He paaskonijn kop op.quote:
En dat met amper 5 posts.quote:
Wat zit je nou te zeiken manquote:
Wat een helder licht, dat ze de flits aanlaat!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ze had die spiegel wel even schoon mogen maken.
ZELF JB POSTEN OF WEGWEZENquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:26 schreef Gupje het volgende:
Me openhaardhout wil niet gaan branden met dit kut weer
Had ik maar een open haardquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:26 schreef Gupje het volgende:
Me openhaardhout wil niet gaan branden met dit kut weer
Niet waarquote:
Dit valt nog wel mee vergeleken met het vorige topic.quote:
Er mag niks meer tussen KLB en SC staan, dat lokt bagger uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Welke fagot heeft de TT veranderd? Er stond [KLB JAILBAIT SC].
Er zal wel een reden zijn dat d'r gezicht niet in beeld is...quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef Lakitu het volgende:
JONGE MEISJES, DIKKE TETTEN:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben een efebofiel.quote:
er stond dan ook altijd bagger tussenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er mag niks meer tussen KLB en SC staan, dat lokt bagger uit.
Ik heb het gewoon koudquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk op fikkie te stoken
[KLB ALS KANKER EEN GEZICHT HAD SC #703] Met pics van MouzurXquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er mag niks meer tussen KLB en SC staan, dat lokt bagger uit.
Dit is iemand die op jongens van ongeveer twaalf tot achttien jaar valt. Dit zit dus tussen homopedofilie en homofilie in.quote:
Da's niet heel aardig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:34 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
[..]
[KLB ALS KANKER EEN GEZICHT HAD SC #703] Met pics van MouzurX
Nee hoowr.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is iemand die op jongens van ongeveer twaalf tot achttien jaar valt. Dit zit dus tussen homopedofilie en homofilie in.
Weer wat geleerd.
quote:Ephebophilia is a word indicating sexual preference for mid to late adolescents
quote:Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers.
Maar wel de waarheid.quote:
Schooier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:36 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb pannekoeken met water ipv melk.
Beter ga je doen waar je goed in bent, frituren. Pannekoeken bakken kan je nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:36 schreef De_Ananas het volgende:
Volgende keer zitten ze in je Flamed Mouse Menu.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:40 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zag gisteren muizen lopen in de BK op Utrecht Centraal
Zeker minder lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:36 schreef De_Ananas het volgende:
Of van die magnetron pannekoekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker minder lekker
Van die kant en klaar pannenkoeken mix
Hmm, ik keek gewoon op Wikipedia.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OwIk pakte gewoon de eerste google link: http://www.seksencyclopedie.nl/e.htm
Ik heb in een pannekoekenhuis gewerkt als kokquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:40 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Beter ga je doen waar je goed in bent, frituren. Pannekoeken bakken kan je niet
En dan doe jij water i.p.v. melk?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb in een pannekoekenhuis gewerkt als kok
Ja, maar op Wikipedia kijk ik niet meer. Daar stond van de week ook dat patat hetzelfde is als friet.quote:
De reden dat je daar weg bent is duidelijk dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pannenkoekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat ik er niet meer wilde werken, kreeg te weinigquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:43 schreef BobbyB het volgende:
De reden dat je daar weg bent is duidelijk dus
toen wilde je me smsen, en toen smste je naar mn huisnummerquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:40 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zag gisteren muizen lopen in de BK op Utrecht Centraal
Had je gewoon je baas moeten pijpen. Gebeurt zoveel in de hoereca.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat ik er niet meer wilde werken, kreeg te weinig
Ja RV, DAN is het wel gezellig!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef reetveter het volgende:
2 delen er doorheen toen ik weg was
Twas een vrouw (een oude lelijkequote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had je gewoon je baas moeten pijpen. Gebeurt zoveel in de hoereca.
Ik kan ook m'n eigen zaad gebruiken maar daar wordt het beslag niet echt dunner vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso, als pannenkoekenbakker water ipv melk gebruiken kan natuurlijk niet
Ow... ja dan houd het snel op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Twas een vrouw (een oude lelijke)
Misschien wel lekker voor in het ladies menu.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n eigen zaad gebruiken maar daar wordt het beslag niet echt dunner van
Jekan ook naar de winkel gaan ommelk te kopenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n eigen zaad gebruiken maar daar wordt het beslag niet echt dunner van
Hey jailbait!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ik begin me gewoon serieus te ergeren aan al die jailbait nu. Wat een kuttopic is dit.
Die was uitverkocht.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jekan ook naar de winkel gaan ommelk te kopen
Ik wil wel weer leuke mannen gaan posten, maar ik ben bang dat ananas dan schijfjesvan me maaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ik begin me gewoon serieus te ergeren aan al die jailbait nu. Wat een kuttopic is dit.
Je haat jezelf.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:47 schreef Breathtaking het volgende:
Doet 'ie toch niet. En mannen hoef ik al helemaal niet te zienquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil wel weer leuke mannen gaan posten, maar ik ben band dat ananas dan schijfjesvan me maakt
Jongens, door posten die jailbait, dan blijft BT weg!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
Daarom ga ik nu snel eten en hopen dat dit allemaal spoedig voorbij is.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doet 'ie toch niet. En mannen hoef ik al helemaal niet te ziendat is bijna nog erger dan jailbait.
Ik kijk liever tegen een stel goede tieten aan dan tegen een overduidelijk homoseksuele man in een te strak broekje.
Ooh, wil je dat dan? Want ik wil best weggaan hoor, als dat je gelukkig maakt :")!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jongens, door posten die jailbait, dan blijft BT weg!
Ik zoek doorgaans de hetero's eruit, die zijn leukerquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doet 'ie toch niet. En mannen hoef ik al helemaal niet te ziendat is bijna nog erger dan jailbait.
Ik kijk liever tegen een stel goede tieten aan dan tegen een overduidelijk homoseksuele man in een te strak broekje.
Alle melk?quote:
Kun jij mij even helpen met mijn webiconquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jongens, door posten die jailbait, dan blijft BT weg!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je toch zo goed naar me luistert weet ik nog wel iets anders wat me gelukkig maakt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, wil je dat dan? Want ik wil best weggaan hoor, als dat je gelukkig maakt :")!!!
Niet teveel eisen op je eerste date, dan haken ze afquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Als je toch zo goed naar me luisterd weet ik nog wel iets anders wat me gelukkig maakt.
Hoorde ik daar tieten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bobby is een koning, die mag allesquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Niet teveel eisen op je eerste date, dan haken ze af
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je toch zo goed naar me luistert weet ik nog wel iets anders wat me gelukkig maakt.
neequote:Op donderdag 8 januari 2009 17:53 schreef reetveter het volgende:
JONGENS IK ZIT OP ME WERK KUNNEN JULLIE ALSJEBLIEFT MINDER TIETEN POSTEN?
wat wil je dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kun jij mij even helpen met mijn webicon
Dat stadium ben ik al voorbij hoorquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:53 schreef Hoogstaande het volgende:
De jailbait lol is er idd nu wel vanaf
Kan net zo goed gewoon die site bezoeken.
Post gewoon eens lekkere vrouwen ipv zo jong mogelijk
Stuur maar ff naar me PM, ik ga ff eten koken en zoquote:
Ok dan, omdat je de magic word gebruikte.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:53 schreef reetveter het volgende:
JONGENS IK ZIT OP ME WERK KUNNEN JULLIE ALSJEBLIEFT MINDER TIETEN POSTEN?
Ik nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wat wil je dan?
[..]
Dat stadium ben ik al voorbij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |