SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door nachtdier2 op 08-01-2009 05:34:13 ][quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
hahaha, dat heb ik toen zitten volgens op geenstijl.nl of vkmag.comquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Woon je soms in Musselkanaal?
http://www.dumpert.nl/med(...)/musselkanaal_1.html
Alle episodes: http://www.dumpert.nl/search/ALL/musselkanaal/
quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:29 schreef nachtdier2 het volgende:
Ja, bedreiging is iets waar je 112 voor mag bellen. En gezien ie duidelijk dreigde, agressief was, had ik zoiets van dan bel ik hen maar. Plus dat ik geen zin had om eerst door het 0900-tuig menu te scrollen.Je bent dus bekend met het bellen naar 112 en de andere politie nrs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nerd![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:31 schreef George_Klooney het volgende:
يجب عليك يا رجل لا تميز! أنت أيضا يمكن أن يتصل بي صديق في أمس الحاجة إليها.
Jij ook en als je dat niet weet dan ben je kennelijk net zo achterlijk als mijn opgefokte buurman!quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je bent dus bekend met het bellen naar 112 en de andere politie nrs.
nerd
Ik ben me ervan bewust dat laminaat klachten kan geven. Echter, dat laminaat ligt er al 2 jaar in en in die twee jaar heb ik nog nooit een klacht van hem mogen ontvangen daarover. D'r ligt ook keurig conform de reglementen van de wbv een ondervloer in. Ik heb geen idee wat mijn bovenburen voor vloer hebben, maar ik denk dat zij geen ondervloer hebben want als ik mn buurjongetje af en toe door dat huis hoor stampen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:42 schreef Superfast het volgende:
Ik praat het op geen enkele manier goed dat je buurman je bedreigt hoor maar je beseft je wel dat laminaat (en dan met name in flatwoningen) behoorlijk gehorig is?
Mijn bovenbuurman (verder een uitstekende kerel) heeft dus ook laminaat en je hoort alles.
Heb een keer hem aangesproken omdat het net leek of hij aan het knikkeren was (om 5 uur in de nacht)
Hij keek me aan met een blik zo van ...euhm... knikkeren?
Hij begint vroeg met werken en het enigste wat hij kon bedenken was dat het getik afkomstig zou zijn van de knopen van zijn spijkerbroek die hij dan blijkbaar aandeed.
Dus we hebben het gecheckt en bleek idd dat het daarvan afkomstig was......
Nu weet ik zeker dat hij geen isolerende onderlaag heeft aangebracht waardoor als ik naar de woningbouw vereniging zou stappen hij die alsnog verplicht zou moeten aanbrengen maar vind ik flauw.
Is reglementair bepaald bij de meeste woningbouw coöperaties (10 dB norm).
Misschien moet hij vroeg beginnen en als jij dan constant (al is het maar 8x in een nacht) heen en weer stampt staan bij hem waarschijnlijk de kozijnen te trillen.
Als dit elke nacht gebeurt kan ik me voorstellen dat mensen echt hun geduld verliezen al is dreigen dan weer een beetje extreem.
Ik werk nu snachts dus nergens last van verder maar denk er wel ff over na of je de boel wel afdoende geïsoleerd hebt en dat sommige mensen wel snachts slapen
Eenschquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:48 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Ik ben me ervan bewust dat laminaat klachten kan geven. Echter, dat laminaat ligt er al 2 jaar in en in die twee jaar heb ik nog nooit een klacht van hem mogen ontvangen daarover. D'r ligt ook keurig conform de reglementen van de wbv een ondervloer in. Ik heb geen idee wat mijn bovenburen voor vloer hebben, maar ik denk dat zij geen ondervloer hebben.
Maar, als het het laminaat is, dan kan ie dus gewoon zeggen dat dat het is, in plaats van opgefokt gaan beweren dat ik exact weet waarom ie aan de deur staat? Want dat weet ik dus niet... in plaats dat ie gewoon even vraagt of ik wat rustiger aan wil lopen? Maar nee, ik wist wel waar het om zou moetne gaan terwijl ik m tig keer vraag wat ie bedoelt.
En dan nog, dan hoeft ie niet te dreigen met neersteken met een mes
neuh juist minder tenzij je stampt met je hakken ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 06:18 schreef nachtdier2 het volgende:
Excuus van hem? Denk het niet...zo opgefokt heb ik m nog nooit gezien. Ik spreek m eigenlijk nooit lang, weet niet eens hoe ie heet terwijl ik er al 2 jaar woon inmiddels. Groeten elkaar wel altijd en dat is voor mij voldoende. De politieagent die me belde, vroeg het ook, wat de naam van de buurman is. Ik wist het antwoord niet eens...
Ik zal m van de week wel een keer aanspreken, met het vriendelijke verzoek volgende keer even normaal te regageren in plaats van zo opgefokt te doen.
Trouwens... kan het kloppen dat je op je bloete voeten meer lawaai maakt dan met schoenen aan?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:02 schreef nachtdier2 het volgende:
Mja, ik dacht eigenlijk dat ik op blote voeten meer lawaai maak eigenlijk, omdat je schoenzolen een wat ronde vorm hebben. Maar dat weet ik dus niet zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo'n teringherrie maken, asoquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:37 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Jij ook en als je dat niet weet dan ben je kennelijk net zo achterlijk als mijn opgefokte buurman!
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:31 schreef George_Klooney het volgende:
يجب عليك يا رجل لا تميز! أنت أيضا يمكن أن يتصل بي صديق في أمس الحاجة إليها.
Aha! De buurman zit ook op Fok!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:52 schreef henkzijlstra het volgende:
stoer! lekker op fok lopen klagen over je buurman.
als hij je niet aanstaat ga dan gewoon bij hem langs ipv anoniem te klagen op fok
Voor als de onderbuuv een keer iets minder aardig is...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:04 schreef Ps2K het volgende:
Nou ik had eenzelfde situatie met mijn onderbuurvrouw. En het bleek dat mijn subwoofer op de grond stond... onderbuuv was tenminste aardig
(Ow en voor bedreigingen heb ik de 5D maglite naast de deur staan)
een zaklamp als wapenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:04 schreef Ps2K het volgende:
Nou ik had eenzelfde situatie met mijn onderbuurvrouw. En het bleek dat mijn subwoofer op de grond stond... onderbuuv was tenminste aardig
(Ow en voor bedreigingen heb ik de 5D maglite naast de deur staan)
Dan kan hij de bedreiger in het zicht schijnen zoals ze altijd in FBI films doen tijdens die ondervragingen.quote:
waarna hij TS aanklaagt en TS daarop kankerhard wordt gearresteerd wegens bedreigingquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:18 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Dan kan hij de bedreiger in het zicht schijnen zoals ze altijd in FBI films doen tijdens die ondervragingen.
Wordt hij dan op het politie bureau ook met een lamp beschenen en geslagen met een telefoonboek zodat hij geen blauwe plekken krijgt zoals in de FBI films?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:30 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
waarna hij TS aanklaagt en TS daarop kankerhard wordt gearresteerd wegens bedreiging
hij "verdwijnt" zomaar..quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Wordt hij dan op het politie bureau ook met een lamp beschenen en geslagen met een telefoonboek zodat hij geen blauwe plekken krijgt zoals in de FBI films?
jij hebt het door.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:35 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Door skully en mulder, van de FBI?
Maglite is van aluminium en zit vol met zware duracell D-Cells. Reken maar dat dat ding hard aankomt.quote:
Niet als ik 10 meter verder sta en je helemaal kapot knal met me pipaquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Maglite is van aluminium en zit vol met zware duracell D-Cells. Reken maar dat dat ding hard aankomt.
En als hij die lamp schijnend naar je hoofd gooit?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:49 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
Niet als ik 10 meter verder sta en je helemaal kapot knal met me pipa
Op 10 meter afstand raak je nog niet je eigen voet jongen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:49 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:49 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
okquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
In de buurt ligt nog een opgevoerde Crosman 2240 met demper, .22 met een mondingssnelheid van 210m/s doet ie nog wel aardig wat schade tegen een ongetrainde neger met een "pipa"
Zo! Joh! Stoer allemaal hoor! In meters per seconde nog wel he. Jeutje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
In de buurt ligt nog een opgevoerde Crosman 2240 met demper, .22 met een mondingssnelheid van 210m/s doet ie nog wel aardig wat schade tegen een ongetrainde neger met een "pipa"
Mensen die nog echt een wapen hebben voor dat soort dingen nog sneuer...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Zo! Joh! Stoer allemaal hoor! In meters per seconde nog wel he. Jeutje.
Ik vind mensen, zoals jij, die lopen te pochen met hun wapenkennis altijd zooooooooooooooo verschrikkelijk sneu.
Zaken die het daglicht niet kunnen verdragen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:59 schreef Papi.Chulo het volgende:
Je moet op alles voorbereid zijn in zaken waar ik me zoal in bevind
hihihiihihihihihihii
Ojajoh?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:59 schreef Papi.Chulo het volgende:
Je moet op alles voorbereid zijn in zaken waar ik me zoal in bevind
hihihiihihihihihihii
Ik heb hem om geruisloos duiven van het balkon te schietenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:57 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Mensen die nog echt een wapen hebben voor dat soort dingen nog sneuer...
Tegen meeuwen durf je niet hé?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb hem om geruisloos duiven van het balkon te schieten
Is dat zo'n plastic luchtdrukpistool met gele balletjes?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:02 schreef zovty het volgende:
en wat zijn dat voor dingen dan? beleltje trekken bij bejaardem>?
Die kutbeesten zijn te snel, maar belangrijker is dat ze niet op het balkon schijten dus hoeven ze ook niet dood.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:06 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Tegen meeuwen durf je niet hé?
[ afbeelding ]
neequote:Op donderdag 8 januari 2009 12:07 schreef zovty het volgende:
[..]
misschien meot je daar maar eens mee stoppen dan.
ALERT ALERT!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Die kutbeesten zijn te snel, maar belangrijker is dat ze niet op het balkon schijten dus hoeven ze ook niet dood.
ik snap je niet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:16 schreef illusions het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt harder aan als jouw vuist.
clickerdieclackclack BOOMquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:16 schreef illusions het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt harder aan als jouw vuist.
Daar woon ik dus 2 km vanaf. Kankermongooltjes daar in Ceresdorp.quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Woon je soms in Musselkanaal?
http://www.dumpert.nl/med(...)/musselkanaal_1.html
Alle episodes: http://www.dumpert.nl/search/ALL/musselkanaal/
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Weekdier op 30-08-2009 20:06:53 ]Gewijzigde nickname! Is zo'n hack toch nog ergens goed voor geweest :)
Mijn dank gaat uit naar:
Mooi.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Weekdier het volgende:
Topictitel mag veranderd worden in: 'Boze buurman slaapt prinsheerlijk achter slot en grendel '
De eikel kon zichzelf niet beheersen. Evenmin als ie de Nederlandse taal beheerst kennelijk, want hij weet nog steeds niet hoe ie een vraag moet beantwoorden
Nee, nog niet en dat wil ik zo houden ook. Is gelijk weer aangehouden en voorlopig zal ie wel vast blijven zitten. Hij is in verzekering gesteld...quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:51 schreef Sar2007 het volgende:
Gezellige buurman.
Maar heb je in de tussentijd al een mes tussen je ribben gehad?
Of is die alweer opgepakt?
Noess!quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:27 schreef Weekdier het volgende:
[..]
Nee, nog niet en dat wil ik zo houden ook. Is gelijk weer aangehouden en voorlopig zal ie wel vast blijven zitten. Hij is in verzekering gesteld...
Wat denk je zelf? Hij werkt niet, maar houdt zn handjes al minimaal 4-5 jaar op. Nu weet ik dus ook waarom: hij is nogal ziek in zn kop.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:46 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Noess!![]()
Hoop op een goede advocaat voor hem. Heeft ie veel geld?
Of wordt het weer een gevalletje Pro-Deo
Mooi.. op de staat dus!quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:12 schreef Weekdier het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Hij werkt niet, maar houdt zn handjes al minimaal 4-5 jaar op. Nu weet ik dus ook waarom: hij is nogal ziek in zn kop.
In Groenlo (regio 7141) woonden op 30 september 2007 9550 mensen, waarvan 345 niet-westerse allochtonen (3.6%).quote:
Hang er er eenquote:Op woensdag 2 september 2009 01:50 schreef Weekdier het volgende:
Ik zit me nu alleen af te vragen wat we met de kapstok zullen doen. Terugbrengen naar zn vrouw? Of is dat weer te prococerend?
Ga jij dat zelf proberen te verhalen op hem? Want jij bent natuurlijk heel goed in binnen een redelijke tijd geld krijgenquote:Op woensdag 2 september 2009 01:50 schreef Weekdier het volgende:
Ach, we zien wel. De kosten voor de ruit worden nu op hem verhaald en zijn ietsjes hoger dan normaal omdat er nu dus gelaagd glas in de deur komt dat wat duurder is dan normaal. En dat kan ie dus lekker allemaal gaan betalen omdat ie zich niet kan/kon/wilde beheersen
Nu maar hopen dat hij hem dit keer in zijn eigen huis laat staan! Succes wordt een spannende nacht voor je misschien..al hoop ik van niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:01 schreef Weekdier het volgende:
Hij is weer terug zag ik... benieuwd wanneer we de confrontatie krijgen. Ik ben er niet heel happig op eigenlijk.
Buurvrouw ook weer gelukkig gemaakt met de dressboy die ze terug wilde hebben.
Het heeft dus wel effect gehad op jou, misschien is het een fokker die je een hint/tip wil geven voor het één of ander...quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:01 schreef Weekdier het volgende:
We schrijven rond 6.15 u als er aangebeld wordt zojuist. Is dus weer de buurman... niet open gedaan.
10 minuten later: meneer komt terug met een kapstok en ramt het raam van de deur in.
Ik voel me nu gvd niet eens veilig in mn eigen huis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |