Wat nou dik? Wat is dik, en wat is er mis mee?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:43 schreef Ang3l het volgende:
V is dik. Weg ermee!
En V&R hebben het gedaan samen.
Dus dan is't raar.
Appelsientje you know!quote:
Maar daar staat dan in KOEIENletters Riedel opquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ede's water heeft iedereen wel eens gedronken
Frieslandfoods tegenwoordigquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daar staat dan in KOEIENletters Riedel op![]()
Opflikkeren. Het gata er niet om wie er sneller is. Dan krijgen we straks steeds 3 of 4 nieuwe topics. Dat werkt niet. Zullen de modjes ook niet blij mee zijn. Dit is al de 3e x op een rij dat ze 1 van de 2 moeten sluiten.... hey, en iedere keer was er wel 1 van jou bij volgens mij!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:46 schreef Cairon het volgende:
mijn topic was veeeeeeel eerder!
dat slopen ze er wel af om er Campina voor in de plaats te zettenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Frieslandfoods tegenwoordig
Geen wwwwwwwwwwwwoorden maar dadenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:49 schreef hierissieweer het volgende:
maar ik kan me wel wat voorstellen met de zachte w. Alles spreken die brabo's uit zonder al te veel daadkracht!
En gesloten omdat ik liever ben. Ga met hondjes spelen in het park!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:46 schreef Cairon het volgende:
mijn topic was veeeeeeel eerder!
We doen toch al lang niet meer aan regels?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:48 schreef MisterO het volgende:
Cairon, je was helaas niet de laatste...
Ik ga je mentaal helemaal breken!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En gesloten omdat ik liever ben. Ga met hondjes spelen in het park!
Bull. Dat heeft met de OP te maken en dat was H-gericht.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:55 schreef Cairon het volgende:
[..]
We doen toch al lang niet meer aan regels?
Ik heb geen mentaal. Succes!quote:
* Ang3l eet kippencremesoep en een broodje paté met cranberrycompotequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:55 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R eet kippencremesoep en een broodje paté met cranberrycompote
Dr34m3r's kippencremesoep en broodje paté met cranberrycompote is ineens verdwenenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
* Ang3l eet kippencremesoep en een broodje paté met cranberrycompote
je bent gek.quote:
Niejonguh! Ik had een GROTE soep en jij een kleine!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dr34m3r's kippencremesoep en broodje paté met cranberrycompote is ineens verdwenen
nou en? Wijs hem dan eens aan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niejonguh! Ik had een GROTE soep en jij een kleine!
ik zeg meppen, gewoon recht op z'n gezichtquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dr34m3r's kippencremesoep en broodje paté met cranberrycompote is ineens verdwenen
Neeje... dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zeg meppen, gewoon recht op z'n gezicht
maar hij mag dan wel die soep onder je neus vandaan kapen ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Neeje... dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen.
Ik heb nooit gezegd dat hij dat gedaan hadquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar hij mag dan wel die soep onder je neus vandaan kapen ?
Geef maar toe, we zijn gewoon leuker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef MisterO het volgende:
Ja best wel heel kut, zo ver. En dan terwijl ik een jongen uit Groningen ook heel leuk vind, dillema...
Ik had gewoon niet naar Brabant moeten gaan! met jullie W's![]()
![]()
Ik heb op Pann Breda weinig leuks gezienquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Geef maar toe, we zijn gewoon leuker.
vind je het gek, ik zat thuisquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb op Pann Breda weinig leuks gezien
we zijn gelukkig weer aan een nieuw jaar begonnen waarin we elkaar wel weer te pas en te onpas tegen het lijf gaan lopenquote:
Pardon?! Je hebt het zelfs mee naar huis genomen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb op Pann Breda weinig leuks gezien
Ik zei weinig. Dus wel watquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon?! Je hebt het zelfs mee naar huis genomen!
Herstel: mee naar MIJN huis genomen!!!
En die jongen bij de ingang dat hoi tegen jou zei was leuk. En Michel. en D.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Ja. En ik was er ook. En Berrie was er.
En Kitty en Barbara! En Nathalie!!!
Nee hoor, gewoon einde van vorig topic teruglezenquote:
ja, had het ff snel gelezen. Limburgs o.i.d. Ach, net zoals die zachte G. zij praten net als Urbanus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon einde van vorig topic teruglezen
Dat was Koen. En Michel ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
En die jongen bij de ingang dat hoi tegen jou zei was leuk. En Michel. en D.
Welke?quote:En die wazige, leuke, lieve jongen![]()
En d'r zus!quote:En rowena<3
Nou die Nathalie kwam op me af en zi "Sorry, ik MOET dit even kwijt! Ik vind je zo mooi!" en toen kwamen d;r vriendinnen (Isabelle en... dinges) erbij staan en die gingen allemaal keuren. Ze vroegen waar we vandaan kwamen en of we nog naar de Graanbeurs gingen (waar ze trouwens niet meer binnen zijn gekomen) en zo raakten we aan de kwebbel en vond ze me naast mooi ook nog eens leuk en gezelligquote:lol hoe kwam je opeens bij die 3 meiden? Ik was even met D en opeens had je bff gemaakt
Zij? Zij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, had het ff snel gelezen. Limburgs o.i.d. Ach, net zoals die zachte G. zij praten net als Urbanus.
grapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |