kijk liever tegen een stel goede tieten aan dan tegen een overduidelijk homoseksuele man in een te strak broekje.
Ooh, wil je dat dan? Want ik wil best weggaan hoor, als dat je gelukkig maakt :")!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jongens, door posten die jailbait, dan blijft BT weg!
Ik zoek doorgaans de hetero's eruit, die zijn leukerquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doet 'ie toch niet. En mannen hoef ik al helemaal niet te ziendat is bijna nog erger dan jailbait.
Ik kijk liever tegen een stel goede tieten aan dan tegen een overduidelijk homoseksuele man in een te strak broekje.
Alle melk?quote:
Kun jij mij even helpen met mijn webiconquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jongens, door posten die jailbait, dan blijft BT weg!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je toch zo goed naar me luistert weet ik nog wel iets anders wat me gelukkig maakt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, wil je dat dan? Want ik wil best weggaan hoor, als dat je gelukkig maakt :")!!!
Niet teveel eisen op je eerste date, dan haken ze afquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Als je toch zo goed naar me luisterd weet ik nog wel iets anders wat me gelukkig maakt.
Hoorde ik daar tieten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bobby is een koning, die mag allesquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Niet teveel eisen op je eerste date, dan haken ze af
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je toch zo goed naar me luistert weet ik nog wel iets anders wat me gelukkig maakt.
neequote:Op donderdag 8 januari 2009 17:53 schreef reetveter het volgende:
JONGENS IK ZIT OP ME WERK KUNNEN JULLIE ALSJEBLIEFT MINDER TIETEN POSTEN?
wat wil je dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kun jij mij even helpen met mijn webicon
Dat stadium ben ik al voorbij hoorquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:53 schreef Hoogstaande het volgende:
De jailbait lol is er idd nu wel vanaf
Kan net zo goed gewoon die site bezoeken.
Post gewoon eens lekkere vrouwen ipv zo jong mogelijk
Stuur maar ff naar me PM, ik ga ff eten koken en zoquote:
Ok dan, omdat je de magic word gebruikte.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:53 schreef reetveter het volgende:
Ik nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wat wil je dan?
[..]
Dat stadium ben ik al voorbij hoor
speciaal voor jou:quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:53 schreef Hoogstaande het volgende:
De jailbait lol is er idd nu wel vanaf
Kan net zo goed gewoon die site bezoeken.
Post gewoon eens lekkere vrouwen ipv zo jong mogelijk
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:56 schreef MouzurX het volgende:
Geen jailbait meer.
The hills is geweldig.
Nog even en we kunnen fuseren met [HOMO] #2276 - De harde W? Weg ermee!
ff zoeken waar ik haar heb gelatenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stuur maar ff naar me PM, ik ga ff eten koken en zo
Werk jijquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:53 schreef reetveter het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Die linker heeft een eng hoofd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die linker heeft een eng hoofd.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:00 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb gister trouwens wel iets verschrikkelijks meegemaakt.
Ik zat op begeven in de SC met alleen nog miVeR en dagdag. Kunnen jullie je voorstellen hoe dat is. Niemand meer in de SC behalve dagdag en miVer?Dagdag en MiVer zijn aparte users?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
wist je dat nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dagdag en MiVer zijn aparte users?
Ik zat op begeven in de SC met alleen nog miVeR en dagdag. Kunnen jullie je voorstellen hoe dat is. Niemand meer in de SC behalve dagdag en miVer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Heb jij dit gister opgenomenquote:
Ik zat op begeven in de SC met alleen nog miVeR en dagdag. Kunnen jullie je voorstellen hoe dat is. Niemand meer in de SC behalve dagdag en miVer?Ik las mee, ik stond erbij en keek er naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:03 schreef dagdag het volgende:
zeg mr dagdag kwam wel met het idde voor de gratis hoeren
Nou daar zou ik geld voor willenquote:
Ik zat op begeven in de SC met alleen nog miVeR en dagdag. Kunnen jullie je voorstellen hoe dat is. Niemand meer in de SC behalve dagdag en miVer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Emma Watsonquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef kurk_droog het volgende:
moet de nieuwe harry potter zien
[ afbeelding ]![]()
Ja maar je weet toch dat ik eigenlijk dat ik bedoelde dat ik in de war raakte doordat ik aan het praten was met een zo'n dom persoon als miver en een zo'n geniaal persoon als dagdag?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:03 schreef dagdag het volgende:
zeg mr dagdag kwam wel met het idde voor de gratis hoeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:04 schreef dagdag het volgende:
echt die oma gisteren
mens begon te dansen
viel kapot op de grond van het lachen verschrikkelijk belachelijk
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik las mee, ik stond erbij en keek er naar.![]()
klik op mijn sigquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Heb jij dit gister opgenomen?
kk daar moet een piemel in.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef kurk_droog het volgende:
moet de nieuwe harry potter zien
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
die oma is tan2 geilsweeeeeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook blij dat ze in die ene film normale kleren mocht dragen ipv dat stomme engelse kostuum de hele tijdquote:
Correctie: gekookte aardappels en slavinken zijn vies.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:11 schreef Silentalarm het volgende:
aardappels zijn vies.
Nee, er staat Klik Niet! Dan is het de bedoeling dat ik niet klikquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Correctie: gekookte aardappels en slavinken zijn vies.
- ril -
Kon je eindelijk haar beginnende vormen zienquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Was ook blij dat ze in die ene film normale kleren mocht dragen ipv dat stomme engelse kostuum de hele tijd
Op tweede kerstdagquote:
gekookte aardappes zijn vies. En gebakken ook. En van alle andere ook. Alleen gefrituurd met veel zout en ketchup zijn ze lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Correctie: gekookte aardappels en slavinken zijn vies.
- ril -
Hartaanval FTWquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
gekookte aardappes zijn vies. En gebakken ook. En van alle andere ook. Alleen gefrituurd met veel zout en ketchup zijn ze lekker
hoeveel harry potter films zijn er nu eigenlijk uit?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kon je eindelijk haar beginnende vormen zien
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
gekookte aardappes zijn vies. En gebakken ook. En van alle andere ook. Alleen gefrituurd met veel zout en ketchup zijn ze lekker
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kon je eindelijk haar beginnende vormen zien
Vijf geloof ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hoeveel harry potter films zijn er nu eigenlijk uit?
Te weinig met watsonquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hoeveel harry potter films zijn er nu eigenlijk uit?
Wie hebben ze gekochtquote:
Hm oke. Dan heb ik ze denk ik allemaal gezien.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Te weinig met watson
Ik denk vijf ofzo..?
Ok op tweede kerstdag misschien wat falend, maar anders vind ik slavinken zeker lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op tweede kerstdag![]()
Nou, goed ze zijn naar binnnen te werken.
Hier pasta met kip en champignons
Krijg je wel bloemen en cadeautjes.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:15 schreef Silentalarm het volgende:
raak je in coma enzulks.
In onderhandeling met...quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ok op tweede kerstdag misschien wat falend, maar anders vind ik slavinken zeker lekker
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar had je eigenlijk die foto vandaan?
30 spitsen ook héquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
In onderhandeling met...
2 januari club bod bron
Roque Santa Cruz Blackburn 17 miljoen oa Sun, Guardian
Wayne Bridge Chelsea 13 miljoen oa Times, Mail
Shay Given Newcastle 10 miljoen oa Sun, Independent
Craig Bellamy West Ham 10 miljoen oa Telegraph
3 januari
Scott Parker West Ham 15 miljoen oa Times
Michael Owen Newcastle 4 miljoen News of the World
5 januari
Jermaine Defoe Portsmouth 21 miljoen Daily Mail
Fabian Delph Leeds onbekend The Observer
6 januari
David Trezeguet Juventus 22 miljoen Football.fr
Yaya Touré Barcelona 26 miljoen Sun
7 januari
Adriano Internazionale ruil met Jô Daily Mirror
8 januari
Gianluigi Buffon Juventus 75 miljoen Tuttosport
Joleon Lescott Everton onbekend The Times
Terwijl het zulks een mooie club waswas was was
Betrouwbare sites heb je daarquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
In onderhandeling met...
2 januari club bod bron
3 januari
5 januari
6 januari
7 januari
8 januari
stelletje faalanussen daar bij machester city.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
In onderhandeling met...
2 januari club bod bron
3 januari
5 januari
6 januari
7 januari
8 januari
Wat is afroman eigenlijk aan 't doen, werken?quote:
Ik zie het ja. Achja, zij is tenminste knap en niet alleen jong.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:36 schreef Silentalarm het volgende:
BT de jailbait is grotendeels verdwenen. Nu Emma Watson.
Jij ook hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Achja, zij is tenminste knap en niet alleen jong.
Moet telkens lachen en kotsen van die billetjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef Devvie het volgende:
HOI
IDD WANT YVONNE FURIE NA 22:00quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Uiteraard doen we dat NIET om te bashen..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Moet telkens lachen en kotsen van die billetjesprffftt
Wat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
IDD WANT YVONNE FURIE NA 22:00
Ik heb morgen de hele dag vrij!!1!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:42 schreef Silentalarm het volgende:
IK HEB MORGEN 1e 2 UUR VRIJ!!!!!!!!!!
Omdat het kán.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ehm, bedankt![]()
!
[..]
Waarom zouden we dat doen?
Ik heb al een paar dagen weekend, hihi.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:42 schreef Silentalarm het volgende:
IK HEB MORGEN 1e 2 UUR VRIJ!!!!!!!!!!
Ja, dat is wel zijn favoriete uitspraakquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb morgen de hele dag vrij!!1!![]()
ZE KOMT TERUG, ZOMGZORSS!! MAN THE HARPOONS!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:45 schreef reetveter het volgende:
WAT GAAT YVONNE DOEN DAN? WAT HEB IK GEMIST
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
ZE KOMT TERUG, ZOMGZORSS!! MAN THE HARPOONS!!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
ZE KOMT TERUG, ZOMGZORSS!! MAN THE HARPOONS!!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:44 schreef kurk_droog het volgende:
Periode of iets
Klacht, kutlemmings
Doe ns huilliequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
Doe ns gezellig praten en geen domme oneliners schreeuwen omdat jullie doodsangsten uitstaan voor Yvonne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Doe ns huillieWeet ik veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iets leuks.
Jamaar...:'( Dan moet ik ze allemaal gaan uploaden, is zoveel werkquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dit plaatje kan ik inmiddels ook wel dromen. Kom eens met iets nieuws!
Windows XPquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jamaar...:'( Dan moet ik ze allemaal gaan uploaden, is zoveel werk
[ afbeelding ]
De kou in mn vingers roept om mn bed..quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
Devviede pijn in mijn maag roept om chips :[
Kut voor je. Als je eens iets voor je medemens wil doen zou je een Keeley online album kunnen makenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter met chips in bedquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
De kou in mn vingers roept om mn bed..
donder ze in een mijnalbum account en plaats die link hnierquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:58 schreef RickoKun het volgende:
Hey kutnegers met jullie kankerhoofden, waar staat het FOK! awards topic?
Sappigquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vertel er eens over? Inclusief details uiteraard.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:59 schreef RickoKun het volgende:
YOGHURT TEGEN JE HOOFD, BIATCH!
[ afbeelding ]
Hahaha, heb je mijn posts van gisteren nog gelezenquote:
--> KPDquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vertel er maar even over! Cheer me up.
Ja ik heb dat boek nog steeds niet van je, Truus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, heb je mijn posts van gisteren nog gelezen?
Ik was the oral sex guide aan het lezen en ik heb echt de helft gepost hier, iedereen vond me irritant!
Ja ik heb er een aantal gelezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was the oral sex guide aan het lezen en ik heb echt de helft gepost hier, iedereen vond me irritant!
eensquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kut voor je. Als je eens iets voor je medemens wil doen zou je een Keeley online album kunnen maken!
HOAXquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:01 schreef kurk_droog het volgende:
Devvie, ik heb hier bonnen voor de mac zodat we 2 macchickens kunnen krijgen voor 1
Hee dat was niet mijn schuld hequote:Op donderdag 8 januari 2009 19:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik heb dat boek nog steeds niet van je, Truus.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja ik heb er een aantal gelezen
zullen we het een keer uitproberen?Serieus, het klinkt bijna aanlokkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Hé BT, stuur nog isquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee dat was niet mijn schuld he!
[..]
Serieus, het klinkt bijna aanlokkelijk!
Hah, net alsof wij bazen een sex guide nodig hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh dat was totally niet de bedoeling.. sorryquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee dat was niet mijn schuld he!
[..]
Serieus, het klinkt bijna aanlokkelijk!
Bazen zijn uit. En je kunt altijd wat bijlerenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hah, net alsof wij bazen een sex guide nodig hebben!
Dat, klonk nogal extreem gayquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Oh dat was totally niet de bedoeling.. sorry
-->OVquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb 40% kortings kaartjes voor de trein. heel veel.
Ik heb een OV-kaart.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb 40% kortings kaartjes voor de trein. heel veel.
Zijn bazen uit? Hoe kan ik dat nou weer weten na 5 weken afwezigheidquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bazen zijn uit. En je kunt altijd wat bijlerenniets mis mee.
Moet je zorgen dat je voortaan geen bans meer krijgtquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zijn bazen uit? Hoe kan ik dat nou weer weten na 5 weken afwezigheid![]()
5 weken maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ahquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat je voortaan geen bans meer krijgt!
Bazen zijn niet uit, het begrip is veranderd. Voortaan worden het bosses (© Lakitu) genoemd, en ben ik de enige boss.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar wat ben ik dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bazen zijn niet uit, het begrip is veranderd. Voortaan worden het bosses (© Lakitu) genoemd, en ben ik de enige boss.
Ik had ook 5 weken. Maar die bankantine was wel te doen, er werkte echt een ziek spange chick achter de kassa. Maar het voer was niet te vreten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
5 weken maar? Ik heb een keer 10 weken toegekeken
, dan zie je pas hoe eentonig die klotekantine is.
Dan ben ik een Hustler©quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bazen zijn niet uit, het begrip is veranderd. Voortaan worden het bosses (© Lakitu) genoemd, en ben ik de enige boss.
Een meisje?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
Bring your partner just to the edge of orgasm, and < stop >. This isn't easy unless you really know your lover well. Just have her help you. Say, "Grab my head and stop me just before you think you're gonna cum." Then take your sweet time. Blow on her clit, take it into your mouth just briefly, flick it just the slightest bit with your tongue. You'll have this woman squirming and moaning like she's dying. Finger her deeply, enjoy the ecstasy you're imparting, and finally, have pity. Let the poor woman cum.
Niet deze shit weer, he.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
Gently suck the head of her clit into your mouth, open wider and take its hood in, holding it with your lips. Let her clit slip back under its hood, then suck it into your mouth again, flicking it with your tongue, let it slide back out under its hood and suck it back into your mouth again and again until it's sliding in and out like she was fucking you with it. Slide your hands up along the sides of her pussy, working your thumbs into her cunt, fingering the top of it in time with the strokes of her clit. She's grabbed your head, setting the pace as she pulls you to her harder and harder..
Mannen die dit gaan lezen omdat ze niet weten hoe je moet beffenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
Gently suck the head of her clit into your mouth, open wider and take its hood in, holding it with your lips. Let her clit slip back under its hood, then suck it into your mouth again, flicking it with your tongue, let it slide back out under its hood and suck it back into your mouth again and again until it's sliding in and out like she was fucking you with it. Slide your hands up along the sides of her pussy, working your thumbs into her cunt, fingering the top of it in time with the strokes of her clit. She's grabbed your head, setting the pace as she pulls you to her harder and harder..
BT leest dit om te zien hoe ze zichzelf het best kan beffen, de geile doos!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mannen die dit gaan lezen omdat ze niet weten hoe je moet beffenSad.
gewoon je tong naar buiten hangen en beetje ronddraaien met je hoofd toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mannen die dit niet willen lezen omdat ze denken allemaal natuurtalenten te zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |