He paaskonijn kop op.quote:
En dat met amper 5 posts.quote:
Wat zit je nou te zeiken manquote:
Wat een helder licht, dat ze de flits aanlaat!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ze had die spiegel wel even schoon mogen maken.
ZELF JB POSTEN OF WEGWEZENquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:26 schreef Gupje het volgende:
Me openhaardhout wil niet gaan branden met dit kut weer
Had ik maar een open haardquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:26 schreef Gupje het volgende:
Me openhaardhout wil niet gaan branden met dit kut weer
Niet waarquote:
Dit valt nog wel mee vergeleken met het vorige topic.quote:
Er mag niks meer tussen KLB en SC staan, dat lokt bagger uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:30 schreef Lakitu het volgende:
Welke fagot heeft de TT veranderd? Er stond [KLB JAILBAIT SC].
Er zal wel een reden zijn dat d'r gezicht niet in beeld is...quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef Lakitu het volgende:
JONGE MEISJES, DIKKE TETTEN:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben een efebofiel.quote:
er stond dan ook altijd bagger tussenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er mag niks meer tussen KLB en SC staan, dat lokt bagger uit.
Ik heb het gewoon koudquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk op fikkie te stoken
[KLB ALS KANKER EEN GEZICHT HAD SC #703] Met pics van MouzurXquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er mag niks meer tussen KLB en SC staan, dat lokt bagger uit.
Dit is iemand die op jongens van ongeveer twaalf tot achttien jaar valt. Dit zit dus tussen homopedofilie en homofilie in.quote:
Da's niet heel aardig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:34 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
[..]
[KLB ALS KANKER EEN GEZICHT HAD SC #703] Met pics van MouzurX
Nee hoowr.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is iemand die op jongens van ongeveer twaalf tot achttien jaar valt. Dit zit dus tussen homopedofilie en homofilie in.
Weer wat geleerd.
quote:Ephebophilia is a word indicating sexual preference for mid to late adolescents
quote:Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers.
Maar wel de waarheid.quote:
Schooier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:36 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb pannekoeken met water ipv melk.
Beter ga je doen waar je goed in bent, frituren. Pannekoeken bakken kan je nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:36 schreef De_Ananas het volgende:
Volgende keer zitten ze in je Flamed Mouse Menu.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:40 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zag gisteren muizen lopen in de BK op Utrecht Centraal
Zeker minder lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:36 schreef De_Ananas het volgende:
Of van die magnetron pannekoekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker minder lekker
Van die kant en klaar pannenkoeken mix
Hmm, ik keek gewoon op Wikipedia.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OwIk pakte gewoon de eerste google link: http://www.seksencyclopedie.nl/e.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |