Wat nou dik? Wat is dik, en wat is er mis mee?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:43 schreef Ang3l het volgende:
V is dik. Weg ermee!
En V&R hebben het gedaan samen.
Dus dan is't raar.
Appelsientje you know!quote:
Maar daar staat dan in KOEIENletters Riedel opquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ede's water heeft iedereen wel eens gedronken
Frieslandfoods tegenwoordigquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daar staat dan in KOEIENletters Riedel op![]()
Opflikkeren. Het gata er niet om wie er sneller is. Dan krijgen we straks steeds 3 of 4 nieuwe topics. Dat werkt niet. Zullen de modjes ook niet blij mee zijn. Dit is al de 3e x op een rij dat ze 1 van de 2 moeten sluiten.... hey, en iedere keer was er wel 1 van jou bij volgens mij!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:46 schreef Cairon het volgende:
mijn topic was veeeeeeel eerder!
dat slopen ze er wel af om er Campina voor in de plaats te zettenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Frieslandfoods tegenwoordig
Geen wwwwwwwwwwwwoorden maar dadenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:49 schreef hierissieweer het volgende:
maar ik kan me wel wat voorstellen met de zachte w. Alles spreken die brabo's uit zonder al te veel daadkracht!
En gesloten omdat ik liever ben. Ga met hondjes spelen in het park!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:46 schreef Cairon het volgende:
mijn topic was veeeeeeel eerder!
We doen toch al lang niet meer aan regels?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:48 schreef MisterO het volgende:
Cairon, je was helaas niet de laatste...
Ik ga je mentaal helemaal breken!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En gesloten omdat ik liever ben. Ga met hondjes spelen in het park!
Bull. Dat heeft met de OP te maken en dat was H-gericht.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:55 schreef Cairon het volgende:
[..]
We doen toch al lang niet meer aan regels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |